Hier ook kleine verkouden vanaf geboorte vaak niezen en af en toe neusje dicht zitten daardoor veel geknor en gesnurk. Slapen wil hier niet echt ze valt moeilijk in slaap als ze eenmaal slaapt is er niks aan de hand. Morgen gaat vl weer aan het werk dus ben dan voor het eerst alleen ma dat zal wel goed komen moet vl wel wegbrengen (hij heeft bus van de zask die weer gehaald moet worden) moet half uur heen en half uur terug rijden ben benieuwd heb al n maand geen auto meer gereden Mooie foto's allemaal! Heb hier ook geprobeerd foto erop te zetten maar wil niet met mijn mobiel
Hier misschien iets heel doms of gebrek aan ervaring maar ik krijg onze kleine bijna geen jas aan krijg niet zonder veel gewurm en getrek de armen door de mouwen en als ik ze er dan eindelijk door heb zit dr mouw van trui opgestroopt grrr en n maat groter past niet is veel te lange mouwen en te wijd. Meer mensen last van? Of iemand tips en trucs want nu elke keer met veel moeite en gehuil van kleine aan gekregen heb laatst al om haar heen gedaan zonder armen door de mouwen vond het zielig
Haha mutsie dat herken ik helemaal. Ook hier gepruts dus geen tips sorry.. Wat betreft het niezen. Het cb zei dat baby's na de geboorte vaak niezen omdat ze niet gewend zijn aan die kriebels in hun neus. Dat ze dus niet perse verkouden zijn. Niezen doet Giovanni tegelmatig maar heeft geen verstopte neus enz.
Misschien proberen je hand door het mouwtje te doen en het iets op te rekken? Ik trek een jas aan door eerst te zorgen dat het handje er doorheen is zodat er niet per ongeluk een vingertje dubbel geklapt zit en dan hou ik ook meteen de mouw van het truitje vast. Gewoon veel oefenen
jas: ik heb verschillende jasjes de 1 krijg ik ook niet aan bij eline.. eendere is heel makkelijk aan te krijgen dat is gewoon een flexibele jas verkouden: eline heeft er erg last van vandaag als ze haar speen heeft kan ze niet ademen en als ze kan ademen heeft ze geen speen.. dus heeft een beetje last van slapen vandaag hoop dat het snel weer over gaat
Ik heb een jasje maat 56, maar die is overduidelijk te groot. En het is ook nog een dikke winterjas. Maar onze kleine man blijft altijd slapen ook al moet de jas aan, dus alles is dan slap haha. Ik stop dan gewoon beide armpjes in de mouwen, hij vindt alles wel best hihi.
@lalaatje dat is mooi makkelijk mijn meisje denkt daar anders over die wordt meestal al wakker zodra je haar oppakt en anders wel als ik de arm door de mouw wil doen heb ook 56 die te groot is 50 past mooi heb er 2 maar krijg ze niet goed aan dus nu toch maar 56 gepakt
Ik pak altijd het mouwtje van het truitje/rompertje als ik mijn vingers vanaf de pols door het mouwtje van de jas heen doe. Of ik laat haar mijn vinger vastpakken en dan trek ik hem er zo door. Maar het blijft lastig
♥Bevallingslijst♥ 3 november Leetje85 1e kindje Verrassing 18 november Misj 1e kindje Meisje 20 november Rainbow86 1e kindje Verrassing 28 november Bollen 1e kindje Verrassing Selina1212 2e kindje Jongen 30 november Lil 1e kindje Meisje 21x Jongen 9x Meisje 8x Verrassing ♥Geboren♥ 15 september Loontje1 1e kindje ♥ Hidde ♥ 39 cm & 1615 gram ♥ 6 oktober Margriet82 3e kindje ♥ Huub ♥ ? cm & 2390 gram ♥ 18 oktober Blijven Hopen 1e kindje ♥ Eline ♥ 47 cm & 2545 gram ♥ 20 oktober Shaddixxx 2e kindje ♥ Ninthe ♥ 43 cm & 2910 gram ♥ 21 oktober Philotes 2e kindje ♥ Phil ♥ ? cm & ? gram ♥ 26 oktober KleineFee 2e kindje ♥ Lorena ♥ 52 cm & 3260 gram ♥ Babbel81 2e kindje ♥ Saskia♥ 50 cm & 3900 gram ♥ 30 oktober Chybou 2e + 3e kindje ♥ N. + F. ♥ ? cm & 2985 gram + ? cm & 3045gram ♥ 31 oktober Guz3 3e kindje ♥ Saar ♥ ? cm & ?gram ♥ 2 november L2711 1e kindje ♥ Reza ♥ 49 cm & 3470 gram ♥ Indiigo 1e kindje ♥ Z.iva ♥ ? cm & 3365 gram ♥ 4 november Me1989 1e kindje ♥ Sepp ♥ 55 cm & 4240 gram ♥ Lisa4 2e kindje ♥ ? ♥ ? cm & 3700 gram ♥ 5 november Twis88 1e kindje ♥ Jochem ♥ 52 cm & 3920 gram ♥ 5 november lilmomo 2e kindje ♥ ? ♥ ? cm & ? gram ♥ ChantalvdPol 1e kindje ♥ Jesse ♥ 47 cm & 2378 gram ♥ 6 november Minimop 1e kindje ♥ ? ♥ ? cm & ? gram ♥ 7 november Mamke132 1e kindje ♥ Giel ♥ 53 cm & 4140 gram ♥ Wesp 1e kindje ♥ Ties ♥ ? cm & ? gram ♥ 8 november josjo 3e kindje ♥ Jort ♥ 48 cm & 3220 gram ♥ 9 november liefde1978 2e kindje ♥ Fedde ♥ 54 cm & 3725 gram ♥ 11 november Mutsie87 1e kindje ♥ Caithlyn ♥ 50 cm & 3830 gram ♥ Lalaatje90 1e kindje ♥ ? ♥ ? cm & ? gram ♥ 14 november Esmyralda 1e kindje ♥ Giovanni ♥ 48 cm & 2630 gram ♥ Envy 1e kindje ♥ Sven ♥ ? cm & ? gram ♥ 16 november Mik81 1e kindje ♥ Isa Fiene ♥ ? cm & 3020 gram ♥ 18 november Keessie 2e kindje ♥ ? ♥ ? cm & 3920 gram ♥ 20 november Momo82 2e kindje ♥ Emilie ♥ ? cm & 3405 gram ♥ 21 november Peach85 1e kindje ♥ Daan ♥ ? cm & ? gram ♥ 25 november Cindy29 1e kindje ♥ Sem ♥ 51 cm & 3720 gram ♥ 26 november Aurin 2e kindje ♥ Djoeke Klaasje ♥ 53 cm & 4455 gram ♥ 28 november BabeBabe 2e kindje ♥ Jorrit ♥ ? cm & 3280 gram ♥ 29 november A1988 2e kindje ♥ D. ♥ 50 cm & 3730 gram ♥ Tot nu toe: 23 jongens 11 meisjes Wijzigingen graag aangeven in kleur of pben!
Hier gebruiken we geen jasjes maar doen we een berenpakje aan (van de H&M, deze http://media-cache-ec0.pinimg.com/236x/da/29/69/da29694671bc5f070d84fd7f35851b8f.jpg) als we naar buiten gaan als het echt koud is, dan is zn hele lijfje meteen lekker warm. Als het iets minder koud is, hebben we een iets minder koude variant daarvan.
Wij hebben ook twee keer de 'Light versie' van het berenpak, maar eerlijk gezegd nog niet gebruikt. Ik heb ook poncho's liggen. Dit werkte bij mijn dochter fantastisch, maar F. trekt hem steeds over zijn hoofd en hij gaat dan keihard huilen. Hier ook geen jasjes, maar warme, ruime, vestjes en een warme deken. Werkt perfect!
Ik heb in de mc een supermooie hoes+deken van hagou originals - hoezen met afritsbare voetenzak voor baby autostoel, buggy en kinderwagen en als ik geen jasje gebruik, gebruik ik ook nog een wikkelcape van koeka die speciaal voor de mc is, zit in elk geval een gleuf waar de gesp van de mc door kan. Verder is het een gewone wikkelcape/badcape. Ligt nu over hem heen als dekentje terwijl hij lekker bij mij ligt heeeeeerlijk, samen op de bank
Ha Josjo, dit is juist geen berenpak. Ik heb ze het berenpak nog niet aangedaan. Is maatje 62. Ze hebben slofjes aan van de intratuin (v&d heeft ze ook en ze zijn heerlijk warm) en ze hebben een warm vestje aan. Die heb ik een maatje groter dan hun huidige maatje. Zo is het makkelijker aan te trekken en heb ik niet twee huilende kindjes
Dat berenpakje heb ik idd ook. Nog niet getest. Ook heb ik een soort skipakje van fleece. In de mc heb ik een fleece dekentje met klittenband van de prenatal.
Wij zullen morgen even een ander jasje halen bij Prenatal ofzo. Moeten toch morgen nog cadeautjes kopen haha
Hey meiden, Alle dames die bevallen zijn gefeliciteerd! Voor de andere succes met de laatste loodjes. Ben best wel even een tijd afwezig geweest. Ben inmiddels bevallen van een dochtertje N. op 25-11 Wij hebben voor de kleine meid een jasje en een soort van skipakje. Hoop dat we ze snel kunnen uitproberen 😊