Kleine fee: Wat heftig allemaal zeg! Schrikken zeg! Wat sneu voor je nichtje. Heel veel sterkte. Shaddixxx: Hoe is het afgelopen met de eiwitten in je urine? Wat fijn dat de kleine gedraaid is. Zo zie je maar, dreigen met moxaterapie is soms al genoeg 😉 Misj: Jeuk lijkt me ook heel onprettig. Ik weet niet wat ik liever heb, er 5x uit om te plassen of jeuk... Brabbel: Hoe was jullie feestje vandaag? Mijn dochter heeft enorm genoten van haar verjaardagsfeestje. Ze is echt enorm verwend. Ik ben nog steeds kapot! We hadden plakkers. Ik ben uiteindelijk gewoon mijn bed in gegaan. Ik moest wel! Haha! Ik ben nog zo moe dat ik me vandaag niet helemaal lekker voel. Vannacht even een uurtje gehad dat ik dacht dat het wel eens begonnen kon zijn, op het punt gestaan om mijn vrouw wakker te maken, maar daarna werd het weer minder... Geen idee wat het was, maar ik herken het niet van de zwangerschap van mijn dochter. Ik heb een positie tussen jas. Ik krijg hem nog net dicht. Ik denk dat ik er nog een weekje of twee in kan Ik ga niet iets anders kopen. Ik ben bang dat dit ook niet lang gaat passen.
Kleinefee: wat zullen jullie geschrokken zijn. Hoe is het nu met je zus? Wat zielig ook voor haar dochtertje, verwen haar maar goed! Misj: jeuk is zo ellendig! Ik heb zelf heel lang jeuk aan mijn voeten gehad wat niet wegging, dus ik weet wat het is. Zoals iemand al zei; ik ga veel liever een paar x uit bed om te plassen, dan van de jeuk. Chybou: je moet nog even wachten hoor! Nu is nog veel te vroeg! Gelukkig was het feestje geslaagd. Jas: voor die paar weekjes ga ik geen kas aanschaffen, bovendien is het de komende 2 weken nog lekker weer Gister zijn we een dagje naar de beekse bergen geweest. Het was erg leuk, gelukkig konden we afwisselen tussen de wandel en auto safari, anders had ik het niet volgehouden
Misj...oh jeuk!!eerste zwangerschap ook vreselijk last van gehad, heb met je te doen. Hebben ze je bloed al wel gecontroleerd? Bij mij niet gedaan, maar mijn huidige vk zeggen dat het wel had gemoeten. Weet even niet waarvoor ook alweer Aurin...fijn dat je al wel een eindje op weg ben met je babyuitzet, balen dat het zoveel energie kost. Chybou..kleine is hier heerlijk verwend en hij heeft genoten Ik zal morgen vast ook erg moe zijn, maar ik weet waarvan. Zijn glimlach van de hele dag maakt een hoop goed Shaddixx..hoop dat het geen slecht nieuws is dat we nog niet van je gehoord hebben. Als de eiwitten te hoog zijn moest je misschien wel blijven? Twis...beekse bergen, leuk! Je kan toch ook alles met de auto doen, of niet?
Weekendje niet geweest en gelijk 3 of 4 pagina's erbij!! KleineFee wat schrikken zeg. Veel sterkte.. Ook voor die kleine meid. Hopelijk kan ze snel weer bij d'r mama zijn! Winterjas ga ik niet aanschaffen, daar zijn wel andere oplossingen voor. Ik wil (als het even mee zit) lekker thuis bevallen, is me bij de eerste ook prima bevallen! Zou me wel tegenvallen als ik naar het ziekenhuis zou moeten, maar als het niet anders is, dan zij het zo. Baby-shower, hier niet, zit er ook niet op te wachten eigenlijk. Als mensen willen komen, moeten ze dat zo maar doen en of ze dan wel of geen cadeautje voor mij of de kleine mee brengen, dat moeten ze helemaal zelf weten. Verder hier goed weekend gehad. Moest nog even bloedprikken voor de suiker, maar verwacht eigenlijk niet dat er iets uit gaat komen, we zullen het zien. Nog 2,5 week werken en dan heerlijk verlof! Kijk er naar uit en ga me werkelijk niet vervelen. Er is altijd wel wat te doen!
Goede morgen. Jeetje wat voel ik me stom. Gister zo veel gedaan dat ik nu dus amper nog kan lopen. Moet me overal aan vasthouden om te kunnen lopen.
Ik heb lang getwijfeld over een winterjas, maar ga er geen een aanschaffen. Ben normaal gesproken echt een koukleum, maar heb het de hele zwangerschap al iets warmer. Indien het heel erg koud wordt, ga ik naar de markt om een poncho te halen, die kan ik na de zwangerschap ook nog gewoon dragen. Ik had vorige week m'n babyshower. Ik wist het stiekem wel van te voren, maar niet waar het was, wie er allemaal zouden komen en wat we gingen doen. Vriendinnetje was zo lief geweest om het te organiseren bij haar thuis, dat was echt een verrassing. Ben ontzettend verwend met heel veel leuke cadeautjes voor de kleine man, maar ik voelde me het meest gelukkig met al m'n lieve vriendinnetjes om me heen, en moeder, schoonzusje en nicht.
KLeinefee heel veel sterkte!!! En voor de meiden met jarige kinderen, gefeliciteerd! Ik heb eindelijk 2 nachten weer een beetje goed geslapen, maar dat komt omdat de kleine wel erg rustig was/is. Ik heb hem vandaag en gister wel gevoeld hoor, maar wel echt minder (hard) dan normaal. Ik heb vanmiddag de liggingsecho, dus ik wil de verloskundige er nog niet over bellen. Het is toch niet raar als ik tijdens de liggingsecho aangeef dat hij al 2 dagen rustig is en of ze even willen kijken of alles er wel goed uit ziet? Op zo'n echo zie je lijkt me meer dan dat de verloskundige kan zien. Verder misschien lekker gênant, maar mijn tepels jeuken enorm, wat kan dat zijn?
Chybou & Babbel; Nee joh, niet schrikken! Ik hoefde het gisteren alleen maar in te leveren! Ik heb nog gevraagd wat er nou zou gebeuren als hier ook een positieve uitslag uit zou komen, maar de verpleegkundige gaf alleen maar aan 'dat we dan weten hoeveel eiwitten ik uitscheid in 24 uur'.. Ik weet dus niet zo goed wat ik ervan moet denken. Omdat het gisteren zondag was, zou het lab er niet meteen naar kijken (geen idee dus waarom ik het per se gisteren in moest leveren, maar goed), dat zou maandag worden en dan was de uitslag er maandagmiddag of dinsdagochtend. Als er iets mis is, zouden ze me wel bellen en anders krijg ik de uitslag bij m'n afspraak van woensdag.. Chybou; Ik kan me voorstellen dat je helemaal kapot was! Wij gaan altijd voor uitnodigingen met begin- en eindtijd Voel je je nu wel een beetje beter? Denk je niet dat dat wat je voelde misschien voorweeën zouden kunnen zijn? Dat wat ik nu steeds voel, herinner ik me ook helemaal niet van m'n eerste zwangerschap. Misschien dat ze inderdaad anders voelen en pijnlijker zijn? Babbel; Fijn dat jullie het ook leuk hebben gehad! Ik keek laatst naar je onderschrift, jouw kindjes zijn technisch gezien van dezelfde datum, he? Ik vind dat altijd zo bijzonder.. Is dat bij jou eigenlijk ook zo, Chybou? Dat ben ik even kwijt.. Twis; Ah, leuk! Ik vind dierentuinen sowieso altijd erg leuk. In de Beekse Bergen rij ik ook altijd een rondje met de auto (ik heb geen rijbewijs ) en onze zoon mag altijd bij m'n man op schoot om een rondje te sturen. Extra feest is dat altijd Aurin; Ouch! Is er iemand anders die vandaag heen en weer naar school kan en de hond uit kan laten, voor een keertje? Me1989; Ik heb dat ook steeds, ik denk dat het gewoon door het veranderen en het groter worden komt.. Wat ik steeds heb, is dat ze vollopen met vocht. Ze zijn dan echt ontzettend opgezet en pijnlijk. Het meest vreemde vind ik nog dat ik sinds de 17 weken al last heb van 'lekkage', maar als ze zo vollopen met vocht en helemaal dik zijn, komt er juist helemaal niets uit. Alsof de bult die erin zit alles dan blokkeert ofzo. Ik heb echt geen idee wat het is.. Het is vaak ook zo dat als ik op m'n rechterzij heb gelegen, ik er veel last van heb aan de rechterkant. Echt alsof al het vocht naar die kant is gelopen Nu hou ik echt ontzettend veel vocht vast, zou het daardoor komen? Gaat dat ook in je tepels zitten?
hier ook sinds twee dagen last van warme, jeukende en volle borsten! er komt niks uit, maar elke avond is het nu raak..
@Shaddixxx mijn borsten 'lekken' ook al een paar maanden, maar niet als ik een bh draag gelukkig. De rest kan ik je geen antwoord op geven, komt mij niet bekend voor. Wat bij mij wel helpt is vaak een warme douche, dan loopt het vocht er uit. Haha wat klinkt dit vies zeg.
mijn heupen geven er de brui aan nachts, jeetje wat heb ik slecht gelegen vannacht zeg, niet zo best haha, was kapot vanochtend, had alleen nog mar gedoucht, ontbijt en zoonlief naar school gebracht en had het idee de halve dag al gehad te hebben!
Charmant he, zwanger zijn Ik vind dit ook zo'n genante vraag om aan een arts te stellen. Ik heb geen enkel probleem meer met inwendige echo's of het bespreken van bloedverlies, maar ik heb vaak toch het gevoel dat het bij je zwangerschap om je buik en het gebied down under gaat, niet over tepels en dergelijke. Terwijl die er toch écht bij horen Net als met aambeien na je bevalling; Je verloskundige of gynaecoloog heeft een baby uit je zien komen, heeft je misschien ook wel gehecht en misschien heb je zelfs wel gepoept tijdens je bevalling. Aambeien hebben tíg vrouwen na de bevalling, maar dat bespreken met je VK of gynaecoloog; doodeng! Gaat het nu een beetje beter BabeBabe? Ik zou de rest van de dag, tot je weer naar school moet, gewoon lekker niks meer doen. Als je die mogelijkheid hebt, natuurlijk..
goedemorgen hier is weer veel gekletst.. hier een lekker weekend gehad,, allemaal feestjes en even bij burendag geweest.. ben nu wel moe ben pas net uit bed,, maar ja dat kan en mag nu allemaal natuurlijk
Shadixxx, Vl is vrij, en zoonlief ook studiedag. Dus komt helemaal goed. Morgen komt m'n moeder me helpen. Lekkage, haha hier ook al vanaf 9 wkn lekkende tietjes! Als Het warm is ook echt last van stuwing. Ik slaap snachts met bh aan met compressen anders moet ik elke keer m'n bed verschonen..
Twiss: Ik vond het ook wat te vroeg hoor! Maar mijn omgeving zit al een week of 5 angstvallig in de gaten te houden of ik niet al ga bevallen. Ik denk zelf van niet, maar met een tweeling weet je het maar nooit. Leuk zeg de Beekse bergen en ook fijn dat je dat in de auto kan doen. Wij zijn twee weekjes geleden nog naar de dierentuin geweest. De kleine meid vond het heerlijk. Voor ons was het wel meteen de laatste lange dag weg. Ik kan niet meer zo lang (in mijn rolstoel) zitten. Gelukkig is een zwangerschap geen permanente vorm van zijn... Over een maand of twee zitten we er allemaal heel anders bij Aurin: Pijnlijk! En heel herkenbaar! Doe een dagje rustig aan! Babbel: Wat fijn dat jullie kleine man het zo leuk heeft gehad. En ja, dat maakt iedere vorm van vermoeidheid helemaal goed. Mijn meisje heeft gisteren de hele dag met haar speelgoed gespeeld dus daar had ik geen kind aan. We hebben samen met een kookschort spaghetti gemaakt in haar nieuwe keukentje. Het was even de vraag wie de 'Hello Kitty' koksmuts op mocht maar uiteindelijk stond hij mijn dochter toch het leukst Shaddixxx: Fijn dat alles goed met je is. Je weet het maar nooit met eiwitten... Daar doen ze bij mij steeds heel spannend over. Klopt, onze drie kindjes zijn allemaal op hetzelfde moment verwekt. We grappen hier in huis wel eens dat ze uit hetzelfde doosje eieren komen. ICSI 3 was een hele goede ronde. 15 bevruchtingen, 12 cryo's en nu na 2 terugplaatsingen 3 kindjes. Ik vind het een topscore. We hebben nog 10 cryo's in de vriezer liggen. Als ons gezin over een aantal jaren compleet voelt (wat ik wel verwacht) overwegen we ze te doneren. Of het voorweeën waren gisteren nacht weet ik niet. Bij mijn dochter heb ik meerdere malen in het ziekenhuis gelegen en op de CTG was te zien dat ik voorweeën had. Alleen voelde dit vele malen pijnlijker en krachtiger. Maar eerlijk is eerlijk... Ik heb bij mijn dochter geen wee gehad en door de morfine weet ik ook weinig van de naweeën. Ik heb geen idee hoe weeën voelen. Dus wie weet waren het voorweeën. Het zal nu ook wel anders voelen met die dikke buik en twee kindjes. Mijn buik blijft een beetje onrustig de afgelopen dagen. We wachten het wel af. Me1989: Ik zou het gewoon aangeven hoor. Bij mij vertelde de echojuf dat dit goed kon kloppen omdat de kindjes aardig klem lagen zoals ze nu lagen. Dat stelde mij enorm gerust.
ik zit nu op werk en ga half 1 naar huis, dus kan dan nog ff liggen als ik dat wil, weet ff niet wat wijsheid is, liggen, lopen, zitten...
Nou toch via de vk doorgestuurd naar de gyn. Lullen als brugman maar nu toch de verwijzing. Ze wilden me wel doorsturen maar dan met 37 wkn. Ik ga dan liever nu al... Staat ook in de verwijzing dat zij adviseren om met 38/39 wkn in te gaan leiden. 👍
Hehe Aurin, ze snappen het eindelijk. Fijn! Babebabe...wijs om naar huis te gaan, lekker relaxen. Hoe gaat het nu? Chybou..klinkt heel gezellig jullie kookdagje Shaddixx..oh fijn dat het helemaal niet zoveel bijzonders was! Ja , hier idd ook 2e van dezelfde leg. 1e ivf :9 eitjes, 8 bevrucht, 7 goede emmy's. Dus nu nog 5 cryo's. Wij vinden het ook heel bijzonder <3 Lekkage..nog geen last van, al voelt het af en toe aan of ik een toeschietreflex krijg. Dus dan denk ik, oh oh..maar niks Hier echt gesloopt van het feestje gisteren en precies vandaag besluit onze kleine man dat hij s'middags niet meer hoeft te slapen...had zo naar mijn middagslaapjes uitgekeken in mijn verlof. Hoop dus dat het even tijdelijk is!!
lees al ff mee maar wist nog niet helemaal hoe dit werkt haha. wil me nog ff aanmelden. ben 2 november uitgerekend en zwanger van 1e kindje ben 27 jaar en het is voor de mensen om ons heen een verrassing.