Laatste 10 weken afteltopic juni!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babylove26, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bananarama

bananarama Actief lid

16 apr 2014
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt als vruchtwater, twix!

heb je een belinstructie gehad? Was je bub al ingedaald? Meen dat als vliezen breken en het kind wel is ingedaald en het vw niet groen of bruin is, dat je dan wacht met bellen tot volgende ochtend. Is hij nog niet ingedaald, dan wel even bellen geloof ik.

2. bananarama

bananarama Actief lid

16 apr 2014
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een update op dit rare tijdstip. Lig nog steeds in zh, en zal daar ook blijven tot de bevalling. Ik word uiterlijk vrijdag ingeleid! Eventueel eerder als mn bloeddruk niet stabiel blijft met de medicatie uit mn infuus.

Bloed en urine zijn steeds redelijk ok, maar bloeddruk was all over the place. Ze houden ons in ieder geval goed in de gaten! Moet plassen op po zodat ze eiwitten kunnen tellen ....

Ik merk zelf dat ik voornamelijk erg moe ben en ontzettend veel pijn in mn hoofd. Daatom nu ook wakker, kon er niet van slapen. Nu wat gegeten en hopelijk knap ik daar een beetje van op.

zet hem op dames!

3. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Baby is ingedaald, maar ik twijfel om te bellen. Het is nu namelijk gestopt. Heb wel de drang om te plassen, maar weet gewoon niet wat het is. Zeker geen afscheiding. Wat zou jij doen? Voel me.zo stom al blijkt het 'waterige urine' te zijn... :(

Hoever ben je nu, bananarama? En hoe voel je je eronder? Wel een fijn idee dat je je kindje binnen minder dan een week in je armen kan hebben, maar zo had je het vast en zeker niet gezien. Hoop dat je nadat je wat gegeten hebt, je wat beter voelt. Lig je alleen op de kamer of heb je nog buurvrouwen?

Ik kan niet meer slapen door dat ik erover zit te dubben. En het gekke is dat ik nog steeds doodmoe ben. Morgen hangen me wallen tot me ballen :D Morgen??? Ik bedoel strakjes wanneer de volgens hier over een half uur beginnen met fluiten. Pff hihi

4. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Urine opvangen is goed idee misschien zie ik daar wat in drijven .... Ik heb ook best vaak lichte urine tot wit aan toe de laatste tijd maar merk dat het is als ik veel moet plassen....

De pijn is niet hoogte van bh bandje wel wat lager.
    Heb almaar keer overgehad en vorige keer was ook zo erg en toen maar ziekenhuis gestuurd omdat ik met de eerste ook zwangerscjapsvergiftiging had. Maat alles was goed dus ik bel niet zomaar weer daarvoor

Het enige wat ik kan is nu op me zij liggen als ik op me rug lig doet het pijn boven in me buik en op me zij valt de pijn meeste weg maar me rug doet wel heel erg pijn en trekt door maar boven. Mssn verkeerde houding of verkeerd Gelegen ofso.

Weet wel dat het me zo pijn doet allemaal dat ik er echt zat van ben nu!

Ziekenhuis zegt steeds neem maar aspirine dat is wat ik te horen krijg als ze me onderzocht hebben dus ik begin daar maar weer mee

Ook is het wel wat rustiger in me buik....

Ingedaald weet ik niey laatste keer nog niet twee week geleden en ligt alwee met hoofdje naar beneden....
    Wel veel steken in me onderbuik soms en richting vagina trekt.

Banan dan heb je toh zwangerschapsvergiftiging ? Met hoge bloeddruk eiwitten in urine en pijn in boven buik....
    Ik hoop dat de natuur nog zijn werk doet voor vrijdag.
    Ik weet hoe het is heb ook 2 weken zo gelegen met Vanessa tot ik zelf aan onderdoorging bijna en spoedkeizersnee kreeg.
    Maar houd vol ! Je kunt het !

Twix nog beetje kunnen slapen ??

5. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Ik denk dat ik niet ga bellen. Het is gestopt namelijk. Ik ben zo vreselijk moe

6. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Hmm twix probeer je nog wat te slapen. Ik wil er graag uit mar dochtertje ligt nog lekker te slapen en ben bang als ik lawaaibak met eruitgaan dT ze wakker word

7. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Lawaai maak

8. bananarama

bananarama Actief lid

16 apr 2014
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    BELLEN, MUTS!

serieus.. je vliezen zijn zeer waarschijnlijk gebroken! Straks krijg je een infectie en ben je verder van huis. Ze kan best even je prutje met vlokjes inspecteren, maar helder met vlokjes klinkt gewoon als vw! Daar moet je altijd even vooor bellen, maar het tijdstip hangt af van of het kindje is ingedaald, de kleur van het vw etc. Je moet echt even bellen!

denk dat jij de volgende bent die we mogen feliciteren!

9. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    Wat vervelend bananarama, hopelijk veranderd de situatie nog een beetje, want zo lang, je zo rot voelen is ook niets.. Ik ben benieuwd hoe het gaat af lopen! Hou ons op de hoogte en sterkte!

Twixie, ik zou zeker even bellen, je weet maar nooit!!

Ook voor jou balen Tatiana dat je zoveel pijn heb in die laatste weken.. hoever ben jij ook alweer?

10. bananarama

bananarama Actief lid

16 apr 2014
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ben ook wel benieuwd hoe dit gaat aflopen. En wanneer! Vrijdag ben ik 37 weken dus ze willen proberen het te rekken tot dan. Maar mocht de urine if het blied toch niet goed zijn, dan eerder omdat dan PE om de hoek komt kijken.

frummeltje is inmiddels steeds in opperbeste stemming en geeft regelmatig een feestje ;)

11. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    Nou dan gaan we hier maar heel hard duimen dat het toch vrijdag goed blijf gaan! Gaan ze dan hoe dan ook inleiden? Wel fijn dat de kleine zich nog wel vermaakt daarbinnen, dat is een 'zorg' minder..

12. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Te laat! Heb alles al weggedaan. Ik verloor na die ene keer niks meer. En was ook niet zo helder als ik dacht. Oeps... Foutje

13. bananarama

bananarama Actief lid

16 apr 2014
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff.. twixie, je bent me er eentje. Het nare is dat je dus best kleine beetjes kunt verliezen en dat niet goed merkt.. Heb je de handtest al gedaan?

ook geen foto genomen?

Ik zou toch alsnog even bellen en je verhaal uitleggen en haar laten beslissen. Probleem is dat ze niet zomaar even zal kijken, omdat je daarmee risico op infectie hebt. Denk ook dat het bijv niet verstandig is om in bad te gaan. Punt is: je wéét niet wat het is geweest!

Ja, vooralsnog is het uiterlijk vrijdag halen.. spannend! Maar denk dat ik dan het infuus ook wel zat ben...

14. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Heb ik gedaan, maar als ik blaas komt er niks. Denk toch dat het urine was

15. Mnon

Mnon Niet meer actief

Is dus best een beetje spannend hierzo!!!
    Ik vind het echt tijd voor een BUB!
    Ik mag vanaf morgen!!! Wiehaaaaaa hopelijk komt de kleine man een beetje bijtijds 😝

16. bananarama

bananarama Actief lid

16 apr 2014
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop het! Ben misschien een beetje te overdreven bezig, maar ik heb zoiets van better safe than sorry ;)

17. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Ik heb toch gebeld, zat me niet lekker dankzij jou Bananarama, dus bedankt :):D
    De VK heeft me gerustgesteld. Het was waarschijnlijk geen vruchtwater, want als dit het geval was dan zou ik nu ook vocht moeten verliezen en dit is niet het geval. En plas kan je ophouden, vruchtwater niet. Vannacht kon ik het niet ophouden, maar dit is gestopt. Dus hoef ik me geen zorgen te maken. :D

Hebben jullie plannen voor vandaag?

18. Linana

Linana Niet meer actief

Zo het rommelt behoorlijk hier zo te lezen :p
    Zou dit dan het topic zijn waarbij de meeste dames voor de uitgerekende datum gaan bevallen?
    Ik ben heel benieuwd wie de volgende is :D:D

De plannen voor vandaag? nog geen idee...
    Mijn vriend en zoontje zijn echt net wakker, terwijl ik al kleren heb staan vouwen, niet was in de machine, konijnenhokken verschoond, afwas gedaan, gedouched ;)

Ik denk even een rondje stad en dan naar mijn schoonmoeder :D

19. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Banana, sterkte meis! Hoop dat ze het op een normale manier kunnen rekken. Wat een spanning. Wel fijn dat je je baby zo goed voelt.

Twix, jij maakt het ook wel spannend zeg. Goed dat je toch even gebeld hebt. Goed in de gaten houden, zijn toch rare dingen.

20. Miesje87

Miesje87 Actief lid

10 jul 2013
    215
    0
    0
    Goed dat je toch gebeld hebt twixie.

Hopelijk blijft je bd goed bananarama en kun je de tijd een beetje dode daar!

Ik ga zo met dochter naar het zandkasteel de musical en verder lekker helemaal niks doen.

Fijne zondag allemaal

Deel Deze Pagina