Laatste 10 weken afteltopic juni!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babylove26, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    @ Tatiana, ik kan wel zeggen daar zijn ze voor, maar ik weet hoe je, je voelt ;)
    Toch zou ik even bellen en gewoon even je klachten voorleggen, als je bij hun ook aangeeft dat je urine er nu wel goed uitziet, schatten zij wel in hoe of wat!

2. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Heb gebeld wou niet dT ze kwamen voel me altijd zo zijkerig als voor niets is maar moet ff in gaten houden kon ook
    Blaasontsteking zijn en als het echt menstruatie bloed is ook in me onderbroek etc dan weer bellen

3. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Hahah twixie, ik ga morgen beneden verder.. Echt verschrikkelijk! Maar nu ben ik nog best mobiel, dus kan het beter nu doen dan als het helemaal niet meer gaat.

Ik snap dat helemaal, ik voel me ook altijd bezwaard om te bellen, maar anderzijds ja ze zijn er echt voor...

4. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    Gelukkig, goed dat je even gebeld hebt! Gister hoorde ik in het ziekenhuis ook al dat zo veel vrouwen zich bezwaard voelen om te bellen en langs te komen.. hoeveel en hoevaak mensen het ook tegen me zeggen ik voel me echt lullig als ik voor 'niets' kom..

5. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Goed dat je gebeld hebt Tatiana!

Toen ik net vanuit het ziekenhuis naar de vk ging, had ik echt zo vaak buikpijn. Gewoon bandenpijn, maar wist ik veel. Zat soms jankend op mijn werk, maar durfde niet te bellen. Heb heel mijn zwangerschap veel en erge buikpijn gehad maar ben maar 1x gegaan.. Nog steeds maak ik me echt om de gekste dingen zorgen maar durf het vaak ook niet te uiten, voel me dan echt een zeikerd..

6. Linana

Linana Niet meer actief

Twixie: je bent welkom hoor :p hier wordt altijd gelokt voor extra monden!

Ik moet inderdaad ook mega vaak plassen en als ik moet fietsen is het helemaal feest ;)

Komen voor niks bij de verloskundige bestaat niet, al voelt het wel zo. Ze hebben echt liever dat je belt en langskomt, dan dat je niet belt en het misgaat!!

7. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Top dat je gebeld hebt! Lucht het toch wat op, Tatiana? Ik heb ook een keer gebeld, HUILEND... Achteraf schaamde ik me dood, maar had zo'n pijn.

Ik zit een beetje te surfen op internet (H&M, Zara, Asos). Ik zie zoveel dingetjes die ik m'n winkelmandje in wil klikken....AAAHH

8. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hier zegt t ziekenhuis altijd, je loopt niet voor niks bij ons onder controle dus bij de minste twijfel bellen :p

Oh trouwens wel "fijn". Als er (oefen)weeën komen en ik kom bijv op de verloskamer daarmee en er is wel al ontsluiting, kijken ze het een uurtje aan of de weeën idd aanhouden en zoja dan mag je gelijk blijven :p

9. bananarama

bananarama Actief lid

16 apr 2014
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag een nachtje blijven, helaas.. met name vanwege de bd icm hoofdpijn en tintelende pootjes enzo.

Ik verveel me nu al... dus hopelijk morgen naar huis. Mijn buuf is vorige week met soortgelijke klachten binnen gekomen en mocht dus ook een tijdje blijven.

10. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Flink balen, bananarama! Je zit liever bij je ventje thuis.
    Sterkte en hopen dat je morgen weer lekker thuis zit!
    Dikke knuf!

11. Linana

Linana Niet meer actief

Jammer banana :( maar het is voor een goede reden.
    Kan me heel goed voorstellen dat je je verveelt...

12. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    @ dreamer, klopt, ik haal mezelf altijd over met de gedachte ' wat als er wel iets is', helpt altijd ;)
    Dat lijkt me zo heerlijk, als al die voorweeen ineens ontsluiting als gevolg hebben gehad.. Fijn dat je inderdaad dan gelijk mag blijven ;)

Balen bananarama, hopelijk hoef je niet zo lang te blijven als je buurvrouw, maar wel fijn dat ze je zo goed in de gaten houden! Sterkte!!

@ twixie, ben je er klaar voor morgen ;)

13. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Wou je net een berichtje sturen, Row! :D
    Ik ben er klaar voor! Wat jij??

14. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    Helemaal twixie!! De ergste hitte is voorbij dus kom maar op :D

15. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Barman vervelend dat je moet blijven maar fijn dat ze alles in de gaten houden zeg....

Ik ben ook helemaal zat met de zwangerschap baal zo van dat ik niey normaal half uurtje kan zitten of het begint al pijn te doen in me buik/rug. Nog 5 week en 7 als je 2 weken overloopt. Zie het einde in zicht echt niey meer duurt zo lang nog blehhhhh

Hoop dat afkoelt vanavond en beetje kunnen slapen ga der niet vanuit om in 1x door te slapen vast keer plassen maar als daarna weer kam slapen zou fijn zijn en geen gesnurk haha

16. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Ff afkoelen in park met hondje

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,5 KB
      Weergaven:
      7
  17. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Mooie foto! :D
    We raken het allemaal een beetje beu he?
    Regent het daar in het Oosten van het land? Ik hoop dat het zo hier keihard gaat regenen, dan slaap ik lekker :) (Dan wel twee/drie keer eruit om te plassen.... zucht!)

18. Linana

Linana Niet meer actief

Rowtje en Twixie, als jullie morgen echt bevallen dan beval ik erna ook. Spontaan van verbazing :p

Tatiana: hier nog 4 weken tot de 40 weken en anders nog 6 weken :(

Zou het kloppen wat vaak gezegd wordt? Dat de eerste en tweede rond dezelfde termijn komen? Ik weet dat indalen niks zegt, maar nr 1 lag een week voor de bevalling vast in het bekken (net 38+3 bevallen) en deze ligt sinds afgelopen weekend al vast in het bekken (34+5)
    Ik hoop echt zo dat dit allemaal wel iets zegt!

Hoezo ongeduldig ;)

19. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    Wauw mooie foto zeg..
    Ik denk dat door zwangerschap de term de laatste loodjes wegen het zwaarst ontstaan is haha, hier voel je het pas echt!!!

20. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Nou als dat zo is limans moet ik ook gaan beginnen de eerste was zes weken te vroeg die was er al rond deze tijd;)

Twix het waait hier wel en druppelde iets echt regen nog niet haha de hond heeft ook erg last van de warmte met ze dikke vacht dus ff de vijfer in afkoelen en nu hele huis vies. Blij dat niets gedaan heb aan huishouden vandaag ;)

Deel Deze Pagina