Ooooh Darkness wat vervelend zeg ik snap echt wel hoe je je voelt. Is inderdaad niet leuk meer. Ik hoop dat jullie misschien samen thuis avondje voort kunnen zetten lekker filmpje kijken in bes ofso kaarsjes aan succes meid! Hoop dat het nog een leuke romantische avond word voor jullie
Twix het gezellig maken met de man samen. Gaat soms best lastig omdat we elkaar maar soms twee dagen oer week zien en dan de kleine meid nog en alle andere dingen en op dit moment ben ik niet zo gezellig. Wel probeer ik zo gezellig mogelijk te maken de avonden dat we thuis zijn lekkere dingen halen wat hij lekker vind en filmpje kijken maar ik kan alleen maar liggen en lepeltje lepeltje liggen op bank word het niet meer nu en in bed val ik in slaap. En met zoals Darkness zitten kan ik niet dus boosheid uit eten is drama nu
Haha Linana, wat een geweldige combi. Ik dacht ook echt, dat je van antilliaanse afkomst was. Wel een gezellige multi culti combi zo. Hier een pure hollandse, die ook nog eens niets van bakken en koken kan.. Balen, zou het wel heel graag willen, want vind koken wel leuk. Misschien ga ik nog eens een cursus doen. Wat klote dat jullie zo`n pijn hebben meiden, hoop dat de laatste loodjes snel voorbij zijn. En dat er snel een hoop lieve baby`s geboren gaan worden. Wij hebben net shoot gehad, was zo onwijs gaaf. Hebben de geboortekaart ook meteen geschoten, heel blij mee. Gezellig maken met man, gebeurd hier eigenlijk nooit meer. Voel me onwijs schuldig maar kan me er al weken niet meer toe zetten. Hoop dat als ik straks bevallen ben en mezelf weer enigzinds ben, dat dat ook weer goed op de rit komt.
Taatje ven jaloers wil het graag ook maar mijn vriend houd niet van foto's maken en vind duur hier had ik 1 gevonden foto shoot van te voren en een newborn shoot 200 euro wat vinden jullie prijzig ? Of ? Taaltje wat was jij ongeveer kwijt en wat heb je dan als ik vragen mag aub
Tatiana: jammer dat het dan tegenvalt! Maar je weer even laten verwennen is altijd lekker toch op zich wel den goed idee, denk dat ook hier een afspraak gemaakt wordt haha ook wat lichter, maar niet volledig blond. Twixie: dat zou je denken knap is hij zeker, maar net zo blank als mama! Ons zoontje wordt wel heel snel bruin en heeft wel een tintje en een mega grote bos krullen (licht kroes), maar hij is echt blank Darkness: wat vervelend zeg maar ik denk dat je man het vervelender vindt voor jou als voor hemzelf. Nog even... Ik weet dat dit een antwoord is waar je niks aan hebt, maar echt, na de bevalling zijn de kwaaltjes zo verdwenen. Gezelligheid: ik zou het vaker willen, maar het komt er echt niet zo vaak van 2 a 3 keer in de week is echt de max... En dan werkt ook echt niks mee en alles zit in de weg. Gelukkig begrijpt mijn vriend het wel, maar ik voel me er wel lullig over
Die topvent van mij heeft mn voeten en benen gemasseerd en daarna heb ik met mn benen omhoog gelegen. Voelt al stukken beter! Hij ligt nu al een uur te snurken dus voel me al niet meer zo schuldig @linana: ik krijg honger als ik je berichten lees. YUMMIE!
Meiden herkennen en/of weten jullie of het erg is als je de hele dag door harde buiken hebt, ik doe bijna niets, maar heb de hele dag het gevoel dat m'n buik een harde bal is.. m'n schoonzus zegt dat ik de verloskundige moet bellen, maar wil daar eigenlijk niet voor bellen.. ervaring?
Row als echt aan blijft houden en niet afzakt gewoon bellen ook al bel je alleen ff voor bevestiging dat dat best mogelijk kan zijn. Maar snap je punt ik wou gisteren niet bellen maar achteraf blij met haar antwoord
Heb daar ook last van gehad, Row! Ik heb altijd gedacht dat het erbij hoorde? Maar verder weet ik er vrij weinig van. Hoe voel je je verder? Fijn voor je darkness! Toch wel fijn van je mannetje En inderdaad nu hoef je je niet zo schuldig te voelen. Misschien gaat dat gezellig maken wel helpen om de bevalling op te wekken. Heb er een hard hoofd in, maar het manneke gelooft dat maar al te graag....goh, hoe zou dat nou komen! Hahaha
Hahahaha blijven toch mannen ze zeggen ook dat Sex helpt toch om Op te wekken ? Heb je ook alles mag op vrijdag gekeken twix ?
@rowtje Ik heb dat ook! Vk zei vanmorgen dat het een goed teken was en dat mn lichaam zich aan het voorbereiden was. Bel morgen even. Dan ben je zeker!
Row: gewoon bellen hoor! Ik blijf het zeggen: daar zijn ze voor, ook al denk jij dat het iets onbenulligs is om voor te bellen. Darkness: nou, dan zou ik mij ook niet lullig voelen als hij nu ligt te snurken haha Twixie: na weken rommelen en op zondagavond gezelligheid, begonnen bij mij op maandag de weeën hoor Liep wel constant naar de plee voor boodschap nr 2 de hele avond, wat minder was.. Maar liever thuis dan tijdens de bevalling
Ik piste zowat in me broek van het lachen, Tatiana! Maar moet wel zeggen dat ik al nu al gauw in me broek pies! Lag echt in een deuk, hilarisch! Nou, over boodschap nr 2 gesproken. Ik blijf er voor naar de wc gaan, maar echt lukken wilt het niet. Frustrerend! Misschien wil ik het wel te graag hoor, maar het is ook allemaal hartstikke nieuw, dus weet totaal niet wat ik ervan moet/kan verwachten. Word gek van dat plassen. ZUCHT!
Bedankt meiden! Ik voel me verder gewoon goed, alleen wat krampen tussendoor maar niet heftig, ik had er ook helemaal niet bij stilgestaan tot m'n schoonzus er over begon haha.. Ik wacht morgenochtend nog even af.. Ons plan is goed mislukt vandaag twixie, misschien dat ik het vanavond ook maar gezellig moet maken haha wie weet het kan in elk geval geen kwaad!
Beetje jammer hoor! Maar is je missie om de oefeningen met je schoonmoeder te skippen wel gelukt? Daar heb ik niets meer over gehoord Ik zit ook heel de dag op pot
Zou het ook aan weer kunnen liggen dat van naar de wc gaan voor nummer twee ik kon tijdje geleden best moeilijk en nu moet ik ook redelijk voor mij doen vaak heen naar de wc ... En dan voor nummer twee
Zo ladies ik lig op bed ik ben kapot heb koppijn en m voelde me hoofd zelf warm worden heel appart jullie ook wel is gehad En veel pijn in me spatader been dus maar ff kussen onder vannacht Vriend lekker achter zijn stomme PlayStation. Ga normaal liefst samen naar bed lekker knuffelend in slaap vallen. Maar ik word steeds wakker ven gesnurk en hij slaapt dan ook nog is zo dat ik zij ik ga eerst wel kan jij lekker ongestoord gamen. En in de hoop dat als ik eenmaal slaap niet wakker word van het gesnurk. Ben benieuwd. Iedereen fijne nachtrust gewenst. Slaap lekker xx