Laatste 10 weken afteltopic mei/juni

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Boommm, 14 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    @Boommm hoe is het met je? En met de kinds?

@annelie566 hopelijk gaat het toch echt uit zichzelf beginnen!!

Hier inmiddels de box geverfd en in elkaar gezet
    Vandaag de keukenkastjes anders ingedeeld en gesopt
    Daarna lekker gefietst met mn zoontje en nu met mn voetjes omhoog

Gister lekker de zomervakantie geboekt en in de ochtend ook nog de zwangerschapsshoot gedaan terwijl we die eigenlijk niet zouden doen deze keer
    Helaas wilde ons zoontje echt niet meewerken dus ben benieuwd naar de foto's Haha

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

@ShampooL Het begint nu echt op te schieten he? Het verbaasd mij elke keer weer hoe snel het allemaal gegaan is.
    Heb je veel afgekregen van je to-do list? Wat ik ook handig vond om in huis te hebben waren zetpillen voor baby's. Gebruik je natuurlijk niet gelijk, maar na 2 maanden was ze een keer ziek (Savonds laat uiteraard) dus was handig dat we ze al hadden. En de vitamines, wist ik bij de eerste ook niet hahaha.
    Hier vind ik de schopjes ook niet altijd fijn meer. Ze kan echt flink trappen.

@annelie566 En? Heeft het strippen nog effect gehad? Heb je de enveloppen al geschreven? Hoe is het nu trouwens met de mannen? Allebei waterpokken?
    V&M zijn weer helemaal beter, N heeft ze uiteindelijk ook gekregen maar is ook alweer aan de betere hand gelukkig.

@Johannak Zou morgen gewoon even bellen, al is het maar ter geruststelling.

@bo1986 Hier gaat het goed, heb inmiddels al een hele hoop films op Netflix bekeken haha.
    Kindjes zijn vanochtend lekker met hun vader naar een grote natuurspeeltuin geweest, dus die waren doodmoe toen ze thuiskwamen.
    Wat een drukke dagen heb je gehad zeg, haha wauw! Welke kleur is de box geworden? Leuk een zwangerschapsshoot! Binnen of buiten?
    En waar gaan jullie heen op vakantie en wanneer?

3. annelie566

annelie566 Niet meer actief

@Boommm ja gisteravond is het gaan rommelen. Heb 3 uur om de 3 minuten weeen van een minuut gehad dus we dachten dat het begonnen was. Helaas, geen baby nog. Nu door de dag heen wat pijnlijke harde buiken en voorweeen en de slijmprop verloren. Er is dus wel iets gebeurd. Nu hopen dat het snel doorzet..

F heeft nog geen pokken maar er zijn ook nog geen twee weken voorbij. Met B gaat het beter, het meeste is nu opgedroogd dus verwacht dat hij straks weer een mooi huidje heeft. En nu maar hopen dat het F overslaat.

4. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    @Boommm Ohhh lekker zeg!! Ik heb echt geen tijd om te netflixen helaas

Hier vanavond mn slijmprop verloren.. dacht echt Huh wat is dit nou weer.. bij mn zoontje pas verloren nadat ik een half uurtje weeën
    Maar je slijmprop kan volgens mij gewoon weer aangroeien toch?
    Ik las dat je nu eigenlijk niet meer in bad mag en geen seks meer mag hebben ivm infectie gevaar
    Dat is dan wel weer een beetje jammer

5. annelie566

Ja die groeit weer aan. Waarom zou je niet in bad mogen? Je vliezen zijn niet gebroken. Alles is nog beschermd.

6. klaver85

klaver85 Bekend lid

26 nov 2014
    757
    182
    43
    Ik denk dat ik hier ook mee ga schrijven.
    Straks even bijlezen totnu toe.

Hier hebben we een mooie dochter van 16 maanden en nummertje 2 onderweg (33 weken), ook een meid.
    Nooit gedacht een meidengezin te krijgen, maar bevalt prima.

Toen onze eerste meid geboren werd, ben ik minder gaan werken en in een winkel gaan staan i.p.v het onderwijs. Een hele omschakeling, maar het brengt enorm veel rust hier thuis.

Bij de eerste werd ik met 35 weken ingeleid i.v.m HELLP, nu wel weer beginnende klachten, maar we zullen zien.

7. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    @klaver85 gezellig! Welkom!
    Hopelijk krijg je nu geen last van hellp! Voel je je verder goed?

@annelie566 ja dat las ik op een site.. geen idee of t echt zo is, nu wordt de baby idd alleen beschermd door de vliezen maar je baarmoeder nu niet meer door de slijmprop
    Hoe is het verder met jou? Geen weeën meer gehad?

8. klaver85

klaver85 Bekend lid

26 nov 2014
    757
    182
    43
    @bo1986
    Er zijn zeker weer tekenen waar ik niet heel gerust op ben, maar geen leverpijn. Ik wacht als het zo blijft mijn controle op donderdag afen laat dan even bloed prikken. Vorige keer konden ze het namelijk alleen afleiden uit het bloed (en dat was toen wel heel slecht) bloeddruk zat officieel nog in het groene bereik.

Ik ga eens lezen, meisje ligt in bed dus heb nu even tijd;)

9. Boommm

Boommm Niet meer actief

@annelie566 Ennnnn, is er inmiddels een baby? Gister moest je ook weer naar de VK toch? Hoop echt dat je inmiddels bevallen bent :D
    Fijn dat het beter gaat met B!!

@bo1986 Je mag nog gewoon in bad :)

@klaver85 Welkom, gezellig! Wat is je uitgerekende datum? Dan zet ik je erbij op ons lijstje.
    In wat voor winkel werk je?
    Hopelijk valt het bloedonderzoek mee morgen en heb je geen hellp dit keer. Zal voor je duimen.

Hier gaat het z'n gangetje. Harde buiken zijn een stuk minder geworden nu ik alleen maar in bed lig, dus dat is fijn. Vandaag wel even het huis uit geweest, naar de kapper. Vond t heerlijk, zo'n uitje haha.

Morgen m'n laatste of een na laatste injectie (weet ik niet meer zeker haha) hoop m'n laatste, m'n benen doen echt zeer van de prikken inmiddels.
    En m'n babyshower morgen, super veel zin in.

Net trouwens (een deel van) m'n slijmpop verloren!

10. klaver85

klaver85 Bekend lid

26 nov 2014
    757
    182
    43
    @Boommm

Madam is uitgerekend op 27 juni.
    We zullen het morgen zien, heb op het moment weer pijn tussen mijn schouderbladen, maar hoeft natuurlijk niet de lever te zijn, maar kan ook psychisch.

Lig er in ieder geval al lekker in en ga zo en oogje dicht doen.

Heel veel plezier morgen! Geniet ervan en laat je heerlijk verwennen!!!

11. Boommm

Boommm Niet meer actief

@annelie566 Heb echt een voorgevoel dat je gister of afgelopen nacht bevallen bent haha

12. annelie566

@Boommm klopt! Ik ben gisterochtend na een bevalling van 3,5 uur bevallen van een gezonde zoon :) alles gaat goed en na twee uur waren we alweer thuis.

Alvast veel plezier vandaag met je baby shower! Geniet ervan.

13. klaver85

klaver85 Bekend lid

26 nov 2014
    757
    182
    43
    @annelie566 Gefeliciteerd!!!
    Lekker rap gegaan allemaal. Geniet van de kleine en laat je verwennen!

14. Boommm

Boommm Niet meer actief

@annelie566
    Bekijk bijlage 532878
    Gefeliciteerd met jullie zoon & broertje! Wat fijn dat het zo'n snelle bevalling was! Lekker genieten nu, hoe vinden B&F hun broertje?

@klaver85 Vervelend van de pijn tussen je schouders, is die nu al minder?

15. Boommm

Boommm Niet meer actief

L i j s t j e !

Zwanger
    - Verliefd91 Tweede kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 25 mei
    - Bo1986 Tweede kindje It's a: GIRL! Uitgerekend op: 02 juni
    - ShampooL Eerste kindje It's a:
    BOY! Uitgerekend op: 04 mei
    - Boommm Vierde kindje It's a: GIRL! Uitgerekend op: 15 juni
    -
    Klaver85 Tweede kindje It's a: GIRL! Uitgerekend op: 27 juni
    - Johannak Eerste kindje It's a: GIRL! Uitgerekend op: 29 juni

Meisjes : 4 | Jongens : 3 | Verrassingen : 1

Geboren

- Mama Alex
    Tweede kindje Geboren: R. op 30 maart
    - Cyll Derde kindje Geboren: J. op 14 april
    - Annelie556 Derde kindje Geboren: -. op 10 mei

Afspraken & Controles

Wil je ook op ons lijstje of heb je een aanpassing? Laat het even weten, dan pas ik (Boommm) het lijstje aan :)

16. Boommm

Boommm Niet meer actief

17. Verliefd91

Verliefd91 Bekend lid

29 mei 2014
    863
    13
    18
    Haha ik was zelfs helemaa vergeten dat ik ooit in dit topic heb gezeten.. heb ook niet alles terug gelezen, maar zal t vanaf nu proberen bij te houden.. :)

18. klaver85

klaver85 Bekend lid

26 nov 2014
    757
    182
    43
    @Boommm nog niet minder, maar ook geen steken. Ik weet niet hoe het de vorige keer begonnen is, had wel rugpijn al een paar weken, maar dacht dat dit bij de zwangerschap hoorde.

Heb ook een redelijke pijngrens, dus nu een soort van blauwe plekken pijn. Ik weet het gewoon niet

19. annelie566

@Boommm ja ze vonden het heel erg leuk. Vanavond komen ze weer terug. Vind ik best spannend aangezien f nu ook goed ziek is van de pokken, hij heeft het erger dan B. Maar ze waren iniedergeval erg enthousiast over de baby en gingen daarna weer over tot de orde van de dag.

20. Boommm

Boommm Niet meer actief

@Verliefd91 Ja gezellig :D kunnen wel wat meer leven in de brouwerij gebruiken haha. Hoe is het met je?

@klaver85 Lastig ja.. Ik heb een redelijk lage pijngrens hahaha. Hoe was het bloedonderzoek? Wanneer krijg je de uitslag?

@annelie566 Lief dat ze zo blij zijn met hun broertje!! Grappig he, dat t leven voor hen dan gewoon gelijk weer doorgaat. Was hier ook elke keer.
    Sneu dat F nu zo ziek is.. Hopelijk voelt hij zich snel wat beter.
    Hoe is je kraamzorg?
    En wat is de naam (of de eerste letter :D) van de baby? Ben zo benieuwd wat jullie gekozen hebben bij de naam van de mannen.

Vandaag dus m'n laatste injectie gehad en nu KLAAR :D Zo blij dat die stomme prikken achter de rug zijn.

Vanmiddag kwamen m'n vriendinnetjes van hier langs voor een babyshower. Was super gezellig. Lekker in de tuin gezeten met hapjes en drankjes. Hoop cadeautjes gehad, ben zo verwend.

Deel Deze Pagina