Aaah, gefeliciteerd meissie! Lezen komt later wel weer, eerst alle energie naar Fedde! Chybou; Heftig hoor.. Zo stel je je kraamperiode niet voor natuurlijk.. Nu weet ik wel dat jij daar vrij nuchter in bent, maar toch, gewoon kl/ote! Lalaatje; Logisch dat dat afwachten moordend is! Stond er maar gewoon standaard een datum voor he? Veel makkelijker om ergens naartoe te leven, dan om maar af te wachten en niets te weten..
Liefde gefeliciteerd met je zoontje! Diegene met de angst was ik dus bedankt voor je lieve woorden. Zelf vanmiddag de hele middag op het zh gezeten. Heb een onderdruk van 103. Alles nagekeken en mocht toch naar huis. Gelukkig! Na korte tijd kreeg ik al bericht dat met de baby alles goed was maar ze dat niet wisten van mij.... Maar gelukkig was alles goed! Ik kreeg het in m'n rug van het zhbed! Nu dus extra blij dat ik thuis ben.
Liefde gefeliciteerd met je kleine man geniet ervan! Chybou hopen dat het nu wel goed werkt en je snel kan genieten van je gezinnetje
Ik vind het beide eng hoor! Afwachten is eng, omdat je niet weet wat er gebeuren gaat. En als ik t zou weten zou ik ook zenuwachtig zijn, vooral voor de pijn, weet niet hoe ik erop reageren zal! Voel me nu al niet helemaal mezelf, alsof m'n lichaam niet bij m'n verstand hoort zeg maar...
Ooh lalaatje erg he. Dat gevoel heb ik dus ook. Eigenlijk is het dus wel fijn dat je het niet weet. Tenminste dat heb ik dan. Ik hoop gewoon dat je dan alles over je heen laat komen en de o zo veel besproken vrouwelijke oerkracht naar boven komt. Ik zal voor je duimen
Dat is volgens mij ook maar t beste wat we kunnen doen, alles over ons heen laten komen. Maar als ik dan iets voel dan begin ik al te zweten....
Gefeliciteerd met Fedde (leuke naam! ) Hoe zwaar en hoe lang is hij? Peach, schrikken zeg, zo'n hoge bloeddruk. Fijn dat je toch naar huis mocht. Heeft jiuw ZH zulke slechte bedden?! Lief al die reacties! Ik ga nu gewoon snel opknappen! Ben er nu echt helemaal klaar mee... haha! En Shaddixxx, zo hoop je de kraamperiode niet door te komen nee. Vanmiddag werd ik er wel even verdrietig van. Mijn zusje is de 7e bevallen en vertelde dat ze haar kleine lekker zelf in bad heeft gedaan en ik mocht naar het ziekenhuis omdat ik nog steeds geen luiertje kan verschonen zonder onderuit te gaan... Ik ben normaal gesproken best positief... maar... Nou ja, ik ga het "dubbel" en dwars inhalen Hoe is het nu met jou? Ben je een beetje hersteld?
Liefde gefeliciteerd met Fedde!! Houden jullie het nog vol dames? Ik zei net in het andere november topic dat het mij nou wel leuk lijkt als de rest morgen, de 11e van de 11e bevalt. Het gekkengetal zoals wij brabanders t noemen deal? haha Hier alles ok, al moet Jort nu niet verder gaan afvallen. Hij spuugt soms behoorlijk dus het is nog even spannend... Verder geniet ik me suf! Hele avond met hem gebuideld (bloot op bloot zeg maar), dat is zoooooo heerlijk! Dat gun ik jullie ook allemaal snel
Ik had het indd gelezen en op gereageerd. Ik heb ook gezegd dat ie op 11-11 komt, niemand vindt dat leuk, maar ik was met de 1e echo wel op 11-11 uitgerekend en met de 2e echo 9-11. Zal wel weer niet, zul je net zien dat ik nog 2 weken moet lopen met een dikke buik. Ik heb nu al onrustige benen en onderrug. Ik wil nou ook wel weer lekker kunnen relaxen op de bank ipv rechtop zitten met kussens in m'n rug.
Ooh lalaatje, dat wil ik ook... Of gewoon lekker liggen zonder brandend maagzuur!! Ik kijk naar wel meer dingen uit...best erg haha. Chybou de bedden zijn niet slecht denk ik maar t kussen lag scheef en het bed stond raar omhoog. Ik mocht niet bewegen dus m'n rug ging eraan. Lig nu in m'n eigen bedje, aftellen. Mac 4 weken!!!!
@peach: ik kijk ook uit naar zoveel dingen, het meeste om mn lichaam weer te krijgen zoals het was haha... Nu lekker slapen, weltrusten allemaal...
Zeg nooit nooit. Bij mij was dat ook zo eerste echo en eigen uitgerekende datum was de 6e en toen hebben ze er met de 2e echo 4 nov van gemaakt. Ik zag het ook somber in allemaal en dacht die blijft zitten tot de 18e maar gelukkig niet. Ik was ook heel bang voor de pijn enz en uiteindelijk kwam er zo'n oerkracht naar boven waardoor het me toch is gelukt. Ook door de opbeurende berichten van de mensen om me heen (man en vk) De pijn die ik had ben ik alweer vergeten. Voor degene die inmiddels ook bevallen zijn gefeliciteerd! Hier gaat het goed met de kleine man. uiteindelijk een nacht voor niks langer in het ziekenhuis geweest waarschijnlijk. Want ergens is een fout gemaakt met wegen. in 1 dag weer 300 gram aankomen is wel erg veel. Met mij gaat het langzaam aan beter. Al kan ik nog weinig en heb ik nog best wat pijn. borstvoeding gaat niet zo soepel nog. Het doet me veel pijn(vooral aan links is het beroerd) Verder is het een heel zoet kereltje. Af en toe wat krampjes waardoor hij huilerig is. Maar voor de rest heel lief. ik hoop dat er ook veel baby's geboren worden vandaag. Vooral bij degene die al overtijd lopen!
Oh wat is er weer gezellig veel gekletst! Ik zal vast vergeten op sommigen te reageren. Als eerste, Liefde, gefeliciteerd met Fedde! Wat fijn dat ie dr is, al ben ik natuurlijk heel jaloers want we waren op dezelfde dag uitgerekend! Chybou, wat naar al die napijnen en symptomem. Chapeau voor je vrouw die het allemaal moet doen nu. Hopelijk kan je wel nog een beetje genieten? Veel sterkte en succes! Vervelend voor al diegenen die maar tripjes naar het ziekenhuis blijven maken voor die hoge bloeddruk! Lijkt me enorm frustrerend. Hier juist altijd een extreem lage bloeddruk, vanochtend ook ineens allemaal sterretjes maar zal wel even teveel gedaan hebben. Twee meiden die vandaag ingeleid worden. Hopelijk komen jullie kindjes snel! Heel spannend hoor! Wat de pijn betreft, het is voor mij de tweede keer en ik vind het ook weer eng hoor! Net weer de hele onderverdieping opgeruimd en gezogen (al kan ik dat eigenlijk niet meer zo goed). Straks boven nog. Hoef het nog maar maximaal 17 dagen schoon te houden denk ik dan voortdurend maar! Daarna komen moeder en schoonmoeder omstebeurt en daarna kan ik het hopelijk weer zelf wat beter! Voor alle meiden die borstvoeding geven of willen gaan geven, hebben jullie ook kleding ervoor gekocht? Ik heb net een paar hele mooien truien bij Seraphine gekocht. Zo blij mee! Loop ik er straks hopelijk nog een beetje fashionable bij! Vorige keer een half jaar in dezelfde 3 shirtjes gelopen. Had ik nu niet zon zin in.
Zie een prachtige foto van Ninthe voorbijkomen, wát een plaatje! Fedde is geboren, van harte, nu lekker genieten! Hier is het nog heel rustig. Gister controle gehad, bloeddruk was weer keurig met 120/70. Vriendinnetje denkt dat ik aanstaande vrijdag ga bevallen. Zou ook wel grappige datum zijn 14-11-14. Ik heb niet echt voorkeur, wel dagen waarop ik liever niet wil bevallen. Vandaag niet (Sint Maarten), donderdag niet (niet praktisch, wil heel graag mee onze nieuwe auto ophalen, haha), zaterdag niet (dan is m'n schoonvader jarig) en op m'n uitgerekende datum de 19e niet (dan is die vriendin jarig).