Haha ja echt. We zitten wel bij familie daar hoor. Verloskundige zou ook niet weten waarom het niet zou kunnen. Heb echt 0,0 problemen gehad tijdens de zwangerschap
Klinkt perfect! Ik zou t vliegen niet meer durven (vond ik met 18 wkn al een hel) Maarja ik heb dan ook geen klachtvrije zwangerschap. Geniet er van!!
Kan zijn dat je baby gedraaid is.mijn schoonzus had ook een dwarsligger en als de baby dan weinig ruimte heeft en gaat draaien dan kan het zijn dat je daar misselijk van bent, kan dat bij jou het geval zijn.
@cindy... Wij hebben bijna dezelfde kamer haha, ik heb denk een ouder model van de jouwe, want die set hadden wij vijf jaar terug al. Zal even foto maken hihil is het bij ons nog een rotzooi haha
Door het licht zie je niet dat de muur babyblauw is maar de kleur van de meubels lijkt best wel, toch?
Oei weet niet meer hoe deze heette maar was wel van de babydump. Toen was het de enige niet witte set... Zag dat ze nu iets meer hadden wat niet wit was.
goede morgen dames. hier weer een keer een bericht beetje lang geleden maar weet niet altijd heel goed wat ik moet zeggen. er komen al leuke kamertjes voorbij. als het goed is komt mn vader dit weekend de lades van de commode in elkaar zetten en dan kan ik ook een fotootje plaatsen ik wou het kamertje nog wel een beetje meer aankleden met accessoires enz maar kan niks vinden en weet ook niet goed wat ik zoek.
Goedemorgen! Ik schrijf ook niet echt actief mee, maar lees wel. Hier ook nog op zoek naar leuke accessoires, maar eigenlijk wacht ik daarmee tot na de geboorte. Dan kan ik tenminste ook blauw of roze kopen Vannacht echt beroerd geslapen, van 3.30 tot 6.15 wakker... Gelukkig daarna nog even verder kunnen slapen, maar hopen op een betere nacht!
Wow mooie kamers, hier is de verbouwing van de babykamer nog aan de gang. Bij onze dochter hadden we de kamer al klaar met 20 weken. We zijn vorig jaar verhuisd dus verbouwing was noodzakelijk, 50 jaar niks aan de kamers gebeurd, zelfs nog jute van de muren gehaald bij de vorige verbouwing.
Mooie kamertjes zie ik al. Leuk! Wij hebben de kamer Dover van babydump. Ik zal foto's maken als het klaar is. Vrijdag heb ik weer een groeiecho. Ben heel benieuwd. Op de vorige groeiecho was te zien dat haar buikje achter liep in groei. Hopelijk is dat nu niet meer het geval.
@misj. toch weer spannend, al weet je dat het met de week kan veranderen. Ik ben benieuwd of mijn wisseling van voeding vorige maand ook effect heeft gehad op het kindje. Het was/is aan de grote kant maar niet buiten de curve ofzo. Dus ben benieuwd, mag donderdag weer. Ben ook benieuwd of ie langzaam aan het draaien is, want lag vooralsnog lekker overdwars. voel nu meer gebeuren bij mijn blaas en bekken, dus misschien dat ie langzaam aan het draaien is.
Leuke kamertjes voorbij zien komen!! Hier gisteren ook de babykamer gepoetst en de eerste was gedraaid! Het ruikt nu alweer lekker naar baby in dat kamertje en het ziet er weer zo mooi uit; bedje omhoog, hemeltje opgehangen, mobiele boven het bedje; woei, leuk!! Begin er steeds meer zin aan te krijgen, die kleine hummel te ontmoeten!!
erg leuke kamers Wij hebben het heel goedkoop gehouden, bij onze oudste ook.... wou persoonlijk niet zoveel investeren in een kamertje waar ze alleen slapen en je verder eigenlijk nooit bent (maar dat ben ik ) wij hebben het ledikant en kledingkast van de ikea, en commode heb ik zelf en 3ladekast gewhitewasht, 1 muur zilver geverft en de rest gelijk gelaten, wat schilderijtjes hier en daar van Stoer en Winnie de pooh deze x... niet echt zo'n mooi stylish geheel als sommige foto's hierboven haha, maar heel eerlijk, wij deden niks op de babykamer.... Aankleedkussen lag altijd beneden op de achtertafel, daar deden wij ook de tummytub, dus wassen, aankleden, verschonen etc... Toen zoonlief 3 werd is hij naar de zolderslaapkamer gegaan en toen hebben we flink geinvesteerd in een stoere jongenskamer! nieuw laminaat, mooi groot steigerhoutbed, verf op de muren, muurstickers van planes, behangrand van Stoer, echt een gave jongenskamer! Dat zijn we voor nummer twee ook van plan, de eerste 3 jaar zo laten en dan alles eruit! vloerbedekking, muren kaal en mooi behangen, mooi bed en aankleden, dus dan geven wij er wat meer geld aan uit
Wij hebben net de groeiecho gehad, volgens de metingen (voor zover die betrouwbaar zijn) krijgen wij een heel gemiddeld kindje. Alles netjes binnen de curven! Hij weegt nu ongeveer 1503 gram ❤️ Jij heel veel succes Cindy!