Laatste 10 weken afteltopic november 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Babbel81, 25 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    prachtig chybou!!!!!

2. blijven hopen

blijven hopen Actief lid

2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL
    Josjo die 9x in de week is omdat het motortje van de kolf het anders niet aan kan.. maar volgens mij zijn er heel veel mensen die het wel vaker doen en gaat het gewoon goed.

Chybou wat een schatjes

3. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Wat een prachtige jongens Chybou! Krijg er nu ook erg veel zin in! :)

4. Envy

Envy Actief lid

20 jul 2014
    406
    0
    16
    Gefeliciteerd met de geboorte van Saar en Reza!

Chybou, knappe mannen!

Ik ben gisteravond en vandaag een deel van de slijmprop verloren. Verder nog rustig, dus denk dat het voorlopig niks zegt.

Vandaag zijn we geslaagd voor een nieuwe auto, we kunnen em 12 november halen, dus de vraag is of dat voor of na de bevalling zal zijn :)

5. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    Chybou wat een schatjes zeg

6. L2711

L2711 Actief lid

6 jul 2014
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh die slijmprop waar jullie over praten.. daar is t bij uiteindelijk wel mee begonnen.. ben toen naar huis gestuurd met de mededeling ja wie weet tot later of tot morgen of tot over een paar dagen.. bij mij werd t gelijk in werking gegooid, 715 in zkh ivm met bloed en slijm.. 1100 weer thuis.. 1700 weer terug in zkh met 6 cm ontsluiting.. hoop dat t allemaal snel gaat gebeuren voor de dames die al 38 weken of langer zwanger zijn!

Reza doet t gelukkig goed.. wel heeft hij moeite om zijn temperatuur goed te houden dus lig nu lekker te kroelen met ons inmiddels weer opgewarmd slaperig kereltje! Het cliché is echt waar, wat kan je verliefd zijn op je eigen kind!

7. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Wat een heerlijke ventjes chybou!!

8. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    VL en ik waren om 20.00 zo moe dat we in bed tv gingen kijken, en dus in slaapvielen.
    Om 24.00 wakker.... Met moeite viel ik om. 2.00 weer in slaap. Nu dus weer klaarwakker.
    Heb iig wat uurtjes gepakt. Maar duurt nog even voor de dag begint.

Morgen groeiecho en controle.. Ben benieuwd wat de gyn zegt en wat we af kunnen spreken.

9. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Ik ga voor je duimen Aurin! Hopelijk gaat het nu niet lang meer duren.
    Hier ook wakker, net bv gegeven..dus met een goede reden wakker;)

10. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Heerlijk vond ik dat altijd de momenten snachts na t voeden, de rust en dan genieten van zon slapend hummeltje... ❤️

Ik hoop ook heel erg dat ze met me mee denken en t niet op t standaard praatje gooien van met baby gaat t goed dus pech voor de moeder.

11. Indiigo

Indiigo Actief lid

3 jan 2014
    414
    24
    18
    Gefeliciteerd met Reza en Saar!
    Chybou, prachtige mannetjes!

Ik ben gisterochtend om 7 voor 11 bevallen van onze dochter, Z.iva. We zijn helemaal verliefd. Uitgebreider verslag volgt nog.

12. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

23 okt 2013
    673
    0
    0
    Chybou wat een schatjes!!
    Aurin ik hoop dat ze wat voor je willen doen. Anders worden het hele lange weken en een zware bevalling ben ik bang.

Ik ga straks weer naar het zh voor de echo en controles.mag dan wss weer naar huis en morgenochtend om 8:00 moet ik me weer melden.
    Dan wordt ik opgenomen voor de inleiding!!

Begint best spannend te worden!!

13. mutsie87

mutsie87 Lid

22 mei 2014
    82
    0
    6
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd indiigo geniet ervan!

Hier rommelt het ook al de hele nacht hoop dat het nu een keer doorzet

14. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Chybou wat een prachtige kindjes zeg!!! Wat zal jij verliefd zijn :)

Indigo proficiat met je dochtertje ziva!! Geniet er lekker van!!

Waarom iedereen die punt er tussen zet snap ik niet. Ik noem hier al jaren de namen van de kids maar er valt echt niet op te Google-en hoor :)

Aurin, ik zou er toch een beetje van uitgaan dat ze om deze redenen niet gaan inleiden.. Sommige ziekenhuizen en artsen zijn nog wel geneigd je dan te helpen maar de meesten kijken naar een medische oorzaak en niet naar ongemak van de moeder, hoe lullig dat ook klinkt... Loop jij helemaal niet bij een Vk? Die wil vanaf week 38 nog weleens al beginnen met strippen. Maar echt inleiden met medicatie... Hoop t voor je meis maar hoop niet dat t een grote teleurstelling wordt..

15. me1989

me1989 Fanatiek lid

29 dec 2013
    3.444
    1.199
    113
    Chybou wat een mooie mannetjes! Indiigo, gefeliciteerd:) Vandaag ben ik uitgerekend, ik ben benieuwd.. Ik twijfelde net op de wc of mijn vliezen waren gebroken (na het plassen kwam er weer een 'plas' en daarna stopte het niet meer met druppelen), ik heb dus een maandverband in mijn ondergoed gedaan. Alleen nu lijkt het ineens gestopt:( Mag je je trouwens nog wel wassen daaronder als je vliezen wel gebroken zijn? Je baby is dan niet meer afgesloten toch? Verder vind ik hem het hele weekend al wel erg rustig en heb hem nu ook nog niet gevoeld, dus ik twijfel om de vk te bellen.

16. mik81

mik81 Niet meer actief

Gefeliciteerd! Mooie naam :D

17. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Me, je mag nog wel wassen maar niet meer in bad. Douchen mag ook gewoon. Ik zou de Vk altijd bellen als je uk niet of amper voelt...

18. minimop

minimop Actief lid

5 mei 2014
    141
    0
    0
    L2711: gefeliciteerd met reza.
    Chybou: wat een prachtige kereltjes.
    Indiigo: gefeliciteerd met ziva.
    Nu lekker genieten!

Ik kan niet wachten tot hier ook wat gebeurt....

19. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    gefeliciteerd met Z.iva!!

20. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Gefeliciteerd Indiigo! Mooie naam :D

Heerlijk Chybou dat je vandaag naar huis mag, weer lekker helemaal met z'n 5-en :)

Aurin, ik denk dat je ook niet al te veel moet hopen op een eerdere inleiding..De meeste gyns denken niet op deze manier, maar wellicht heb jij geluk :)

Wie update ook alweer het lijstje? Ik ben even heel benieuwd wat 'de stand' is van de geboren kindjes en wie allemaal nog moeten :)

Hier een ok nacht gehad, heb zelfs geslapen! :D

Deel Deze Pagina