ook zoiets, ik ben antibeschuit whahahaha, dat kruimelt zo ontzettend, en er ligt meer beschuit en muisjes op de grond/bank/bed dan in de magen van de visitie, dus plakje cake, toef slagroom en daar de muisjes op, is ook niet zo droog
Hihi, ook geen slecht idee! Maar ja, als het om cake gaat ben ik weer een beetje gek. Alles wat ik zelf kan bakken wil ik ook zelf bakken en dat is misschien niet zo'n briljant plan net nadat ik bevallen ben...
neee, gewoon lekker hotelcake gehaald haha, zelf bakken ga ik ook niet aan beginnen!! voor vriendin wel geboorte cupcakes gebakken, msischien dat ik dat nog doe en invries... moet ik nog even over nadenken of ik daar zin in heb
wij zijn ook niet van het beschuit..en ml vooral niet van het klaarmaken, bij T.hadden we deze besteld: Bekijk bijlage 422433 voor nu dan nog even afwachten of we ze in roze of blauw moeten bestellen
Ondanks de flinke verkoudheid toch net foto's gemaakt, blij dat we het vastgelegd hebben, bij deze eentje van mij met mijn bolle buik: Bekijk bijlage 422437 gemaakt met precies 37wk Doet een 37wk dansje
Mooi, Babbel! Toffe achtergrond ook, is dat bij jullie thuis? Wij hebben net ook een aantal huis-tuin-en-keuken-foto's gemaakt in de achtertuin.. Ik voel me wel echt kolossaal momenteel
Shaddixx..oh lieve en mooie foto<3!! Zoonlief wilde hier geen kusje geven voor de foto. Nu ik de foto's zelf terug zie denk ik ook, wow buik!! Ziet er in de spiegel toch anders uit ... We hebben foto's genomen in het tuinhuisje van mijn schoonouders. Leek ons wel mooi en is idd best goed gelukt
Thanks! Ah, ik dacht al dat jullie misschien een sauna hadden ofzo, dat het daar een stuk van was Lijkt me heerlijk, zo'n tuinhuisje!
Kwalen en kwaaltjes: Aftellen is duidelijk voor iedereen begonnen. Vervelend voor hen die cht nauwelijks meer slapen. Dat lukt mij gelukkig nog wel. Vorige keer heel fier tot 41 weken doorgelopen maar nu begeeft me lichaam het echt. Bekkeninstabiliteit wordt steeds erger. Oh wat een pijn. Maar nog maximaal 7 weken, gewoon hopen dat ikhet haal. Keizersnede Vorige bevalling geeindigd in een spoedkeizersnee. Het herstel viel mij alles mee, maar bij de eerste heb je natuurlijk nog wat meer rust. Ik zat al vrijj snel aan de pcm en vond de pijn goed te doen. Zodra ik thuis kwam (na 3 dagen) kon ik de baby tillen wassen etc. Maar ik deed dat zeker niet allemaal!! Ik pakte zoveel mogelijk mn rust en liet redelijk wat over aan anderen. Hierdoor voelde ik me na 2 weken al weer prima en zat ik met 3 weken 14 uur in het vliegtuig. Geen probleem! (Toen bevallen in Nederland maar woonde in Indonesie waar ik toen naar terug vloog). Oudere zus Hier weet J heel goed dat er een baby in Mammie's buik zit. Maar dat die eruit gaat komen en dan bij ons blijft? Ik weet niet of ze dat snapt. Tegen andere babies is ze heel lief en speelt veel met poppen. Hopelijk gaat het goed. ook ergens gelezen dat het goed is om ervoor te zorgen dat de nieuwe baby niet in je armen ligt als broer/zus voor het eerst ziet. Dat is hun plekje. Het zou beter zijn als de baby in een wiegje of ziekenhuisbakje ligt zodat je samen de nieuwe baby kan ontdekken. Klonk heel logisch. Buik bij 35 weken (gisteren)
- Foto's: Wauw wat een mooie buiken hebben jullie allemaal! Nog precies een week en dan hebben we onze fotoshoot - Babbel: Leuk idee die voetjes, ziet er lief uit. Is dat een speciale site waar je dat soort dingen kunt bestellen? - Slapen: Als een blok... Mijn energiepeil is zeer laag, kan uren slapen op het moment. Ik schrik wel vaak wakker en dan denk ik ineens waar is de telefoon, waar is de baby. Heel raar net alsof je nog droomt terwijl je al wakker bent. - Verder: Het rommelt in mijn buik. De hele tijd heb ik dat gevoel en geluid wanneer je honger hebt, dat rommelende. Dochter ligt in een deuk als ze het hoort en wil dan komen luisteren aan mijn buik
Mooie buik! Heb je dat toevallig gelezen in de WIJ Jonge Ouders, een paar edities terug? Daar heb ik het namelijk ook in gelezen, haha. Hier gaan we dat niet doen, maar misschien is het met kleinere kindjes wel handig. Ik ben niet zo'n fan van al die psychologisch en pedagogisch verantwoorde acties en ik denk dat het met onze zoon ook niet nodig is.. Hij heeft ook echt iets tegen dat ziekenhuisbedje, als we weer eens op verloskunde zijn De weegschaal, de omslagdoek die altijd al klaarligt, het luiertje, de navelklem; allemaal ontzettend interessant, maar dat bedje? Echt niet! De WIJ staat ook zo vaak vol met onzin. Dat hele artikel over verloskundigen die, zodra ze horen dat de moeder van een zwangere vrouw vroeger vlot bevallen is, meteen weten dat dat bij de betreffende zwangere vrouw ook zo zal zijn, omdat het vrijwel altijd zo is dat dochters dezelfde bevallingen hebben als hun moeders.. En deze maand staat er bijvoorbeeld weer dat tepelstimulatie de bevalling niet kan opwekken, terwijl elke website over preventief kolven afraadt om voor de 37 weken te beginnen, omdat het wel degelijk weeën op kan wekken.. Ze hebben zelfs een keer een app voor op je telefoon aangeraden, waarmee je je baby zou kunnen horen Nouja, hoe dan ook; wij nemen de WIJ maar met een héle grote korrel zout
Zo te lezen ben ik niet de enige met slapeloze nachten. Wordt continu wakker, vriend ligt te snurken dus moet ik m steeds weer aanstoten om om te draaien, vind het alleen zo sneu voor m. Nu 36 weken, en merk al een aantal dagen dat t wat rommelt.... wat zeurende pijn in de onderbuik en rug en mn hart klopt ook steeds sneller, hebben jullie daar ook last van? Moet morgen weer naar de vk, dus hoop niet dat de bloeddruk te hoog is. Verder ben ik rustig aan de kleertjes aan het wassen en strijken, moet nog even de meubeltjes schoonmaken en dan kunnen de kleertjes erin. Boxkleden nog even wassen. Voor de zekerheid vluchtkoffertje klaar zetten. Ik hoop dat ie nog ff 4 weken blijft zitten dan heb ik nog alle tijd om alles af te krijgen haha.
Mooie buik foto's weer!! Kan je echt zien dat het toch de laatste weken zijn! Als ik mezelf zie denk ik oh valt wel mee met die buik van boven af gezien totdat je in de spiegel kijk Hartkloppingen herken ik ook wel, en dat heb ik zelfs als ik gewoon op bed lig.. net als dat snurken van mijn vriend, ook ik stoot m vaak aan. En zeker als hij zoals morgen weer vroeg op moet vind ik t heel vervelend om m steeds wakker te maken maar dat gesnurk pff! Ik heb afgelopen nacht eindelijk een x heerlijk geslapen
Kleine fee..ik heb ook vaak dat gerommel. Bij mij is dat echt mijn maag. Voetjes..volgens mij heet het candyonline en dan bij geboortesnoep. Momo..mooie buik Snurken..doe ik zelf nu als de beste( volgens manlief)
Brabbel, Shaddixxx en Momo, wat een mooie buiken. Die van mij valt nog best mee... hoewel... Shaddixxx, schattig je zoontje! Momo, ik heb de pcm pomp ook heel positief ervaren. Ik krijg hem, als alles volgens plan gaat, deze keer weer. Ben allergisch voor diclofenac en dat geven ze in mijn ziekenhuis normaal gesproken na een KS. 3 weken na de KS weer zo'n eind vliegen... Nee, dat had ik niet gekund. Snurken, ik snurk soms even zo hard dat ik mezelf wakker snurk Babbel, wat een goed idee om de traktaties te bestellen. Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb. Ik wilde cupcakes maken met blauwe muisjes (als of dat haalbaar is... haha) ik ga eens zoeken wat ik online kan vinden. Ik heb gisteren de eerste kleertjes binnen gekregen. Inmiddels alles gewassen Nog even (laten) strijken en alles kan in de tas. Inmiddels ben ik bezig een tas voor de jongens, mijn vrouw en mezelf in te pakken, waarmee we de eerste dagen in het ziekenhuis doorkomen. Dat vind ik leuk om te doen. Zo wordt het hele ziekenhuisgebeuren, voor mij, ook wat positiever. Ik heb de kleine meid ziek En die is nooit ziek! Ben in 2 jaar nog nooit bij een huisarts geweest met haar. Ze kwam vanmorgen uit bed met 39.6 en rode vlekjes... Sneu! En tsja, vage vlekjes willen we liever niet hebben in huis nu. Ik denk dat het koortsuitslag is, maar misschien toch morgen even de huisarts bellen? Wat zouden jullie in zo'n situatie doen?
misschien 5e of 6e ziekte ofzo? zou gewoon even heen gaan morgen voor de zekerheid, dan heb je duidelijkheid!
Even kijken of je op basis van deze site erachter kan komen wat het is? - https://www.thuisarts.nl/kinderziekten-met-vlekjes/mijn-kind-heeft-ziekte-met-vlekjes Zeker vanwege jouw conditie op het moment is het misschien sowieso geen slecht idee om de huisarts even te bellen morgen.