Laatste 10 weken afteltopic november 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Babbel81, 25 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynnetjee

lynnetjee Bekend lid

30 jan 2014
    647
    0
    16
    verzorgende ig
    limburg
    Jullie hebben gelijk.
    Excuses!! Ik bedoelde het goed, wil je natuurlijk niet onnodig stress bezorgen!!

2. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Gefeliciteerd Twis!

3. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Lief berichtje en tuurlijk bedoelde je het goed, no worries ;)

Alles wel goed met jouw kleintje?

4. Wesp

Wesp Lid

26 jan 2014
    80
    0
    0
    Hier na het plaatsen van mijn berichtje meteen weeen gekregen om de 6a7 min die ruim een minuut duurde. Dit heeft de hele nacht aangehouden waardoor ik inderdaad niet heb geslapen. Maar de weeen zijn tot nu toe goed op te vangen en komen niet sneller achtereen.

Om 8.00 ben ik gaan douchen en nu nemen ze zelfs iets af in frequentie en duur. Temp is goed. Om 12.00 komt de verloskundige het hartje van de baby controleren etc. Dus zoals het nu eruit ziet gaat t rustigaan. Voel me goed, niet gespannen. Vandaag of morgen is het zover!

5. Indiigo

Indiigo Actief lid

3 jan 2014
    414
    24
    18
    Twis, van harte! Een flinke knul, geniet ervan!

Wesp, succes!

6. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

23 okt 2013
    673
    0
    0
    Tuurlijk weten we dat he hoet goed bedoeld lynneetje. Maar ik weet van mezelf dat ik me alleen extra bezorgd maak als ik dat soort verhalen lees. Maar ik kan heel goed begrijpen dat je ons wilt helpen door te waarschuwen!

7. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    gefeliciteerd met Jochem!!!

en wesp, succes!!

8. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Wesp wat ben jij uber relaxed :) en wat gezellig van die bevallingsupdates tussendoor haha. Ook fijn voor de dames die hun eerste kindje verwachten en vast ook alle horrorverhalen van mensen hebben gehoord waar je niet om vraagt maar toch mee wordt doodgegooid ;) (waarom doen mensen dat eigenlijk?) anyways, succes meis!! Zal toch wel vandaag nog worden...? Het is wel volle maan vannacht hoor :D

9. minimop

minimop Actief lid

5 mei 2014
    141
    0
    0
    twis gefeliciteerd.

Cindy:
    vervelend he die bloeddruk. heb van de week ook een aantal uur in het ziekenhuis gezeten voor al die testen. en uiteindelijk ook weer naar huis gestuurd. wel weer gewoon terug naar verloskundige..
    Maar moet vandaag wel weer terug voor bloeddruk en ctg.
    ben benieuwd.. bloeddruk zal vast wel weer hoog zijn. ivm zenuwen haha

bij mij is mijn bloeddruk vanaf week 38 ongeveer al steeds wat hoger, tot nu toe nog steeds geen bevalling in zicht helaas....

10. Peach85

Peach85 Actief lid

27 apr 2014
    200
    144
    43
    Alphen
    Gefeliciteerd twis! Succes wesp!

Hier zijn m'n enkels met vakantie... Ze zijn er ineens niet meer....ziet er best grappig uit. Ben het niet gewend.

11. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Graag gedaan meid!;)

Goed van je dat je hebt gezegd dat ze naar huis moesten gaan! Het is tenslotte wel een zware dag voor je geweest, dan is de koek een keer op indd! Ga lekker genieten van de rust, nu het nog kan! :)

12. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    Twis Gefeliciteerd!!!!

Hier gaat het prima... nog steeds niet lekker, maar ja ik moet er maar op vertrouwen dat alles goed is.

ongerust: ben je automatisch wel maar door jou berichtje niet veel meer als anders hoor ;)
    Ben al te vaak in het zh geweest met verdacht op zwangerschaps vergiftiging omdaarna gewoon weer naar huis te kunnen omdat er niets aan de hand is.

morgen weer een extra controle in het zh, dus ze houden het goed in de gaten ;)

Wel hoeft het van mij niet meer lang te duren, want het is niet leuk om de laatste weken zo beroerd te zijn. Ik zou zeggen "kom maar lekker klein mannetje" haha:)

13. Envy

Envy Actief lid

20 jul 2014
    406
    0
    16
    Twis, gefeliciteerd met de geboorte van Jochem! Is hij jullie eerste kindje?

Mijn bloeddruk is zo ongeveer de hele zwangerschap 110/70 geweest en gister dus 110/90. Hopelijk is ie morgen weer okay, want zit niet te wachten op verdere onderzoeken, al helemaal niet in het ziekenhuis.

14. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

23 okt 2013
    673
    0
    0
    Hey meiden, net terug uit het zh, er was geen verandering dus mocht weer lekker naar huis. Maandag terug voor inwendig onderzoek en weer bloed en urine en dan gaan ze dinsdag toch beginnen met het inleiden! Dus volgende week gaat het echt gebeuren!

15. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Twis..van harte gefeliciteerd met jullie zoontje!!

16. Envy

Envy Actief lid

20 jul 2014
    406
    0
    16
    Ook ik ben doorverwezen naar het ziekenhuis, ga er zo naar toe. Heb al sinds vanochtend hoofdpijn, en voel de kleine minder dan normaal. Dus had de vk gebeld, die is bij me thuis geweest. Bloeddruk was nu 140/100, urine wel goed. Ze wil toch een extra check in het ziekenhuis. Zal je altijd zien, manlief moet uit Amsterdam komen, rijd er geen treinverkeer rondom Weesp, moet ie via Utrecht. We worden rond half 6 verwacht, lekker in de spits. Niet relax om ook nog eens te moeten haasten.

17. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

23 okt 2013
    673
    0
    0
    Pfff dat is idd niet echt een handige tijd Envy, hopen dat het allemaal meevalt!!

18. Envy

Envy Actief lid

20 jul 2014
    406
    0
    16
    Nou zeg dat, hoop inderdaad dat het meevalt. Zowel de uitslagen als het verkeer ;)

19. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Envy, geen stress, als je een half uur later bent door ellende in t verkeer, gaan ze je nog steeds wel helpen meis.. Misschien even laten weten dat t verkeer tegenzit :). Sterkte meis, spannend hoor!

20. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Succes Envy!

Wat is dat met volle maan eigenlijk? Worden er dan meer baby's geboren ofzo? :p

Ik heb me toch ineens last van onderen. De kleine gaat tekeer tegen/in m'n bekken, voelt echt niet prettig, m'n rug doet zeer, moet nu tig x naar de wc. Grrrr..... Alsof hij zich helemaal aan het afZetten is.

Deel Deze Pagina