Chybou...beterschap voor je meisje, sneu hé als ze ziek zijn. Zeker morgen de huisarts om advies bellen, beter een keer teveel dan te weinig
Thnx meiden, ik denk dat ik morgen even bel. Mochten de twee kabouters besluiten dat nu het juiste moment is dan kunnen we eventueel in het ziekenhuis doorgeven dat er iets heerst hier in huis. Denk dat er wel iets van een virusje door het huis dwaalt, ik was van de week twee dagen grieperig en ik had ineens een koortslip (heb ik alleen als ik ziek word). Tot nu toe word ik van internet ook niet wijzer. Het kont allemaal niet echt overeen met wat ik bij haar zie.
Zou indd ook even de huisarts bellen. Wij gaan geboortekoekjes bestellen. Via Geboortekoekjes ik vind ze qua prijs wel meevallen. Beschuiten geven zo'n rommel en veel mensen vinden het ook niet echt lekker. Ben wel aan het denken om voor de naaste familie iets anders te doen, daarvoor vind ik een koekje te simpel. Cake met slagroom en muisjes vind ik wel een goed alternatief
Ik begin die cake nu toch ook wel als optie te zien, in ieder geval als afwisseling voor de beschuit. Voor het eerst mijn bed echt uitgekomen. Was ook echt klaarwakker. Dit geeft wel een stuk meer rust dan in bed nog te gaan liggen woelen.
@ buikfoto's: mooie buiken! De mijne past helaas niet meer op camera.. @ slapeloosheid: balen Indigo. Hopelijk slaap je vannacht beter. @ beschuit: cake met slagroom en muisjes, goed idee! Misschien doen wij dan van die minicupcakes met slagroom en muisjes. Kunnen we samen met dochter maken en in de vriezer mikken. @ 37 weken: yay, niet meer de enige. Welkom bij het clubje. Morgen komen er nog meer dames bij toch? @ zat zijn: was dat hier? Dat mensen hun eigen lijf weer terug willen? Ik namelijk ook!! Vnl. m'n conditie!
haha, wat leuk, iedereen straks aan de cake toch wat minder droog ook dan beschuit whaha, mijn lijf terug.........eeeh ja!! please, ik kan geen enden meer lopen of staan... niet gewoon stoeien op bed met m'n zoon....."denk om mem haar buik, pas op je voeten, denk om je ellebogen" pfffffffff, en hij kan niet lekker meer tegen mij aan liggen, ik denk dat ik dat het meeste mis!! zei ook tegen manlief, we gaan nog 5 weekjes bergafwaarts met mijn fysieke gestel en gezeur en daarna word alles alleen maar beter!! whahaha, Chybou, ik las je onderschrift, interrelationele ECD, dat betekent dat jij zwanger bent van de eitjes van je vrouw? en jullie oudste, is die dan andersom gekomen? wat bijzonder en mooi geregeld!
Indiigo..ik ga er ook altijd even uit als ik wakker word, val ik daarna toch sneller weer in slaap. Al hielp dat vannacht niet echt, pfff zo snotverkouden alles doet zeer. En dat niezen, of de kleine er spontaan uitkomt zo hard. Ik was al wat benauwd, maar nu helemaal. Weet iemand een stoommiddeltje wat ik nu wel mag gebruiken?
Goedemorgen.. Chybou hoest daar nu met de zieke uk? Lijf terug yes please!! En vooral hopen dat er geen bekkeninstabiliteit achterblijft! Beschuit, ow ik vind t heeeeerlijk!! Hahaha maar cake is ook een heerlijk idee! Voor onze boef om op school te trakteren doen we lange vingers in de choco pasta dopen en dan in de muisjes 😁! Hier, vanmiddag om 2 uur groei echo, en dan misschien weer een wat duidelijker beeld over t inleiden? Ik heb zo nodig dat ik weet waar ik aantoe ben... VL brengt zo zoonlief naar school en gaat dan ff op stap voor boodschappen etc. Kan ik mooi terug naar bed. Vannacht was weer drama! Enorm gedroomd dat ik ging bevallen, 3x! Eerst thuis toen snel naar zh omdat uk te vroeg was, in alle stress Vluchttas pakken (allemaal foute dingen) Toen in zh weer een beeb eruit. Die kreeg de verkeerde naam. En toen kwam nr 3! En werd ik wakker met gelukkig een dikke buik
Poeh, ben hier een tijdje niet geweest en wat veel om bij te lezen! Mooie buiken allemaal dames! Altijd leuk die verschillen. Voor degenen met een ziek kindje thuis, erg vervelend. Voor je kindje, maar ook voor jouw. Niks is zo vervelend als hoogzwanger zijn en ook nog eens niet lekker. Ik weet niet wie het zei maar ik wil nu ook wel graag mijn lichaam terug. Qua beweging heb ik heel lang niet mogen klagen en nog kan ik best aardig bukken, wandelen en fietsen. Alleen alles kost zoveel energie en dan hoor ik mezelf na een paar stappen al hijgen en dan baal ik wel ja. Ik ben een paar dagen echt niet lekker geweest, extreem weinig geslapen (eigenlijk gewoon niet geslapen) en daardoor waarschijnlijk geen weerstand meer en erg verkouden en gewoon niet lekker. Maar vannacht heb ik gewoon 8 uur geslapen, heerlijk en ik ben vandaag ook nog eens 37 weken zwanger, dus kleine man wanneer kom je?!
Ik las net even in het oktober topic en daar hadden veel meiden last van hun darmen vlak voor de bevalling. Ik weet niet of het een voorteken is, maar ik heb dus ook meerdere keren per dag het gevoel dat ik moet poepen en vaak dan ook kramp in mijn darmen. Er komt alleen lang niet altijd ook echt wat of alleen gas. Soms doet mijn buik in bed ook pijn en dan lig ik echt heel geconcentreerd te voelen of het mijn darmen zijn of toch iets van weeën. Vroeger had ik ook wel vaak last van mijn darmen, maar daar heb ik verder de hele zwangerschap geen last van gehad tot een week geleden ongeveer. Hebben meer meiden hier last van?
Babbel, wat ik nog wel eens doe is gewoon spoelen met zout. Je kunt er een "rhinohorn" voor kopen, dat maakt het makkelijker. Die vul je met water en een theelepeltje keukenzout en daarmee spoel je je neus uit (ene neusgat erin, andere eruit). Ik weet het, het klinkt vreselijk, maar het werkt wel. Verder mag je volgens mij ook gewoon met bijv. Vicks stomen nu nog. Lepeltje Vicks in water en dan stomen. Eigen lichaam terug: ja graag! ML kijkt er heel erg naar uit dat hij me weer gewoon normaal kan knuffelen/optillen en ik zou het wel fijn vinden om weer mobiel te zijn. Het feit dat ik nu niet verder kom dan de dichtstbijzijnde supermarkt maakt het leven een beetje saai. Me1989, als je nu 37 weken bent hoop ik voor je dat het inderdaad voortekenen zijn! Maar ik heb sinds mijn nepbevalling vorige week ook enorm gevoelige darmen en verder gebeurt er niks meer...
Jaaa philotes morgen doe ik ook met je mee met 37 weken! En me eigen lichaam terug hebben klinkt me ook heel fijn in de oren gister hadden we tele2 storing en t liefst gingen we nog ff naar t strand.. maar ja met pijn en moeite hou je t net een klein uurtje vol om langzaam te lopen daarna moet je noodgedwongen ergens gaan zitten.. bij dat hele idee had ik er al geen zin meer in! Vreselijk! En dan dat draaien in bed.. ik kan amper naar mn rechterzij komen wat een pijn in me liezen en benen en heup, terwijl naar links draaien veel minder problemen geef.. lekker klagen maar ondertussen ook zo nieuwsgierig naar de kleine man die me regelmatig pijn doet
weer veel bij te lezen.. hier gaat slapen nog redelijk wel veel uit bed plassen maar redelijk snel weer in slaap al duurt dat ook steeds weer langer.. slaap vaak de klok rond maar dan wil ik het liefst nog niet uit bed hier ook geluidjes uit mijn buik,, net luchtbelletjes die door mijn buik heen gaan,, merk ook dat ik steeds minder kan heel vervelend. vind altijd zo ''gemeen'' dat mn vriend nog dingen moet doen terwijl ik zelf de hele dag thuis ben wij willen gewoon beschuit met muisjes doen. maar ga nog wel even kijken op de site na andere ideeën
Dezelfde koekjes heb ik bij de hema gekocht Zijn per 12 verpakt om te trakteren op de peuterspeelzaal
Misj: bedankt voor de tip. Wij gaan voor ons werk en het kdv geboortekoekjes bestellen. Nog even kijken of we een taart of tompoesjes bestellen voor de eerste kraamvisite. Anders wordt het denk ik ook cake (vind ik zelf ook veel lekkerder ). BabeBabe: Klopt, ik ben zwanger van eicellen van mijn vrouw. Ik heb ook ons eerste kindje gedragen. Uit dezelfde ICSI ronde als mijn dochter waren eicellen overgebleven en aan het begin van dit jaar zijn daar twee van teruggeplaatst. De rest weet je Mijn genetisch materiaal is door mijn aangeboren rugafwijking minder geschikt voor nageslacht. Mijn vrouw een top moeder maar heeft geen zwangerschapswens (als het had gemoeten dan had ze het gedaan hoor), ik heb die juist wel. Dit was voor ons een mooie manier om samen kinderen te krijgen, zij is de genetische moeder en ik de biologische. Ik vind het zo bijzonder dat ik haar/onze kindjes mag dragen. Ik kan het gevoel niet uitleggen, maar ik ben er intens dankbaar voor. Aurin, hier kwam de kleine meid vanmorgen zingend uit bed. 100% beter dan gisteren. Vlekjes een stuk minder... Ik heb de huisarts nog maar niet gebeld. Philotes, ik wil mijn lijf ook wel terug. Tegelijk realiseer ik me dat dit (hoogstwaarschijnlijk) de laatste keer is dat ik zwanger ben en ik vind het toch wel een bijzondere tijd. Ik zou willen dat ik mijn buik zo'n 15 weken terug kon draaien en er nog even van kon genieten. Dus mijn lijf een beetje van mezelf en een beetje zwanger... Maar misschien is dat wel een beetje raar Ik heb vannacht echt heerlijk geslapen. Ik hoefde er maar 2 keer uit
Hier ook last van rommelende darmen. en niet zo zachtjes ook haha. Vannacht weer een rotnacht gehad van 3 tot 6 wakker gewoon omdat ik niet meer lekker kon liggen en was al zo moe pfff hier ook graag eigen lijf terug, vind het erg vervelend dat ik niet zoveel meer kan en als ik dan wat doe na 5 minuten sta te hijgen en puffen (klaag klaag)
Dat lijkt me als 2 vrouwen samen inderdaad het ideale, dat de ene de eicel heeft, de andere draagt, dan heb je echt beide je 'steentje' bijgedragen ofzo!? blijft bijzonder dat we tegenwoordig zoveel mooie dingen kunnen! hier bezig met de op 2 na laatste werkochtend, heerlijk haha
Ik ben de eerste cupcakes al aan het bakken voor mijn werk. Die gaan zo de vriezer in en als hij geboren is en ik langs me werk ga versier ik ze nog even. En misschien ga ik er wel al een aantal versieren. Wil ook een taartje maken. Ik ben nou eenmaal van het freubelen met taarten en cupcakes.. en die beschuit met muisjes vind ik dan natuurlijk niet leuk. Misschien doe ik voor het werk van manlief wel van die koekjes...daar moet ik iets voor verzinnen wat langer houdbaar is en moeten er veel meer zijn. En dan nog de kraamvisite. Moet ik ook nog wat voor verzinnen. Misschien wel een deel beschuiten. Daar ga ik nog even over denken. Hier wil ik ondertussen ook mijn eigen lijf wel weer terug. Lang staan en lopen gaat niet meer en te lang zitten ook niet echt. En om over het draaien in bed nog maar niet te spreken. Pfff vannacht was het weer heel erg. Ook wel 4x eruit om te plassen. Hier morgen ook 37 weken. Eerst van de week nog een bijeenkomst over borstvoeding...daarna mag hij wel komen hahaha. Maar moet er niet teveel op hopen dat hij eerder komt...dan is het zo'n teleurstelling als hij 2weken later pas komt.
Indiigo..bedankt voor de tip! Klinkt idd brrr, maar als het helpt. Chybou..wat fijn dat je kleine meis weer redelijk opgeknapt is. Vind ik altijd zo knap hoe snel ze herstellen. Hopelijk toch zorgen om niks. Ik herken je gevoel wel over het terugdraaien van de tijd, dus zo raar is het niet. Ondanks alle ongemakken ga ik het zwanger zijn zeker missen. Aurin..succes bij de groeiecho, ben benieuwd of je gyn ook al een plan maakt voor inleiden, zou fijn voor je zijn. Minimop, veel plezier met bakken, zelf doen is natuurlijk het leukste en lekkerste Hier nog steeds beroerd, al heb ik net wiebelend om mijn benen wel de ramen op onze slaapkamer gelapt. Lag er allemaal naar te loeren, kon het niet meer aan zien, haha
Ik wil ook mijn lijf terug! Vind het wel heel fijn om te lezen dat we bijna allemaal ergens last van hebben . Ik kan ook niet meer ver lopen, lang zitten of staan en omdraaien in bed is een ramp. Vanmorgen in het ziekenhuis een gesprek gehad over de bevalling. Kijk er niet meer zo tegen op. Was een erg fijn gesprek. Daarna nog even op controle bij de gyn. Ons meisje ligt al voor 2/3 ingedaald. Dacht het al te voelen, lijkt wel alsof ik op haar ga zitten als ik voorover leun. Toen ik thuis kwam van het ziekenhuis stond er vrijwel meteen een vriendin aan de deur. Ik heb van het weeeknd niet echt opgeruimd omdat ik de wc een grondige beurt heb gegeven en babykleertjes heb staan strijken. Schaamde me wel behoorlijk voor de rommel in huis. Voel me er nu nog niet prettig onder, herkennen jullie dat?