Laatste 10 weken afteltopic november 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Babbel81, 25 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    jeetje aurin, zo regelmatig ook steeds, dat lijkt me ook vervelend!!

Ik heb wel af en toe een harde buik einde middag en avonds, maar niks met regelmaat ofzo! lijkt me best lastig dat je niet weet waar je aan toe bent...

2. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Indiigo...heftige emo achtbaan hebben jullie gehad, pfff. Hoe is het nu?

Aurin..snap zulke vk's echt niet. Heb je nog gebeld?

Envy..ook weer zo' n mooie foto. Erg leuk voor later

Vervelen ken ik echt niet:)..komt waarschijnlijk ook doordat zoonlief mij wel bezig houd;). Had een heel lijstje in mijn hoofd voor in mijn verlof en er is nog maar bar weinig van af:p
    Hier controle vk gehad, kleine en ik zijn weer goed gekeurd. Wel weer 2,5 kg erbij in 2wk...we zien wel waar het eindigd.:)

3. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Nee heb niet meer gebeld. Trok weg toen ik onder de douche ging staan.
    Al begint t weer nu ik rustig tv zit te kijken.
    Morgen naar de gyn, dan gaan we alles voor leggen!
    Blij dat ik de vk niet meer hoef te bellen...

4. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Toch zie je dat het steeds meer gaat rommelen bij iedereen. Zou me niets verbazen als we hier ook oktober kindjes gaan krijgen!

5. blijven hopen

blijven hopen Actief lid

2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ff vraagje tussendoor... hebben jullie ook veel last van afscheiding ik vind het daar beneden een beetje stinken heel vreemd geurtje.. hoort dit erbij of kan dit ook iets anders zijn?

6. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    Het kan ook een schimmel zijn, ff langs de huisarts?

7. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Ik heb last van urineverlies, misschien is dat het ook bij jou?

Aurin..ja dan toch voorwerk. Morgen dan eindelijk naar de gyn! duim voor een aardige:)

Bollen...ben ook benieuwd. Zoonlief kwam hier met precies 38wk, maar ja zegt niets over nu..

8. Indiigo

Indiigo Actief lid

3 jan 2014
    414
    24
    18
    Dank jullie wel! Ben nu vooral heel alert op alles. Iedere harde buik reageer ik op en kijk angstig in mijn slipje iedere keer dat ik naar het toilet ga. Zal wel weer afnemen. Menstruatie-achtige gevoel in mijn onderbuik begint helaas wel weer toe te nemen. Maar eens kijken hoe de nacht loopt.

Aurin, hoop echt dat de gyn je beter kan helpen! Want dit is echt niks...

9. Die tweede foto van jou is echt té lief, Lil! En die van jou vind ik heel puur en mooi, Envy!

BabeBabe, wanneer heb je je eerste afspraak voor de moxa? Ik hoop echt ontzettend dat het gaat werken!

10. lil

lil Bekend lid

3 apr 2014
    766
    0
    0
    Arnhem
    Blijven hopen: Hier wel urine verlies, ik weet ook dat ik het te lang wil ophouden soms. Uitstellen is geen optie als je moet niezen blee.. Hier wel wat meer afscheiding maar geen luchtje. Kijk het even aan anders inderdaad even langs de doc.

Schaddixxx, Thnxx voor je compliment, ging jij nog iets van een shoot doen of is het niet je ding?

11. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    morgen om half vijf!
    dan doet hij voor hoe het moet en krijg ik de sticks mee naar huis zodat manlief het elke dag kan doen :) ben benieuwd, manlief vind het niks.. maar goed, baat het niet...

12. Lil; Ik zou best een echte zwangerschapsshoot willen doen, heb ik bij m'n eerste ook gedaan en daar ben ik nog steeds dolblij mee, maar omdat ik nu een stuk zwaarder ben dan bij m'n eerste zwangerschap, heb ik nu helaas geen mooie, ronde buik.. Hij blijft uit 2 delen bestaan en echt heel foto-waardig is 'ie niet, haha.

BabeBabe; Spannend! En ach, je man offert zich maar even op, die paar keer :D Ik ben best benieuwd!

13. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Nou dat dacht ik dus ook.....weeg nu 98 kilo en wou het bij me dochtertje ook niet doen. Nu wel omdat ik weet dat ik hierna niet meer zwanger wil zijn heb ik het cadeau gekregen van me man. En was erg onzeker.
    We hadden de shoot vandaag en we kwamen zelf een kwartier te laat omdat ik eerst een mega sagerijnige jankbui van onzekerheid had.
    Maar ik ben ow zo trots dat ik het vandaag toch heb gedaan :)

14. blijven hopen

blijven hopen Actief lid

2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ben dinsdag nog bij huisarts geweest om herpes na te laten kijken. Had dat niet dan moet hij toen wat anders hebben gezien lijkt mijj.. Urine verlies zou kunnen maar voel het niet lopen zeg maar dus heb het dan niet door iig..

Misschien zit het allemaal ook wel tussen mijn oren kan me de laatste tijd wel druk maken om dingen waar ik normaal geen last van heb.. Zoals mijn bloeddruk die maandag te hoog was een dinsdag goed.. Nu twijfel ik bij alles of er niet wat is heel raar

15. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Blijven hopen, ik voel het ook niet lopen hoor het urineverlies( lekker praatje:)) denk dat het meer druppelt. Ik gebruik een dun inlegkruisje, helpt goed.

Babebabe..ben ook zeer benieuwd naar de moxa, en je man ach dat komt wel goed;)

16. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Lief hoor dat sommigen mijn buik(je) bescheiden vinden voor een tweeling. Ik voel me echt kolossaal! ;)

Ik wordt vandaag helemaal flauw van de voorweeën. Het doet gewoon zeer. Zodra er één afneemt gaan de jongens rondjes zwemmen. Op zich is dat geen ramp maar kindje twee heeft vannacht dermate mijn linker nier liggen molesteren dat ik het gevoel heb dat ik helemaal beurs en blauw ben vanbinnen. Auw :(
    *zo, weer klaar met klagen*

17. Indiigo

Indiigo Actief lid

3 jan 2014
    414
    24
    18
    Lijkt me heftig, zwanger zijn van een tweeling! Mijn ene kindje kan al flink schade aanrichten, dus kan me alleen maar voorstellen wat twee zouden kunnen doen.

Harde buiken hier zijn afgezwakt, maar nog steeds kramperig gevoel in mijn onderbuik, misselijk en moet telkens naar de wc voor nummer 2 (sorry voor het detail). Zou dat nog wat betekenen, of...? Pfff, ben echt enorm onzeker geworden. Gisteren in de armen van mijn man even flink liggen janken. Dankjewel hormonen.

18. Misj

Misj Actief lid

10 mrt 2014
    107
    0
    0
    Shadixx gefeliciteerd! Klinkt als een erg mooie dag.

Mooie foto's heb ik voorbij zien komen. Wij hebben gisteren een shoot gehad, ben erg benieuwd naar het resultaat. Lilmomo, goed dat je het toch gedaan hebt. Het is een mooie herinnering.

Ik ben de afgelopen 2 weken 2 kilo bijgekomen, schrok er wel van. Maar moet ook eerlijk zeggen dat ik alles eet waar ik zin in heb..

Hier ook erg moe. Gisteren om 9 uur opgestaan en om 11 uur weer terug naar bed, geslapen tot 3 uur! Zo krijg ik niks gedaan in huis, wat me erg frustreert.

Nog steeds last van menstruatiekramp en ook steeds meer harde buiken. Hoop niet dat dit nog 5 weken duurt zo.

19. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    @blijvenhopen het klopt op zich wel dat afscheiding erger, wordt, of andere kleur krijgt. Bij mij wordt het nu wat bruin geler, maar vandaag lijkt het wel weer wat schoner? lekker gesprek ook haha.. dat kun je alleen op een zwangerschapsforum delen haha.. ik heb ook wat urineverlies. soms wat slijm zelfs. maar als het vruchtwater of iets zou zijn zou het geurloos en transparant zijn dacht ik - hoop ik... ik werd beetje onzeker omdat het eergisteren wat oranje oogde, maar hoorde weer van mijn moeder dat het door lichte buikgriep kan komen... na ja, zo lang er verder niks raars gebeurt, zal het geen kwaad kunnen hoop ik.
    Zeker dat iedereen nu kwaaltjes, voorweeen e.d. begint te krijgen. spannend hoor! Ik denk persoonlijk niet dat ik veel eerder dan week 39 zal gaan bevallen, want ik heb nog recht op vijf weken verlof van de vorige keer hihi...

20. L2711

L2711 Actief lid

6 jul 2014
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend hoor hoe het allemaal loop te rommelen bij iedereen! Ik dacht gister ook nog hmm waarom heb ik de hele dag last van mijn buik, maar t was een ander gevoel dan anders daardoor word je zo onzeker.. Uiteindelijk moest ook ik gewoon gisteravond naar de wc voor de grote boodschap :)
    Ook hier word de afscheiding dunner en vooral in de ochtend als ik opsta voel ik het zo lopen dan word er gelijk ff gecheckt in de wc.

Deel Deze Pagina