Laatste 10 weken afteltopic juni!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babylove26, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Goeiemorgen meiden!

Toevallig dat je erover begint, Row! Ze had me een app gestuurd 'hoelaat de sessie vanavond was' Ik heb toen eerlijk gezegd dat ik er geen behoefte aan heb, maar het wel heel erg waardeerde. Gelukkig snapte ze het. Dus dat is ook weer uit de wereld:)

Mijn vriend is zzp'er en kan dit dus zelf bepalen. Ik heb liever dat hij een week vrij neemt na de kraamweek, zodat we dan met z'n tweetjes of nou... Drietjes zijn. Dat is fijn zeg Darkness! Lekker 4 weken samen genieten en alles ontdekken! Heeft tie goed geregeld:D

Hier al gedouchet en aangekleed, opgemaakt en ontbijt achter me kiezen. Ik ga nu met het ventje boodschappen doen!

2. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Yeetje twix jij bent er vroeg bij pfoe ben net me bed uit en loop lekker in me trainingsbroek in park met de hond zonnetje erbij fijn wakker worden...

Mijn vriend kan waarschijnlijk zes weken opnemen maar wil graag 4 als de kleine geboren is 5 juni begint ook schoolvakantie. En graag een week of 2 week als de kleine maar school gaat ff helpen om in ritme te komen. Ben ook heel blij mee dat zijn baas daar niet moeilijk
    Over doet !

Ik dacht dat minder weer zou worden vandaag en wou dus ff op rolgordijnen en lampen jacht voor de kinderkamer maar heldere blauwe lucht en zon dus even kijken wat de planning is geen zin omet mooi weer dat te gaan doen is niet zo leuk voor me dochter als ze ook lekker kan spelen met haat vriendinnetjes in de buurt .

3. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Mogge!
    Hier zwaar somber.. Grijs en bewolkt.. En wilde mn was buiten hangen, bah..

4. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    Goedemorgen meiden!
    Jeetje wat zijn jullie er vroeg bij haha..

Wat goed dat je het zo eerlijk heb gezegd twixie, weet ze gelijk waar ze aan toe is en toch ben je netjes gebleven!

Lekker Tatiana dat je vriend zo lang vrij kan nemen.. Hier kijken we het per dag aan.. hij kan natuurlijk zelf beslissen wanneer hij een klus aanneemt, dus aan de ene kant ideaal, maar aan de andere kant elke klus die hij weigert, is inkomsten mislopen.. dus ik kijk het per dag even aan, al weet ik van de vorige keer, dat ik het ook heerlijk vond om lekker alleen met de kleine te zijn :)

Volgens mij ben jij het ook behoorlijk zat aan het worden of niet dreamer?

Iemand al iets over bananarama en/of huiboobee gehoord? Ben benieuwd of ze al weer thuis zijn...

5. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Ik heb alles weer achter de rug. We hebben nieuwe eet stoelen besteld die 17 juni binnenkomen en we hebben een nieuwe hocker gekocht voor bij de bank. Ben weer helemaal blij en blut! HAHA

Hier begon de dag met wat bewolking, maar nu word het steeds meer blauw.
    Jullie hebben vroeg zomervakantie in het Noorden of niet, Tatiana? Hier in het westen hebben ze eind juli pas zomervakantie.

Precies wat je zegt, Row. Als ze geen klus aannemen, dan komt er ook niks binnen. Hoe fijn ik het ook vind als me vriend bij me is, vind ik het ook wel fijn dat hij gewoon kan werken, want zo komt er tenminste centjes binnen...:)

6. Romyvs

Romyvs Actief lid

31 okt 2013
    105
    0
    16
    Vrouw
    Student
    Hey dames, pfoe wat beginnen jullie vroeg.

Wij gaan zo het laminaat ophalen voor in het nieuwe huis. Naja wij... ik delegeer ;)

Vanmiddag heeft manlief een voetbaltoernooi van zijn oude club, dus daar ga ik eens kijken.

Over manlief gesproken. Mijn vriend heeft twee dagen bevallingsverlof en 5 dagen kraamverlof (betaald). En daarna heeft hij de zomervakantie helemaal vrij (en betaald). Hij werkt in het onderwijs, dus lekker heel de zomer met zijn drietjes. :D

Gaan er nog meer dames op stap vandaag?

7. Mnon

Mnon Niet meer actief

Over man en vrij/verlof. Hier gaat het na de bevalling in overleg. Hij werkt in een sportzaak in een klein team, dus het is lastig om te zeggen huppa 2 weken vrij ofzo. Dus de gebruikelijke 2 dagen en verder overleggen. Eerste week met kraamzorg zal hij waarschijnlijk wel gewoon werken en daarna misschien halve dagen en tussendoor wat vrije dagen... Geen idee, maar zo iets.

Hier net terug uit het zwembad. Broer belde op of mijn dochter en ik meegingen, want hij ging met zijn vriendin en haar kids zwemmen. Dus hun zijn met mijn dochter in het water gegaan en ik zat langs de kant te kijken.. Maar pfff ben wel weer moe van het zwembad hangen!

Vanavond nog een verjaardag en waarschijnlijk niet te laat naar bed!

Enne meiden.... Ik vind het wel tijd voor weer een bubje XD

8. Linana

Linana Niet meer actief

Wat fijn dat sommige van jullie mannen zo lang thuis zitten als de kleine er straks is! Hier waarschijnlijk gewoon de standaard 2 verlofdagen en dan weer aan het werk (of niet als er weer even geen werk is ;))

Dreamer: ik had dezelfde plannen, stom weer ook....

Mijn kraampakket is binnen en het is ook begonnen met rommelen geloof ik :p
    Ik heb nu ook steeds het gevoel dat ik moet poepen, maar op de wc aangekomen komt er maar niks. En ik heb wat vage menstruatieachtige krampen, niet echt pijnlijk ofzo, maar wel irritant.
    De beeb is ook mega druk ;)

9. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Hoi dames,

Tatiana, wij betalen 150,00 voor de buik en babyshoot. Hier zit verder nog niets bij. We krijgen alle afdrukken doorgestuurd met handtekening, maar kan voor 175 een dvd kopen met alle foto`s bewerkt. Phoe een hoop geld, maar misschien komt er bij ons maar 1 kindje, dus doe het maar gewoon.

Nog iemand last van rommelende buiken of is het rustig.
    Ik heb gister heel de avond harde buiken gehad, en sinds vanmorgen pijn in mijn linker lies.

Mijn man heeft 2 weken vrij, als de kraamhulp is vertrokken. Heerlijk!

De hele ochtend met mijn man in babypark gelopen. Boxkleed, ledikantenlaken en washoes van koeka gekocht in de kleur babybleu. Heel blij mee. Meteen kinderstoel besteld, maar die heeft een levertijd van 6 weken. Moet nu alleen nog een wieg, dan zijn we compleet.

Fijne dag meiden, het is nog best lekker weer, ik ga even een tukkie doen op de bank, ben versleten..

10. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Shit! Wou ff een tukkie doen van een uurtje. Niet 3 uur!:$:(

11. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Vraagje he, hebben jullie last van veel afscheiding? Pff.. Vind het zo niet leuk/fijn/cool

12. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Ja hier ook, echt te ranzig. Lang leve de inlegkruisjes, anders zou ik helemaal gek worden.

13. Linana

Linana Niet meer actief

Yup... Hier ook :x

14. Miesje87

Miesje87 Actief lid

10 jul 2013
    215
    0
    0
    Ja helaas ook hier ontkom ik er niet aan. Verschrikkelijk gewoon😔.

15. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Wat voor afscheiding? Ik dacht ook last te hebben van veel waterig afscheiding :p

Wij zijn ondertussen een kleine 30 uur thuis. De eerste nacht verliep redelijk.
    Begonnen met de welbekende kraamtranen, verschrikkelijk! Maar uiteindelijk heerlijk geslapen! Sliepen zelfs met z'n drieën door de wekker :p
    Kleine meid drinkt eindelijk goed, productie loopt op maar aanhappen en drinken is wel gevoelig.
    Helaas nu veel te veel gedaan wat resulteert in flinke hoofdpijn, dus dat wordt even een dutje doen. Nu hopen dat de kleine meid mee werkt :p

16. darkness

darkness Actief lid

5 apr 2014
    283
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog eentje die de inlegkruisjes zat is! Nooit nodig gehad, maar de laatste maanden.. *zucht*

Verder rommelt het in mijn buikje. Vanmiddag een paar flinke pijnlijke krampen gehad, maar daarna werd het gelukkig weer stil.

Rust maar goed, HBB. Heb je nodig!

17. Romyvs

Romyvs Actief lid

31 okt 2013
    105
    0
    16
    Vrouw
    Student
    @Taatje84, Zo dat is laat om nog spullen te kopen. Maar wel leuk dat je nu op al je gemak dingetjes kan kopen en kan inrichten. Ik heb het gevoel alsof ik dingen mis, maar volgens mij heb ik toch echt alles..

@Twixie, hier ook veel last van afscheiding. Nog nooit inlegkruisjes hoeven gebruiken, maar nu kan ik niet zonder. Ook met s'ochtends opstaan, een straal van vocht langs je been. Schrok eerst nog, wellicht vliezen die gebroken zijn, maar verloskundige zei dat het normaal was.

18. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Romy, het kamertje was al helemaal klaar maar heb nog een extra set lakens gekocht. Moet wel een beetje haast maken met de wieg, maar dat komt goed haha.

Heb ook mijn kraampakket binnen gehad, dus dat is gelukkig ook geregeld.

19. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Echt een drama hè meiden! Het hoort er allemaal wel bij, maar als je het nog nooit heb gehad in zulke mate is het wel even een knop omzetten en het doet je zelfvertrouwen ook duidelijk geen goed :p Hier is het een waterige afscheiding. Lekker is anders haha:(

Fijn dat je weer thuis bent, HuiBooBee! Lijkt me heerlijk om eindelijk te kunnen genieten van je gezinnetje. Hoop dat je gauw weer de oude bent en in je ritme zit.:)

Ik heb net samen met me vent een home made pizza gemaakt! Het smaakte echt té lekker! Met als toetje een cornetto aardbei. Buikje is gevoeld.

Baby is heel de dag al in de weer. Auw! :D

20. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Pizza á la Twixie :cool::D

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina