Mijn ego berichtje: bloed goed, urine goed, bloeddruk redelijk goed dus we mogen weer naar de vk 
Wat fijn Cindy! Hoofdpijn had ik voor mijn zwangerschap ook heel veel en toen tijdens mijn zwangerschap opeens amper. Rond de 20 weken opeens weer even en de laatste twee weken weer wat meer. Veel drinken en verder is het soms ook gewoon pech in mijn ervaring.
Wat fijn Cindy! Uiteraard kan de hoofdpijn ook gewoon pech zijn. Eigenlijk hadden al m'n vriendinnen om me heen op het laatst een te hoge bloeddruk, dus vandaar dat ik misschien extra gevoelig ben voor de signalen die erop kunnen wijzen. Hoeft natuurlijk niets te betekenen, maar het zit wel in m'n achterhoofd. Hopelijk zakt het gewoon, en anders neem ik toch maar een paracetamol, loop erbij als een zombie.
Wat een hoop berichtjes allemaal! Heb voor de hele dag weer even bijgelegen. Ik had vandaag de hele dag visite, erg gezellig! Ook wel es fijn dan een dagje huishouden. T enige wat ik heb gedaan is de was opvouwen, had echt 2 wasmanden vol. Nu weer lekker schoon en netjes in de kast. Mijn navel is zo gevoelig nu, zo vervelend en hij is nog niet eens geplopt, maar wel bijna vlak. De dagen vliegen echt voorbij, jeetje! Gisteravond weer alleen naar bed, vind er niks meer aan... Maar t is wel beter dan slapeloze nachten voor ons.
hier ook zere navel idd!! en gister een hoofdpijn dagje, dus hoort er allemaal wel bij, alleen als het langer geduurt had had ik ook ff voor de zekerheid gaan bloeddruk meten, bijv. snel ff bij de HA assistent... beter 10 x te vaak!
Nou, ik ben niet echt wijzer geworden... Op de echo konden ze niets vinden. Hij lag gelukkig goed, dus daar ben ik wel gerustgesteld over. Ze vonden hem nu ineens te klein, dus ik heb een verwijzing gekregen voor de gynaecoloog voor een extra groeiecho. Ze konden op deze echo wederom niet goed zien hoe groot en hoe zwaar hij is. Zo tegenstrijdig allemaal. Ze kunnen niets goed opmeten, maar toch word je doorgestuurd, omdat ze denken dat hij te klein is. Grrr, beetje gefrustreerd hier. Bloedverlies is gestopt, het is nu bruinig een beetje... zal wel een bloedvaatje zijn die gesprongen is. VK wist niets met zekerheid te zeggen en op de echo zagen ze niets. Maar mijn buik voelt nog steeds raar aan. Gespannen, harde buiken, soms de neiging flink misselijk te worden... en dan zakt het weer. Beurs gevoel, ik weet het niet goed te omschrijven. Mijn tas ga ik zodadelijk inpakken. Ik heb er een apart gevoel bij en ik ben nog steeds niet helemaal gerust gesteld.
Jammer dat je niet veel wijzer bent. Maar wel fijn dat ie nog goed ligt! Beetje raar dat ze nu nog toepen dat ie te klein is,kun je nu weinig meer mee denk ik!
Ik vroeg ook inderdaad: kunnen we er nog iets aan doen dan? Nee was het antwoord. Dus wat het nut heeft allemaal, geen idee??? Zorgen aanpraten Ik vind het vreemd dat ze het niet eerder opgemerkt hebben. Heb tussen de 20 weken en 35 weken geen 1 echo meer gehad en bij de VK zeiden ze iedere keer: alles gaat goed! Dus waarom het dan nu ineens niet goed zou zijn...
hoezo kunnen ze niet goed meten, waar ligt dat aan dan? en wat ze meten, waar komt dat op uit? zou idd ook voor de zekerheid gewoon de tas goed klaar zetten haha, maar goed... ik ben sowieso erg van de voorbereiding hihi
zo, wat is meneer weer druk haha, elke avond tussen half acht en 9 is het raak, partytime in my belly haha, dat ga je wel missen inderdaad nadat de baby er is!
Hij is met zijn hoofd te ver ingedaald, zodat ze die niet goed kunnen meten. En hij lag met zijn rug naar boven, zodat ze zijn buikje ook niet goed konden meten. En sowieso is met 37 weken een grote baby te zien op de echo, en minder makkelijk meetbaar als met 20 weken. Geen idee hoe ver ze hem schatten. De uitkomst werd gefaxt naar de VK. Bij de 35 weken echo lag hij net onder het gemiddelde, maar gewoon prima tussen de curves. Dus waarop ze dit nu baseren? Gezellig he dat getrappel, ik ga dat denk ik ook wel missen na de bevalling Bij ons is het altijd partytime rond 23:00 uur: bedtijd haha! Dat wordt nog wat.
Babbel; Gefeliciteerd met jullie dochter, meissie! Ik was vooral benieuwd naar baby-nieuws van Chybou. Wauw, wat loop jij lang door! Vind ik echt ontzettend knap, mag je trots op zijn! Ik heb een stuk of 20 pagina's terug gelezen, maar zag in de onderschriften, banners en berichten verder nog geen baby-nieuws staan.. Mocht ik wel iets gemist hebben, kan iemand mij dan even een update geven?
Shaddixxx kleinefee is ook bevallen van n meisje, lorena Chantal wat gek allemaal dat ze ukje nu ineens klein schatten? En balen dat je geen duidelijkheid hebt over t bloedverlies.. Boom is gaaf indigo!! Echt mooi Babebabe, ja die spulletjes MOEST je natuurlijk nog ff hebben hahaha Hier ook de keukenkastjes aan t uitsoppen en ook de koelkast waar ik de oude plakbandresten steeds niet vanaf kreeg heb ik vandaag schoon gekregen maar wat n karwei he bleegh... Wel heerlijk trouwens, die nesteldrang
Hihi, gister heb ik ook de koelkast schoon gemaakt. Keukenkastjes heb ik alleen geen zin in, want dan moet ik op.een trap staan, niet zo handig. Gelukkig heb ik niet echt last van nesteldrang, ik zou gek worden haha... ik heb alleen energie om soms schoon te maken, maar dat had ik voor de zwangerschap ook. Alleen als ik bezoek krijg moet t spik en span zijn haha. Gelukkig is vl morgen overdag aan het werk, dus loopt ie ook niet in de weg. Helaas nu weer een avondje alleen thuis, heb gevraagd of ie niet al te lang weg wil blijven, heb nu een hekel om alleen te zijn, overdag geen moeite, maar 's avonds wel. Nog meer die dat ook hebben?
Zo hier ook de matrasbeschermer/plasticfolie ding op m'n matras gelegd. VL zegt wat kraakt er zo uhhhhh haha! Btr kraken dan duur matras moeten kopen. Heb dat ding alleen ter hoogte van m'n onderkant liggen anders is t echt te warm..
@aurin, dan heb je er nog niet op geslapen. Ik was er zo zweterig van van de week dat ik dacht dat m'n vliezen waren gebroken😜 Huis is klaar, kamertje is klaar, vluchttas zo goed als klaar. Morgen nog een feestje en dan woensdag voetbal en dan mag die kleine van mij komen😘 Gaat het goed met alle mama's en bijna mama's?