Lijstje: 30 maart controle vk en liggingsecho Annelie: oh jullie hebben dus ook zo'n nachtbraker, heeft ie wel eerder doorgeslapen of helemaal niet sinds zn geboorte? Wat deden jullie als hij wakker werd snachts? Boom: oh even lekker met zn 2e eruit, heerlijk! Geniet ervan samen! Ik heb vanmorgen een heerlijke zwangerschapsmassage gehad, was echt even ontspannen, heerlijk rustgevend! Was de eerste keer dat ik zoiets heb gedaan maar echt voor herhaling vatbaar! Morgenochtend zijn we even lekker samen want dochter is naar de kinderopvang, en morgen middag gaan we helaas onze hond in laten slapen, triest.. en zie er erg tegenop
Patriesja Wat fijn dat alles nu goed gaat! En extra echo's zijn altijd leuk natuurlijk. Cyll Hoe was de Groeiecho? Hopelijk helemaal goed. Vervelend dat je een beetje van het ene naar het andere kwaaltje rolt. Ik ben tijdens m'n zwangerschappen vaak wat labieler, heb in het begin van deze zwangerschap ook met een psycholoog gepraat en dat heeft wrg geholpen. Pinkblossom Wat leuk die zwangerschapsmassage, wat is het verschil met een normale massage? Klinkt wel lekker in ieder geval. Wat ontzettend sneu van jullie hond Veel sterkte.. Ik ben helemaal van slag door het berichtje van Shart Meisjes zijn helaas nog steeds ziek hier. Hoop dat het mij overslaat Echt geen zin in. Heerst bij jullie de buikgriep ook zo erg in de omgeving? Vandaag veel last gehad van harde buiken, moet het wat rustiger aan gaan doen, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan met drie in het wild kotsende dametjes
L i j s t j e ! Zwanger - Cyll Tweede kindje It's a: BOY! Uitgerekend op: 03 mei - Pinkblossom Tweede kindje It's a: BOY! Uitgerekend op: 04 mei - Annelie566 Derde kindje It's a: BOY! Uitgerekend op: 07 mei - Mama Alex Tweede kindje It's a: BOY! Uitgerekend op: 11 mei - Shart86 Derde kindje It's a: GIRL! Uitgerekend op: 22 mei - Verliefd91 Tweede kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 25 mei - Boommm Vierde kindje It's a: GIRL! Uitgerekend op: 15 juni Meisjes : 2 | Jongens : 4 | Verrassingen : 1 ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Afspraken & Controles 22 maart - Mama Alex - Groeiecho. 23 maart - Boommm - Injectie & Controle GYN. 30 maart - Pinkblossom - Controle VK & Liggingsecho. 30 maart - Boommm - Injectie & Controle GYN. 31 maart - Annelie566 - Controle VK. ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Wil je ook op ons lijstje of heb je een aanpassing? Laat het even weten, dan pas ik (Boommm) het lijstje aan
Pinkblossom: ja hij heeft een paar weken doorgeslapen, helemaal aan het begin. Hij had wat medische problemen en was altijd verkouden. Op een gegeven moment kregen onze buren ook weer een kindje en vanaf dat moment -als hij zelf al niet wakker was- krijste zij hem wakker. Nou zijn zij verhuist, hij slaapt weer door en is vorige week aan zijn neusamandelen geholpen. We hopen dat die constante verkoudheid dan ook wat minder gaat worden. Tips heb ik niet echt. Ons kind was echt overstuur, zeker geen aandacht(later natuurlijk ook wel) dus laten liggen was voor ons geen optie. Als het aandacht was negeerden we hem. Samen slapen zijn we geen voorstanders van. We hebben hele periodes gehad dat we er elk uur heen moesten. Uiteindelijk is het goed gekomen maar ik weet hoe slopend het is als je al 1,5 jaar iedere nacht een groot feest hebt. Succes. Boommm: beterschap voor de meisjes. Geloof dat het hier ook wel wat heerst, wij waren een tijdje geleden ook ziek maar tot nu toe blijft het bij snotneuzen en wat benauwdheid. Dat labiele tijdens de zwangerschap herken ik ook wel. Ik reageer heel sterk op hormonen. Vind zwanger zijn heel fijn maar ben blij als straks al die hormonen weer wat minder worden(duurt helaas nog even). Ik heb behoorlijke slaapproblemen en ga daar nu ook therapie voor krijgen, daar beginnen we over 2 weken mee. Heb toch het idee dat het voor een groot deel door hormonen komt. Ik ben ook erg van slag, vreselijk bericht
Shart: ik heb denk ik iets gemist over shart.. maar het klinkt niet heel goed/fijn..?😔 Annelie: hoe zijn jullie erachter gekomen dat die last had van zn neus amandelen? Door de verkoudheid steeds? Ivy is ook echt chronisch snotterig sinds ze naar het kdv gaat, maar dat zal er wel bij horen denk ik Boom: rustig aan doen met die harde buiken hoor! Je moet nog even! Ik heb de afgelopen nacht en vorige week zaterdag nacht echt extreem last gehad van voorweeen, was in staat om de VK te bellen want ik wist niet meer wat ik met mezelf aan moest. Met Ivy begonnen de weeen met 34 weken en toen mochten ze officieel niet meer remmen dus heb toen twee nachten moeten door brengen in t ziekenhuis met volledige bedrust, maar hier lijkt het nu weer een beetje naar toe te gaan alleen dan al een weekje eerder.. hopelijk blijft ie nog even 4 weken zitten!
Jeetje ik zie nu wat er aan de hand is.. Wat afschuwelijk zeg.. ik wil jullie heel veel sterkte en kracht toewensen als gezin, onmenselijk om afscheid te moeten nemen van je kind, zo zou het nooit mogen zijn! Gecondoleerd met dit grote verlies!❤
@pinkblossom met al die bacteriën en bacillen die ronddwalen op het kinderdag verblijf is dat inderdaad wel logisch, mijn oudste is ook vaak ziek sinds hij naar de psz gaat. Volgens de kno arts is verkoudheid alleen geen reden op neusamandelen te verwijderen. F is al sinds zijn geboorte verkouden. Geen loopneuzen maar evht vast zeg maar. Snurkt heel erg met slapen en heeft altijd zijn mond open(omdat hij te benauwd is om gewoon te ademen). Dat laatste was eigenlijk vooral de reden dat ze eruit moesten. Daarnaast sliep hij dus heel erg slecht. Sinds de operatie merken we al wel dat hij vaker zijn mond dicht heeft maar verkouden is hij nog steeds al zijn het nu loopneuzen. Misschien als je wat dingen herkent dat je eens een doorverwijzing kan vragen naar de kno arts?
Ik heb het ook net gelezen van Shart, ben er ook een beetje stil van. Vreselijk! Boommm de groeiecho was gelukkig helemaal in orde. Hij had de vorige keer een iets groter hoofdje, maar nu was het prima! Hoef gelukkig niet nog een keer die suikertest.! Raar wat hormonen kunnen doen met je gevoelens en gedachtes. Fijn dat bij jou de psycholoog ook geholpen heeft. Ik ben toch blij te lezen dat ik niet de enige ben. Vervelend dat iedereen ziek is! Hopelijk is het snel beter en kun je een beetje je rust pakken! Het valt niet mee rustig aan te doen met kleine kindjes! Annelie wat vervelend dat je slaapproblemen hebt, wat kunnen ze hier aan doen qua therapie? Ik ben ook blij als de hormonen weer weg zijn hoor. Verheug me stiekem wel weer een beetje op het terug krijgen van mijn eigen lijf hihi. Pinkblossom wat je zegt klopt wel, ik werk in de kinderopvang en het gebeurd vaker dat kindjes veel verkouden zijn. Aan de ene kant fijn want ze bouwen er weerstand van op, maar het is natuurlijk ook heel sneu en vervelend. Zeker als je er nachten door wakker ligt. Bij mijn zoontje hebben ze op 3 jarige leeftijd, keel en neus amandelen verwijderd. Hij was niet vaak verkouden maar kreeg 5 keer in 4 maanden tijd keelontsteking. Ze hebben er toen voor gekozen om zsm beide te verwijderen. Het heeft hem wel heel erg goed gedaan, is daarna nooit meer ziek geweest, ging eten als een dijker en sliep als een roos! Ik weet wel dat ze het niet zo graag meer doen en er soms terughoudend in zijn. Ik hoop dat het niet door gaat zetten, het is nog erg vroeg! Is jullie dochter ook te vroeg geboren? Hopelijk blijft het bij voorweeen en blijft hij nog even veilig bij mama 😊
Amandelen Die van M zijn er ook uitgehaald iets na haar tweede verjaardag. Neus en keel en het scheelt zoveel! Ze is nauwelijks ziek meer, heerlijk. Eerst had ze continu keelontstekingen en was ze altijd verkouden. Annelie Wat vervelend dat je zo slecht slaapt joh,dat kan je zo opbreken he. Fijn dat je er therapie voor kan krijgen, wat gaan ze dan doen? Hopelijk helpt het! Ja ik heb ook veel last van m'n hormonen. Vooral bij de zwangerschap van M en nu bij deze baby. Bij de andere twee viel het wel mee. Pinkblossom Vervelend van je voorweeen. Hier ook regelmatig last van. Hier helpt een kruik of warme douche vaak goed. En goed je rust nemen, maar ik weet hoe moeilijk dat is haha. Cyll Fijn dat de Groeiecho goed was, toch spannend he. Ben echt gesloopt. Normaal slapen de kinderen altijd van 19.00-08.00/08.30 zonder wakker te worden. Maar ik bleef er uit moeten vannacht voor spuug en diarree. Ben kapot haha, mijn slaap is echt altijd heilig. Baby is heel actief vandaag, heb het net gefilmd in bad, maar je kan geen filmpjes uploaden hier.
Ik heb geen idee wat ze gaan doen Boommm, ik heb over twee weken eerst een gesprek met de psychiater en wellicht dat ze eerder in gaan leiden. Ik zie er erg tegen op, volgens de gyn zou het gesprek 2!! Uur gaan duren. In de tussentijd heb ik best zware slaaptabletten. Maar die mogen maar om de zoveel dagen genomen worden en ik moet met week 34 stoppen. Ik slaap ongeveer tot 2 uur snachts en dat is echt vervelend. Ik slaap dus wel wat uurtjes aan het begin van de nacht maar heb ze liever aan het einde natuurlijk. Want van 2 tot 7 is nog een heel stuk te overbruggen en je staat helemaal gaar op. Er is ook niet echt een verklaring voor waarom ik maar zo kort slaap behalve dat het door hormonen komt. Ik kan me goed voorstellen dat wanneer je het niet gewend bent zulke nachten echt slopend zijn. Hopelijk slapen ze vanavond beter. Slaap Is inderdaad heilig. Hoe voelen jullie je vandaag? Ben je zelf nog ziek geworden? Cyll fijn dat de groei echo goed was. Had je deze zwangerschap al eerder de suikertest gehad? Of was dat de vorige keer? Heb ik even gemist denk ik. Fijn dat ie niet hoeft!
Hoe is het meiden ? Hier gaat het slapen echt moeilijk , ook al wat oefenweeen gehad. Woensdag terug een echo ik hoop dat ie dan al wat naar beneden ligt en niet nog in stuit. Ik ben eigenlijk al heel uitgeput ervan. Deze zwangerschap is absoluut geen roze wolk.
Mama Alex: Wat rot dat je zo slecht slaapt, juist iets wat je nu hard kan gebruiken de laatste weken! Hier ook veel last van voorweeen, soms heel lang en echt ontzettend pijnlijk, ik heb het vermoeden dat de kleine man wel ergens rond de 37e week gaat komen. Vandaag is eindelijk mn verlof ingegaan, nu nog even lekker genieten van onze dochter en alles eromheen! Lijstje: 22/03 3D/4d echo
L i j s t j e ! Zwanger - Cyll Tweede kindje It's a: BOY! Uitgerekend op: 03 mei - Pinkblossom Tweede kindje It's a: BOY! Uitgerekend op: 04 mei - Annelie566 Derde kindje It's a: BOY! Uitgerekend op: 07 mei - Mama Alex Tweede kindje It's a: BOY! Uitgerekend op: 11 mei - Shart86 Derde kindje It's a: GIRL! Uitgerekend op: 22 mei - Verliefd91 Tweede kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 25 mei - Boommm Vierde kindje It's a: GIRL! Uitgerekend op: 15 juni Meisjes : 2 | Jongens : 4 | Verrassingen : 1 ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Afspraken & Controles 23 maart - Boommm - Injectie & Controle GYN. 30 maart - Pinkblossom - Controle VK & Liggingsecho. 30 maart - Boommm - Injectie & Controle GYN. 31 maart - Annelie566 - Controle VK. ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Wil je ook op ons lijstje of heb je een aanpassing? Laat het even weten, dan pas ik (Boommm) het lijstje aan
Annelie Jeetje wat een hel lijkt mij dat. Helpen de slaappillen wel iets? Nou, ik hoop dat ze je kunnen helpen dan, want zo weinig slaap is geen doen. Kun je overdag af wn toe een uurtje slapen? Slaapt B nog tussen de middag? Meisjes zijn inmiddels weer beter gelukkig. Ik ben niet ziekbgeworden Wel nog bezig met alle was wegwerken haha. Mama Alex Succes vandaag bij je Groeiecho. Lag de baby de vorige keer in stuit? Hopelijk is hij nu gedraaid dan. Vervelend dat je biet kan genieten van de zwangerschap. Kan je overdag niet een paar uur slapen? Pinkblossom Lekker dat je verlof in is gedaan. Moet je nog veel doen voor de baby komt of kan je echt gaan rusten? Moest jij deze week niet naar de kinderarts met Ivy? Hier gaat t wel z'n gangetje. Meisjes zijn beter en weer helemaal gezellig. Ik heb wel veel last van harde buiken en voorweeen de laatste dagen. Kan dan zo boos worden op m'n eigen lichaam. Denk dat ik morgen te horen krijg dat ik het nog rustiger aan moet gaan doen. Vandaag gaan we lekker naar de dierentuin. Is zulk lekker weer!
Boom: Het is heerlijk weer! Veel plezier vandaag in de dierentuin! Naar welke gaan jullie? Fijn dat de meiden allemaal weer beter zijn! Klopt inderdaad! We zijn gister bij de kinderarts geweest, volgende week hebben we een nieuwe afspraak, we worden nu begeleid hoe we de beste aanpak kunnen hebben qua het reageren wanneer ze wakker wordt, ven benieuwd hoe het allemaal gaat uitpakken, het kost veel energie vertelde ze, en ze vroegen of we er voor open stonden om nu nog te beginnen zo kort voor de bevalling. We hebben besloten er nu gewoon volledig voor te gaan en wie weet slaat het zo goed aan dat we nog optijd zijn voor dat de baby geboren wordt. We hebben zometeen om 14.00 de 3D/4HD echo, ben heel benieuwd! Hoop dat de kleine man nog niet ingedaald is, want dan was er weinig meer te zien zei de mevrouw. Ik laat jullie wel weten hoe het geweest is! Hoe is het verder met de rest? Het word steeds beter weer gelukkig, hopelijk blijft het zonnetje nu lekker schijnen tot iedereen gaat bevallen!
Super bijzonder zeg, zo'n 3D echo! Ik heb de foto's zelf zwart wit gemaakt maar ze zijn echt heel apart!
Ik ben helemaal van slag. Hormonen zullen absoluut mee spelen, maar het komt ineens zo dichtbij nu.. Waren in de dierentuin vanmiddag, niet zo heel ver van Westminster af.. Gadverdamme. Pinkblossom Wat een prachtig ventje heb je in je buik zitten. En hele mooie buik heb je! Spannend dat jullie volgende week echt gaan beginnen. Hopelijk slaat het snel aan inderdaad, zou heerlijk zijn als het slapen beter gaat voordat haar broertje komt.
Hoi meiden, wat is het stil hier.. Ook ik ben de laatste tijd niet echt actief geweest op zp. Maar joepie!! We zijn inmiddels 35 weken zwanger! Vanmiddag controle bij de verloskundige, vind het een beetje spannend. Ik zit er vooral lichamelijk een beetje doorheen! De bekkenklachten worden steeds erger, en volgens de fysio is het ook me SI gewricht die behoorliji veel klachten geeft. Ik ga dus vragen of ze misschien eerder iets kunnen doen met inleiden. Zijn er meiden die daar ervaring mee hebben? Ergens vind ik het dood eng, maar als ik er overna denk dat ik nog 5-7 weken zo door moet zakt de moed me ook een beetje in de schoenen.. Hoe gaat het verder met jullie?