Helaas vl geen gelijk gekregen haha dus hopen dat de kleine zich snel meld. Had hier eerst ook savonds feest in mn buik maar laatste paar dagen last van voorweeen en harde buiken dus nu wat rustiger en als er veel beweging is begint het zeer te doen net of mn hele buik beurs is dus mag van mij wel beetje rustig blijven
Ik heb zo'n matrashoes bij de Hema gehaald (bij action heb je ze ook) die kraken niet maar beschermen je matras wel. Eerste twee nachten vond ik t wat warm / zweterig maar nu niet meer. Ideaal ding en straks gaat ie door naar de kids tegen ongelukjes snachts
Nou ladies, ik heb goed en slecht nieuws! Het goede maar eerst!!! Meneer is zelf terug gedraaid!!! Yippie Het slechte. Ik had bij de vk een te hoge bloeddruk en eiwit in mijn urine, dus ben ik doorgestuurd naar het ZH. Daar hebben ze bloeddruk gemeten die was perfect, bloed geprikt was perfect, hartfilmpje gemaakt was perfect, alleen weer die eiwitten! Dus nu moet ik zo naar het ZH om 24 uur urine te verzamelen!
Wat fijn dat hij nu goed ligt! Goed gedaan kleintje. Wel extra balen dat je eiwitten te hoog zijn..hoop en duim dat het meevalt
Mooi dat de baby gedraaid is Esmyralda! Wel jammer van de rest. Hopelijk zijn alle uitslagen goed! Hier het gevoel dat ik de hele nacht bezig ben geweest met van en naar en toilet lopen. En toen ik onder de douche stond vanmorgen kwamen de eerste oefenweeën opzetten. Ze blijven komen, maar onregelmatig en nog niet heel pijnlijk. Zou toch leuk zijn als het door zou zetten. Halloween kindje :-D
Overigens, hoe hebben jullie die zeiltjes liggen? Bij mij ligt hij onder het hoeslaken en de molton. Ik hoor hem wel even kraken bij het gaan liggen en opstaan, maar verder eigenlijk niet. En dat het warmer zou zijn heb ik ook geen last van. Ligt wel alleen maar een strook op.
Lekker geslapen, maar voel me nu blegh, vandaag niks doen. Gister denk teveel gedaan. Ben gister voor de gewone controle bij de vlos geweest, alles goed, nog geen groei echo, baby is ingedaald en ligt vast. Dus afwachten maar.
Wat fijn esmyralda, dat uk is gedraaid!! En hopelijk valt t mee met je urineuitslagen... Indigo oh ik hoop t voor je meid! Zou leuk zijn he!
ik heb hem niet onder de molton liggen, maar meteen onder de hoes. denk inderdaad dat het zou schelen, maar de molton was duur dus die probeer ik ook te beschermen hihi lig toch op mn zij, dus een been is nu steeds heel klef als ik wakker word. spannend indiigo, hopelijk zet het door. nog steeds geen idee hoe een oefenwee voelt, dus zal ze wel niet hebben lekker keessie! alles goed!
Ik heb ook zo'n zeiltje, hij ligt onder mijn hoeslaken, maar dat ding ligt vaker niet dan wel goed Jullie een beetje geslapen? Ik ging vannacht naar de wc en het zweet brak met uit en ik werd helemaal ligt in mijn hoofd, dus ik ging snel weer terug naar bed. Anders was ik flauwgevallen denk ik.. in bed trok het gelukkig snel weer bij, maar daarna was ik wel een paar uur misselijk. Geen idee wat dat was? Uiteindelijk sliep ik pas na 4 uur denk ik.
Hier ligt die op het matras dusyonder de molton en het hoeslaken. Ik heb continu afdrukken op mn lijf van dat ding.. geen idee hoe dat kan en het is en blijft warm. vl en ik hebben alletwee een slechte rug, dus het is een duur matras... dus dIIe get graag maar ik ben dus heel blij als dat ding er weer onderuit kan
ik heb dat zeiltje niet op m'n bed. heb een speciale hoes met een extra laagje over mijn matras(matrasbeschermer) en denk dat dat ook wel zal helpen, en anders zijn we toch toe aan een nieuw matras dus mocht het mis gaan dan is dat nu even wat sneller...en ik zweet me nu al kapot in bed haha. heb er ook van die nachten bij dat me hele been zeiknat aanvoelt en dat ik denk wow lijkt wel of me vliezen gebroken zijn zo nat haha. maar was dat maar waar! vandaag extra controle bloeddruk, al denk ik niet dat hij gezakt is. ben wel benieuwd wat ze dan gaan doen.
Esmyralda, fijn dat de kleine is gedraaid. Hopelijk is je urine waarde straks ook gewoon goed. Mooi dat iedereen 's ochtends verslag doet van de nacht! Haha! Anderen zouden eens moeten weten! Hier ook redelijk bagger. Had het vooral heel warm, nu nog steeds! Oefenweeen, ik weet ook niet wat ze zijn. Zijn met best een grote groep, maar iedereen hoopt/denkt natuurlijk voor de 40 weken te bevallen. Kan statistisch natuurlijk niet zo zijn, dus ik blijf inzetten op die 42 weken. Dat zou betekenen nog 4 te gaan. Adem in, adem uit...
Balen van je eiwitten Esmyralda! Ik schrok vannacht even. Ik kreeg ineens zo'n pijn in mn buik of banden. Weet niet waardoor t kwam, iets van t omdraaien o.i.d., maar t zweet brak me uit en ik had t toch warm, pff. Daarna was t weg en kon ik weer verder slapen, wel heel vaag hoor! Hé Indigo; zou leuk zijn een Halloween kindje, wil ik ook wel, of Sint Maarten!! Leuk kinderfeestje :-D
Wat fijn dat je kleintje gedraaid is Esmyralda Nu hopen dat je bloeddruk snel daalt en balen van die eiwitten!
Esmyralda: hopelijk zakt je bloeddruk en valt het mee met de eiwitten! Indigo: ik hoop voor je dat het doorzet. Momo: ik hoop dat ik niet nog tot 42 weken hoef hoor! Hij mag nu echt wel komen. Hier heb ik het zeiltje ook niet in bed liggen, wel een moltonzeil en zo'n matje onder mijn kont.