Laatste 10 weken afteltopic november 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Babbel81, 25 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Goed inde gaten houden, zo begon het bij mij ook! Alhoewel mijn vliezen wel waren gebroken. Ze dachten dat het gewoon harde bukken waren en dat mijn vliezen te vroeg waren gebroken, maar bleek niet zo te zijn. Zet m op! Denk aan je!

En Peach gefeliciteerd met Daan.

En natuurlijk wat fijn esmyralda. Hoop dat Giovanni snel mee mag!

Aurin, nog even volhouden!!!

2. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Mijn verhaal;
    Om 3.00 s nachts braken mijn vliezen. Omdat ze me aan de telefoon zo relaxt vonden mocht ik toch thuisblijven en me rond 8.00 melden. Probeer nog wat te slapen... Ja tuurlijk alsof dat nog lukt als je liggend vruchtwater lekt. Dus op vuilniszak zittend op de bank nog wat gedoezeld en dat hielp.
    In het Zh bleek ik te mogen kiezen omdat het rustig was. Toucheren maar dan moesten ze iets gaan doen of rustig afwachten en eventueel de volgende dag weer terugkomen rond 8.00 en dan zouden ze dan toucheren en op gang helpen. Omdat er verder niemand op de verlos lag, ben ik voor het op gang helpen gegaan, aangezien ze nu alle tijd voor me hadden. Ik bleek 2cm te hebben, te weinig voor infuus dus ze bracht een ballonnetje in, .om 14.00 met weeën om de vier minuten naar huis. Alleen als ze heftiger zouden worden moest ik weer terug komen. Heb mijn partner naar z'n tenniswedstrijd gestuurd. Ik zou hem bellen. Bij binnenkomst thuis viel het ballon er al uit. De weeën werden iets heftiger, maar vooral gingen ze in m'n benen zitten.
    Rond 16.30 partner gebeld en hij kwam meteen thuis. Nog even eten gehaald en toen weer richting Zhet. Been weeën zijn dus met geen oefening weg te zuchten, ik kreeg echt spierpijn in m'n benen. Ik vond het ploeteren maar de vk etc vonden het fantastisch gaan. Ze spraken af dat ik met 5cm de remifentanil (of hoe je dat ook schrijft) zou krijgen omdat ik al eens gehoord had dat het het enige tegen beenweeen zou zijn en ook het enige wat ik mocht ivm vorige ks. Ik heb altijd gezegd geen ruggeprik, dan maken jullie m'n luikje ook open.
    Om 23.00 nog ouders gebeld dat het noet opschoot. Vlak erna bleek ik 5cm te hebbend toen ik het pompje kreeg, dacht ik steeds m'n dosis te missen maar het bleek dat m'n weeeen snel heftiger en vaker kwamen waardoor ik gewoon nog niet mocht drukken voor een shot...
    Ineens begonnen ze alles klaar te maken. Ik bleek 9cm te hebben. Ze schakelden het medicijn uit en ik mocht gaan persen. M'n benen waren uitgeput van de beenweeen dus ik was echt emotioneel. Maar ik had een fantastische assistent vk en ze trok me er doorheen. Na 35min ongeveer was de kleine er. 1.35 op zondag Ik bleek een knip gehad te hebben dus die moest nog gehecht worden en van binnen had de kleine wat stukgemaakt. De vk kon het niet goed vinden dus de gyn kwam erbij en heeft me opnieuw gehecht. Dat was balen, daardoor duurde het hechten 2x zo lang. Maar jeetje... Ik was zo trots dat ik het zelf gedaan had, niet gedacht van te voren en tijdens de bevalling.

3. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

23 okt 2013
    673
    0
    0
    Ja dat trotse gevoel kan ik helemaal begrijpen. Been weeen heb ik gelukkig niet gehad dus kan me echt niet vootstellen hoe dat voelt. Wel rugweeen gehad tijdens het voorwerk en man dat is ook echt hels. Het gevoel dat me rug dubbelklapte. Tijdens bevalling gelukkig alleen buik. Knap dat je nog naar huis bent gegaan. Ik zou echt zijn gebleven met weeen om de 4 minuten!! Wat balen van het hechten zeg, het was bij mij iig geen prettig gevoel dus last staan dat jr het 2 x moet pffff

4. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Wat super!!

5. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Peach..van harte gefeliciteerd met Daan:)

6. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Mutsie...kleine toch proberen overdag ook in haar bedje te leggen. Ze zou veel meer mogen slapen. Beneden krijgt ze meer prikkels waar ze onrustig van wordt
    En dezelfde volgorde aanhouden wakker- eten-knuffelen-slapen.
    Als dat met een paar dagen niet verbeterd, proberen overdag te dragen in een draagdoek of draagzak. Succes! In het begin ben je echt de gebruiksaanwijzing aan het leren;)

7. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    hier het weekend lekker rustig, niks doen met zijn drieeen, en geeen voorwerk meer..... jochie zit nog wel lekker

8. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

23 okt 2013
    673
    0
    0
    Giovanni is overgeplaatst. Vsnmorgen lekker in bad gedaan en hij drinkt netjes zn flesjes leeg!! Als het goed is mag ie dinsdag mee naar huis!!! Kan echt niet wachten!

9. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    mooi nieuws esmyralda!

10. Keessie

Keessie Actief lid

8 jul 2014
    358
    406
    63
    Vrouw
    Trotse melkvee boerin!
    Achterhoek
    Fijn esmyralda!

11. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Super!!

12. mutsie87

mutsie87 Lid

22 mei 2014
    82
    0
    6
    NULL
    NULL
    @ babbel vast ritme doe ik al hopen dat het deze week beter gaat ze zal toch n keer moe worden lijkt me.

Esmyralda dat is fijn!

13. blijven hopen

blijven hopen Actief lid

2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ligt eline smiddags ook in de box dan slaapt ze beter als boven in bed. Die wil geluid om haar heen. Als ik haar smiddags in bed leg slaapt ze geen 10 minuten

14. mik81

mik81 Niet meer actief

Wat fijn Esmyralda!

Ik houd het ook allemaal niet meer bij op het forum. Nu tijdens een nachtvoeding kan ik even bijlezen, maar onthoud ook niet alles. Dames die bevallen zijn ... Gefeliciteerd!!! En de zwangeren ... Succes met de laatste loodjes, hopelijk word het wachten snel beloond.

Hier zijn de nachten erg zwaar. Isa's dag/nachtritme is totaal omgekeerd, overdag in coma en s nachts wakker. Ben fysiek aan de grond ... Had al een achterstand om te beginnen (systeemziekte en HG zwangerschap) dus het is nu helemaal op. De kilo's vliegen eraf, zit alweer onder start en moet oppassen dat ik niet onder de 50 schiet.

Desondanks zijn we uiteraard dolgelukkig en intens dankbaar voor ons wonder Isa! Ondanks dat het medisch gezien praktisch onmogelijk was zwanger te raken op natuurlijk wijze en we slechts kleine kans op zwangerschap hadden met IVF (zie onderschrift) mogen wij nu zeggen dat wij ouders zijn van een prachtig meisje. Vanochtend gedouched, dat vind ze vele malen beter dan het badje. Vl heeft wat foto's gemaakt met de digitale camera dus die spam ik hier even. ;)

15. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Wat heerlijk mik, wijs kijkt ze uit d'r ogen!
    Probeer overdag zoveel mogelijk mee te slapen. Zorg goed voor jezelf.

16. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Hier weer een drama nacht..
    Om 22.00 naar bed, om 1u nog wakker en daarna elk uur wel ff wakker.
    Om vervolgens om
    4.30 klaar wakker te zijn.
    Onheilspellend gevoel, kan t niet plaatsen.
    Rare krampen onderin, maar lijkt niet op voorweeen of weeen zoals bij zoonlief...

17. mik81

mik81 Niet meer actief

He Aurin ... Hoop echt dat je kleine snel komt. Zwaar zo dat wachten op wat komen gaat. Het word tijd voor je kleintje om te komen. Ik duim voor je! Ben benieuwd naar jouw meisje. :)

18. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Deze is van vrijdag... Toch even delen 😁

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      20,5 KB
      Weergaven:
      3
  19. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Mik wat een mooie foto!

Aurin. Dat gevoel wat jij omschrijft had ik op de ochtend dat mijn zoon geboren werd. Ik had het gevoel dat na lange tijd voorweeen. Het eindelijk ging omdraaien naar echte weeën. Nu was ik nog wel gestript 2 uur nadat ik wakker werd met dat gevoel en had ik toen dus al 4cm. Paar uur later was hij er.

Ik duim dat je vandaag je meisje krijgt.

20. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Goedemorgen :)
    Ik sluit mij bij Aurin aan. Wat een crappy nachten hier weer. Die paar goede nachten waren van korte duur. Hier om 22.00 uur naar bed, tot 24.00 uur wakker en daarna elk half uur/drie kwartier een maagzuuroprisping/harde buik/plasmoment/niet kunnen draaien etc. Ik voel me helemaal beurs. Maar 39+3, hoe dan ook komt het moment dichterbij ;)
    Hier gister wel eigenwijs als ik ben dochterlief nog even gedragen in de draagdoek op de rug. Voor een kwartiertje ofzo. De rest vd dag mocht ik op de bank, was ' iets' te veel van het goede.

Wanneer moet je weer op controle Aurin? Mooie buik trouwens!

Wat een heerlijke foto van Isa Fiene, echt een mooi plaatje!

Wat ik mij herinner van de eerste weken met dl is dat je leeft op de adrenaline die een kleintje je geeft, ik hoop dat dat deze keer ook zo is. Dat maakt het een stukje fijner :)

Deel Deze Pagina