Wat een leuk dekentje Envy! Box staat hier al best wel een tijd. ML heeft hem opgezet toen de kraamzorg de intake kwam doen. Ik pas regelmatig even op het dochtertje van een vriendin, dus het kwam eigenlijk wel goed uit dat hij al stond. Moet nu wel het boxkleed opnieuw wassen. Heb hem vorige keer niet in de droger gedaan, maar denk wel dat ik dat deze keer ga doen. Net alle enveloppen voor de geboortekaartjes geadresseerd. Geboortezegels besteld bij postnl. Tot vorige week voelde alles als vroeg, maar sinds die nacht in het ziekenhuis en die 'proef-bevalling' wil ik alles zo snel mogelijk af hebben. De ziekenhuistas staat nu ook echt klaar. Liever dat alles er wat te lang staat dan dat ML weer middenin de nacht dingen moet gaan regelen. Menstruatiekrampen waren bij mij bij nader inzien voorweeën of indalingsweeën. Zijn nu wat minder, maar heb er nog steeds af en toe last van. Ondertussen voornamelijk heel veel vloeibare afscheiding. Hoop de 37 weken wel te halen, maar daarna mag dat kleintje ook wel gewoon komen. Ben het wel een beetje zat. ML gebruikt de auto en fietsen gaat niet meer, dus ik ben echt 100% afhankelijk van mijn man.
Ohh wat een mooie kleur blauw ook zeg!! Hier ook al wat centen kwijt geraakt aan koeka spullen, ik vind het zo mooi! Hier hebben we nog geen box. Gaan we in mijn verlof halen en neerzetten. Sta nu elke keer aan het boxkleed te voelen die over het ledikantje heen hangt haha. Zijn er nog bepaalde spullen die jullie echt aanraden om in huis te halen?
Mooi envy je Joolz kinderwagen ik heb precies dezelfde Hij staat al een aardig tijdje klaar en iedere als er iemand komt beginnen ze over die mooie kinderwagen Ik heb een halfuurtje aan de ctg scan gelegen en alles was gewoon goed! Het enige wat ze opviel was dat ik waarschijnlijk een blaasontsteking heb.. Dinsdag moet ik weer naar de gynaecoloog voor standaard gesprek en daar hoor ik de uitslag.. Heb er weinig last van.. Die menstruatie achtige krampen herken ik heel erg! Gisterochtend was ik me haar aan t verven en toen kreeg ik er ineens weer last van.. Terwijl ik het meestal in de nacht heb.. Ik schrok er ff van.. Stond ik daar met me handschoentjes aan en me haar in de verf Na een tijdje trok het gevoel weer weg..
ikzelf ben heel blij met de snoozebaby wrapper, voor in de maxi, kinderwagen, lekker om in te leggen heerlijk ding! en de delta sleep! overdag mooi van de ene op de andere zij ivm. afplatting hoofdje
Wat fijn! Wel jammer van de blaasontsteking Haha..zie je al het zh binnenkomen met je hoofd nog in de verf
Haha ja het zal je gebeuren Gaat dat gewoon trouwens je haar verven? Je hoort zo veel verschillende verhalen over wel of niet slecht voor de baby en ook over dat de kleur anders kan uitpakken.. Ik zit ook te twijfelen om volgende week nog even lekker naar de kapper te gaan (als de baby nog in mijn buik zit) en dan misschien ook wel mijn haar te laten verven (gewoon plukjes dicht bij mijn eigen kleur, want ik ken mezelf daarna verf ik het weer een paar jaar niet), maar ik twijfel..
Als ik mijn haar momenteel donkerbruin verf, zoals altijd, wordt het zwart Nu heb ik m'n haar járen zwart gehad, maar ik schrok me echt kapot toen ik het voor het eerst verfde tijdens deze zwangerschap, haha. Gelukkig is het na 2 keer wassen wel weer gewoon donkerbruin. Ik merk trouwens ook dat het er véél sneller weer uit is. Na 5 keer wassen moet ik eigenlijk weer (maar daar heb ik geen zin in )
Vandaag de groeiecho gehad en ook meteen aangegeven dat ik sinds 1.5 week gek word van de jeuk. kleintje is ingedaald maar lag nog niet helemaal vast hij word nu geschat op 2480gram en het geboortegewicht word op 3600gram geschat... netjes dus. De gyn vertelde mij ook dat hij al aardig wat haar heeft.... zo schattig haha. vanwege mijn jeuk moest ik meteen bloedprikken, omdat het iets met de lever te maken kan hebben... maar er was gelukkig niets te zien in mijn bloed. Nu hopen dat de jeuk over gaat met menthol crème... maar dat komt vast goed
Dankjulliewel, ben er ook erg blij mee Vind Koeka zo'n mooi merk, hebben er ook de hoes en voetenzak voor de Maxi Cosi van. Snoozebaby is ook leuk, we hebben precies dezelfde BabeBabe
Zo wat een drukte! Chybou, top dat je 36 weken hebt gehaald! Aurin, lekker dat het echt geen suiker is! Kleine fee, heb ik een update gemist? Zijn het indalingsweeen? En welkom wesp en eventueel andere nieuwe die ik gemist heb op alle pagina's die ik door moest spitten. Vandaag bij gynaecoloog geweest. Ik ga natuurlijk of in ieder geval afwachten tot de weeën komen, dus het wachten is begonnen. Blij toe, want ze heeft gezegd dat ze me niet gaat laten ploeteren mocht het niet makkelijk gaan. Dus ik ben erg benieuwd. Wat dat betreft is het dus gewoon eigenlijk mijn eerste bevalling
nog 4 uurtjes werken morgen en dan 4 maand vrij... voelt nog heel onwerkelijk haha, maar wel zin in!! enige waar ik me druk om hoef te maken is mijn zoon op tijd naar en van school te brengen/halen whahhaha
Hehe wat een lange dag hebben we achter de rug. Het goede nieuws is: De baby zit nog in mijn buik! Ik ben een paar uur in het ziekenhuis geweest maar nu gelukkig weer lekker thuis. Heb aan de ctg gelegen en baby maakte het goed. Wel is mijn baarmoedermond al helemaal verweekt en heb ik 1 cm ontsluiting. Het zijn echt indalingsweeen geweest want de kleine ligt nu heel laag. De kans bestaat dat de kleine eerder komt, maar eigenlijk valt er niks van te zeggen. Er zijn ook vrouwen die weken met 1 cm rondlopen. De vk heeft me er wel echt op gehamerd om in ieder geval veel te rusten. Nou is het echt geen ramp al zou de baby een deze dagen komen, maar het beste is natuurlijk om het in ieder geval tot aan maandag vol te houden. Pff en nu ben ik kapot, zal morgen kijken of ik tijd heb om de lijst weer te updaten.
spannend idd, maar ook frustrerend als je dan weet dat de ontsluiting er is, zet dan ook maar door haha, ben straks ook erg benieuwd naar alle namen van de kindjes! Ik ben toch erg blij met onze keuze, al was het wel echt een strijd om iets te vinden waar we het beide mee eens waren!
Woah, hóé spannend KleineFee! Ik ben wel heel benieuwd! En joh, die lijst.. Maak je daar nu maar niet druk om, dat komt wel weer! Je kunt je energie wel voor iets anders gebruiken! Als het goed is, staan we binnenkort allemaal op 'bevallen'
Kleine fee..fijn dat je kleine nog lekker in je buik zit. Je gevoel klopte dus wel, goed dat je gebeld hebt. Liefde..goed zo'n gerustelling, ga je daar niet over piekeren. Dus het zou een gewone bevalling kunnen worden? Babebabe..wat klinkt dat lang hé 4 maanden. Cindy..dat is een mooi gewicht. Wat fijn dat je bloedwaardes goed zijn. Dus gewoon pech die jeuk. Ik legde er s'nachts natte doeken op, als ik er echt niet van kon slapen. Mijn haar is 3 wk geleden nog geverfd door mijn kapper..geen probleem. Heb niet het idee dat het bij mij er sneller uitgaat, maar ja we zijn niet allemaal hetzelfde. Selina..welkom ik heb mijn vluchttas met 36wk klaar staan( maar in mijn hoofd al veel eerder, dus ik had hem in nood zo gepakt) Hier morgen controle vk, .ben benieuwd, zou ze nu al gaan controleren op evt ontsluiting?
Ohh babbel hou op schei uit haha ik was op dat moment blij dat ik onder de douche stond en me verf eruit waste Jaa shadixx ik herken t verfverhaal.. ik wilde wat blonder via me thuiskappertje t pakte gewoon niet! Nu wilde ik weer beetje bruin dichtbij me eigen kleur, nu is t donkerder.. en t is er inderdaad sneller uit.. hoewel dat misschien dit x door de verf komt die ik zelf gebruik . mel1989 ik heb de verf van olia uhh l'oreal denk ik.. zit geen ammoniak in volgens mij.. voor me gevoel minder sterk en chemisch maar ja.. ik had dikke uitgroei moest er ff iets aan doen.. spannend kleinefee!!!!
Twiss: Die kwam juist laat, precies met 40 weken. Had er eigenlijk niet op gerekend dat deze misschien wel eerder zou kunnen komen. BabeBabe: Dat is ook weer zo ja! Maar aan de andere kant, als ik straks echt moet bevallen heb ik wel mooi die ene centimeter al binnen. Shaddixxx: Ben ook wel heel benieuwd, wij zijn op dezelfde datum uitgerekend. Wie weet ook wel straks op dezelfde dag bevallen, dat zou wel bijzonder zijn! Babbel: Wie weet gaat ze wel al controleren en anders kun je denk ik ook wel vragen of ze vast wil voelen Namen: Ik ben zooo benieuwd naar de namen! Ik kan wel zeggen dat ik denk dat de kans dat iemand dezelfde jongensnaam heeft ongeveer 20% is en de kans dat iemand dezelfde meisjesnaam heeft 1%. Denk gewoon niet dat de meidennaam een naam is waar je zo even op komt anders had ik m ook wel eerder dan 35 weken gevonden . Vraag me ook wel af hoeveel top 10 namen we hebben.