Laatste 10 weken afteltopic november 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Babbel81, 25 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momo82

Momo82 Actief lid

13 jun 2012
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Margriet, Gefeliciteerd met jullie zoon! Wat bijzonder, zon klein mannetje!!
    Hopelijk mag hij snel mee naar huis.

Beterschap voor de zieken en succes met de hoge bloeddruk!

2. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    klinkt mooi Twis! wat voor kleuren?

3. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    A1988...beterschap voor jou en je meisje. En sterkte voor je man;)

L2711..hoe is het nu? Hoop dat het allemaal meevalt en dat je alweer naar huis bent.

Chybou..hoe is het met de mysterieuze vlekjes? Kleine meis wel fit?

Margriet..oe dat is inderdaad een klein poppetje, zelfs voor het termijn, denk ik?

Twis..ben benieuwd naar het eindresultaat!

Hier wat fitter dan gisteren, wel me moeder in huis om te helpen met zoonlief. Erg fijn:)

4. Indiigo

Indiigo Actief lid

3 jan 2014
    414
    24
    18
    Zoals beloofd een fotootje van mijn buik :D Dit was met 34.6.

ML appte vandaag dat het vandaag toch wel een mooie dag zou zijn met 14-10-'14. Maar we hebben toch liever dat kindje nog even blijft zitten... Maar misschien voor diegenen die de 37 weken al behaald hebben? Zou toch wat zijn als we daar invloed op hadden...

A1988, dat lijkt me nog eens pittig voor jou en voor je man. Hoogzwanger en dan zo ziek... Sterkte!

Bijgevoegde bestanden:

5. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    Spiegel, bruin, olijfgroen en zwart. Ik weet alleen nog niet of ik licht of donker voegsel wil..
    Het is wel veel werk haha

6. KleineFee

KleineFee Niet meer actief

Weer een hoop gemist zie ik!

- Nesteldrang: Ja hoor heb er echt last van! Ben gister begonnen met de laatste schoonmaak in de babykamer. Vluchttas is klaar, oppas voor Féline is geregeld, kaartje is klaar.

- Margriet: Gefeliciteerd met jullie kleine Huub! Hopelijk mogen jullie snel met hem naar huis. Is hij wel wat langer in de lengte of is hij daarin ook niet zo groot?

- A1988: Beterschap voor jou en je dochter, vervelend dat jullie allebei geveld zijn door de griep. En dan nog hopen dat je man het straks niet overneemt natuurlijk.

- Twis: Ben ook heel benieuwd naar het resultaat! De kleuren zijn in ieder geval wel mooi bij elkaar, een heel natuurlijk geheel.

- L2711: Vervelend meid, hopelijk is er inderdaad niks ergs aan de hand! Gelukkig heb je die andere symptomen niet, anders was er waarschijnlijk meer paniek geweest omdat dat zwangerschapsvergiftiging kan aanduiden.

7. Envy

Envy Actief lid

20 jul 2014
    406
    0
    16
    Zo, hier is een hoop gekletst! Heb bijgelezen tot pagina 100 en daarna even 2 pagina's terug omdat ik zag dat Margriet is bevallen. Gefeliciteerd met de geboorte van Huub! Ben jij dan de eerste uit het topic die bevallen is? :)

Bedankt voor alle complimenten over de zwangerschapsfoto die ik postte een aantal dagen geleden. Ben er ook erg blij mee.

Afgelopen weekend hebben we eindelijk een begin kunnen maken met de babykamer. De muur is inmiddels blauw geschilderd, de lampenkap hangt en de kledingkast staat in elkaar. Zondag komt m'n schoonvader ook de commode en het ledikant in elkaar zetten. Daarna kan ik er een lap doorheen halen, de kleertjes wassen en het verder gaan inrichten/inruimen. Heerlijk klusje lijkt me met al die leuke en lieve babyspulletjes.

Vanochtend hadden we de intake met de kraamhulp, was een fijn gesprek. Geen opdringerigheid gelukkig, wat ik toch van andere mensen nogal eens hoor. We moeten nog wel een oplossing bedenken voor het bed. We hadden gehoopt dat 70 cm hoog genoeg zou zijn, maar hij moet echt nog 10 cm hoger. Helaas hebben we een bed dat niet op klossen kan, omdat ie geen poten heeft, maar uit planken bestaat. Enige oplossing die we nu kunnen bedenken is om twee losse planken onder het hoofdeind en voeteneind te plaatsen.

Gister bij de verloskundige geweest. Twee weken geleden had ons mannetje een kleine groei achterstand, dus gister weer een groei echo. Gelukkig heeft ie het ingehaald en is ie nu weer mooi gemiddeld.

Vanavond gaan we naar de info avond in het ziekenhuis over bevallen. Ben benieuwd, hoop niet dat ik na vanavond alleen nog maar nachtmerries krijg ;)

8. L2711

L2711 Actief lid

6 jul 2014
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tijd aan de ctg scan gelegen maar me bloeddruk was toen gelukkig weer normaal.. moest ook een stukje lopen door de regen en liep nogal sneller dan me lijf aankon.. en dan ook nog gelijk aan t bloeddrukmeet apparaat gegooid.. zelf gok ik dat t door me inspanning kwam daarbij kwam ik ook nog is een bekende gynaecoloog tegen die me precies aansprak toen ik me bloeddruk aan t opmeten was.. voor nu was alles goed.. bloed en urine waren ook goed.. donderdag moet ik weer terug komen en moet ik toch nog een x urine inleveren en aan de ctg.. t is voor een goed doel!

9. Misj

Misj Actief lid

10 mrt 2014
    107
    0
    0
    L2711 schrikken! Maar gelukkig is alles goed

Margriet gefeliciteerd! Wat een snelle bevalling.. Hopelijk mag Huub snel mee naar huis

Twis, ik wil mijn gipsbuik ook mozaieken. Heb jij de buik zelf gemaakt en zoja heb je die extra verstevigd? WAar heb je de mozaieksteentjes gekocht?

Wat fijn weer om te lezen dat ik niet de enige ben die het huis niet helemaal op orde heeft. Nesteldrang komt niet in mijn woordenboek voor, helaas! Had er graag last van gehad :)

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    hier toch ook een kleine nesteldrang... ik zou 1 lade van mijn dressoir opruimen..............uiteindelijk alle lades van dressoir en sidetable uitgemest en morgenochtend al het papierwerk even archiveren hahahahaha,

ach, is dat ook maar weer es gedaan :p zo'n 2 x per jaar klusje

11. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Envy...succes vanavond bij de info avond. Jullie zijn er nu vast al wel.
    Fijn dat de kleine nu goed op groei ligt.

L2711..wat fijn dat het toch allemaal goed lijkt te zijn. Goed dat ze het toch nogmaals willen controleren

Nesteldrang..zeker last van, maar dan vooral omdat er zometeen toch een 'vreemde kraam' in ons huis rondloopt. Alleen nog niet de puf ervoor( misschien ook wel beter;)

12. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    Misj: ik heb eerst 2 lagen op mijn buik gedaan, toen na het drogen nog 2 extrs gips lagen erop gedaan. Daarna het ijzerdraad voor het ophangen erin gezet, en hierover ook weer een gipslaag.
    De steentjes komen van een hobbywinkel, ik plak ze vast met montagelijm. Voor zover creatief met twis :D;)

L2711: gelukkig dat het meeviel! Hopelijk blijft het zo.

Babbel: dus jij ook aan het opruimen :p hormonen valt niet tegen te vechten

Envy: veel plezier vanavond. Fijn dat je aan het kamertje kan beginnen. Schattig he, al dat kleine spul.

13. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Heerlijk... Wakker worden om01.30 van de voorweeen...
    Niks mogen eten of drinken ivm suikertest straks.
    Ik ben nu al flauw en hongerig..

Wat een stom gedoe!

14. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Jij hebt ook wel mazzel qua slapen aurin. Hoop dat je inmiddels lekker slaapt!
    Balen van die Suikertest, hopelijk valt het je mee!

Hier wakker geworden met keelpijn. Voelde me gister al niet zo lekker en nu weet ik waarom ;). Bah, volgens mij keelontsteking. Gelukkig morgen vrij dus flink aan de thee met honing.

Ben je vatbaarder voor virussen ofzo als je zwanger bent? Heb het idee dat ik de laatste tijd van alles meepak! Ik heb in 2010 mijn amandelen laten knippen en sindsdien geen keelpijn/ontsteking meer gehad!

15. blijven hopen

blijven hopen Actief lid

2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pff zo'n zere rug kan mijn draai niet vinden hele nacht al last van elke x als ik ging plassen dacht dat het van de kou kwam maar nu kan ik er niet meer van slapen echt pijn...

*klaag momentje*

16. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag

Ja je weerstand is lager tijdens de zwangerschap, dus idd!

Beterschap.

Ik heb tot 3.30 weeen gehad. En daarna nog hazenslaapjes gedaan.
    Nu douchen aankleden en heerlijk sago naar t ziekenhuis.

17. blijven hopen

blijven hopen Actief lid

2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL
    aurin succes in het ziekenhuis!

18. Peach85

Peach85 Actief lid

27 apr 2014
    200
    144
    43
    Alphen
    Yeuh! M'n eerste dag verlof!
    Nu lekker niksen en 20 pagina's bijlezen...

19. Lisa4

Lisa4 Lid

12 aug 2013
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat kletsen hier!
    Sorry, heb niet alles bij gelezen en kan/ga niet overal op reageren, maar nog geen geboortes volgens mij.
    Hier aan m'n laatste werkdag begonnen! Raar idee hoor! Dan komt het wel weer dichtbij! Aankomend weekend nog eerst een luxe weekend weg, heerlijk! Dan nog de laatste dingen voor de baby klaar maken en dan ben ik er klaar voor!! Ben inmiddels wel zó benieuwd!!

20. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    Hier zijn de voorweeën ook begonnen., ik heb er wel iedere dag "even" last van

vatbaarder voor virus: ik weet het wel zeker. Ben eigenlijk nooit ziek, maar nu ben ik al 4 weken verkouden (neus dicht, hoesten, benauwd) en sinds vanacht ook nog keelpijn...

Vandaag 3 jaar samen met mijn vriend, mega bos bloemen gekregen dus mijn dag kan niet meer stuk haha

Deel Deze Pagina