Cindy..van harte gefeliciteerd Aurin..he eindelijk, daar is jullie mooie meisje!! Van harte gefeliciteerd! Keesie..heel veel beterschap, wat naar zeg Mooie foto's van jullie kleintjes hoor,<3
♥Bevallingslijst♥ 3 november Leetje85 1e kindje Verrassing 18 november Misj 1e kindje Meisje 20 november Rainbow86 1e kindje Verrassing 28 november Bollen 1e kindje Verrassing BabeBabe 2e kindje Jongen A1988 2e kindje Jongen Selina1212 2e kindje Jongen 30 november Lil 1e kindje Meisje 21x Jongen 9x Meisje 8x Verrassing ♥Geboren♥ 15 september Loontje1 1e kindje ♥ Hidde ♥ 39 cm & 1615 gram ♥ 6 oktober Margriet82 3e kindje ♥ Huub ♥ ? cm & 2390 gram ♥ 18 oktober Blijven Hopen 1e kindje ♥ Eline ♥ 47 cm & 2545 gram ♥ 20 oktober Shaddixxx 2e kindje ♥ Ninthe ♥ 43 cm & 2910 gram ♥ 21 oktober Philotes 2e kindje ♥ Phil ♥ ? cm & ? gram ♥ 26 oktober KleineFee 2e kindje ♥ Lorena ♥ 52 cm & 3260 gram ♥ Babbel81 2e kindje ♥ Saskia♥ 50 cm & 3900 gram ♥ 30 oktober Chybou 2e + 3e kindje ♥ N. + F. ♥ ? cm & 2985 gram + ? cm & 3045gram ♥ 31 oktober Guz3 3e kindje ♥ Saar ♥ ? cm & ?gram ♥ 2 november L2711 1e kindje ♥ Reza ♥ 49 cm & 3470 gram ♥ Indiigo 1e kindje ♥ Z.iva ♥ ? cm & 3365 gram ♥ 4 november Me1989 1e kindje ♥ Sepp ♥ 55 cm & 4240 gram ♥ Lisa4 2e kindje ♥ ? ♥ ? cm & 3700 gram ♥ 5 november Twis88 1e kindje ♥ Jochem ♥ 52 cm & 3920 gram ♥ 5 november lilmomo 2e kindje ♥ ? ♥ ? cm & ? gram ♥ ChantalvdPol 1e kindje ♥ Jesse ♥ 47 cm & 2378 gram ♥ 6 november Minimop 1e kindje ♥ ? ♥ ? cm & ? gram ♥ 7 november Mamke132 1e kindje ♥ Giel ♥ 53 cm & 4140 gram ♥ Wesp 1e kindje ♥ Ties ♥ ? cm & ? gram ♥ 8 november josjo 3e kindje ♥ Jort ♥ 48 cm & 3220 gram ♥ 9 november liefde1978 2e kindje ♥ Fedde ♥ 54 cm & 3725 gram ♥ 11 november Mutsie87 1e kindje ♥ Caithlyn ♥ 50 cm & 3830 gram ♥ Lalaatje90 1e kindje ♥ ? ♥ ? cm & ? gram ♥ 14 november Esmyralda 1e kindje ♥ Giovanni ♥ 48 cm & 2630 gram ♥ Envy 1e kindje ♥ Sven ♥ ? cm & ? gram ♥ 16 november Mik81 1e kindje ♥ Isa Fiene ♥ ? cm & 3020 gram ♥ 18 november Keessie 2e kindje ♥ ? ♥ ? cm & 3920 gram ♥ 20 november Momo82 2e kindje ♥ Emilie ♥ ? cm & 3405 gram ♥ 21 november Peach85 1e kindje ♥ Daan ♥ ? cm & ? gram ♥ 25 november Cindy29 1e kindje ♥ Sem ♥ 51 cm & 3720 gram ♥ 26 november Aurin 2e kindje ♥ Djoeke Klaasje ♥ 53 cm & 4455 gram ♥ Tot nu toe: 21 jongens 11 meisjes Wijzigingen graag aangeven in kleur of pben!
wie is er nu eigenlijk allemaal nog over??? ik begin het wel zat te worden.... had gister echt een mega slechte dag!! alles deed pijn en was chagrijnig.... Gister was de dag dat ik beviel van onze oudste, ben bang dat ik me daar onbewust toch iets teveel op gefocust had.... Vandaag met frisse moed aan de rest van de dagen begonnen haha, dinsdag a.s. weer een controle afspraak bij de VK, hopelijk kunnen ze dan strippen en anders.... ik wil met 41 weken ingeleid worden, ga niet langer wachten!! dan is het al december en sinterklaas.... dat vind ik wel echt k.u.t. dat mini zo dicht op 5 december of OP geboren zal worden....
Van de actieve zijn het volgens mij jij en ik, Bollen en Lil die nog over zijn Babe? Weet het niet zeker, maar de andere dames zijn sinds november hier niet meer actief geweest. Ik was er eerst van overtuigd niet verder dan 41 weken te willen gaan (en dus inleiding), maar weet het niet zo zeker meer.. Ik hoop maar gewoon dat hij zelf besluit om eerder te komen, bijv. NU! 😉
Mijn verhaal: 26-11 om 7.10 werden m'n vliezen gebroken. Gelijk ook de weeenopwekkers aangezet. Verloor enorm veel vruchtwater, dus ze dachten ow dan zal ze toch niet zo groot zijn! Om 10.00 had ik ruim 4cm ontsluiting. En om de 2-3 min weeen. Dit ging allemaal prima. Tot om 10.45 de weeen niet meer te controleren waren, ik raakte in paniek, voelde geen pauzes en mijn ademhaling was chaos! Ook voelde ik enorme druk op m'n stuitje, maar dacht niet aan persween. M'n vriend heeft toen zuster gehaald, zij zorgde dat ik m'n ademhaling weer goed kreeg en ging weg. Om 11.00 kwam de andere zuster. Ik was ondertussen weer in paniek. Heb zelfs gegild van de pijn. Zij zegt jij hebt persweeen! Ass gyn erbij, 6 cm ontsluiting... Dus ik flipte. Doe dan maar pijnstilling! Maar omdat ik zon pijn had haalde ze eerst de gyn erbij. Deze toucheerde en werd btje boos op de ass.. Ik zat op 9cm! Even 2 weeen op m'n linkerzijde (echt een hel!!!) en djoeke schoot langs t laatste randje. Terug op m'n rug gelijk persen 12.02u. Na 2e perswee stond d'r hoofdje en.... Zat ze klem! Puffen!! Ze kon zelf niet draaien, gyn moest wrikken en ik gilde t uit! Toen moest ik persen, zonder wee, en gelukkig schoot ze los! Daar was ze dan eindelijk om 12.05u! Ze had een goede start, en doet t super! Ze drinkt om de 2/3 uur. Haar glucose wordt ivm gewicht 24u gemonitord en deze is nu ook goed (was wat te laag in begin) Ik ben behoorlijk beurs. M'n schaambeen was al niet veel door de bi maar is nu appelmoes! Doet enorm Pijn en ik loop en beweeg nog slechter dan tijdens de zwangerschap. Heb behoorlijk wat hechtingen door scheurtjes hier en daar. Verder gaat t top!!
Gelukkig heb je aan je zware zwangerschap, zware laatste loodjes en zware bevalling een mooi en vooral gezond kindje over gehouden.
Heftige bevalling zo Aurin maar wat is je meisje mooi! Hier vooral wachten, wachten.. Mag van mij wel eens gaan doorzetten want die voorweeen en krampjes word ik gek van. Grappig BabeBabe, ik word dinsdag ook gestript als er nog niets gebeurd is. Als dat niet lukt mag ik naar de gyn voor consult inleiden. Laatste paar dagen meiden!
Hier zijn de jongens al weer 4 weken. Wat gaat de tijd toch snel (... als de baby er eenmaal is ) Ik wens iedereen die nog moet bevallen toe dat het vandaag spontaan begint.
Gefeliciteerd Aurin, en scheurtjes is prettiger dan inknippen is mijn ervaring. Het ziet ernaar uit dat ik morgen naar huis mag, de antibiotica slaat aan en de koorts is weg.
Aurin gefeliciteerd!!!!! Jammer dat je zo'n last hebt va je schaambeen. Van de actievelingen zijn er niet zo veel meer over die nog moeten bevallen... Ik wens jullie allemaal een goede bevalling toe een dezer dagen (voor Sinterklaas). Daan doet het super. De borstvoeding was meteen na de bevalling op gang. De verpleegsters stonden daar erg van te kijken en ook de kraamhulp vindt het verbazingwekkend. Zelf heb ik er natuurlijk geen ervaring mee dus ik ben er maar gewoon blij mee. Daan komt 1 keer midden in de nacht voor een voeding dus dat is ook goed te doen. Daan was 2735 gr en 47 cm
Ach aurin... Ja dat schaambeen voelde ik ook nog vrij lang, maar bleek een knoopje van de hechting heel strak te zitten. Vraag de vk die de 7e dag voor je controle komt te kijken of ze een hechting kan doorknippen evt. ik bleek een enorme blauwe plek te hebben, precies waar je gaat zitten, dus daar kwam bij mij de ergste pijn vandaan... Gisteren mijn laatste controle van de gyn. Laatste knoopje doorgeknipt.vwat een opluchting... Het nabloeden is nu ook zo goed als gestopt en ik mag langzaam weer beginnen met sporten. Dus komende week ben ik van plan om langzaam weer het rennen op te bouwen.vben benieuwd of ik het vol ga houden. Iemand nog een huis tuin en keuken wondermiddel tegen krampjes? Cinababy lijkt miet echt te helpen.
Fijn dat je weer thuis bent Aurin! Hoe voel je je nu? BabeBabe is stil vandaag, hopelijk is het zo ver meis!
Jeej Aurin, eindelijk is jullie dochter geboren! Fijn dat jullie al lekker thuis zijn, lekker genieten!