Laatste 10 weken afteltopic november 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Babbel81, 25 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Grappig, mijn meisje weegt nu precies t zelfde alleen ik ben 3 wkn korter zwanger!

2. KleineFee

KleineFee Niet meer actief

- Aurin: Grappig om te lezen ja! Maar jouw kleine loopt denk ik wel een stukje voor toch? 4500 gram geschat is ook niet niks zeg, je zoontje was toch ook redelijk groot bij de geboorte?

3. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Ja klopt ze loopt voor..
    Ja. Hij was 4640 gram en 58 cm met 41.4 wkn

4. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Ik zei niet dat er een goed tempo in zit :p Ben een week bezig geweest met alleen de keuken xd

5. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Spannend al die schattingen. Wij mogen donderdag weer. Vandaag heel hard gevallen maar heel raar op m'n zij gedraaid uit bescherming. Voelde me verder ok maar een aantal collega's drongen er op aan om toch de vk te bellen, dus ik ben er smiddags tussen gezet. Alles lijkt inderdaad gewoon goed te zijn. Meteen afspraak van donderdag gehad dus hoef donderdag alleen naar het zh nu.
    Suiker was ook weer ok 4.8 eigenlijk dus niet gehoord hoe het nu verder gaat? Heb ik het nu gewoon niet?
    Mooi bescheiden buikje zie ik net voorbij komen!

6. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Het is klein en port in mijn nier... rara wat is dat? ;)
    (Auw! )

7. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Rietje..oh dan valt het bij mij ook mee:)

Chybou ..erg herkenbaar op dit moment;)

Liefde, ai dat was even schrikken dan, gelukkig dat alles goed is! Wat fijn van je suikerwaarde:)

8. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

23 okt 2013
    673
    0
    0
    Yippie, ik mag me hierbij aansluiten.
    Vandaag nog precies 10 weekjes, ik ben 25 november uitgerekend!

9. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Welkom Esmyralda!

Port in mijn nier haha.. ik voel ook echt alles van binnen beurs worden en zeer doen. Het grappige is dat de bewegingen zich op dit moment iets meer naar binnen verplaatsen, hebben anderen dat ook?
    En mijn blaas is de laatste dagen echt de klos...

10. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Hier loopt ons mannetje behoorlijk op mijn blaas te drukken met gemene steken tot gevolg.....en met zijn bips tegen me ribben aan te duwen ;)

Gisteren ook een groei echo gehad en was nu 1888 gr en wordt geschat op 3400 gr rond 39 weken (geplande keizersnede) dus dat was netjes. Ben zelf ook 10/11 kilo aangekomen en dat vond de gyn ook erg netjes. Vorige keer 22 kilo aangekomen hopend dat we dat nu niet halen ;)

11. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Yep herkenbaar met de blaas. Soms doet t wel eens zeer. Heb de neiging om dan weer naar de wc te gaan, maar er komt niks uit. Dus dat schiet niet op haha...

12. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113

Dit heb ik dus nu continu.... doet gewoon echt heel erg zeer, en dan ga ik naar de wc en dan komen er 3 drupjes pff

blaasontsteking is het niet, dus mijn mannetje zit gewoon met heel N gewicht op mijn blaas

Bij iedere echo ligt die idd daar... dus dat is ook het enige waar ik last van heb... hij trapt gewoon altijd netjes tegen mijn navel :)

13. Keessie

Keessie Actief lid

8 jul 2014
    358
    406
    63
    Vrouw
    Trotse melkvee boerin!
    Achterhoek
    Oh ik mag me hier ook melden, mag dat? Ben niet zo' n schrijver meer n lezer.

14. Keessie

Keessie Actief lid

8 jul 2014
    358
    406
    63
    Vrouw
    Trotse melkvee boerin!
    Achterhoek
    Ligt bij jullie de baby al op kop? En draait ie dan nog wel eens?

Hier ligt meneer in stuit en volgens mij ligt hij al n paar weken zo. Hoop wel dat hij nog goed gaat liggen.

15. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    #375 Chybou, 16 sep 2014
    Laatst bewerkt: 16 sep 2014
    Liefde, hier binnenin is zo'n beetje alles de klos... haha! Mijn buik is één en al kind.
    Ik heb het idee dat ze de afgelopen dagen iets naar beneden gezakt zijn. Ik ben niet meer zo benauwd. Nadeel is dat ik niet meer goed in mijn rolstoel kan zitten omdat rechtop zitten lastig gaat. Het liefst hang ik wijdbeens onderuit... met een biertje erbij lijk ik net zo'n asociale vent ;) Charmant!

Worden jullie ook zo moe van het geplas 's nachts? Ik ben er vannacht maar 5 keer uit geweest, dat is opzich netjes... de nacht ervoor was het 8 keer.
    Mijn dochter van bijna 2 zegt tegen iedereen, als ik er even niet ben, dat 'mama plassen' is.

Welkom Keessie. Hier ligt er een goed en de andere verkeerd om.
    Mijn dochter is nooit goed gedraaid. Zij in stuit blijven liggen.
    Duimen dat jouw kleine de goede kant nog weet te vinden.

16. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Ja inderdaad Chybou, jij zal het helemaal druk hebben. die van mij leek ook gezakt, voel ook constant aan de onderkant getrap, maar toen ze gisteren voelde lag hij nog steeds overdwars en net boven mijn navel (en dat al 10 weken, maar ik heb goede hoop dat er nog een draai komt, het lijkt al steeds meer een soort boogje ipv echt overdwars). Ik denk ook dat deze enorm lange benen heeft ofzo, want ik voel ook echt aan de bovenkant constante druk en af en toe inderdaad goed uitstrekken.
    Zit je altijd in een rolstoel, of alleen op bepaalde momenten? Of alleen nu tijdens de zwangerschap?

het plassen valt mee, maar zo gauw ik wakker wordt, moet ik wel meteen gaan. Redt het tot nu toe met 1x eruit s nachts en heel af en toe kan ik doorslapen. Wat wel fijn is aangezien het aantal uren slaap drastisch omlaag is gegaan.

En welkom Keessie!

17. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Welkom keessie!

Plassen, hier snachts 1 of 2x.. Overdag loop ik wel elk uur....

Getrappel, mevrouw ligt al weken met d'r koppie beneden. Voel daar ook genoeg gegrabbel en gepor van handjes bij d'r gezicht. En elleboogjes tegen m'n bekken..
    Meestal ligt ze links met d'r rug en rechts hoog met d'r voetjes.. Dit valt dan wel mee.
    Gister lag ze rechts met d'r rug en links tegen m'n ribben te trappen.
    Helaas heeft haar grote broer die twee ribben daar gekneusd in de laatste weken van die zwangerschap en dat blijft gevoelig! Dus als ze daar heen schopt dan auuuuw! Plus dat m'n maag dan in de verdrukking zit en ik giga maagzuur krijg..
    Nu is ze weer fijn gedraaid, en ligt weer rechts met d'r voetjes!

18. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Als ik er 's nachts uit moet te plassen dan is dat ook maar 1x, voor de rest kan ik wel doorslapen. Maar als ik hoge nood heb moet ik ook echt gaan, want t gewicht van de kleine hangt er wel flink op.

19. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Juf van zoonlief belde om 10.00 dat hij niet lekker is..dus of ik m kon halen.
    Nu saampjes op de bank.

Vandaag komt de kinderwagen en maxicosi.
    Zou om 11.30 komen. Belt de chauffeur net dat hij met pech staat. Er komt ander vervoer. Of ik de hele dag thuis ben...

Zucht kan daar altijd zo slecht tegen (tuurlijk pech is overmacht)
    Maar moet toch echt de hond uitlaten en nog boodschappen halen...

20. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Dat zul je altijd hebben Aurin! Misschien ff briefje op de deur hangen dat je hond aan het uitlaten bent? Hihi... dan moetem ze ff wachten haha...

Deel Deze Pagina