net controle gehad, 120/70 en hij ligt nog steeds facedown diep in bekken, dus klaar voor de start! nu iemand nog even een startschot geven aub
OW aurin vreselijk! Ik zal voor je duimen t zit je niet echt mee. Hier denk ik dat t deze week misschien wel gaat gebeuren. Heb vannacht echt wakker gelegen van de pijn in m'n onderbuik. T leken m'n banden te zijn, maar dan geen bandenpijn. Verder de hele dag en nacht harde buiken gehad. Donderdag weer controle bij de gyn. Benieuwd wat ze dan zeggen. Zo naar de laatste yogales. Vl brengt me omdat autorijden niet comfortabel meer is kwam ik gisteren achter. Sterkte voor de avond en nacht dames!
Hier begint het 'ongemak' ook steeds meer te komen, het zegt alleen zo weinig over wanneer het echt zover is 😞 Geen leuk nieuws Aurin.. Misschien toch maar proberen in te stellen op 40+?
Wat een avond/ nacht... Na t inwendig onderzoek gistermiddag enorm gerommel. De "voorweeen" zijn soms echt heftig. Komen tussen de 3-8 min... Maar t zet niet door... al duurt t nu al wel sinds 16.00 gistermiddag.. En heb ik niet geslapen. Ga straks wel bellen want dit is niet kicken...
Pfff aurin, ze kunnen daar toch gewoon niet omheen? T wordt hier echt steeds stiller. Benieuwd wanneer wij aan de beurt zijn. Ik denk dat we toch hekkensluiter worden...
Ook hier na de controle gisteren flinke voorweeën gehad. Kwamen ook om de 4-5min... maar helaas zette het ook hier niet door Wel flinke spierpijn nu pfff
Kwam even snel gluren hier. Aurin..pfff. hoop zo dat ze je toch eerder gaan helpen. Dit hou je niet vol zo! Evt. een nachtje daar slapen met milde medicatie, kan je even bijtanken.sterkte
Ben weer thuis.. Weeen doen niet genoeg.. 2cm ontsluiting, meisje wel iets gezakt maar nog niet "gunstig" genoeg voor breken v vliezen. Ze heeft me wel gestript... Nu maar slapen...
3 weken geleden kon ik amper slapen van de voorweeën... haha, nu kan ik amper slapen omdat er twee mannetjes permanent honger hebben en F. veel buikpijn heeft. Hoe gaan de nachten bij de bevallen mama's?
Succes Aurin, hopelijk helpt het strippen! Hier zelfde schuitje. Sinds gisteren 6 uur weeen. Zo om de 10 minutenmet wat kleintjes ertussen. Al in zh geweest en weer naar huis gestuurd. 2 cm ontsluiting en gestript. Kan alleen echt niet slapen want zijn allemaal rug en beenweeen. Doen nu al zon pijn!! Iemand tips hoe ik ze op kan vangen?
Ik krijg ook ernstig het gevoel hekkensluiter te worden.. Vanmiddag controle vk, ben benieuwd 😊 Aurin, ik ben benieuwd wat ze in het ziekenhuis gezegd hebben!
Momo82, misschien helpt t om even lekker in bad te gaan? Douchen vond ik persoonlijk niet fijn maar dat is voor iedereen anders. Tja en verder, concentreren op je ademhaling. Heb je een cursus gedaan? Dan weet je welke technieken er zijn en kan je uitproberen welke het fijnste is bij deze weeën activiteit? Sterkte meis! Aurin balen dat het nog niks doet, hopelijk helpt t strippen, al zeggen ze dat het weinig effectief is op deze termijn he... A1988 hekkensluiter zijn is niet zo leuk, al zal iemand t zijn he ... Sterkte met de laatste loodjes meis!
ja maar we zijn nog maar 38.5 he, dus logisch dat we hekkensluiters worden, we hebben nog 1,5 week te gaan tot in ieder geval de uitgerekende datum....
@aurin spannend, hoop dat het door zet ik heb een vraagje: ons beebje is nog niet geboren, maar ik vraag me wel af wanneer je een langere autorit mag hebben Sinterklaas en kerst staan voor de deur en ik wil zeker 1 dag naar mijn familie. wij wonen in hemelsblauwe gelderland en hun in limburg, dus het is 1.5uur rijden... vanaf wanneer zouden jullie het doen?
DL is bijna 7 weken wanneer wij met haar naar Zwitserland rijden. Je moet het niet te vaak doen en er rekening mee houden dat je in jouw geval misschien een keer moet stoppen om te voeden. Wij zullen dat regelmatig doen en dan ligt ze meteen een tijdje in een andere houding. Er wordt heel moeilijk gedaan over langere tijd in autostoeltjes, maar dat komt omdat er vrouwen zijn die ze gebruiken als alternatieve wandelwagen of wiegje. Je moet het vooral niet te vaak doen.
Wij zijn afgelopen zaterdag (met 3 weken en 5 dagen) voor het eerst wat langer in de auto geweest, ongeveer een uurtje. Ik was enorm zenuwachtig van tevoren, maar ze heeft gewoon de hele weg geslapen