Laatste 10 weken afteltopic november 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Babbel81, 25 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Blijven hopen en Shadixxx, heel veel sterkte allebei en hou jullie taai!
    Ik denk aan jullie XX

2. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    succes en sterkte dames!! dat er aar gezonde baby's mogen komen, wanneer dan ook!!

3. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Succes Blijven Hopen!

En rot Shadixxx, het ziekenhuis en het afscheid van je zoontje. Je moederhart bloedt dan wel een beetje..

Hier weer een beetje op de been! Wel een rotnacht gehad, maar dat is standaard, merk dat het mij overdag wat minder doet, alsof ik er toch een beetje aan wen. 's Nachts ben ik helemaal chagrijnig, boos en gepijnigd haha.

4. Haha, als je je voor de honderdste keer grommend omdraait, waanzinnig gefrustreerd omdat je zo graag wilt, maar gewoon niet kúnt slapen en echt niets lekker ligt.. Zó herkenbaar.

Ik ben wel benieuwd hoe het nu bij Blijven Hopen gaat..

5. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Haha Shadixxx inderdaad. En dan manlief die 's ochtends moeilijk kijkt en een beetje een humeur heeft want 'hij heeft niet zo goed geslapen'. Lieve vent heb ik hoor, maar op zo'n moment wil ik hem wel een tik op zn neus verkopen :p

6. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Chybou..hé bah zo'n rotnacht:(
    Gisteren zei de vk dat je bij de 2e veel meer kans heb op voorweeen..dus we treffen het.

A1988..haha, herkenbaar! Al denk ik nog wel manlief moet ook goed slapen want d ie heeft na de bevalling niet die adrelinestoot en zal vast wel een nachtje dan overslaan.

Ben ook heel benieuwd naar Blijven hopen

7. blijven hopen

blijven hopen Actief lid

2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dag dames na een dag heel veel spuiten en een 2e infuus gaan ze zo mijn vliezen brekenals mn vriend er is vibd het nu wel heel spannend worden gaat ineens snel

8. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    toitoitoi!

9. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Denk aan jullie Blijven hopen!!

10. L2711

L2711 Actief lid

6 jul 2014
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend blijven hopen!! Denk aan je!! Hoop dat je vriend er snel is heb je ook extra steun!

11. Keessie

Keessie Actief lid

8 jul 2014
    358
    406
    63
    Vrouw
    Trotse melkvee boerin!
    Achterhoek
    Wow spannend Blijven hopen, en Shaddix benieuwd naar de uitslag straks.

Mbt de matras bescherming, ik heb van de week een waterdichte matras hoes bij de Aldi gehaald, een 2 persoons, bij de action hebben ze alleen 1 persoons.

Donderdag bij de vlos geweest, met 37 wkn krijg ik weer een groeiecho, mocht meneer meer dan 8 pond geschat worden bij 40 weken dan wil ze toch wel dat er actie ondernomen wordt, en ze gaat me niet overtijd laten lopen. 8 pond was zwaar genoeg eruit te persen.

We wachten het maar af.
    Lekker herfstvakantie , even niet heen en weer kleppen naar school.

Wel weer het huis vol met loges, 2 kinderen en 3 volwas. extra, ach helpen gelukkig mee en de babykamer word behangen.
    Ze blijven tot dinsdag, mijn familie woont in Zeeland en wij in de Achterhoek, gelukkig hebben we een groot huis.

Gisteren heeft mijn man zich laten steriliseren, viel enorm mee, de ingreep deed even pijn maar hij heeft er nu eigenlijk geen last van en het is niet blauw ofzo. Hij zit alweer op de tractor en vanavond gewoon de koeien melken. Had ik niet verwacht.
    Ik ben inmiddels 38 en ik vind mezelf te oud worden om nog een derde keer een baby te krijgen, anticonceptie wordt ik niet blij van dus dan maar bij hem n knoop erin.

12. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    @blijven hopen: wat spannend zeg, heel veel suc6!

Hier vandaag een beetje te druk. Ben de stad in geweest om nog wat dingen te kopen, heb een beetje teveel gelopen ben ik bang. Heb nu ontzettend last van m'n bekken en de baby ligt lekker te wroeten rond de schaamstreek, dus daar heb ik ook last van. Kan nu bijna niet meer rechtop staan en als ik dat doe heb ik alleen maar pijn! Dus ik zit nu lekker relaxed op de bank, hopen dat het nu een beetje over gaat. Schoonouders komen zo op bezoek, nu niet hopen dat ik ga bevallen hahahaha...

13. Peach85

Peach85 Actief lid

27 apr 2014
    200
    144
    43
    Alphen
    Lalaatje...gewoon lekker rustig aan doen.
    Ik heb vandaag ook weer teveel gedaan, t was ook zo lekker weer. Dan helpen die schoonmaakhormonen ook niet echt mee. Bij mij zit er nu ook een in m'n schaakstreek te vervelen. Ik dacht al even positief, als ie nu al daar zit hoef ik straks nog maar de helft haha. Waarschijnlijk werkt het zo niet helaas.

14. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Keesie..fijn dat het bij je man zo meevalt. Hopelijk morgen ook zo
    Gezellig al die drukte:)

Lala en Peach..herkenbaar, als je lekker bezig bent doe je al snel te gek. Nu dan maar goed relaxen. Ik heb voor vanavond een warme kruik voor mijn rug misschien ook wat voor je bekken?

Shaddixxx, hoe is het daar?

Blijven hopen, hoop dat inmiddels je kleine in je armen heb

15. Wauw Blijven Hopen, sowieso erg knap dat je het begin in je eentje hebt gedaan!

Lalaatje & Peach; Balen dat die productieve dagen altijd eindigen met pijn.. Inderdaad lekker rustig aan nu!

Hier denken ze toch aan een beginnende zwangerschapsvergiftiging. Ik heb inmiddels 3 liter gedronken en maar 400ml uitgeplast.. Ik ben echt enórm (en dat moet ik van iedereen aanhoren ;) ). Ik ben ook weer 1,6 kilo zwaarder dan ik gisteren was. Ze vinden het wel vreemd, omdat de bloeduitslagen prima zijn en er dus niks met m'n nieren aan de hand lijkt te zijn. Vannacht moet ik sowieso blijven en ik word zeker ingeleid, de vraag is alleen nog even wanneer..

16. Peach85

Peach85 Actief lid

27 apr 2014
    200
    144
    43
    Alphen
    Nou shaddix, das lekker dan. Voel je je al niet optimaal en dan moet je ook nog eens aanhoren dat je enorm bent.

Hou je het nog wel een beetje vol zo in het ziekenhuis? Heb je iets van boekjes of films ofzo bij om de tijd een beetje te doden? Sterkte in ieder geval!

17. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Hé das balen shadixxx! Sterkte ermee, ik hoop voor je dat het niet lang meer gaat duren.

Hier is de pijn gelukkig weer verdwenen, wat een beetje rust op de bank al niet kan doen. De kleine was net behoorlijk aan het schuiven met de voetjes boven in de buik, dat was wel even een ongemakkelijk vreemd gevoel haha. Vanavond weer lekker een avondje serie kijken op de bank, heerlijk!

Wat doen jullie zoal nu de laatste weekjes in jullie verlof?

18. KleineFee

KleineFee Niet meer actief

- Blijven Hopen: Heftig meid, succes met bevallen!!

- Shaddixxx: Vervelend dat ze nog niet zeker weten of het zwangerschapsvergiftiging is, dan kunnen ze tenminste gerichter handelen. Heb je enig idee wanneer je ingeleid wordt? Moet ik dan denken aan 37 weken of later?

- Hier: Voel me wel redelijk goed op dit moment. Wel ontzettend veel voorweeen de hele dag door. Maandag moet ik weer op controle om te kijken hoe het ervoor staat en of er iets ondernomen moet worden. Als ik me slechter ga voelen of pijn blijf houden of wat dan ook gaan ze me misschien eerder inleiden. Maar dat zien we maandag allemaal wel, zoals het nu gaat ga ik die maandag in ieder geval wel halen.

19. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Shaddixxx..fijn dat ze ook nog een keer lekker tactisch zijn;). Ze bedoelen het vast niet zoals het eruit komt.
    Hoop dat ze toch de oorzaak vinden en er wat aan kunnen doen. Dikke knuffel, hoop dat je je gezinnetje niet te hard mist.

Kleine fee..vervelend zeg die voorweeen:(..sterkte ermee

20. Peach; Ik voel me verder gelukkig prima! Ik word er juist een beetje moe van dat ik als patiënt behandeld word die elk moment kan neervallen :) Ik weet wel dat het voor m'n eigen veiligheid is hoor, maar af en toe.. Gisteren hebben ze enorm moeten klooien voor ze het infuus aangelegd kregen. Ze hebben op 3 verschillende plekken geprikt, maar omdat ik zo vol zit met vocht, lukt het amper (en heel eerlijk; de eerste die het probeerde kon het ook gewoon niet, daarna hebben ze er iemand van de IC bij gehaald en hem lukte het wel in één keer). Voor m'n eigen veiligheid, want áls het zwangerschapsvergiftiging zou zijn, moesten ze meteen in kunnen grijpen bij een epileptische aanval. Ik heb echt een hekel aan infusen (wie niet), en net toen ik er een beetje aan gewend was vandaag, bleek hij niet meer goed te zitten. Hij moest eruit en er zou later weer iemand langskomen om een nieuwe aan te leggen (deze keer hebben ze gelukkig wel meteen een anesthesist gebeld).. En nogmaals, ik snap het echt hoor, dat preventieve voor m'n eigen veiligheid, zeker gezien ik zo lastig te prikken ben, is het goed dat dat ding er vast in zit, maar toch..

Verder hou ik het in principe dus prima vol. M'n man en zoon zijn er de hele dag, we zijn stiekem naar de Zeeman geweest omdat ik nog even 'bevallingsshirts' wilde halen :), vanmiddag zijn m'n moeder en oma ook nog geweest.. Ik zie alleen heel erg op tegen de nacht.. Het alleen zijn, de rare geluiden hier, het bed wat totaal niet lekker ligt.. Ik hoop dat het gebrek aan slaap van afgelopen nacht ervoor zorgt dat ik vannacht meer slaap :)

KleineFee; Ze hebben nog geen specifieke datum genoemd, maar ik ga de 38 weken niet halen, nee..

Inmiddels is de uitslag van de 24-uurs urine er ook trouwens en het is inderdaad een beginnende zwangerschapsvergiftiging..

Voorweeën kunnen slopend zijn he? Het is misschien nog niet zo heftig, maar als het zo lang doorgaat, ben je er toch constant mee bezig en kun je ook je rust niet pakken.. Ik ben benieuwd of ze nog wat gedaan hebben bij je en of je nog verdere ontsluiting hebt gekregen!

Lalaatje; Ik heb vanaf het begin van m'n zwangerschap allemaal programma's als 'One Born Every Minute' opgenomen en die de afgelopen weken vanuit bed teruggekeken :D Af en toe was dat heel geruststellend; van die mooie, rustige bevallingen waarbij het lijkt alsof het allemaal heel makkelijk is, maar af en toe werkte het ook iets eh, minder geruststellend :)

Deel Deze Pagina