Laatste 10 weken afteltopic november 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Babbel81, 25 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    hier redelijk geslapen, 'maar' 3 x geplast haha

2. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Nou zoals verwacht was m'n suiker prima!
    (Nog steeds) geen diabetes dus...
    Ik maak gewoon big kids!'

3. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Blijven hopen, ow ons doggie die staat op elk tijdstip te springen..
    Maar die wordt ook volgende pas 2. En is een echte deugniet!

4. Wesp

Wesp Lid

26 jan 2014
    80
    0
    0
    Hallo allemaal. Ik lees en schrijf even gezellig mee. Inmiddels alweer vanaf 33,5 week verlof, huis aan kant, kamertje klaar, nog genog films op netflix te bekijken, kan goed uit de weg... Heerlijk. Ik slaap gelukkig ook goed, veel zelfs, soms klokje rond en da smiddags nog een uurtje op de bank :D one of the lucky few dus. Ik heb zowaar vakantiegevoel en geniet met volle teugen, dat was een paar weken geleden wel anders.

5. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    heerlijk die eerste x verlof als er nog geen andere kinderen zijn wesp, geniet ervan haha,

ik heb geen last van mijn zoontje, want hij speelt superlief middags, maar een film kijken of op bed liggen zit er voor mij niet in helaas :)
    (wil mijn zoon ook niet de hele dag voor de tv/ipad zetten haha

6. KleineFee

KleineFee Niet meer actief

Goedemorgen dames, veel slecht geslapen zie ik balen!

Ik voel me niet zo lekker, ontzettend veel krampen en pijn. Ben alleen thuis met 2 kleintjes maar heb toch maar mijn moeder gebeld om te komen helpen. Ben bang dat ik het vandaag toch niet alleen afkan. Denk dat het indalingskrampen zijn want de baby was nog niet volledig ingedaald.

7. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113

Ik heb echt alleen jeuk als ik zit te broeien onder de dekens of onder de douche ga.
    Die plekken op zich zijn dan niet abnormaal warm, heb ook geen bultjes of zo
    inmiddels wel overal striemen en wondjes van het krabben.
    Heb ook echt alleen jeuk op" broeiende plekken" onder mijn Borsten, onder mijn oksels, in mijn lies en mn buik

ik douche iedere avond en was me in de ochtend ook nog eens helemaal, dus het is niet dat ik niet schoon ben ;)

Ik lees op internet dat het van de hormonen komt. Geen idee maar weet wel dat jr echt GEK word van jeuk grrr

8. L2711

L2711 Actief lid

6 jul 2014
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gezelligheid hier :) Ik mag de laatste nachten niet klagen.. Moet er wel 2x uit om te plassen maar slaap redelijk snel weer in.. Rond een uurtje of half 9 word ik pas weer wakker, heerlijk!

Spannend Philotes! Wie weet ben je de volgende :)

Ik moet vanmiddag weer aan de ctg ivm de hoge bloeddruk van dinsdag.. Ik gok dat er weer nix uitkomt.. We merken t wel vanmiddag..

9. blijven hopen

blijven hopen Actief lid

2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL
    aurin onze hond is ook 2 haha toevallig.. die is liever lui als moe vind niet erg kan ik smorgens rustig wakker worden..

kleine fee vervelend he zo'n dag had ik gisteren.. fijn dat je moeder kan komen helpen hoop voor je dat het snel over gaat.

l2711 succes bij de ctg

vandaag komt mijn moeder de badkamer poetsen vind dat zo'n rotwerk vooral nu op het einde van de zwangerschap..

morgen komt de verloskundige hier.. ze wil graag kijken hoe ons huis is om te weten waar ze straks komt te werken zeg maar. ze gaat gelijk even kijken of ons huis geschikt is voor een bad.. en dan gelijk ff bloeddruk en de ligging van de kleine checken.. volgende week een liggingsecho.

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    jeuk begint nu boven aan mijn buik, daar scheuren de oude striae gewoon fijn verder open ;)

11. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Cindy..ik heb het mijn 1e zwangerschap ook gehad. Het komt door je hormonen icm je lever, die krijgt het niet afgevoerd. Douchen is prima, maar zeker niet te vaak en niet te heet en zo min mogelijk sop en zeker niet geparfumeerd. Wel bij je vk aangeven hoor.
    Sterkte ermee.

Aurin..jeeh fijn dat je suiker goed is!

L2711..succes met de controle, duim dat het weer goed is.

Beter hopen, wat fijn dat mams je komt helpen

Kleine fee..sterkte ermee, hoop dat het het je idd wat opleverd.

Wesp..welkom en geniet maar lekker van je luie rust:)

12. Envy

Envy Actief lid

20 jul 2014
    406
    0
    16
    Ik heb gelukkig redelijk kunnen slapen. Wel veel eruit geweest om te plassen.

Ik ga zo eens proberen de kinderwagen in elkaar te zetten. Die is al een week binnen dat ie nog in dozen stond en in elkaar gezet moet worden bevalt me niet zo. Ga het gewoon proberen en anders moet vriendlief alsnog vanavond even helpen.

13. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Ik slaap een ochtendje uit en ik moet meteen 3 pagina's bijlezen ;)

Ik ben blij! De 36 weken gehaald... Dat was vanaf het moment dat we hoorden dat het er twee zijn mijn doel (laat me alsjeblieft de 36 weken halen). Alles er boven is nu meegenomen :)

14. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    spannend nu chybou inderdaad! :)

Hier moet alleen de box nog in elkaar geschroefd, wanneer zetten jullie die in huis??

manlief wil dat pas doen als de baby er al is................................. dat wil ik dus niet!! ik wil hem het liefst volgende week al klaar hebben, mooi kleed enzo erin, leuk om naar te kijken elke dag :) hij snapt dat niet, maar hij heeft pech, want ik heb hormonen en IK WIL HET!

15. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Mooie mijlpaal Chybou!fijn:)

Babebabe..we hebben hem met ruim 35wk opgezet. Je moet ook weer even wennen dat hij er staat vind ik. En is idd ook leuk:)

Envy..succes met je bouwproject. Zit vast een goede tekening bij
    Ik vind dat soort dingen altijd leuk, ben dol op puzzels.

16. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Hier op zich wel lekker geslapen, wordt nu smiddags ineens moe, maar heb dan geen zin om te slapen. Heb gister wel een dagje gehad met krampjes en zeurend gevoel. Vanochtend rondt 6uur had ik wel last van m'n bekken/schaambot. De kleine was flink actief daar beneden. Heb gisteravond ook maar ff een tas klaargezet, mocht het onverwachts gebeuren. Begin nu wel wat zenuwachtig te worden, iemand anders ook last van?

Hier heb ik de box al weken staan haha, maar nog niet met boxkleden erin hoor, want dan weet iedereen dat we een jochie krijgen en niemand van de familie wil weten wat t wordt, dus dat boxkleden komt pas wanneer het zover is.
    Gaat t boxkleden trouwens niet raar worden in de wasmachine? Of moet ik m gewoon op een fijne was draaien? Ben zo bang dat al dat 'wol' van binnen naar 1 kant gaat schuiven, zoals je ook wel es met die gewatteerde jassen, tip is dan om het in de droger te doen met tennisballen, maar dat zullen jullie vast wel weten haha.... Alleen heb ik geen droger :(

17. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik deed 1 boxkleed altijd in de wasmachine en er dan verder ook niks bij, want anders trok de centrifugeerstand het niet haha, en daarna in de droger idd... maar die heb je dus niet........... hmmmmmmmmmmmm, dat word nachtje over de radiator hangen dan als je er 1 gewassen hebt... en moet je sowieso meer dan 1 hebben dus ;)

18. KleineFee

KleineFee Niet meer actief

Toch maar de vk gebeld omdat het steeds erger werd, vind het ineens best wel spannend.

19. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    Cindy: jeuk is niet leuk. Misschien helpt een koud compres?

Aurin: fijn dat het geen suiker is! Weet je al of ze je misschien eerder gaan inleiden?

Box: deze staat hier al een weekje. Dan kunnen de honden vast wennen. Gelukkig laten ze hem goed met rust.

Wesp: welkom! Lekker dat je goed slaapt.

Chybou: gefeliciteerd! Nu wordt het echt spannend. Je kreeg een keizersnede toch? Mijn geheugen is een zeef sorry haha.

Lalaatje: ik zou hem dan liggend laten drogen, dan gaat de vulling niet zo naar 1 kant.

Misj: ik ben benieuwd naar jouw gipsbuik. Ik heb nog wel een week nodig voor hij af is.

Hier: hebben jullie ook zo'n last van tintelende benen als je te lang staat?

20. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    Spannend kleinefee! Houd je ons op de hoogte?

Deel Deze Pagina