Laatste 10 weken afteltopic november 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Babbel81, 25 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    gefeliciteerd Sepp!

en Lisa ook gefeliciteerd,

babyboom :)

2. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    Lisa gefeliciteerd!

Over een half uur worden mijn vliezen gebroken! Duimen jullie voor een goede bevalling?

3. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

23 okt 2013
    673
    0
    0
    *duim duim duim*

Heel veel succes twiss!!

4. mik81

mik81 Niet meer actief

Succes !!! DUIM :D

5. minimop

minimop Actief lid

5 mei 2014
    141
    0
    0
    me1989 en lisa gefeliciteerd met julie kleintjes.

twis88: duim duim...succes..

hier lijken de nachten wel weer steeds broerder te worden. op links lig ik niet lekker en op rechts doet het na een tijdje zeer.. op mn rug hou ik het nog geen 2 tellen uit...dan blijft er weinig over pff en lig ik dus de hele nacht te draaien. en dan tussendoor er nog een paar keer uit om te plassen.
    nou hopen dat dit niet nog langer gaat duren.. er zijn er een aantal die denken dat hij de 6e komt...dus hoop dat die gelijk hebben.

6. Peach85

Peach85 Actief lid

27 apr 2014
    200
    144
    43
    Alphen
    Lisa gefeliciteerd! Ben wel benieuwd naar de naam.

Twis ik duim en hoop mee voor je! Veel succes hopelijk gaat alles snel en goed. Straks lekker knuffelen als mama

7. Momo82

Momo82 Actief lid

13 jun 2012
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd me1989 en lisa! Wat fijn dat jullie nu eindelijk van jullie kleintjes kunnen gaan genieten.

Twiss, heel veel succes! Hopelijk duurt het niet te lang.

Hier zometeen afspraak bij de vk. Zal wel weer standaard zijn.

8. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

23 okt 2013
    673
    0
    0
    Minimop ik herken het helemaal. Hier ook de hele nacht wakker gelegen.tegen de ochtend viel ik eindelijk in slaap en om 6.30 werd ik wakker omdat manlief naar zn werk moest en kon ik dus niet meer slapen..

Ergens hoop ik dat ik norgen toch nog te horen krijg dat ik ingeleid ga worden.

9. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Succes twis! Straks lekker genieten :-D

Ik werd vanochtend wakker met (voor t eerst weer sinds maanden) hoofdpijn. Heb de kleine ook amper gevoeld vanochtend en toen ik opstond had ik ook echt een menstruatiepijn gevoel. Mn buik was ook hard.
    Gelukkig is de kleine nu wat actiever, nu ik op de bank zit heb ik ook geen harde buik en dat menstruatiegevoel, maar nog wel hoofdpijn :( niet extreem, maar t zeurt wat.
    Mag ik nu nog gewoon een paracetemol nemen?

10. Indiigo

Indiigo Actief lid

3 jan 2014
    414
    24
    18
    Zo, weer helemaal bij gelezen. Gefeliciteerd voor alle nieuwe mama's en sterkte aan iedereen die binnenkort gaat bevallen en aan iedereen die nog even moet.

Wij genieten volop van onze kleine meid. Ze was 3365gr toen ze geboren werd en was gisteren 3120. Ze drinkt helaas nog steeds niet aan de borst, dus ik kolf en we voeden haar met een spuitje. Ze heeft wat trekjes van een kindje dat wat te vroeg geboren is. Erg onrustige armpjes, maar als we die een beetje vast leggen met een hydrofiel luier is ze een stuk rustiger en slaapt ze ook beter. En wij dus ook!

Voor degenen die het leuk vinden om te lezen komt hier mijn bevallingsverhaal. 00:24 werd ik wakker, ging naar de wc en dacht bij het teruglopen naar bed dat ik de controle over mijn blaas kwijt was. Dus terug, inlegkruisje verschoond en even gaan zitten om wat op het forum te schrijven. Weer kletsnat, dus toen klikte het: vliezen. Mocht meteen naar het ziekenhuis. Eerste wee in de auto en rond 4 uur kwamen ze regelmatig. Om 6 uur 4cm ontsluiting. Om half 8 zat ik al op 8cm. Daarna leek het wat terug te zakken en werd ik zelfs bang dat ze weeënopwekkers moesten gaan toedienen. Maar na half 11 begon ik spontaan te persen en met 13 minuten persweeën was ze er. Flink ingescheurd, maar wat ben ik blij met haar! 24 uur ter observatie in het ziekenhuis gebleven (heb geen pijnmedicatie gehad, maar wel een heel hoge dosis prednison) en nu dus thuis.

11. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Ja paracetamol mag gewoon (zonder codeïne etc)

12. Peach85

Peach85 Actief lid

27 apr 2014
    200
    144
    43
    Alphen
    Indigo waarom heb je prednison gehad? Ken het medicijn niet echt maar wel veel vervelende verhalen over gehoord. Alleen nog nooit dat iemand het na de bevalling heeft gekregen.

13. L2711

L2711 Actief lid

6 jul 2014
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alle kersverse moeders gefeliciteerd!!

Voor de aanstaande moetie's nog ff volhouden!! Straks gaan jullie ook echt genieten!

Indiigo wat een bikkel ben jij! Zonder pijnbestrijding, ik kon t uiteindelijk niet meer uithouden de laatste cm's duurde zo lang.. ruggeprik kon uiteindelijk niet meer omdat de arts een bevalling aan t begeleiden was die niet goed verliep!! Heb wel 20x gebeld maar iedere x kwam die vervelende verpleegster melden dat ik nog ff moest wachten.. dat wachten duurde 1,5 uur.. heb een beenprik gehad.. dit werkte voor geen meter moest de scherpe randjes ervan af halen.. was alleen een beetje stoned/slaperig heb alles gewoon meegekregen.. maar nu genieten we heerlijk van onze kraamtijd met een super lieve kraamhulp en een heerlijk mooi mannetje!

14. Indiigo

Indiigo Actief lid

3 jan 2014
    414
    24
    18
    Peach, ik ben astmapatiënt en heb het helaas tijdens de zwangerschap al moeten gebruiken. Ze geven tijdens de bevalling dan een extra hoge dosis om te voorkomen dat ik een astma aanval krijg tijdens het bevallen. Vervolgens moet je rustig afbouwen. Het kan ook effect hebben op de baby, dus die is door de kinderarts gecontroleerd. Gelukkig is het niet zulk naar spul als soms gedacht wordt en in mijn geval gewoon noodzakelijk.

15. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    ♥Bevallingslijst♥

2 november
    Mutsie87 – 1e kindje – Verrassing

3 november
    Leetje85 – 1e kindje – Verrassing

4 november
    Minimop – 1e kindje – Jongen
    Mamke132 – 2e kindje – Jongen

9 november
    Lalaatje90 – 1e kindje – Jongen

12 november
    Twis88 – 1e kindje – Jongen

13 november
    Wesp – ? kindje – Jongen

14 november
    Lilmomo – 2e kindje – Jongen

15 november
    Liefde1978 – 2e kindje – Jongen
    Momo82 – 2e kindje – Meisje

18 november
    ChantalvdPol – 1e kindje – Jongen
    Misj – 1e kindje – Meisje

19 november
    Mik81 – 1e kindje – Meisje
    Envy – 1e kindje – Jongen

20 november
    Rainbow86 – 1e kindje – Verrassing

24 november
    Keessie – 2e kindje – Jongen

25 november
    Cindy29 – 1e kindje – Jongen
    Esmyralda – 1e kindje – Jongen
    Peach85 – 1e kindje – Verrassing
    josjo – 3e kindje – Verrassing

28 november
    Bollen – 1e kindje – Verrassing
    BabeBabe – 2e kindje – Jongen
    A1988 – 2e kindje – Jongen
    Selina1212 – 2e kindje – Jongen

29 november
    Aurin – 2e kindje – Meisje

30 november
    Lil – 1e kindje – Meisje

21x Jongen
    9x Meisje
    8x Verrassing

♥Geboren♥

15 september
    Loontje1 – 1e kindje – ♥ Hidde ♥ 39 cm & 1615 gram ♥

6 oktober
    Margriet82 – 3e kindje – ♥ Huub ♥ ? cm & 2390 gram ♥

18 oktober
    Blijven Hopen – 1e kindje – ♥ Eline ♥ 47 cm & 2545 gram ♥

20 oktober
    Shaddixxx – 2e kindje – ♥ Ninthe ♥ 43 cm & ? gram ♥

21 oktober
    Philotes – 2e kindje – ♥ Phil ♥ ? cm & ? gram ♥

26 oktober
    KleineFee – 2e kindje – ♥ Lorena ♥ 52 cm & 3260 gram ♥
    Babbel81 – 2e kindje – ♥ Saskia♥ 50 cm & 3900 gram ♥

30 oktober
    Chybou– 2e + 3e kindje – ♥ N. + F. ♥ ? cm & 2985 gram + ? cm & 3045gram ♥

31 oktober
    Guz3 – 3e kindje – ♥ Saar ♥ ? cm & ?gram ♥

2 november
    L2711– 1e kindje – ♥ Reza ♥ 49 cm & 3470 gram ♥
    Indiigo– 1e kindje – ♥ Z.iva ♥ ? cm & 3365 gram ♥

4 november
    Me1989– 1e kindje – ♥ Sepp ♥ 55 cm & 4240 gram ♥
    Lisa4– 2e kindje – ♥ ? ♥ ? cm & 3700 gram ♥

Wijzigingen graag aangeven in kleur of pb’en!

16. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Weer veel actie hier zeg! Mama's die bevallen zijn, mama's die nu bezig zijn, wow!

Ook ik wil liever dit keer geen hekkensluiter zijn, maar ik reken wel op begin december, zo is het voor mij wat makkelijker vol te houden :) Vandaag weer veel te veel gedaan, en het is pas half 2. Een schoonmaakster hebben is heerlijk, maar merk dat ik daardoor niet stil kan zitten. Heb het gevoel alsof mn baarmoeder ergens tussen mn enkels bungelt nu.

Gelukkig slaapt dochterlief nu, kan ik ook even uitstaan :)

17. mutsie87

mutsie87 Lid

22 mei 2014
    82
    0
    6
    NULL
    NULL
    hier vandaag voor laatste keer bij vk geweest. mocht er maandag nog niks zijn moet ik dan naar de gyn in zh. daar gaan ze kijken of ze gaan strippen of inleiden, omdat kindje groot is willen ze me niet langer laten lopen. dus spannend hoop dat het voor die tijd nog uit zichzelf komt

18. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    net controle gehad, en alles was goed en de baby ligt ook no steeds goed, dus ben heel erg opgelucht en blij!!

bloeddruk 125/80 dus ook prima

19. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

23 okt 2013
    673
    0
    0
    Hartstikke mooi babebabe

20. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Das fijn. Mijn bloeddruk blijft ook altijd mooi ondanks dat ik van mezelf een hoge bloeddruk heb is dat toch een beetje vreemd haha....

Heb vanmiddag voor t douchen toch maar ff een paracetemol genomen. De hoofdpijn was niet zo erg dus t was onder de douche eigenlijk meteen al weg.

Deel Deze Pagina