MUtsie en mamke gefeliciteerd! BeIde heftig maar hopelijk kunnen jullie snel onbezorgd genieten van jullie gezin! Aurin balen zeg! Nu komt je uitgerekende datum toch wel dichterbij. Misschien dat t voor je afspraak nog doorzet...? Ik hoop het voor je
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Caithlyn. Geniet, doe het rustig aan en laat je, nu je toch gedwongen een paar dagen in het ZH ligt, lekker verwennen!
Hallo meiden, Hierbij mijn bevallingsverhaal. Het inleiden begon met het breken van de vliezen. Kort daarna begonnen de weeën. Ze waren echter niet sterk genoeg, dus ik kreeg er een infuus bij. Ik kon na 1 uur heftige weeën, zonder pauzes de pijn niet meer opvangen en heb om een ruggenprik gevraagd. Toen deze erin zat ging alles voorspoedig, geen centje pijn gehad en al gauw was de 9 cm bereikt. Na een uur zat ik op 10 cm. Ik heb 8 minuten geperst en daar was hij. Een droombevalling dus. De nasleep was echter wat minder fijn. Mijn bloeddruk was 170/120 en wilde niet zakken. Ok na medicatie bleef hij torenhoog. Ik moest samen met de kleine in het ziekenhuis blijven. Na 1 dag was mijn bloeddruk iets minder hoog en ben ik tegen doktersadvies in naar huis gegaan. De volgende dag kwam de vk mijn bloeddruk meten, deze was weer gestegen. Ik moest snel mijn en de kleine zijn spullen pakken en naar het ziekenhuis. Ik heb daar 2 nachten gebleven, en bij iedere meting steeg mijn bloeddruk, ondanks de medicatie. Na veel gesprekken met de arts heb ik besloten om weer naar huis te gaan en de zorg over te laten dragen aan de huisarts. Ik had het idee dat door de stress van in het ziekenhuis zijn mijn bloeddruk niet wilde dalen. Mijn medicatie is gister aangepast en vandaag is mijn bloeddruk eindelijk gedaald. Door de hele nasleep heb ik een behoorlijke fobie voor het ziekenhuis gekregen, met name voor bloeddruk meters. Gelukkig gaat het nu dus beter, al ben ik nog heel slap. Jochem doet het verder perfect, het is een model kind. Het is overweldigend om zoveel liefde te voelen
Voor de meiden die afgelopen week bevallen zijn, gefeliciteerd! Hopelijk herstellen jullie en jullie kleintjes snel.
Hallo dames, Het was ff stil, maar wij zijn gister, jaja op 11-11, trotse ouders geworden van een kerngezonde zoon! Helaas was de bevalling heel erg zwaar, helaas niet thuis mogen bevallen ivm poepen in het vruchtwater. Het was maar goed ook dat ik in t ziekenhuis ben bevallen, want het was geen pretje! En dat is nog zacht uitgedrukt! Ben een klein beetje uitgescheurd, de wond is nogal broos, maar dat hoort erbij. Maar wat hebben we er wat moois voor terug, dan is de pijn meteen weg! We genieten zo van onze kleine man, heerlijk! Vandaag zijn we weer lekker naar huis gegaan. Succes voor de dames die nog moeten...
Gefeliciteerd met de geboorte van Giel. Het klinkt als of jullie een heftige tijd doormaken. Heel veel sterkte en succes. Ik hoop dat jullie mannetje snel hersteld en mee naar huis mag.
Gefeliciteerd! Op de 11de van de 11de. Wat een fantastische geboortedatum. Jammer dat je niet thuis kon bevallen, maar wel fijn dat je het zelf wel goed vond om in het ziekenhuis te bevallen. Succes met het herstel (inscheuren lijkt me geen feestje) en geniet van je kleine man.
Mutsie, mamke en lalaatje proficiat met jullie ukkepukken! Mooie namen! Lalaatje, hoe heet jouw zoon? En je bent de enige die de 11-11 uitdaging is aangegaan dus haha. Trots op jou!
Lalaatje gefeficiteerd!! Aurin dat is balen zeg, je was er zo naartoe aan het leven, en nu weet je nog niks. Chantal fijn dat alles goed was met je urine. Maar apart dat je zoveel klachten hebt.. even een update van mij, Vanmorgen zo goed als geen ontsluiting dus geprobeerd een nieuwe ballon te plaatsen. Dit ging helaas niet dus is het een hormoonveter geworden.waar ik vervolgens de hele middag ziek van ben geweest.op een gegeven moment 38 graden en kleine man had er ook behoorlijk last van aan zn hartdlag te merken. Inmiddels voel ik me weer wat beter afgezien van wat rug en buikpijn. Om half negen mag de veter er weer uit en hoop dat ik dan genoeg ontsluiting heb om morgen te gaan starten. Heb vanmiddag al wat rug weeen te verduren gekregen en man wat is dat een hel!!
Lalaatje gefeliciteerd! Ben ook heel benieuwd naar de naam! Aurin, balen zeg. Je wil zo graag weten waar je aan toe bent he? Twis, wat vervelend van je bloeddruk. Wel fijn dat het nu beter is.
♥Bevallingslijst♥ 3 november Leetje85 1e kindje Verrassing 13 november Wesp ? kindje Jongen 15 november Momo82 2e kindje Meisje 18 november ChantalvdPol 1e kindje Jongen Misj 1e kindje Meisje 19 november Mik81 1e kindje Meisje Envy 1e kindje Jongen 20 november Rainbow86 1e kindje Verrassing 24 november Keessie 2e kindje Jongen 25 november Cindy29 1e kindje Jongen Esmyralda 1e kindje Jongen Peach85 1e kindje Verrassing 28 november Bollen 1e kindje Verrassing BabeBabe 2e kindje Jongen A1988 2e kindje Jongen Selina1212 2e kindje Jongen 29 november Aurin 2e kindje Meisje 30 november Lil 1e kindje Meisje 21x Jongen 9x Meisje 8x Verrassing ♥Geboren♥ 15 september Loontje1 1e kindje ♥ Hidde ♥ 39 cm & 1615 gram ♥ 6 oktober Margriet82 3e kindje ♥ Huub ♥ ? cm & 2390 gram ♥ 18 oktober Blijven Hopen 1e kindje ♥ Eline ♥ 47 cm & 2545 gram ♥ 20 oktober Shaddixxx 2e kindje ♥ Ninthe ♥ 43 cm & 2910 gram ♥ 21 oktober Philotes 2e kindje ♥ Phil ♥ ? cm & ? gram ♥ 26 oktober KleineFee 2e kindje ♥ Lorena ♥ 52 cm & 3260 gram ♥ Babbel81 2e kindje ♥ Saskia♥ 50 cm & 3900 gram ♥ 30 oktober Chybou 2e + 3e kindje ♥ N. + F. ♥ ? cm & 2985 gram + ? cm & 3045gram ♥ 31 oktober Guz3 3e kindje ♥ Saar ♥ ? cm & ?gram ♥ 2 november L2711 1e kindje ♥ Reza ♥ 49 cm & 3470 gram ♥ Indiigo 1e kindje ♥ Z.iva ♥ ? cm & 3365 gram ♥ 4 november Me1989 1e kindje ♥ Sepp ♥ 55 cm & 4240 gram ♥ Lisa4 2e kindje ♥ ? ♥ ? cm & 3700 gram ♥ 5 november Twis88 1e kindje ♥ Jochem ♥ 52 cm & 3920 gram ♥ 5 november lilmomo 2e kindje ♥ ? ♥ ? cm & ? gram ♥ 6 november Minimop 1e kindje ♥ ? ♥ ? cm & ? gram ♥ 7 november Mamke132 1e kindje ♥ Giel ♥ 53 cm & 4140 gram ♥ 8 november josjo 3e kindje ♥ Jort ♥ 48 cm & 3220 gram ♥ 9 november liefde1978 2e kindje ♥ Fedde ♥ ? cm & ? gram ♥ 11 november Mutsie87 1e kindje ♥ Caithlyn ♥ 50 cm & 3830 gram ♥ Lalaatje90 1e kindje ♥ ? ♥ ? cm & ? gram ♥ Wijzigingen graag aangeven in kleur of pben!
Esmyralda, veel sterkte gewenst. Rugweeen zijn idd een hel. Dank voor het updaten van de lijst. Ben hopelijk bijna aan de beurt zo te zien!
Gefeliciteerd aan alle net bevallen mama's! Gaat snel nu! Als ik iemand vergee op de lijst, zeg het even! Ik probeer het zo goed mogelijk bij te houden, maar er kan wel eens wat doorheen slippen 😊 Succes Esmyralda, hopen dat je snel aan de bak kan 😉
Lalaatje gefeliciteerd! Esmyralda hopen dat jr gauw je kleintje in je armen hebt. En rugweeen had ik ook niet fijn
Fijn. Halve nacht wakker gelegen. Denk ga ik nu slapen. Hup voorweeen.. Meisje nog altijd enorm druk en aan t duwen beneden(duim duim duim dat ze indaalt!!! Dan kunnen we aan de bak dinsdag haha)