Cindy van harte gefeliciteerd met Sem! Loontje wat een lieve foto van Hidde. Josjo hier lijkt F. ook permanent honger te hebben. Vermoeiend... haha!
Gefeliciteerd allemaal! En succes Aurin! Als je inmiddels niet al bevallen bent Verder nog maar een paar meiden te gaan en dan is iedereen al bevallen, het schiet op. Onze kleine man is vandaag ook alweer 3 weken, de tijd gaat zo snel. Amper tijd ook om hier nog te kijken en dan hebben we nog echt een hele rustige baby die bijna nooit huilt. Gister vroeg iemand of hij 2 of 3 maanden was, omdat hij al best groot is (bijna 5 kilo en 56 cm). Even pronken (de foto is van dat hij 9 dagen was): Bekijk bijlage 430526
Prachtige foto's van de kleintjes. Vandaag bezoek gehad van de huisarts, alles zag er goed uit bij de kleine man. Morgen de wijkverpleegkundige. Ben benieuwd!
Ballon is eruit gevallen. 2/3 cm Ontsluiting morgen ochtend vliezen breken hopelijk! Straks slaapmedicatie voor de nacht... Kan ik uitgerust van start!
Gefeliciteerd Cindy! En wat een mooie fotootjes allemaal! Onze kleine meid heeft na 24 uur bijna niet wakker nu 24 uur onrustig en alleen maar tegen mama aan willen liggen. Heb de was opgevouwen met een kind op de arm. Je komt erachter dat je wel heel veel kan met 1 hand...
Alle dames die inmiddels bevallen zijn, gefeliciteerd! Heb ook prachtige foto's voorbij zien komen! Iedereen bedankt voor de felicitaties, we genieten volop van onze lieve Sven. Bevallingsverhaal: Om 7 uur 's avonds braken thuis spontaan m'n vliezen. Om 12 uur had ik m'n eerste wee. Rond half 2 had ik ze al om de 2 minuten en ben ik gaan douchen. Rond 3 uur hebben we de verloskundige gebeld, kort daarna getoucheerd en ik had 3 cm. Daarna meteen naar het ziekenhuis. Weeën had ik in m'n rug, die met behulp van de TENS redelijk weg te puffen waren. Om 8 uur 's ochtends had ik alleen nog steeds maar 3 cm ontsluiting, waardoor ik voor de ruggenprik koos inclusief weeënopwekkers. Helaas schoot het niet op, want om 3 uur 's middags had ik nog maar 5 cm ontsluiting. Toen ben ik naar de o.k. gereden voor een keizersnede. We zijn nu 11 dagen verder en ik ben blij dat ik weer alles kan. Vorige week in het ziekenhuis had ik ontzettend veel pijn aan de wond en was ik allang blij als ik zelfstandig naar het toilet was geschuifeld. Vanaf afgelopen vrijdag loop ik elke dag een blokje om met de kinderwagen als trotse mama. Echt heerlijk om me weer mens te voelen. Gek genoeg mis ik het zwanger zijn wel heel erg, ik heb daar echt van genoten. Ook m'n buik mis ik.
Cindy gefeliciteerd en lijkt me fijn dat je er zonder "scheurtjes" vanaf bent geniet ervan! Hier hetzelfde envy na keizersnee loop ook elke dag met hondjes en kleine blokje om kon het me 2week geleden niet voorstellen. Kan alleen nog niet zonder paracetemol maar dat zal ook wel goed komen. Weet niet wie het zei over tijden van cb maar hier hetzelfde kwamen ook om 2uur en volgende afspraak is ook rond die tijd dus geen middag slaapjes Mis het zwanger zijn juist niet (was er wel klaar mee) heb zelfs alweer nieuwe kleding geshopt eindelijk ff gewoon normale kleding weer aan al wil n spijkerbroek nog niet met de wond. Ook ben ik de 1e 10 kilo alweer kwijt was maar 3 aangekomen totaal dus gaat lekker
Goede morgen! Ik heb een redelijke nacht gehad. Niet veel geslapen maar bij elkaar tot 4 uur. Was zelfs nog gezellig met de buurvrouw en verpleegkundige vannacht haha! Wel hele nacht wat weeen gehad. En zometeen breken ze m'n vliezen. Ik hoop zo dat ze vandaag in m'n armen ligt!
Succes aurin!! Mutsie dat was ik maar de volgende afspraak komt ze om 10.45. Ik heb er wel wat van gezegd en de vpk vond t ook niet handig gepland Gisteren kreeg ik n enorme griep ineens, damn en dan de nacht moeten voeden... Was heftig! Ben wel om 19.30 al naar bed gegaan, geloof dat ik dat nog nooit heb gedaan, behalve toen ik zelf kind was haha. Nu nog steeds moe maar wel ietsje opgeknapt.. Ml ook ziek en m'n oudste spuugde vanmorgen ons bed onder maar lijkt nu weer ok.
In het kader van ik doe alles anders ben ik vannacht opgenomen in het zkh met hoge koorts en ergens onsteking in de buik. Moet zeker tot vrijdag blijven. Wat n pijn nog erger dan de weeen. Na de bevalling had ik zwangerschapsvergiftiging, maar mijn leverwaardes zijn nu slechter als dat ik naar huis mocht vorige week.
Vandaag zijn wij de trotse ouders geworden van Djoeke Klaasje! Om 12.05u is ze geboren ze weegt 4455gr en is 53cm lang. Wij maken het goed!
Keessie, jeetje wat naar! Heel veel sterkte meis! Wat vervelend allemaal! Aurin, gefeliciteerd met de geboorte van je kleine meid! Josjo, Beterschap, ook voor je kleine grote meid.
Gefeliciteerd aurin nu kun je eindelijk genieten van je meisje! Balen keessie hopen dat ze je er snel bovenop hebben