Ik denk ook dat t samenhangt met het feit dat ze zelfsturend zijn, en dit normaal niet hun werk is. Maar dan nog.... Beetje inlevingsvermogen mag je van verpleegkundigen wel verwachten toch? Ik heb de locatiemanager (die is eind verantwoordelijke van 20 teams) en de coach (die helpt bij problemen binnen teams als neutrale partij) gemaild. En ook gevraagd of ik ipv geen verlenging niet over kan stappen naar een ander team, omdat er onwijs veel vacatures zijn bij de organisatie. (Heb al vanaf begin problemen met dit team...dus was al ingesprek met de coach, en zag t ook wel enigzins aankomen maar de timing nee dat kan echt niet)
Aurin, wat een rotnieuws zeg! Inderdaad een verschrikkelijke timing. Wellicht dachten zij er goed aan te doen om het je zo vroeg mogelijk te vertellen, maar ik zou hiervan ook tegen het plafond zitten. Chybou, voorzichtig zijn en goed luisteren naar je lijf. Een fikse blaasontsteking is niet edht iets wat je nu kunt gebruiken. 😞 Hier weer een belabberde nacht gehad.. Viel pas rond 1 uur in slaap, de hele tijd woelen en draaien en om kwart voor 6 was onze dochter wakker. En vandaag heb ik ook nog eens een druk programma ivm mijn studie, moet de hele ochtend interviews afnemen.
Jeetje Aurin, lekker tactvol van ze zeg. Hadden ze wel even mee kunnen wachten. Chybou fijn dat je lekker kan genieten ondanks je blaasontsteking. Hoop dat je snel opknapt!! Geen baby's geboren vannacht? Hmm jammer hoor haha Ben wel echt benieuwd naar Envy!
@loontje. Volgens mij is dit gedeelte protocol ivm vorige ks. Maar ik vroeg ook of ze al het mogelijke konden doen dat het niet 27nov wordt en toen zei ze alleen maar; de natuur laat zich niet leiden en ik denk dat je dan al weer moeder bent...dus dat noem ik dinsdag nog maar een keer. Verder gaf ik aan dat mijn partner moeite met zh heeft ivm trauma van vroeger, maar dat noteerde zo voor zover ik zag ook niet? Dus dat noem ik ook nog maar eens. Hoe is het met je zoontje trouwens? Al weer richting de twee maanden! Gaat het goed?
@chybou. Ik neem aan dat die blauwe wolk je blaasontsteking onder de druk houdt. Sterkte nog even daarmee en geniet van je mannetjes,
Jeetje Aurin das niet leuk. Ik kreeg toen onze dochter 3 wkn was te horen dat ik niet terug hoefde te komen op mijn werk. Lang verhaal maar uiteindelijk met behulp van een advocaat vast contract opgezegd met wederzijds goedvinden. Dus deze x ga ik optimaal genieten van de kraamtijd en de tijd daarna, heb ik me voorgenomen. Zonder dat gestress en verdriet. Ik gebruik nu antagel, wat een verademing, lag al een paar nachten wakker van de pijn in slokdarm, wat n ellende. Gister bij de vlos geweest, gewoon afwachten wanneer meneer denkt te komen. Ondertussen kan ik vrij weinig , maar dat mag ook.
Hier gaat het heel goed. Hidde heeft sinds een week geen sonde meer (had hij er zelf weer eens uitgetrokken en toen besloten geen nieuwe in te brengen). Afgelopen week op controle geweest in het zkh en hij mag eigenlijk wel iets meer aankomen, woog toen 2495 gram. Het eten is en blijft voorlopig nog wel een punt waar ik onzeker over blijf denk ik hoor. Aankomende week weer naar het cb, kijken wat hij dan weegt. De artsen vinden het een wonder dat hij het zo goed doet, hij mocht na 4,5 week zkh al mee naar huis, wel omdat ik zelf vpk ben en de sonde zelf kon inbrengen, maar toch! De uitgerekende datum nadert dat is toch best vreemd hoor en soms (al gaat dat steeds beter) vind ik het jammer dat ik niet het verlof, de buik en de spanning voor de bevalling heb gehad die ik dacht te gaan krijgen. Maar ik doe gewoon lekker mee met jullie spanning en laatste loodjes 😜!
Ik heb net het ziekenhuis gebeld en als manlief thuis is gaan we ernaartoe. Heb de kleine man de hele ochtend amper gevoeld.
Gelukkig was gisteravond alles goed. Check gehad op bloed, urine en bloeddruk. Drie kwartier aan de CTG en nog een echo. Ook bloeddruk was weer gezakt. Mocht dus gewoon naar huis en heb volgende week gewoon weer controle op het spreekuur bij eigen verloskundige. Aurin, belachelijke timing om zoiets mede te delen zeg! Schandalig. Je hebt nu hele andere zaken aan je hoofd. Chybou, klinkt pijnlijk! Ik hoop dat je snel opknapt. Esmyralda, goed om naar het ziekenhuis te gaan. Beter een extra controle dan je misschien onnodig zorgen maken.
Misschien kan je bij een ander gyn nog even vragen...want er is bij mij gezegd. .."ondanks alle verhalen die je hoort is pijnbestrijding echt wel mogelijk"...
Chybou: fijn hè, zo'n blauwe wolk lekker genieten ondanks dat je je zo beroerd voelt is ook wel belangrijk. Gelukkig besef je dat zelf ook. Ook al kan je geen luiertjes verschonen, erbij gaan zitten helpt ook! En uiteindelijk herstel je, maar snap dat t nu heel vervelend is. Succes Esmyralda, hoop voor je dat alles goed is. Lijkt me niks om steeds naar t ziekenhuis te moeten voor degene die dat wel moeten. Hier was t gisteravond weer rustig. Gelukkig beweegt de kleine wel goed, beschouw het maar als indalingspijn, want hij was nog niet ingedaald, dus misschien nu wel?!
Ik vond het ook maar niks in het ziekenhuis, lag gisteravond voor het eerst in m'n leven in een ziekenhuisbed, haha. Was blij dat ik weer naar huis mocht.
Vandaag weer extra controle. Onderdruk nog steeds 95. Te hoog maar niet zo hoog dat ze stappen gaan ondernemen. wel heel goed opletten of ik meer symptomen krijg, want dan meteen weer bellen en anders gewoon donderdag groeiecho + controle
Zit in het ziekenhuis. Ctg was prima maar bloeddruk weer veel te hoog. Heb nu pillen voor mijn bloeddruk en ben weer opgenomen met bedrust! Wss gaan ze ook eerder beginnen met inleiden, bmm was wel wat week maar nog geen ontsluiting dus dat wordt eerst primen.
het is wat, die laatste loodjes bij iedereen!! en Aurin, idd 5 maand van te voren vertellen had niet echt nut...........grrrr, gelukkig was met de kleine alles goed esmyralda! En Chybou, hoop dat je gauw wat op knapt en nog meer kan genieten!
Ik heb ook zo'n ben ik nou godverdomme nog zwanger!?-dag. Maar duidelijk niet zo slecht als sommige hier. Wat vervelend al die ziekenhuisbezoekjes! En idd jammer dat de volle maan niet voor meer babietjes heeft gezorgd. Hier overigens ook proberen voor een normale bevalling na een ks en mag gewoon pijnstelling hoor!
Nee helaas geen volle maan babies... ik hoop dit weekend wel te mogen bevallen. Ben t nu wel zat. Heb vandaag alleen kunnen stofzuigen, daarna hield mn bekken het voor gezien. Dus zit nu alweer krakkemikkig op de bank hoor... Ben zo blij als de dikke buik uit de weg is! Maar toch... vind het wel eng!
Het begint nu weer te rommelen hoor bij mij. Steken van onder, doorstraling naar mn rug en onderbuik... is dat nou indalingspijn of voorbereiding op t echte werk? Ik had t gister ook al...