Shaddixxx: indalingsweeën bij een stuitligging kunnen zeker voorkomen. Ik heb ze bij mijn dochter gehad. Ze is alleen nooit echt in mijn bekken gekomen omdat ze een soort van in kleermakerszit zat. Mijn kleine grote meid werd vandaag al weer 2 Peach: Mijn verlof begint officieel 3 oktober, maar ik ben al langer thuis. Op mijn planning staat wassen, de box neerzetten, bedjes in elkaar, eerste kleertjes kopen... Dat soort dingen... Oh ja, ik wil eigenlijk nog heel graag bij mijn oma langs. Maar of dat gaat lukken... Het is 1,5 uur rijden en hier begint de lichamelijke slijtage wel toe te slaan Fijn hoor... manneke 1 ligt keurig met zijn hoofdje naar beneden en hij ligt al vrij diep. Mannetje twee ligt overdwars met zijn hoofdje onder mijn rechter rib en zijn kontje onder mijn linker rib. Zijn beenthes liggen in mijn linkerzij. Ben de hele dag al kotsmisselijk en ik weet niet waar ik het zoeken moet van de benauwdheid. Ik zou willen dat hij nog eens naar beneden zakt, maar tot nu toe gaat hij alleen maar overdwars over zijn broer liggen.
Shadixxx wat k*t van de auto!! Hoop dat ze m vandaag gewoon goed maken. Asociaal ook dat ze jullie er elke keer mee verder lieten rijden! Weet je al wat je gaat doen met draaipoging etc?
Dus nu neem je je eigen vrije dagen op.....zou je natuurlijk niet moeten doen, heb je een vast contract? want jou werkgever heeft natuurlijk geen recht van spreken wij ziekte vanwege zwangerschap verder wel leuke collega's dan, of ook niet echt? want vind dat soort situaties altijd zo jammer en onbegrijpbaar en je moet maar zo denken, het is JOUW lichaam en JOUW Kindje..... wat heb je eigenlijk te maken met wat hun denken??? en hoevaak ga je dit ( een kind krijgen) doen? je mag als het een beetje tegen zit nog tot je 70e werken hoor dus probeer aan jezelf te denken en laat hen lekker!
Nog gefeliciteerd met jullie dochter, Chybou! Hebben jullie het gisteren gevierd? Aurin; Ik wil toch eerst voor die moxa-therapie gaan. Ik heb tig praktijken gemaild, maar in eerste instantie leek er bij allemaal 'iets' te zijn Ik had gewoon een algemeen mailtje gestuurd naar iedereen, met de vraag of ze uitleg wilden geven over wat de behandeling precies inhoudt. Ik lees zoveel verschillende dingen over lampen, moxasticks, naalden.. Geen idee wat nu het beste is. De eerste die reageerde, schreef in z'n mail dat hij tijdens de behandeling wel uit zou leggen wat ik daarna thuis zelf moest doen. Eh, ja, daar vraag ik toch niet om? Ik wil weten wat jíj bij mij gaat doen! De tweede die reageerde deed wel moxa-therapie, maar was niet ervaren met moxa-therapie bij stuitliggingen. Zij verwees me naar iemand die ze kende. Superfijn dat ze zo eerlijk was! De derde die reageerde deed ook moxa-therapie, maar daar was het momenteel niet mogelijk omdat hun rookafvoersysteem stuk was Ook zij verwezen me door naar een andere praktijk. Toen reageerde er een vierde, in heel gebrekkig Nederlands (ik denk dat zij echt Chinees of Japans zijn). Zij vertelde me dat moxa-therapie hier zeker bij kan helpen, maar dat je het nóóit in combinatie met naalden moet doen, omdat dat kan zorgen voor 'abortus'. Ik neem aan dat ze daar een miskraam / vroeggeboorte mee bedoelde? Nouja, na dat bericht vielen alle praktijken die wel moxa-therapie in combinatie met naalden doen, natuurlijk automatisch af Ik heb geen idee of het in combinatie met naalden echt 'gevaarlijk' is, maar als één iemand zoiets beweert, neem ik maar liever het zekere voor het onzekere en kies ik voor een praktijk waar ze het alleen met de moxastick doen.. Van een hoop praktijken heb ik ook gewoon helemaal geen antwoord gekregen.. Toen ben ik in plaats van praktijken in Den Haag, ook maar praktijken in R'dam gaan mailen en kreeg ik gisteravond, een paar uurtjes na mijn mail, al een reactie terug van één praktijk. Die spreekt me tot nu toe het meest aan. Hele duidelijke mail, ze doen moxa-therapie met alleen de moxastick en ze gaven meteen al aan dat het handig is als je partner meekomt, zodat ze duidelijk uit kunnen leggen hoe je thuis verder moet gaan. Ik denk dat ik de echo van woensdag even afwacht, hoewel ik er eigenlijk vanuit ga dat ze niet meer zal draaien voor die tijd. Ik voelde de laatste tijd een hoop andere dingen (vandaar die vraag over indalingsweeën bij een stuitligging), dus ik heb heel even gedacht dat ze misschien toch gedraaid was, maar die bol bovenin m'n buik is toch overduidelijk het hoofdje en toen ik het gisteren met de AngelSounds checkte, bleek het hartje inderdaad ook nog bovenin te zitten.. Hoe laat moet jij naar de huisarts? Of ben je al geweest?
goede morgen dames.. hier gisteren controle gehad, alles was goed. het is een gemiddeld kindje qua grootte en ligt al vast in de bekken. lekker ingedaald dus. ik weet dat dat niks zegt over wanneer je dan bevalt maar vond het wel fijn om te horen. verder gaat de verloskundige informeren of ik in bad mag bevallen (niet alle praktijken doen dat) en wil ze gelijk even kijken hoe of wat dat gaat want ze had dat zelf nog nooit gedaan. het leek mij wel dat ze het zelf ook heel interessant vond.
Lijkt mij ook interessant, zo'n badbevalling! Ik heb sinds het begin van m'n zwangerschap allemaal programma's van TLC opgenomen over zwanger zijn en bevallen, zodat ik die aan het eind van de zwangerschap, als ik veel op bed zou liggen, terug kon kijken. Zo'n badbevalling ziet er toch meestal een stuk relaxter uit dan de andere vrouwen die aan het bevallen zijn..
moxa therapie is (zoals ik veel lees) eigenlijk altijd dat je 1 x naar zo'n gast gaat, die legt het uit, en dan neem je moxastick mee naar huis en moet je partner het 3 x pe rweek doen...?
Ik lees dat het elke dag moet en dan 2 weken lang.. Ik vind het bij dit soort dingen altijd zo stom dat er niet één duidelijk antwoord is, maar dat alle acupuncturisten iets anders lijken te vinden
Tsjongejonge wat kletsen jullie veel! Veel om te lezen, te veel om overal op te reageren! Hier gaat het nog goed, hoewel ik na een halve dag werken wel heel veel last heb van m'n stuitje, met opstaan, zitten, lopen. En dan moet ik de middag nog door! Gelukkig niet meer zo lang tot m'n verlof! Daar kijk ik echt naar uit!! Verder zijn we uit de namen (voor mij 90-95%), partner was er allang uit, die is daar wat makkelijker in! Ik ben nog iedere keer aan het kijken of er toch geen andere/leukere namen zijn. Aankomend weekend het maar eens kaartje verder afmaken en een proefdruk bestellen! Dan is dat ook weer klaar! Plannen voor het verlof: wassen wat nog niet gewassen is en het huis aan kant maken en houden. Verder eigenlijk niet, lekker rustig aan doen! Zag verder een verjaardag voorbij komen: Gefeliciteerd En (tot zover) geslaagde operatie: beterschap bij het herstel Een kapotte auto: hopelijk is die snel gerepareerd, ondingen zijn het ook als ze niet doen waar ze voor gemaakt zijn!
Wij zijn het ook eindelijk eens over de naam!! we hadden eerst nog een twijfel over 1 letter, maar hebben nu een definitieve keuze gemaakt haha
Inderdaad.... ik hoef me er nog niet heel erg in te verdiepen, maar als je hoort dat je kind in stuit ligt ga je toch gelijk googlen hahahaha
Meiden, mag ik hier ook mee komen kletsen? Ik ben nu 32 + 2 weken zwanger, rond 19 november verwachten we ons eerste kindje, een jongen.
Welkom envy! Moxatherapie om te draaien. Ben benieuwd of het helpt. Die van mij lijkt nu weer goed om te liggen. Wat een verbouwing elke keer. Vraagje, hebben jullie ook last van een harde buik als je wakker wordt? Ik heb dat als ik op m'n rug wil draaien, maar het doet echt zeer. Als ik dan even ga zitten, is het weg?
Wil me hier ook graag bijvoegen! 16 november uitgerekend. We weten wat het wordt, maar het blijft voor de rest van de wereld nog even een verrassing. Sinds een week gestopt met werken, kon het echt fysiek niet meer aan. Doe tot volgende week wel nog dingetjes vanuit huis en dan echt verlof! Heerlijk om te constateren dat ik over 9 weken zeker mama ben! Wat betreft die harde buiken liefde1978, ik heb ze vooral als ik opsta, stukjes ga lopen of geplast heb. Soms ook bij het draaien in bed.
Ik heb nooit last van harde buiken, alleen wel van voorweeën helaas. Dat is ook de reden waarom ik sinds vorige week nog maar halve dagen werken, moet echt rustig aan doen, tegen m'n wil in. Nog 6 halve dagen werken en dan lekker met verlof.
Héél herkenbaar, liefde1978! Auto is weer gemaakt, kwam nog even 100 bovenop (en dan hoefden we het vervangend vervoer en arbeidskosten niet te betalen, alleen het onderdeel..). Hoop dat het nu écht klaar is en dat we weer héél lang vooruit kunnen. Nog even heen en weer gemaild met de eigenares van de praktijk waar ik het beste gevoel bij had; ik wacht de echo van volgende week af en als ons meisje dan nog steeds verkeerd ligt, plannen we de behandeling..
Liefde ik herken het helemaal! Slapen is hier nu sowieso een drama... kan amper draaien door die mega zware buik en mijn bekken speelt het spelletje helaas ook niet echt mee, als ik dan eindelijk slaap word ik weer wakker omdat ik een mega volle blaas heb en ook weer die harde buik waardoor ik amper in slaap val..... zo is de cirkel rond Nog 5 halve dagen en dan lekker verlof. Shaddix: pfff het is dus een erg hoge rekening geworden.... hoop dat het nu wel definitief opgelost is
Chybou..nog van harte gefeliciteerd met jullie dochter, feestje ook al gevierd? Ons zoontje is vandaag 2 jaar geworden...we vieren het zondag Shaddix..bij degene waar ik geïnformeerd had, zou het ook elke dag voor 2 wk zijn. Wijs om de echo nog even af te wachten. Indiigo en Envy..welkom Dames met de laatste loodjes voor het verlof, veel succes!!
Envy en Indiigo welkom. Babbel, Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje. Wij vieren haar verjaardag morgen. We houden het klein, wilde feestjes trekt haar mama niet meer... haha! Ze heeft natuurlijk gisteren wel van haar mama's cadeautjes gekregen. Shaddixxx, Wat ongelooflijk balen van de auto zeg. Duur geintje! Tja, moxa terapie. Baat het niet... Slim om de echo even af te wachten. Ik zou ook van alles proberen. Je weet maar nooit.
nachten, ik moet er sowieso 4 x af om te plassen... harde buiken heb ik weinig last van... alleen als ik dus mijn blaas te vol laat worden, dan krijg ik echt een zere buik van.... moet zodra ik voel dat er wat in mijn blaas zit plassen, en word er dus snachts TE vaak wakker van, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr