Laatste 10 weken afteltopic mei/juni

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Boommm, 14 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boommm

Boommm Niet meer actief

@Johannak tuurlijk, gezellig! Dat zal even schrikken zijn geweest dan. Waarom was het niet gepland als ik vragen mag? Ben je erg jong?
    Hier was de tweede absoluut niet gepland, heeft maanden geduurd voor ik aan het idee gewend was.

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

L i j s t j e !

Zwanger
    - Roosie91 Tweede kindje It's a: BOY! Uitgerekend op: 01 mei
    - Pinkblossom Tweede kindje It's a: BOY! Uitgerekend op: 04 mei
    - Annelie566 Derde kindje It's a: BOY! Uitgerekend op: 07 mei
    - Shart86 Derde kindje It's a: GIRL! Uitgerekend op: 22 mei
    - Verliefd91 Tweede kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 25 mei
    - Boommm Vierde kindje It's a: GIRL! Uitgerekend op: 15 juni
    - Johannak Eerste kindje It's a: GIRL! Uitgerekend op: 29 juni

Meisjes : 3 | Jongens : 3 | Verrassingen : 1

Geboren
    - Mama Alex Tweede kindje Geboren: ♥ R ♥ op 30 maart
    - Cyll Tweede kindje Geboren: ♥ ? ♥ op 14 april

Afspraken & Controles
    25 april - Roosie91 - Geplande sectio!

Wil je ook op ons lijstje of heb je een aanpassing? Laat het even weten, dan pas ik (Boommm) het lijstje aan :)

3. Johannak

Johannak Lid

2 feb 2017
    32
    4
    8
    Vrouw
    Nederland
    @Boommm Ik ben inderdaad erg jong en de omstandigheden waren verre van ideaal. Als je een plan in je hoofd hebt en er komt ineens een kleine aan dan heeft dat zeker even tijd nodig om te wennen. Maar ik ben er nu heel blij mee:)

Leuk dat ik mag mee praten! Ik moet nog wel even terug lezen haha:)

4. annelie566

annelie566 Niet meer actief

@Boommm

Ja nou het was niet erg succesvol. De schoonmaak wel maar de verloskundige niet. Had nog maar 1 cm ontsluiting dus ze heeft niets kunnen doen. Vrijdag weer, dan ben ik 38+5. Ik moet deze week dus nadenken over wat we volgende keer gaan doen als er weer geen ontsluiting is. Aan de ene kant denk ik ja inleiden maar aan dr andere kant wil ik dat echt niet. Alleen zie ik het wel weer voor me dat deze baby ook weer lekker lang blijft zitten.

Had er ook weinig van verwacht, ben nog geen 38 weken maar toch.. baal wel een beetje.

Beterschap voor V. Je zou zeggen dat het nooit lang kan duren voordat de andere twee het ook hebben. Beter nu dan straks inderdaad.

5. Boommm

Boommm Niet meer actief

@Johannak Hoe oud ben je dan als ik vragen mag? Fijn dat je nu blij bent met de komst van de baby! Hebben jullie alles al af? Wij inmiddels wel, moet alleen nog een deel wassen.

@annelie566 Wat balen.. Wat zijn de nadelen van inleiden? Heb mij er nooit echt in verdiept. Ik ga duimen dat ze vrijdag meer voor je kunnen betekenen. Misschien alle 'fabeltjes' die zouden moeten helpen proberen? Sexen en wandelen schijnt wee opwekkend te werken toch?

6. annelie566

Klopt maar die twee hielpen de vorige keren ook niet. Vandaag trouwens de hele dag door Ikea gelopen :/

Ik wil ook graag mijn eigen verloskundige houden en daarom liever niet inleiden. Vond bij B de medische bevallig vreselijk.

Gaan jullie nog wat doen dit weekend?

7. Boommm

Boommm Niet meer actief

@annelie566 Stiekem vind ik de Ikea altijd best wel leuk. Gaan eigenlijk nooit, maar als we gaan vind ik het zo leuk:cool:
    Heb je veel gekocht?

Ah ja dan word je medisch natuurlijk, niet bij stil gestaan. Duurde de bevalling van B lang? Ben je bij F wel natuurlijk bevallen?
    Hier duurde de bevalling van V echt mega lang, terwijl de andere twee er redelijk snel waren. Hoop dat het dit keer weer wat sneller gaat haha.

Wij gaan weinig doen denk ik, hangt een beetje van V af. Vandaag was ze erg hangerig en wilde alleen maar gedragen worden. Misschien gaan we morgen even naar de kinderboerderij ofzo. En jullie?

8. annelie566

B 24 uur. Volledige weeen. En bij F kort en natuurlijk.

We hebben een nieuwe kledingkast voor F gekocht en natuurlijk heel veel andere dingen die we niet nodig hadden. Wij gaan ook bijna nooit, de laatste keer is al bijna 2 jaar terug denk ik.

Wij gaan dit weekend niet zoveel doen. Misschien even naar de speeltuin op de kinderboerderij. De jongens hebben weinig interesse in de dieren zelf..

Hoe gaat het nu verder met je? Heb je alles van de aanslag al wat naast je neer kunnen leggen?

9. Johannak

Johannak Lid

2 feb 2017
    32
    4
    8
    Vrouw
    Nederland
    @Boommm Ik ben bijna 18, dus nog echt jong. Maar we krijgen veel hulp binnen de familie en ook van instanties die betrokken zijn. Ik heb alles, maar ik moet ook nog het een en ander wassen. Hopelijk word het ergens deze week nog wat mooier weer zodat het buiten kan drogen..

@annelie566 wat leuk de Ikea! Veel spullen kopen die niet nodig zijn is erg herkenbaar haha. Vooral de kaarsen neem ik er altijd veel te veel van mee:oops:

10. Boommm

Boommm Niet meer actief

@mama alex @Cyll Hoe is het nu met jullie en de kleintjes?

@annelie566 Haha herkenbaar, ik kom ook altijd met een hoop zooi terug van de Ikea.
    Haha herkenbaar, de meisjes spelen ook liever dan dat ze naar de dieren kijken. Alhoewel V het wel echt heel leuk vind, vooral de konijntjes. Daar kunnen ze bij in de kooi en maïskorrels geven, vind ze geweldig.

Ja gaat wel goed. Merk wel dat ik soms wat angstig ben in de metro.. je zit dan zo diep onder de grond, maar probeer het gewoon te negeren. Het kan overal gebeuren en wij hadden gewoon pech.

@Johannak Inderdaad jong, maar juist leuk toch? Zo'n jonge moeder! Zou inderdaad wel leuk zijn als het een keer wat mooier weer wordt, ik gooi dan wel alles in de droger, maar ben dit weer zo zat.

Willen jullie ook even mee genieten van het mooie kunstwerk dat M gemaakt heeft vanochtend? Naast d'r buik, hoofd en armen heeft ze ook de muur een mooie make-over gegeven :confused:

11. Johannak

Johannak Lid

2 feb 2017
    32
    4
    8
    Vrouw
    Nederland
    @Boommm oei hahaha, mooi getekend maar toch liever op een stuk papier. Is het erg veel op de muur?

12. wondertjes1992

wondertjes1992 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.595
    477
    83
    Vrouw
    Hier gaat alles super , Robin mag morgen mee naar huis . Zo spannend !
    @Johannak gefeliciteerd ! Ik was bij de oudste 18 en geen enkel moment spijt van gehad. Nu ben ik er 24 en geniet des te meer van mijn 2 schatten.

13. annelie566

Wauw @Boommm wat een kunst.

Hoe gaat het nu?

@mama alex fijn dat R morgen naar huis mag!

14. Boommm

Boommm Niet meer actief

@mama alex Geniet lekker van je kleine ventje thuis vandaag! Ik vond het elke keer ook heel spannend als ze mee mochten uit het ziekenhuis.

@annelie566 Hier gaat t z'n gangetje. Dagen duren lang, lig veel op de bank en in bed. Vandaag even in het park geweest. Hebben met N geoefend om te fietsen zonder zijwieltjes, ging best aardig.

Hebben jullie plannen met Koningsdag?

15. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Hoi meiden
    Ik wil me ook graag hier aanmelden, het aftellen is nu ook begonnen en merk dat ik echt last heb van nesteldrang o_O

16. Boommm

Boommm Niet meer actief

@bo1986 welkom! Gezellig. Wat is je uitgerekende datum? Dan zet ik je op het lijstje erbij. Moet je nog veel doen voor de baby komt?

@Roosie91 Heeeeeel veel succes morgen! En wel laten weten he, als hij er is:D

17. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    @Boommm dat is 2 juni
    En nee valt opzich wel me maar in mijn hoofd is het nog wel veel.. erg frustrerend

18. Boommm

Boommm Niet meer actief

L i j s t j e !

Zwanger
    - Roosie91 Tweede kindje It's a: BOY! Uitgerekend op: 01 mei
    - Pinkblossom Tweede kindje It's a: BOY! Uitgerekend op: 04 mei
    - Annelie566 Derde kindje It's a: BOY! Uitgerekend op: 07 mei
    - Shart86 Derde kindje It's a: GIRL! Uitgerekend op: 22 mei
    - Verliefd91 Tweede kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 25 mei
    - Bo1986 Tweede kindje It's a: GIRL! Uitgerekend op: 02 juni
    - Boommm Vierde kindje It's a: GIRL! Uitgerekend op: 15 juni
    - Johannak Eerste kindje It's a: GIRL! Uitgerekend op: 29 juni

Meisjes : 4 | Jongens : 3 | Verrassingen : 1

Geboren
    - Mama Alex Tweede kindje Geboren: R. op 30 maart
    - Cyll Derde kindje Geboren: J. op 14 april

Afspraken & Controles
    25 april - Roosie91 - Geplande sectio!
    27 april - Boommm - Injectie & Controle GYN.
    28 april - Annelie556 - Controle VK.

Wil je ook op ons lijstje of heb je een aanpassing? Laat het even weten, dan pas ik (Boommm) het lijstje aan :)

19. Johannak

Johannak Lid

2 feb 2017
    32
    4
    8
    Vrouw
    Nederland
    @mama alex Dankjewel! :) Goed om te horen dat het bij jou zo positief is gegaan. Gefeliciteerd nog met de geboorte van je tweede zoontje. Mooie naam ook!

@bo1986 welkom! :)

Aan de meiden die ongeveer even ver zijn als ik, of zich nog wat kwaaltjes herinneren. Ik heb de laatste weken als ik een stuk moet lopen heel erg last van steken in mijn zij, alsof ik de conditietest van de middelbare school aan het lopen ben zo voelt het. Is dat herkenbaar voor een van jullie of heb ik gewoon een hele slechte conditie? :p

20. Boommm

Boommm Niet meer actief

@bo1986 Haha herkenbaar, hoef echt bijna niets meer te doen, maar doe het liever vandaag dan morgen.

@Johannak Niet herkenbaar, kan het niet zijn dat ze daar met haar voetjes zit?

Deel Deze Pagina