Laatste 10 weken afteltopic november 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Babbel81, 25 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Envy

Envy Actief lid

20 jul 2014
    406
    0
    16
    Shaddixx, wat vervelend nieuws zeg! Ik kan me voorstellen dat je last hebt van stress op deze manier.
    Na het geregistreerd partnerschap gaan we denk ik lekker lunchen met de getuigen (beide moeders).

Wij hebben ook een zwangerschapsshoot gepland, we laten dit doen bij de fotograaf die in het pand van de Prenatal van Amersfoort zit. Ze raden aan om een spijkerbroek aan te doen, op blote voeten te staan en voor de rest effen witte en zwarte bovenkleding aan te doen. Ben heel benieuwd!

2. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Joh Shadixxx, bij jou zit t ook lekker mee. Spannend elke keer, zit stiekem ook steeds op je blog te kijken of er een update is/was hoe t met je gaat.

Hier geen zwangerschapsshoot, heb behoorlijk wat striae op m'n buik gekregen wat me best onzeker maakt dus hou t wel bij m'n eigen buikfotos ;).

3. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    shadixxx, snap dat je haar langer bij je wil houden, aan de andere kant, je bent gelukkig ver genoeg om haar (op misschien tijdje couveuse na) gezond ter wereld te brengen!! Zou ook geen verdere risico's voor jou en de kleine willen lopen!! Wel fijn dat ze er zo bovenop zitten en je goed in de gaten houden gelukkig!!

Zwangerschap en newborn shoot..... ik wil van mzelf geen shoot, sowieso niet met blote buik... en ikzelf ben niet zo van de kleffe foto's met man achter me enzo haha, heb ik niks mee... zou het wel leuk vinden bijv. met mijn zoontje...
    newbornshoot doen we ook niet, mijn oom heeft vorige x mooie foto's van onze zoon gemaakt in de eerste week en daar heeft mijn man mooie canvas van gemaakt, dit gaan we weer doen!

tevens heb ik nog een tegeodbon van 150 euro voor een foto op hout, daar wil ik volgend voorjaar gebruik van maken met de beide broertjes :)

4. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Shaddixxx ik kan me voorstellen dat je blij bent als je kleine meid lekker in haar bedje ligt.
    Hopelijk zakt je bloeddruk weer en is de kleine meid de volgende keer wat actiever zodat het CTG wat meer variatie laat zien.
    Het goede nieuws is dat de eiwitten in de urine geen reden waren tot zorgen.
    Gelukkig ben je nog lekker thuis en werd je niet halsoverkop opgenomen.
    Neem het per dag. Ze groeit goed, elke dag is er één...

Bollen kan me voorstellen dat je onzeker wordt van de striemen. Maar een shoot zonder blote buik is geen optie?

Ik doe geen zwangerschapsfotoshoot maar ik vind het wel heel leuk om met de zelfontspanner foto's te maken en die te bewerken.
    De laatste is van 6 weken geleden. Het wordt weer eens tijd.
    Ben alleen te moe! Haha!

5. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Shoot, ik heb een shoot met m'n zusje samen gedaan (die was ook zwanger, 10 wkn verder)

Shadixxx, wat moeilijk zeg. Gelukkig houden ze je goed in de gaten.
    En zullen ze ongetwijfeld de beste keuzes maken voor zowel jou en je kleine meid!! Gelukkig groeit ze goed!
    Ik duim voor jullie x

6. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Shadixx...dikke knuff. Hoop dat de medicatie toch nog gaat werken

Dames met de shoots...veel plezier!
    Wij schakelen( net als de vorige keer) schoonmoeders in:) was vorige keer ook zeer geslaagd.

Hier druk met het kamertje inrichten, alles lekker wassen. Wordt wel een beetje moe van het weer, buiten droogt het net niet en binnen is het te vochtig. Als het wat kouder is kan tenminste de kachel aan, dan is het zo droog.

Oh ja en morgen weer kleine uk bekijken:D. Liggingsecho!

7. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Leuk zeg snachts wakker zijn....
    Verveel me!
    Lig te snotteren en te hoesten als een zeehond waardoor slapen niet meer lukt. Zelfs de hond ligt te mopperen dat ik teveel herrie maak.

Morgen (zaterdag) een bruiloft, maar zoals ik me nu voel lijkt me dat niet zo handig.
    Bah. Zo verkouden zijn kan er ook nog wel bij, kon toch al niks! (Giga baal moment, zeker ook omdat VL vanaf morgen tot zondagaaf weekend weg is met vrienden)

8. blijven hopen

blijven hopen Actief lid

2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL
    het zit je niet mee aurin.. misschien straks nog ff na bed als je ventje naar school is? rustig aan doen

babbel ik ken het met de was word er ook gek van sommige dingen hangen 3 dagen en dan pas is het droog..

veel plezier bij de liggingsecho!

9. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    @shaddixx
    Maak je geen zorgen. Mijn dochter kwam met 35 weken en toen was de norm; boven de 2kilo en zelf kunnen drinken. Dan mogen ze vrij vlot mee naar huis. Het enige waar je rekening mee moet houden is dat drinken. Het zuigen/slikken leren ze rond de 35 weken en dat moet je nu dus zelf stimuleren. dus laat alsjeblieft jouw gezondheid nu het belangrijkst zijn want ik denk dat er geen arts is die twijfel heeft over of je kindje het goed zal doen buiten je baarmoeder. Ik heb in ieder geval je daar niet over gehoord toch?

10. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Had ik dat geweten, was ik je hier gezelschap komen houden;)

11. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik zit al weer een week verstopt, grrrr, vanochtend dus maar weer lactulose genomen.... dat helpt wel, maar beetje te goed zeg maar haha, dus nu snel paar uurtjes werken en dan naar huis wachten tot ik eindelijk heen kan

meer dames die hier last van hebben? ik had het de eerste 3 maanden, daarna ging het super, en nu dus weer in de war....

12. minimop

minimop Actief lid

5 mei 2014
    141
    0
    0
    Hier ook aan de was begonnen, nu een stuk of 6 gehad. (Had aardig wat, ook door de vakantie was er nog bij)Heb gelukkig best wat ruimte om dingen op te hangen, maar sommige dingen hangen echt een paar dagen.
    Wij hadden deze week ook de liggingsecho, maar vond het echt tegenvallen.
    Was 5 min binnen denk ik, en zoals vk de laatste 2 afspraken ook al zei, lag hij met zijn hoofdje naar beneden. Ze kon ook geen mooie foto afdrukken omdat hij te dicht tegen placenta aan ligt (placenta ligt voor)
    Dus viel me een beetje tegen, maar had er misschien gewoon teveel van verwacht.

Aurin: wat vervelend dat je je precies nu zo beroerd voelt.

Hier tot nu toe geen zwangerschapsshoot/newbornshoot gepland.
    Vind het wel heel leuk, maar er zullen genoeg foto's gemaakt worden van de kleine, daar hoef ik niet bang voor te zijn, mijn familie kennende.

13. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    hier elke avond een dansfeestje in mijn buik, zo leuk!! EINDELIJK dat mijn man ook eens beweging voelt!! hij was elke x te laat of dat kleine monstertje hield op als hij zijn hand op mijn buik lag hahaha,
    nu elke avond wiebelt mijn hele buik van links naar rechts, dus dat is te zien EN te voelen, zo leuk!
    (krijg er wel harde buiken en beroerd gevoel van, maar dat nemen we voor lief :p)

14. mutsie87

mutsie87 Lid

22 mei 2014
    82
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hier ook elke morgen en avond dansfeest haha

vannacht voor het eerst in een paar weken hele nacht geslapen. maar 2x wezen plassen en gelijk weer verder geslapen. zal ik wel aan toe zijn geweest haha.

15. Keessie

Keessie Actief lid

8 jul 2014
    358
    406
    63
    Vrouw
    Trotse melkvee boerin!
    Achterhoek
    Ik sta weer aan.

Veel off days deze week, geen goed plan smorgens te sexen, heel de dag last van mijn buik, dus nu maar even niet meer.
    Volgens mij een groeispurt deze week in mijn buik, volgende week weer een groei echo, nog steeds in stuit of dwars.

Gisteravond infoavond gehad in het zkh over het bevallen daar. Vond t zeer nuttig.

Vanmiddag fotoshoot voor het geboorte kaartje en de zon schijnt.

De verbouwing van de baby kamer is klaar, maandag begint de schilder en dan daarna behangen.
    Volgens mij hebben we nu ook alles in huis voor de baby.

Weer veel gaande bij jullie allemaal.

16. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    infoavond ZH is hier op 11 november.... haha, heb me nog maar niet opgegeven,

17. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Aurin, dikke knuff. Hoop dat het snel zakt. Krijg je wel gezelschap van het wkend? Beetje hulp met zoonlief?

Keesie..wat tref je het met de shoot! Veel plezier:)

Babebabe..dat wordt een beetje krap ja die info-avond.
    Verstopt ben ik nog niet echt. Goed fruit en volkoren eten.
    Oh ja..wel heel vies:p, kopje warm water op je nuchtere maag helpt ook goed

Liggingsecho..het wordt idd steeds lastiger om de kleine volledig in beeld te krijgen..past niet:p. Wel paar leuke shots gezien, en belangrijkste: hoofdje ligt mooi laag, helemaal goed:D
    Leuk extraatje, de kleine heeft veel haar!!

18. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Verstopt, hier ene dag idd verstopt. En dan paar dagen later ineens diarree... Geen pijl op te trekken!

Hulp, zOu vanavond bij sm gaan eten. Maar dat gaat niet. Nu komt m'n schoonzusje m'n zoon halen en gaat daar eten.
    Morgen geen hulp..
    Zondag komt Sm denk ik m'n zoon halen en neemt m mee..

19. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    lees altijd iedere dag alles, maar heb gewoon geen energie om antwoord te geven. Ik ben zooooo moe

Ik slaap amper pff... het plassen is sinds de antibiotica kuur weer normaal dus ik hoef er maar 1x uit snachts :) maar nu heb ik helaas een luchtweg infectie... dus ik blaf de hele nacht als eeen idioot. Word gek van dat gekuch

Mijn bekkenpijn word met de dag erger... maar het zijn ook niet voor niets de laatste loodjes

Vandaag was mijn laatste werkdag, poeh wat voelt dat raar zeg
    Lichamelijk is dat heel fijn omdat ik amper nog energie heb.

Maar ik ben zo bang dat ik me ga vervelen (woon in gelderland en al mijn vrienden en familie in limburg) maar dat zal vast goedkomen.

Gisteren intake gehad van de kraamzorg dus dat is ook geregeld.... morgen zetten we de box op dus dat is ook weer iets leuks
    En dan volgende week ga ik beginnen met wassen.. echt zin om die mini kleertjes te wassen :D

20. minimop

minimop Actief lid

5 mei 2014
    141
    0
    0
    haha zo herkenbaar. Elke keer als ik zeg KIJK me buik of moet je voelen. Dan denkt die kleine laat ik maar weer stoppen met bewegen.
    Maar gelukkig heeft hij ook wel momenten dat hij hem wel voelt.

Deel Deze Pagina