Gistermorgen rond kwart voor 9 zijn via een geplande KS onze jongens geboren. De oudste weegt 2985 gram, de jongste 3045 gram. Alles gaat hartstikke goed met ons.Nu genieten, herstellen en hopelijk snel met zijn vijven lekker naar huis.
Blijven hopen: wat een ervaring zeg.. Pfoe, dat is niet mis. Gelukkig dat alles nu goed gaat met jullie! Chybou: ik hoop dat jullie lekker snel naar huis mogen!
@blijven hopen: helemaal geen lang verhaal, leest lekker weg hoor! Heel intrressant, ben blij dat het verder goed gaat! @chybou: gefeliciteerd. Ik hoop op een goed herstel en ga lekker genieten!
Nou blijven hopen heftig hoor! Gelukkig kan je nu toch een beetje gaan genieten en t kan alleen maar beter worden!! Chybou gefeliciteerd!!!! Hoop dat jullie snel naar huis mogen en lekker kunnen gaan genieten! Hier barst t van de voorweeën.. tenminste neem aan dat dat t is haha! Steeds harde buiken en vaak met menstruatiepijn, maar ook regelmatig alleen de menstruatiepijn en alleen harde buiken die erg onprettig voelen.. maar nog niet pijnlijk.. lig al lekker op me bed.. zon last van me bekken kan gewoon niet meer lekker zitten en/of liggen op de bank..
Ik kwam al even gluren of er nieuws van je was. Van harte gefeliciteerd met jullie zoontjes!! Wat fijn dat het goed gaat en wat hebben ze al een mooi gewicht. Sterkte met het herstel en geniet van jullie gezinnetje
Jaaaa chybou proficiat!!!! Wat goed zeg! Genieten nu Pfff blijven hopen wat een verhaal.... Hopelijk herstel je wel snel meis, maar een ks is ook echt gewoon zo heftig....! Hier de hele dag (nietszeggend) gerommel. Ik vind t wel leuk, ook al doet t nog niks zo'n leuke nieuwe ervaring haha
Chybou gefeliciteerd! Ik ben onderweg naar het ziekenhuis, ik begon met nogal op te zwellen, vk is gekomen en bloeddruk was 160/115. Het rommelt al de hele dag, dus ik denk dat het nu echt niet lang meer gaat duren.
@twis: heel veel succes meid! Hou ons op de hoogte als het lukt. @josjo: wat voel je voor "gerommel"?
Blijven hopen, was prima te lezen hoor! Heftig! Hoop dat je snel helemaal herstelt! Chybou, gefeliciteerd! Wat een mooi gewicht al zeg! Twis, spannend! Succes!
Blijvenhopen wat een verhaal, heftig! Maar nu lekker genieten. chybou Gefeliciteerd! Twis heel veel succes
Spannend Twis. We hebben net n stierkalfje ter wereld geholpen, toch mooi wat een oerkracht zo'n koe dan heeft. En nu lekker slapen!