Laatste 10 weken afteltopic juni!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babylove26, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Dat word een grote pan met bami, Linana! Hoelaat mogen we aanschuiven :p:D

Hahahah Row! :D Om hoeveel geld gaat het??? Wil ik het wel weten?

Zo, goedemorgen Tatiana!! Dacht die is inmiddels bevallen :p
    Join the club. Volgens mij is het nationale ik-heb-nergens-de-energie-voor-maar-wil-zo-graag-alles-doen. Het enige wat ik gedaan heb vandaag is de vaat uitgeruimd (pokke klusje) de was gedraaid, opgehangen en de kast opgeruimd.

Mijn taak zit er op!

2. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Nou was maar zo feest! Hoe kan een zwangerschap nou goed zijn als iemand zo veel pijn heeft en geen eens half uurtje op de bank kan zitten of op stoel grrrrr:(:(:(:(

3. saraa123

saraa123 Lid

9 nov 2013
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames ik ben altijd geinteresseerd in de tradities van ander culturen en ik vroeg me af of er iemand hier van buitenlands afkomst is en wat weet van tradities na de bevalling..

Ik heb een keer van een surinaamse vriendin gehoord dat wen vrouw na de bevalling hun vagina "stomen" dat zou goed zijn om alles weer snel strak te hebben ofzo (als ik het goed had begrepen)
    En ik had ook iets gelezen over marokkaanse vrouwen dat ze na de bevalling iets speciaals doen om bekkeproblemen te voorkomen maar helaas ben ik vergeten hoe en wat...

Dus vroeg me af of jullie iets speciaals na de bevalling gaan doen

4. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    €340 excl btw haha, maar ik moet zeggen dat ik wel alle opties had aangeklikt :D wat lijkt me dat heerlijk zeg!!

M'n man was zo lief om even langs de Mac te gaan, dus lekker frietjes, ijs smoothie en een donut op mmm lekker hoor!! De krampen kwamen daar ook weer opzetten. Het leek even regelmatig, maar is nu weer weggezakt ;)

@ Tatiana, het lijkt momenteel alsof mijn hersens slapen, die doen niet veel meer ;)

@ Saraa, ik ben zelf niet van Marokkaanse afkomst maar mij man wel, ik kan het eens voor je navragen, wel kreeg ik na mijn vorige bevalling een speciale kruidenthee die alles van binnen sneller helpt te genezen..

5. saraa123

saraa123 Lid

9 nov 2013
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ben wel benieuwd naar wat voor een kruidenthee.. Kan je dat gewoon kopen in marokkaanse winkels of moet je zelf wat kruiden mengen?

6. Linana

Linana Niet meer actief

Er staat een immense pan bami op het vuur, dus iedereen is welkom haha
    Genoeg voor iedereen :D

De taart staat ook in de oven en aangezien dat de test-taart is, mag die ook op.

Iedereen nog steeds lekker futloos zo te lezen :p

Bij de groei-echo was het vandaag zelfs leuk! Andere verloskundige en zij had er wel zin in. Het kindje werd geschat op 2900 gram en zou bij de bevalling tussen 6,5 en 7 pond zitten volgens de gyn (maar hij gaf ook al gelijk aan dat het apparaat een afwijking heeft van enkele 100en gram ;))
    Het zal mij benieuwen hoe zwaar de kleine man straks is.

Vagina/bekken-middeltjes: hier wel een buitenlandse, maar geen gekke vagina taferelen. Je vagina stomen zoals bij Surinamers zou ik je af willen raden (Google er maar eens op). Enige wat echt helpt om de boel strak en sterk te houden is kegelen (oefeningen).

7. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    OMG! Is dat een serieus bedrag??? Hahahaha
    Als je het geld ervoor hebt, zou ik het alsnog niet doen, maar zo wat heerlijk zeg. Heel je huis spik en span in 1 dag zonder dat je maar 1 poot hoeft uit te steken. Lekker!

Lekker zeg, Mac! Bofkont... Hier de left overs van gisteren met een stokbroodje. Al klinkt die bami wel goddelijk in mijn oren. Mjammmm..
    Wat voor taart is het? Ben benieuwd hoe zwaar je kleine uiteindelijk zal wegen!

Ik ben van Molukse afkomst, maar heb geen gekke dingetjes voor na de bevalling!

8. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    Ik ga het eens voor je navragen Saraa, ik ben zo verwend dat ik het gewoon voor me neus krijg en op drink ;)

Lekker hoor Linana ben nu wel een beetje jaloers :D fijn dat de groei echo toch leuk was!

Haha toen ik dat bedrag zag klikte ik ook meteen weg hahaha.. al moet ik zeggen ik had met ramen zemen binnen en buiten, keukenkastjes schoonmaken/opruimen, alle slaapkamers, badkamer/toilet... Wat een geschenk lijkt me dat :D maar inderdaad voordat bedrag ga ik zelf maar bikkelen (als ik ergens deze laatste dagen de energie nog vandaan kan halen..)

De Mac was inderdaad ff een lekker tussendoortje

Zo mijn zoontje is van school direct meegegaan naar een kinderfeestje van zijn neefje, m'n schoonzus brengt hem nu naar mijn schoonmoeder, waar m'n man heen gaat om te eten, wat een rust zeg.. echt een lekker chilldagje.. dus ik leef met jullie mee moeders met dwarse kindjes ;)

9. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Dag dames....

Ik kom er aan voor de bami jamm jamm

Ik heb toch de kelderkast opgeruimd en alles beneden afgestoft en gestofzogen en gedwijlt... Dus alles lekker aan kant. Staat nog klein afwasje te wachten mjah .....

Moet zo nog koken en ff wat boodschappen doen ben inspiratieloos :(

10. Linana

Linana Niet meer actief

Tatiana: je woont niet heel ver hier vandaan ;)

Rowtje: haha nergens voor nodig, uiteindelijk heb ik alsnog langer in de wachtkamer gezeten als bij de verlos en gyn zelf (gyn liep 3 kwartier uit...)
    En dat bedrag?! Omg... Dan zou ik ook zelf lekker ff gaan bikkelen. Kan leukere dingen bedenken om zo'n bedrag aan te spenderen.

Twixie: het is vertaald een dronkemanstaart :p een Antilliaanse taart met een vanille basis, deze in 3 lagen gesneden. Iedere laag wordt besprenkeld met rum om er vervolgens een laag pudding op te smeren. Dit gewoon herhalen en de hele taart mooi afwerken met Royal icing :p

Volgende week is mijn schoonmoeder jarig en ze heeft een hele bestelling geplaatst, waaronder de taart die ik nu maak, klepon, kesio (Antilliaanse crème brulee) en glass block jello.
    Ben dus wel even zoet vanaf donderdag :p

11. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Wow klinkt echt lekker linana

12. Linana

Linana Niet meer actief

Dat is het ook :D
    Alleen niet zo goed voor de kont :p

13. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    Jij bent echt goed bezig Tatiana!

Ik ben jaloers op je pan bami :p Linana, maar nu ook op de rest van je lekkere hapjes :$

14. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Linana, jij hebt geen recht van spreken meer! Je maakt ons allemaal jaloers :D
    Kleponnnnnnnn, oh jammieeeeee :)
    Jij bent van Antilliaanse afkomst??

15. Linana

Linana Niet meer actief

Haha nou, nu ga je lachen denk ik :p Maar ik ben van Poolse afkomst.
    Mijn vader is Indonesisch (geadopteerd), dus veel van hem meegekregen. Mijn ex is Surinaams (5jr relatie mee gehad) en mijn huidige vriend is Antilliaans. Deze mooie achtergrond heeft ervoor gezorgd dat ik als blanke Poolse bestellingen krijg van Antillianen en Molukkers voor feestjes :D

16. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Zo afspraak gemaakt bij de kapper ik kan er niet aan wennen dus mag terug komen donderdag en gaan we voor helemaal blond ;)

Denk dat ik voor woensdag nog even afspraak maak bij de schoonheid salon en ff me wenkbrauwen mooi laat epileren. Beetje verzorging in de laatste maandjes doen me hopelijk wat beter laten voelen

17. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    Kijk dat is pas multiculti!!

@ Tatiana ik ga volgende week ook nog even, misschien ben ik dan iets blijer als er foto's worden gemaakt ;)

18. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Die zag ik echt niet aankomen, Linana! Pools... wow! Van alles wat! Maar dan heb je echt hele getinte knappe kindjes of niet?
    Wel leuk dat ze jou ervoor vragen! Zelf ben ik totaal geen keukenprinces, dus als iemand lekkernijen maakt, sta ik als eerste in de rij :)

Hoe ziet het er nu uit dan, Tatiana? Lekker zeg, ff jezelf verwennen, dat is een goeie. Denk dat ik voor volgende week ook een afspraak maak.

Vraagje he meiden... Maken jullie het nog wel eens gezellig met je vent?? :):D Whahah

19. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Twix voor zwangerschap donkerbruin en bijna tot bh bandje lengte toen ik zwanger werd afgeknipt ivm hormonen haaruitval en verven blijft gewoon door gaan tijdens zwangerschap wel zo min mogelijk.
    Geknipt in lange Bob maar vorige week laagjes erin wat speelser en blinde plukjes maar vind het niet mooi verschil is te groot en wil
    Graag blond proberen en heb totaal
    Geen geduld hahaha

20. darkness

darkness Actief lid

5 apr 2014
    283
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net mn eten kunnen laten inpakken op restaurant omdat ik geen seconde meer kon blijven zitten. Benen en voeten zijn twee keer.zo dik en mn stuitje voelt gebroken :( typen is ook al lastig met die worstjesvingers van me! Het leuke gedeelte van de zwangerschap is duidelijk voorbij!

Sorry voor het ego berichtje maar ik kan wel janken. Daar gaat mijn romantisch avondje met manlief :(

Deel Deze Pagina