Succes morgen aurin!! Hoop dat je snwl met je dochter nag en kan knuffelen... enne wat een buik! Mooi hoor!
T is momenteel te druk op de verloskamers. Om 9.00 opnieuw bellen. Nog even geduld. Heb enorm slechte nacht gehad, veel voorweeen en diarree...
Succes Aurin 😊 Toch ook wel een beetje jaloers 😉 Ik hoop voor je dat de bevalling snel en makkelijk gaat, je zwangerschao was al pittig genoeg!
Mag ik voorstellen... ons zoontje Sem! Hij is 51cm lang en weegt 3720gram. Om 1uur snachts heftige weeën gekregen, kwart voor 2 op de verloskamer met al 5cm ontsluiting. Na een uurtje in bad hield ik het echt niet meer, dus wilde graag pijnbestrijding hebben... maar dat kon niet meer. Had al 9cm ontsluiting en persweeën. Na 1,5uur mega heftige persweeën (sommige wegzuchten omdat het te heftig was voor hem) is Sem om 4.55uur geboren. Ik had dus geen pijnbestrijding, geen knip en ben niet ingescheurd
Infuus alvast geprikt.. Ballon net geplaatst.. Nu afwachten. Hoe snel zal t gaan? Hoop dat ik niet tot morgen hoef te wachten met vliezen breken.. Hier slapen wordt niet leuk!
Gefeliciteerd Cindy! Wat fijn dat je geen hechtingen nodig hebt gehad.. Zijn jullie ook alweer thuis? Geniet masr lekker van jullie mannetje! Hier nog een foto van Hidde, alweer 10 weken! Hij wordt al groot!
Gefeliciteerd met Sem! Fijn dat hij er is Wat een lekker koppie heeft Hidde, Loontje Hidde staat bij mij ook hoog op de lijst voor een naam, zo jammer dat manlief het er niet mee eens is.
Cindy proficiat!! Mooie naam ook! En fijn, niet ingescheurd. Hier ook niet, herstelt toch echt anders merk ik Aurin hier ook nog succes! Loontje, hidde alweer 10 weken??? Wauw... Kan t even niet bijhouden allemaal, ik ga beter m'n best doen. Heb alleen nog maar nachten van voeden om de 1,5-2 uur dus ben n bischen mude . Cb komt zo, ook n fijne tijd, om 14.00 uur! Ik dacht dat zij juist vinden dat een kraamvrouw haar rust verdient? Dussss Hier nog n fotootje van m'n kleine ventje