Taatje, ohhh joh. Dan valt het wel mee inderdaad. Je blijft altijd wel wat kleine dingetjes halen, ja toch Twixie, zoooo doe mij maar zo'n pizza. Vanwege dat voetbaltoernooi moet ik het maar doen met een vette hap; patat. Soms heb ik zin in fastfood (Mcdonalds <3) maar nu wil ik jou pizza wel, of een lekker bordje pasta.
Hbb, fijn dat jullie thuis zijn. Hopelijk knap je zelf ook snel op en kan je ultiem genieten van je kleine meisje. @ Romy, zou heel die winkel wel willen leegkopen. Pff verschrikkelijk haha. Mmm twixie, dat ziet er heerlijk uit! En die cornetto is ook niet verkeerd, jammie..
Heerlijk huiboobee dat je weer thuis bent! Lekker genieten met z'n drietjes nu! Hier ook heel veel waterige afscheiding, zó niet leuk! Vandaag naar een verjaardag geweest, maar ik merk dat het snel te veel wordt en dat ik het liefst op m'n eigen bank hang! Veel krampen en harde buiken weer gehad en m'n rug begon ook pijn te doen.. wel lekker gebbqd en ook een cornetto als toetje Die pizza zag er erg geslaagd uit twixie!!
Wij zijn wezen wandelen. Op een gegeven moment voelde ik het wel aan m'n bekken. Niet zo fijn... Een hete douche genomen en nu op de bank met een kopje thee en een stukje chocolade Heerlijk! Ons bed staat vanaf vandaag op klossen. Wow, wel ff wennen hoor zo hoog! Wel makkelijk met stofzuigen en stoffen (niet dat dat er veel meer van komt )
Die pizza ziet er echt heerlijk uit Twixie! Wandelen... Aan de ene kant heerlijk en aan de andere kant wil ik er echt niet aan denken Wij zijn 3 kwartier gaan fietsen en de kleine achterop druk aan het babbelen en alles groeten (hallo water, hallo vis, hallo hond ) Ik heb vandaag ook weer heerlijk zitten "shoppen", online welteverstaan alles in m'n mandje gooien en dan wanneer ik het eind bedrag zie, snel wegklikken
Goddank hoeft het bed hier niet op klossen Twixie! Moet er niet aan denken, kom er nu al bijna niet uit. Mocht ik toch thuis moeten bevallen, dan gooien we een matras op de eettafel
Super grappig! Alles groeten Dat is pas genieten, denk ik? Ik probeer zoveel mogelijk in beweging te blijven. Doordeweeks komt daar niet veel van terecht Dan wil ik liever lui en moe zijn dan actief en beweeglijk! Hahaha Online shoppen is zoooo makkelijk en zooo fijn, maar zodra je dat bedrag ziet. Ff slikken is dat! Wat heb je allemaal je wagentje ingeklikt? Hier moest het bed wel op klossen, ondanks ik in het ziekenhuis wil bevallen. Vind het wel eng hoor. Straks lig ik op de grond of zakken we er doorheen De klossen zijn van kunststof. Eng....... Hahah
Oh nee, dat lijkt mij ook niks! Doodeng inderdaad! Hebben jullie een "normaal" bed? Want met een boxspring was ik er echt niet aan begonnen, wat hier dus het geval is. De vk gaf ook aan dat een boxspring heerlijk slaapt, maar echt niet fijn is om in te bevallen, want je zakt erin weg tijdens het persen Hopelijk ben jij ook gewoon op tijd om naar het ziekenhuis te gaan In mijn mandje een koeka buggyhoes, een koeka voetenzak, mega grote wikkeldeken, extra grote hydrofielen met sterprintje (dat is het thema hier), koeka kleertjes (jip truitje en broekje in babyblauw), een kabeldeken (alsof ik er niet genoeg heb) en 2 lakentjes (ook al voldoende van). Toen ik het eindbedrag zag, klikte ik echt van schrik weg haha En die kleine is echt geweldig! Heerlijke babbelkont. Verklaart gelijk de naam van het programma "praatjesmakers". Papa had ook een dikke kont zei hij, toen wist ik even niet of ik nog bij zou komen van het lachen!
Hey allemaal. Hb fijn dat je weer thuis bent hoop dat je snel beetje de oude kan zijn... En heerlijk genieten.... Pizza ziet er echt heerlijk uit alleen zou ik echt niets lusten voel Me zo dik pfff... Ik heb vandaag beetje van alles wat gedaan wasje afwas ff stad in geweest met me dochtertje. Nieuwe loom armband set gekocht en moest er natuurlijk ook een boekje bij en elastiekjes haha. Maar ze was blij. Nog even gekeken naar gordijnen en lamp maar nog niet geslaagd helaas. Vanmiddag waren met schoonouders er. Ik had alleen weer zoveel pijn dat ik niet kon zitten ik snap dat echt niet en word er zo dood moe van wil gewoon kunnen zitten maar de pijn die ik dan krijg na 5 minuten zitten al en is dan in me bovenbuik en rug zelfde hoogte. Is echt verschrikkelijk hebben meer dT zelfde plek Pijn bij zitten. Heb ff gedoucht rn lig op bank maar trekt nog niet echt weg En het zat beu wil Niet meer Afscheiding nou was vanmiddag ineens was naar wc geweest had geplast en kom In woonker en zo voel ik ineens wat lopen me hele jeans nat wat was dat weet ik niet. Heel vaag
Inderdaad, was het geen vruchtwater? Leuke dag dus ook voor jou Iets minder van je pijn. Maar waar heb jij jouw pijn precies? Ik had en soms nog een hele scherpe pijn in me rug wat doortrekt naar me ribben net onder me borsten. Zie dan maar een fijne houding aan te nemen. Nou, gaat dus niet. Jammer genoeg... Sinds een kleine paar dagen heb ik af en toe last van mijn bovenbuik. Geen idee of het Mr. Baby is, maar fijn is anders Neem al die dingen maar voor lief, maar verlang zo naar een kindje in m'n armen.
Inderdaad misschien vruchtwater? Ik heb het ook met zitten, heel erg last van m'n stuitje en als ik dan op moet staan, hell dat doet pijn Ik kan er niets aan doen, maar ik word met de dag ongeduldiger grrr volgens mij komt het juist als je, je ontspannend en er niet zo veel aan denkt, maar dat gaat em echt niet worden
Sow inderdaad twixie ik kijk gewoon uit naar vruchtwater, slijmproppen en weeën, dan gaat het niet helemaal goed met je
Ik weet niet of vruchtwater was ben daarna na me schone kleding nog lekker stad in geweest en daarna de pijn weer zakt nu wel beetje af en lig nu lekker in bed... Zou niet weten hoe erachter moet komen wat geweest is ?! Heb pijn in me boven buik echt bovenin o der me ribben en lijkt ala f in de knel zit moeilijk te plaatsen wat voorn pijn. zelfde pijn. In me rug zelfs hoogte
Tatiana, wat apart joh, heel je broek nat. Ze zeggen dat vruchtwater zoetig ruikt? Wat klote dat je zo'n pijn hebt. Heb je het met de vk over gehad? Ik heb gelukkig nog steeds geen last van rare pijnen, behalve voor de tweede avond harde buiken. En vanmiddag weer last van mijn linker lies. Nog steeds niet ongeduldig ook, blijf nog maar lekker zitten.
Verder geen klachten tatiana? Ik heb weleens gelezen dat pijn boven aan je buik een symptoom kan zijn van zwangerschapsvergiftiging.. Ik heb er verder totaal geen verstand van, maar als het blijft zou ik toch even bellen..
Verrekte bekkenpijn! Ik ging doodmoe naar bed, maar door de pijn viel ik telkens niet in slaap. Op een gegeven moment toch eruit om te plassen. Poeh... Wat een lading! In bed... Weer liggen woelen en draaien. Kreeg het gevoel alsof ik voor boodschap nr 2 eruit moest. En ja hoor! Dit gebeurde. Nu lag ik weer in bed en heh weer het gevoel dat ik moest plassen, keer op keer. Nu heb ik het opgevangen en het is haast water. Nu zwemmen er minuscule vlokjes/dingetjes in. Het is gewoon doorzichtig en ruikt niet naar urine of iets. Vruchtwater??? I don't know!! Morgen, of vandaag de VK maar bellen voor de zekerheid? (heb een beetje kunnen opvangen)