Laatste 10 weken afteltopic juni!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babylove26, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Heel veel succes banan! Ben benieuwd ;) veel mei kindjes straks hihi

Zo heb de meeste spullen binnen maar mog niet alles moet nog een tas hebben en zoek een leuk geboorte pakje kom thuis met leuk vestje haha

En nog een slaap t shirt voor ziekenhuis maar kon geen nacht hemp vinden dus heb maar gewoonde lange basic t shirts van h en m gehaald .. Maar inderdaad iets voor daarna als je ziekenhuis uitkomt ?

Heb de maxi Dres bij h en m aangehad maar staat mij zo niet grrrr

2. Linana

Linana Niet meer actief

Banarama: aah balen, maar je bent sowieso in goede handen. Succes en hou ons op de hoogte!

Oma onderbroeken: ik heb er 9. De 3 voor 3,- hipsters van de Hema. Deze had ik de vorige keer ook en zaten echt heerlijk! Geen knellende randjes etc

Snurken: mijn vriend snurkt altijd. Net een houtzagerij naast me in bed ;) niks aan te doen.

Gisteren wezen zwemmen en in de avond echt mega pijn in beide liezen. Dus of de kleine is verder ingedaald (lag al vast in bekken, dus kan dat dan überhaupt nog wel?) of het was iets teveel van het goede

Slapen heb ik amper gedaan... Liggend op linkerzijde zorgde voor een slapend been na 1,5 en de rechterzijde net zo.
    Waardeloos dit... Zodra mijn kraampakket binnen is, mag de kleine komen. Ben deze buik en alles wat erbij komt nu wel zat

3. oktober91

oktober91 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.121
    398
    83
    Banarama; succes hopelijk valt het mee! Zo werd ik een week geleden ook doorgestuurd en mocht toch dezelfde dag nog naar huis, nu al een week verder en hetzelfde dus tja...

4. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Nu weet ik weer waarom ik de deur niet meer uitga. Ik zette 1 stap naar buiten en kreeg het al Spaans benauwd! Ik zette 1 stap in de auto en het zweet brak me uit :$
    Aangekomen bij de verloskundige (netjes op tijd) liep het natuurlijk weer uit. Normaal gesproken ben ik niet zo moeilijk, maar had het ff zwaar :(

Alles is goed met de baby. Maar heb wel duidelijk gemaakt dat ik het echt zat ben. Ik had de minst favoriete vk, dus ze stelde me ook niet op mijn gemak. Was blij dat ik weer buiten stond.

Bloedje heet.............:( Wou nog naar de winkels om het een en ander nog te kopen, maar ik houd het allemaal voor gezien! Blijf lekker in me cocon vanmiddag.

Hoop voor jullie wel allemaal een fijne middag! Geniet van de zon

5. bananarama

bananarama Actief lid

16 apr 2014
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou.. wachten, wachten, wachten...

Heb n uur aan de scan gelegen en met frummel gaat het prima. Mn bloeddruk is weer iets gezakt, dus dat is mooi. Nu nog bloedprikken en weer urine checken en vooral veel wachten...

Bedankt, dames! Hoop dat ik straks weer lekker naar huis mag!

Hier lekker grote broekjes van de zeeman aangeschaft, trouwens. Heb van mezelf al n vrij grote maat, dus die hema slips zitten nu niet fijn meer!

6. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Denk dat het weer ook niet echt mee werkt aan een goede bd nu ;)
    Ik heb over 5 kwartier controle en gesprek met de vpk..

7. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Sterkte Banana, hoop dat je snel lekker naar huis mag, en dat alles goed blijft gaan met jou en de beeb.

Ben benieuwd wie er nu als eerder gaat bevallen, heb het idee dat het her en der best al een beetje rommelt. Ik hoop dat ik nog minimaal 3 weken van mijn buik en inhoud mag genieten.

Ik ben vandaag zo vreselijk aan het poetsen geslagen, pff lijk wel gek. Heb alle babykleren, hydrofiel luiers en de hele mik mak gestreken, en op maat in de kast gevouwen en gehangen. Bed verschoont, wassen gedraait, hele bovenverdieping gestofzuigd, begonnen met de badkamer schoon maken. Koekoek!!! Zit nu echt met jeukende handen om nog meer te gaan doen maar heb voor nu even besloten met een raketje op de bank te gaan zitten.

8. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Twix vervelend van de vk dat ze je niet even op gemak kan stellen ik heb geen 1 favoriet en dan ook blij dat ik bij de gyn zit.
    Ook nog geen favoriet maar ben dan ook geen makkelijke.

Ik heb van alles wat gehaald bij zeeman wat hipsters bij de wibra boxers bij de Hema onderbroeken. Had helemaal niets namelijk ook compressors gehaald luierzalf alcohol etc etc dus volgens mij heb ik alles alleen nog ff nieuwe tas. Ook heb ik toch de maxi jurk gehaald bij de h en m en met riempje erom staat al wat leuker haha. Voel me echt een opgeblazen varken damn !

Wat een gepoets he dat je er zin in hebt Ik hoop dat ik morgen mijn zin daar in krijg de wasmand met baby kleren te wassen en uitzoeken en kaartjes allemaal afknippen etc staat al twee dagen beneden mjah ...

Nu tas klaar maken voor zwemles en gaan we daar zo maar weer heen blehhh!! Wel kom ik dan ff uurtje aan me rust want moet wachten tot ze klaar zijn haha

9. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Ik heb ook helemaal nergens zin in! :( En voel me ook zo opgeblazen als de pest ha ha ha
    Welke maxi dress is het? Ik zoek er ook nog 1. Wat voor tas zoek je??

Vanavond lekker een courgettes/spinazie lasagna eten. Ik heb er al trek in:D

10. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Gewoon hempje model van de h en m en gewoon eenvoud zwart en lang maar 14,95 zie mezelf er toch niet vaak in lopen is niet echt mijn ding ben ik te klein voor met me 1.62M haha

Ja nou luiertas is niet echt mijn Ding zoek gewoon iets eenvoud nu wel wat gezien maar heeft geen haast wil nog ff verder kijken.... Tas voor baby spullen haha als ik wg ga dat dat soort dingen erin kunnen .... Wil liefst beetje zwart donker grijs achting past beetje bij de kinderwagen.

Kan niet wachten om met de kinderwagen te lopen. Ben er zo blij mee vind zo mooi ding soms loop ik gewoon rondjes ermee in de woonkamer hahah

11. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Zoooo weer thuis... Verpleegkundige geweest, bevalling besproken en wat te doen als.. Daarna standaard controle, gewoon prima.. Ben nu afgedraaid en dan zo nog eten koken...

12. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Hier word het iets makkelijks met eten vandaag wat weten we mog niet maar iets afhalen bezorgen ben te op om te koken naar de zwemles normaal doe ik het van te voren maar ook geen zin ben dan toch blij dat ik gisteren toch ng gekookt heb haha anders had ik wel gemoeten ;)

13. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Heb beetje last van duizeligheid vandaag en tintelende handen zo nu en dan maar voornamelijk in de rechter hand geen vocht volgens mij

14. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    duizeligheid kan goed van de warmte komen.. Ben ook steeds licht in m'n hoofd..

Hier al dagen niet gekookt dus moet nu wel.. Aardappeltjes met witlof en een slavink..

15. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    @ bananarama fijn dat het iets beter gaat, weet je ondertussen al iets meer?

Jeetje Taatje jij bent lekker bezig geweest, ik werd alweer moe toen ik het las..:$;)

Fijn dat alles helemaal prima was dreamer! En bij jou ook twixie, alleen dat zat zijn he pff het lijkt wel of me lichaam me dwingt alleen nog maar af te wachten, al m'n energie is helemaal op..

@ Tatiana even goed in de gaten houden, maar zou inderdaad ook goed met het weer te maken kunnen hebben.. rustig aan in elk geval!

Hier heel de dag buikpijn en als ik niets 'moet' doen lig ik plat..
    Vandaag was het stamppot (heerlijk zomers he ;)) bietjes met een rundervinkje..

Straks de kleine naar bed, alles klaarleggen voor morgen dan ga ik er zelf ook in.. gaaaaap

16. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Meiden ff vraagje vandaag beetje tinteling in me rechterhand verder klachten beetje wat altijd heb. Duizelig druk vandaag dus kleine niet heel erg aanwezig natuurlijk maar urine net niet helemaal schoon leek bloed troubel kan niet olaatsen heb wel ff foto gemaakt zekerheid maar wat te doen ervaring ?

17. Linana

Linana Niet meer actief

Taatje: nou je bent gek om met deze warmte zoveel te doen haha! Maar wel goed bezig ;) moet ook wel lekker voelen om zo goed als klaar te zijn.

Tatiana: geen ervaring, maar ik zou gewoon bellen. Beter 1 keer teveel bellen dan 1 keer te weinig.

Banana: fijn dat je weer thuis bent! Nu gewoon in de gaten houden etc?

Eten: hier een broodje kroket en aardappelsalade. De Surinaamse bami staat morgen op het menu.

Ik had vandaag eigenlijk een afspraak in het ziekenhuis, maar was deze helemaal vergeten. Helemaal in de veronderstelling dat ik morgen verwacht werd, wat nu ook het geval is :p

Verder echt enorme druk/pijn net boven m'n vagina. Loop er half krom van.... Zware poemel

18. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Tatiana, ik zou ff vk bellen. Indd beter 1x teveel dan te weinig.

Dreamer, fijn dat alles weer goed was!

Oh ik heb zo geen zin om te koken, man is laat, dus ga zo maar een pizza in de oven gooien... Pff slecht maar ach moet ook weleens kunnen.. Heb ook de hele dag zo`n trek in een magnum... Hahah

19. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Nu ik Taatje zo druk aan de schoonmaak is gegaan, beginnen mijn handen te jeuken :p
    Net het toilet geboend en ben KAPOT! Morgen maar een tweede poging wagen. Ik zie namelijk overal stofjes, terwijl ik gister nog heb gestofzuigd. Nesteldrang?? Hahaha
    Lekker, een magnum! Die witte met aarbei aan de binnenkant

Inderdaad, even bellen Tatiana! Voor hetzelfde geld is er wat!

Zo, morgen eet ik bij jou Linana. Dat je het weet :p haha
    Wel vervelend die pijntjes down under. Moet jij ook zoveel plassen? Voor elk druppeltje ren ik naar de wc.

20. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Voel me ongemakkelijk als ik bel voor niets en nu net handig weer geen bloed in me urine dan zou het dan toch ook zo moeten zijn ?

Deel Deze Pagina