Ik ben dus niet de enige die al sinds 5 uur wakker is... Geeft steun @kleine fee, bij ons is het nog een verrassing. Heb weinig kleding gekocht, alleen een paar neutrale, mooie pakjes. Na de geboorte stuur ik vriendlief en/of mijn moeder wel naar de winkel. En denk dat kraamcadeau 's ook wel kleding zal zijn.
Pfff ik slaap ook totaal niet meer Ik viel om 1uur eindelijk in slaap, om 3 moest ik plassen en om 5 ook alweer... ben nog blijven liggen tot 5.20 maar toen knapte mijn blaas bijna. ben maar meteen wakker gebleven want om 6uur ging toch de wekker. Pff blij als mijn verlof begint
Kwam gisteravond wel in slaap, maar na 2 uur klaarwakker vanacht. Pas om half 5 had ik zoiets van: ik zal even naar de wc. Daarna misschien 1 of 2x ingedommeld tot 6.45uur. Geen pretje! Ben blij dat ik morgen vrij ben en ik lekker kan uitslapen
@ KleineFee: Ik heb neutrale pakjes, een set nieuwe en een set van de eerste. Vind dat zelf mooier dan echt jongens- of meisjeskleertjes. De eerste heeft deze maar 4 weken aan gehad, toen was de volgende maat al aan de beurt. Aangekomen? Geen idee, volgens mij niet extreem ofzo. Voel me prima en bij de eerste was het er ook met een acceptabele periode weer af. Zolang het eten maar enigszins bij de 'normale' weg blijft, heb ik er vertrouwen in dat het extra er na de bevalling wel weer af gaat!
Mikkos, ik denk hetzelfde als Aurin. Indalen. Zijn je andere kinderen wel ingedaald? Misschien is deze wat vroeger? Ik heb het ook, kan je do.vertellen of de kleine idd weer wat verder ingedaald is.
Hier ook donderdag controle.. Maar t voelt zwaarder daar beneden. M'n 1e was ook groot en met 28 wkn ingedaald . Daardoor gingen groei echo's ook niet goed meer.
😔 alweer een aantal uur harde buiken. Krampen in m'n rug en onderbuik... Zweet breekt me uit. Indalen? Of foute boel? Wacht maar even tot m'n vriend thuis komt dan ff bellen??
Ik heb ook deze week nog controle ben benieuwd, de andere 2 waren ook gewoon ingedaald maar niet met zoveel pijn. Pijnlijke harde buiken zijn hier ook dagelijkse kost al een week, vooral ook savonds en snachts. Veel douchen en voor een warm blaaskacheltje zitten helpt gelukkig iets. Sterkte alle dames
Ik zou zeker even bellen! Ik heb 2 weken terug veel pijnlijke harde buiken gehad, veel krampen. Vk heeft toen gekeken of ik al iets van ontsluiting had, was gelukkig niet zo. Moet nu wel rustiger aan doen.
Mja heb dit al meerdere keren gehad en elke keer is t van ja rust en douchen en t hoort erbij. Dus voel me niet echt geroepen om te bellen... Nu lv thuis is is t ook wat rustiger... Zucht.
Bij twijfel zou ik zeker ook even bellen... liever 1x teveel als te weinig! Die steken in mijn schaamstreek heb ik ook al een tijdje... dacht ook aan indalen. afgelopen week bij de groeiecho kon ze het hoofdje al niet meer meten, dus hij is idd bezig met indalen.... kan dus ook al vroeg
Snap ik, hier precies hetzelfde. Douchen en warme kruik helpen hier niet tegen de pijn ik heb er vooral 's avonds en 's nachts last van.
aurin als het aanhoud zou ik gewoon bellen je weet maar nooit! beter voor niks dan niet bellen en toch misse boel!
ik ben ook van 10 x te vaak dan 1 x te weinig... maar sommige VK's kunnen je toch best het gevoel geven niet meer te bellen.... beetje jammer is dat, alhowel ik begrijp dat zij natuurlijk superveel bezorgde vrouwen zien en het vaak niet nodig is... maar ja.... elke vrouw haar zwangerswchap is haar eigen en dus recht op ongerustheid!
Ik heb net controle gehad, vk vond dat ik echt had moeten bellen ivm krampen. Zodra het maar een beetje pijnlijk wordt moet ik gelijk contact met haar opnemen. Vandaag de 3de groeiecho gehad, buikje en hoofdje liggen net onder het gemiddelde. Wel heeft onze beep erg lange benen! Geschatte gewicht is 2140 gram.
Ik heb af en toe last van pijn linksboven in mijn buik; tussen de navel en t borstbeen, maar dan iets naar links. Herkent iemand dit? Heb er meerdere keren per dag last van. Als ik er dan maar n beetje aan kom doet t al flink pijn, terwijl er n tijdje later niks meer van te voelen is. Ik ben ook al n paar keer voor niks in t zh geweest, dus herken de onzekerheid om te bellen wel.