Hey mutsie wat fijn! Lijkt me heerlijk dat je weet dat ze je niet meer laten gaan voordat de kleine er is. Spannend hoor!! Heel veel sterkte en succes alvast!
Fijn vooruitzicht Mutsie! Zet m op! Ik heb vanmiddag voor t eerst even een tukkie gedaan, was wel moeilijk om in slaap te komen, maar t was ff een uurtje... en natuurlijk gedroomd over de kleine, hij zag er al zo lief uit! Ik kan ook niet meer wachten. Vindt het heel fijn voor de dames die ingeleid worden... heel veel.succes!!
Ik weet wel dat BV makkelijker verteerbaar is, dus dat zou verklaren waarom ze het langer uithoudt met KV.. Wat betreft het teruggeven, dat weet ik ook niet.. Hier is dat soms ook heel erg en soms heeft ze juist nergens last van, maar hier ligt het niet aan het verschil tussen KV of BV, ze heeft het met beide.. Gaat het verder goed met jullie? Chybou, hoe gaat het inmiddels met jou? Esmyralda en Mutsie; superspannend! Het gaat inderdaad ineens hard in dit topic (wat ik de laatste tijd steeds over het hoofd zie, sinds hij naar de clubs is verplaatst :x ) KleineFee; Hoe gaat het bij jullie? Ik weet niet of jij degene bent die het lijstje nog steeds doet, maar Ninthe woog 2910 gram! BabeBabe; Ik ben zo benieuwd wanneer jij aan de beurt bent! Hier; Vanmorgen naar het consternatiebureau geweest voor de gehoortest, meteen even gewogen en gemeten; ze is nu 46,5 centimeter en weegt 3520 gram. Het gaat zo snel, hoewel de lengte me nog meeviel.. Ik heb het idee dat ze inmiddels 2 keer zo groot is als 3 weken geleden We hebben allebei spruw. Weinig baby's die daaraan ontkomen natuurlijk, maar ik vind het zo sneu om dat smerige Nystatine te geven.. Ik dacht dat het verstandig was om het ná de voeding te geven, zodat het een tijdje in haar mondje zou blijven om goed te kunnen werken, maar ze moest er zo van kokhalzen dat de hele voeding er ook meteen weer uitkwam Verder doet Ninthe het supergoed, ze is zó lief. Als ik naar haar kijk, kan ik af en toe nog steeds niet geloven dat ik dat op de wereld heb gezet..
Jeej mutsie en esmyralda wat ontzettend spannend en fijn. hier vandaag ook alweer een middagje je zh omdat ik me zo beroerd voel. Bloeddruk te hoog maar niet dramatisch ctg prima bloed uitslag goed urine eiwitten gevonden, nog niet genoeg om je echt zorgen over te maken, maar vanwege dat en mijn klachten, gaan ze nu toch ff extra controleren moet nu 24uur mijn urine opvangen... ben benieuwd
Ja, lekker bij ons op de kamer in een schommelwiegje! Jij loopt al overtijd joh! Ik heb niet alles teruggelezen, maar staat er voor jou ook al iets op de planning, of moet jij afwachten? Ah Cindy, waardeloos Ik hoop dat de 24-uurs test een betere uitslag laat zien!
Shaddixxx wat een sgatje! Hier gaat het goed knap steeds meer op.. wel merk ik dat ik snel te veel doe en denk dat ik alles wel kan Cindy hoop voor je op een goede uitslag! Anders zou het zo ineens heel snel kunnen gaan..
cindy succes.. balen dat je je zo rot voelt! shadixxx, he jakkes spruw.. nee veel kindjes krijgen dat he.. mijn zusje en dr zoontje hebben het nu ook. En ik blijf t zeggen wat een prachtig meisje!! esmyralda, succes morgen!
shadixxx, wat een bjoetie!!!! Cindy, balen, hoop dat het weer meevalt! Hier vandaag, druk kind, pffffffffffff, en ze zeiden vorige week dat hij al wat ingedaald was... maar mijn bovenbuik is nog steeds huge en staat superstrak als ik overend sta.... maar dat komt misschien omdat ik door hoeveelheid vruchtwater op knappen sta ofzo hahaha, woensdagochtend weer controle, even horen dan hoe het met de indaling staat!!
Pfff... ik moet alleen maar afwachten en dat is vervelend... Woensdag staat de verloskundige weer op de planning. Hoop stiekem dat ik dan al bevallen ben en anders afwachten wat de vk gaat zeggen. Heb steeds het idee dat mn buik meer uit gaat zetten in een punt, hij is zo aan het bewegen, daarbij wordt de buik ook hard. En mn rug blijft maar zeuren...
blijven hopen.. bij mij werd er ook gezegd dat borstvoeding licht verteerbaar is.. Vandaar ook voeden op aanvraag.. Ik ben inmiddels van de borstvoeding af, mijn kereltje lijkt wel een hongerige baby.. Met de borstvoeding bleef ik aan de gang maar ook met de fles houdt hij het soms amper vol.. Shaddixxx wat een schatje!!
Wat een popje! Ik kreeg van de kraamzorg de tip om kokosolie te gebruiken bij spruw. Nu heb ik er zelf geen ervaring mee, maar het zou geweldig moeten werken. Ik heb vanmiddag een middag in het ziekenhuis gezeten. Alles zo'n beetje nagekeken. Gelukkig mocht ik naar huis met andere antibiotica. Nadat de VK zaterdag had gezegd dat ik aan het infuus moest heb ik het een dagje extra gegeven, maar toen mijn temperatuur vanmiddag weer in de 38 graden liep moest er toch iets gebeuren. Gelukkig was er van blijven geen sprake. Dus hopen dat deze antibiotica de blaasontsteking wegjaagt en ik snel op de been ben. Nu de kraamzorg weg is heeft Lieve echt haar handen vol aan een peuter van twee, een tweeling van het 11 dagen en een zieke vrouw die nog niet eens lang genoeg kan staan om haar tanden te poetsen. Esmyralda en mutsie, sterkte meiden! Spannend hoor! Cindy, succes met het opvangen, hopelijk loopt het met een sisser af.
Even niet geweest...maar met een goede reden. Zondag om 1.35 ben ik bevallen van onze zoon Fedde. Hij doet het fantastisch. Ik ben natuurlijk bevallen, maar het was geen eitje. Heb nog geen puf om alles terug te lezen, maar ben erg benieuwd hoe het met iedereen gaat en of er dit weekend nog meer geboren zijn...?
Toch even teruggelezen. Josjo en minimum, van harte!! En ik las ook iet over iemand met angst. Het vloog mij ook aan, zelfs toen de bevalling was begonnenl schreeuw het eruit en luister ondertussen naar je lichaam en degene die je bijstaan. Ze zullen je er doorheen slepen. Het komt echt goed. Ik dacht echt dat ik het niet zou kunnen, maar het is me gewoon gelukt! En het gaat jou ook lukken!