Vanmorgen op controle geweest, alles was weer prima. Baby ligt mooi met het hoofd naar beneden. Hopelijk blijft het zo liggen... Hihi Ons kamertje is bijna klaar. Alleen nog gordijntjes ophangen en de meubeltjes in elkaar zetten. Als mijn andere kinderen volgende week weer op school zitten ga ik de kleertjes ed wassen... Kan niet wachte... Slapen doe ik ook niet, steeds draaien, wat zeer pijnlijk is, en veel naar de wc. Grrr overdag is er geen tijd om even nog een uurtje te pakken ivm de andere 2 kinderen die hier nog rondlopen.
Oeh nee, ik zou echt helemaal gek worden als het nu nog niet af zou zijn.. Dus ja, een beetje peper mag best! Hier was de babykamer met 17 weken klaar..
Hier is de babykamer nu ook ver klaar... ik moet zeggen dat het toch wel een fijn idee is dat hij nu kan komen , mocht dat gebeuren Alleen gordijnen regelen en de kinderwagen afwachten, die komt over 2 weken!
♥Bevallingslijst♥ 1 november Azra87 2e kindje ? Philotes 2e kindje Jongen 2 november Babbel81 2e kindje Verrassing Margriet82 3e kindje ? Leetje85 ? kindje ? 3 november Me1989 1e kindje Jongen 4 november Minimop 1e kindje Jongen 5 november MissVelvet 1e kindje Jongen Guz3 3e kindje Verrassing 6 november Love1990 1e kindje Verrassing Mamavanhjs 2e kindje Jongen 7 november Leentje21 2e kindje Jongen 8 november Blijven Hopen 1e kindje Meisje 9 november Lalaatje90 1e kindje Jongen 10 november Tulpblaadje 1e kindje Meisje Shaddixxx 2e kindje Meisje KleineFee 2e kindje Verrassing 12 november Twis88 1e kindje Jongen 14 november Lilmomo 2e kindje Jongen Lisa4 2e kindje Verrassing 16 november Pink lady 2e kindje Meisje 18 november ChantalvdPol 1e kindje Jongen 19 november Mik81 1e kindje Meisje 21 november C85 3e kindje Meisje 22 november Shinex 1e kindje Meisje 24 november XPoppetje 1e kindje Jongen 28 november Bollen 1e kindje Verrassing 29 november Aurin 2e kindje Meisje 30 november Lil ? kindje Meisje 11x Jongen 9x Meisje 6x Verrassing Zo weer even bijgewerkt, geslachten loopt een beetje gelijk op zo te zien. Vandaag lekker even een shopdag gehad om spullen te kopen voor dochter en nieuwe baby. Kamertje is nu bijna af op wat decoratiedingen na. Dan alleen nog een lading kleertjes inslaan en de duowagen ophalen. Hopelijk is dan alles in huis en zijn we voorbereid op de komst van kleintje.
Sorry dames, helemaal vergeten verder te reageren. 3 november, mijn handtekening loopt inderdaad achter. En 1e kindje, verrassing. Vandaag ff dagje rustig aan, best moe terwijl ik wel redelijk geslapen had. Vanavond alleen een feestje, wel zin in! En intussen een draaikont in mijn buik, lekker bezig!
Ik meld mij uiterste beval datum is met 38 weken hier, ongeveer 7nov. Jongen en meisje.. Begint nu wel dichtbij te komen. Vandaag ook mijn horror pakket gekregen van de verzekering. Word opeens zo echt!
Had jij ook van die waanzinnig sexy rekbare gaas-onderbroeken? Die kan ik me van de vorige keer dus écht niet herinneren, maar ze zaten er nu wel bij.. Ik zie ook niet in hoe dat beter of lekkerder zit dan een gewone onderbroek, na de bevalling.. Aan de telefoon zei de vrouw die ik sprak dat er 'ook een leuk aardigheidje voor de baby in zou zitten'. Nou, echt, het is de meest afgrijselijke knuffel die ik ooit heb gezien
Hallo, Hierbij wil ik me ook graag aanmelden voor het aftellen! Ik ben 6 november uitgerekend (onderschrift klopt niet) Eindelijk, de laatste 10 weken! 1e kindje, in verwachting van een meisje
Haha die knuffel die je van FBTO krijgt is nog veel erger. Dat is een soort witte zeehond met slecht 'opgenaaide' oogjes en snorharen. Maarja het was gratis zullen we maar zeggen
Haha shadixx, dat is idd een lelijke knuffel. Bij menzis kreeg ik een dekentje een lepel en bordje en slabbertje en een wasmand. Allemaal grijs met een schattig apenkopje erop, was best leuk.
Hoi ik wil ook graag meeschrijven. Ik ben hier echt de laatste weken aan het aftellen. Ik ben in verwachting van twee jongetjes en 13 november uitgerekend. We hebben een dochter van bijna 2.
Nou meiden...ik ben al klaar met werken! Ben kraamverzorgster en net wat minder druk, dus kan al heerlijk met verlof!!! Nu heel snel alles in orde gaan maken
Hahaha t kraampakket, die broekjes zitten er altijd al in. Wel handig voor ff snel, en kan je gewoon weg gooien. (Handig om aan te trekken al je plots naar ziekenhuis moet tijdens bevalling, met kraan erbavs erin. Hier heb ik m nog niet ontvangen...zal nog wel komen gok ik...!
Hallo. Naar een tijd afwezig te zijn geweest meld ik mijn eigen hier ik ben 16november uit ge rekent van ons eerste kindje. En het is een jongen! Buiten dat hij 9dagen voor loop op groei en nog in stuit lig *wat nog kan veranderen* gaat het super goed.
Ik heb trouwens mijn kraampakket met 25 weken ontvangen van fbto met een hond en Pauline oud babys eerste jaar er in.
Haha, ook heel erg, maar daar had ik onze zoon misschien nog blij mee kunnen maken.. Dit eh, 'ding' is zelfs voor hem te min Ik vraag me ook echt af wat degene die het pakket samenstelt heeft gedacht toen hij/zij dít als 'leuk kleinigheidje' toevoegde.. Dit ding is toch alleen leuk bij oma op de boerderij, die theedoeken heeft met hetzelfde printje als op de oren? Zo'n boek over het eerste jaar is dan leuker inderdaad! Bedoelen jullie deze hond, trouwens? Die vind ik best leuk!
Hmm ... Ik moet het kraampakket bij Anderzorg bestellen nog. En bij Anderzorg moet je betalen. Want ... anders kunnen ze de premie niet laag houden (yeah right ). Kost 25 en er zit in wat je nodig hebt staat op de website, niet meer en niet minder. Dus we zullen zien. Ik zal dan in ieder geval geen geld betalen voor een überlelijke knuffel ... haha wat een geval zeg .