Schoonmaakhulp!! Haha i wish.....hier blijft alles doordraaien met een kleuter van bijna 4 Dus ook mijn huishouden. De eerste keer dat ik zwanger was had ik wel hulp van me zus maar die woont wat verder weg en is druk met haar eigen gezin. Wil voor de rest ook niemand lastig vallen met mijn huishouden Voor de rest gaat alles hier zo zijn gangetje......nog steeds geen datum voor de geplande ks hoop dat dan de 27e te horen als ik normaal gezien de laatste x keer naar de gyn zou moeten. Was eerst gepland voor 5 nov dus oppas etc allemaal geregeld kwam ik vorige week op controle bleek de ok vol te zitten. Ze zou er achteraan gaan wat blijkt is ze op vakantie tot de 27e :/ dus vrees dat er dan ook nog niets geregeld zou zijn en ze dan pas aan de slag gaat met een datum want het zh kon me niets zeggen en stond me uitgerekende datum als ks gepland :/ Word der mega pissig van. Verder gewoon de normale kwaaltjes......alleen eergisteren flink pijn gehad aan me rechterzij en sinds die tijd wat minder bewegingen in me buik en sinds vanmorgen dat ik ben opgestaan last van me stuitje......antwoord van zh is dat de kleine minder ruimte heeft en me banden oprekken. Kunnen ze goed door de telefoon zien vind je niet Moest maar bellen als ik dacht dat ik weeen had Verder slecht heel slecht slapen wat me echt opbreekt Och de laatste loodjes zullen we maar zeggen..... Zo dit was dan ff mijn updatetje @kleinefee: Ik reageer niet veel maar ben er wel Het is ook best veel om te volgen laat staan om te antwoorden op alles maar zou graag op de lijst willen blijven staan
Aurin succes! Hoop dat je goed nieuws hebt straks en dat t allemaal wel meevalt! Babebabe wat fijn!!! Haha leuke reactie van je kerel! Ik weet nog wel in t begin dat ik net zwanger was dat ik dacht geef mij een keizersnee; ) en dan zie ik jou reactie heerlijk!! Word er zelf blij van Ik heb eindelijk weer goed geslapen.. wel wakker geweest maar toch weer paar x in slaap gevallen! Wel werd ik net met hoofdpijn wakker dat is dan weer de prijs die ik voor uitslapen moet betalen
Aurin..hoop dat alles goed is in het zh. Hier ook een omaprazol gebruiker, als sinds 8wk zwanger.Lijkt ook wel wat beter te gaan, nu de kleine ingedaald is. Lilmomo..nou dat schiet lekker op dan met je planning voor de ks. Niet fijn dat ze je niet serieus met je klachten nemen, maar het klinkt wel bekend. L2711..fijn, goed geslapen! Jammer van je hoofdpijn. Ik heb dat vaak na mijn middagdutje, goed uitgerust, maar helemaal duf. Schoonmaakhulp..ik heb een lieve schoonmama en manlief doet wat meer dan anders Wat een storm vannacht hé, zag ons al er door moeten, omdat de kleine dacht, nu is een goed moment. Maar nee, zit nog lekker veilig in mijn buik.
Heerlijk die harde wind zeg! Normaal kan ik er altijd goed van slapen, maar tsja, wordt steeds wakker van een vriend die bomen om ligt te zagen hahah. Dus niet echt super geslapen, na 7 uur wel weer, werd net wakker, nog steeds moe.... En wat last van de bekken, heb gisteravond nog heel lang kleertjes staan strijken. De kledingkast is iig al een stuk ingeruimd, zo blij! Nu de commode nog en bedje opmaken :-D
Haha, dat heb ik me dus ook zitten bedenken. Manlief zit de hele week 3 uur rijden bij mij vandaan in een huisje waar hij met zijn mobiel geen bereik heeft. Wel WiFi, maar dat is heel traag en gisteravond viel de stroom telkens uit waardoor hij dus volledig onbereikbaar was. Daarbij was het in zulke storm natuurlijk meer dan 3 uur rijden geweest. Heb kleintje toch maar even verteld dat het gewaardeerd zou worden als t nog even zou blijven zitten. Oh, manlief is ook nog ziek trouwens, om het nog spannender te maken.
Zo ik mag naar huis. Bldruk schommelt erg. Maar kan er mee door. Ctg was goed, ukkie was enorm druk en had veel harde buiken. Bloeduitslagen en urine volgt nog. Maar voor nu denken ze dat t door grote van ons meisje komt, longen in verdrukking en maag ook. Dus idd omeprazol en antagel meegekregen. En moet bellen als t erger wordt of ik t niet vertrouw. Uitslag bloed etc belt ze later door.
hier controle weer goed, alleen lag de kleine eerst mooi vast in het bekken is die nu gedraaid (wel hoofd naar beneden) en ligt niet meer vast. dus hopen dat niet nog verder gaat draaien maar was geen ruimte voor als het goed is. @babe mooi dat de kleine gedraaid is hoop dat het zo mag blijven. hier geen schoonmaakhulp en vl heeft besloten een schuur te bouwen nu nog ff dus nu ook nog dikke zooi hier blijf aan het schoonmaken maja moet hij dadelijk zelf de troep maar opruimen.
Oke das fijn! Hopelijk beetje verlichting met de omeprazol en antagel! Hopelijk bloed en urine ook gewoon in orde!
Gelukkig Aurin. Hopen dat de medicijnen hun werk doen. Hier vanmiddag de laatste groeiecho, ben benieuwd.
Fijn aurin! Lekker mutsie nog ff een schuur bouwen hahaha! Ik zit er al tegenaan te hikken dat mijn vriend vanavond weer kookt terwijl ik net weer de keuken een beetje op orde heb, lekker beetje gepoetst.. Hij kookt heerlijk maar hij maakt er altijd zo'n tering bende van.. En opruimen.. Dat bestaat niet in zijn woordenboek grr.. Verder is ie heel lief hoor Hoop dat ik me er snel niet meer zo druk om hoeft te maken en dat de kleine man zich binnenkort meld
L2711, dat klinkt als alle mannen whahaha, mijn man heeft alles ook altijd tot aant plafond zitten als hij kookt.............. en tussendoor waar je klaar mee bent opruimen, nope... gewoon alles lekker laten staan.... grrrrrrrrrrr, zo zijn 'wij' vrouwen niet Schoonmaken, ik heb dus echte en betaalde hulp, snap dat je niet familie/bekenden wil vragen, ik vind dat ook niet zo fijn... maar deze vrouw krijgt gewoon geld, dus poetsen maar Ben nog steeds heel blij haha, ik vind een KS toch eng.... half verlamd, catheter, je kind uit je gehaald zien worden enzo.... tja... komt ook omdat ik het nog nooit heb meegemaakt natuurlijk.... Het is niet dat ik straks lachend de ween doorwerk ofzo hahaha, dat word ook geen pretje!! maar daar ben ik wel zelf helemaal bij en baas... (tot zover...) geeft me een iets beter gevoel van 'controle' ofzo... word wel steeds spannender zo hier allemaal
Babe: wat fijn dat de kleine gedraaid is! Ks lijkt mij ook niks, maar soms heb je niet te kiezen. Man: ml helpt me waar hij kan, maar dat is toch anders dan wanneer ik het zelf doe. Schoonmama wil wel helpen, maar ik kan moeilijk hulp accepteren. Aurin: gelukkig geen zwangerschapsvergiftiging! Al klinkt maagzuur ook niet fijn Mutsy: ik zou ook niet moeten denken aan nog meer troep ik wordt al gek als er ergens op de grond een pluisje ligt, normaal ben ik echt niet zo haha. Gister had ik harde buiken die om de 5 minuten kwamen, helaas hield het op na 2 uur. Maar ik heb wel de 37 weken gehaald
Ik lees zo even alles terug, maar ik plaats eerst even een ego berichtje. Herkent iemand dit? Ik ben net best wel geschrokken.. Ik was even gaan liggen, maar het slapen lukte niet echt. Ik stapte dus weer uit bed en ging even naar de wc. Maar ik zakte helemaal door mijn benen en kon niet normaal recht lopen. Ik had zo veel pijn in mijn onderbuik/daar onder en het straalde helemaal uit naar mijn rug. Dus toen dacht ik, ik plof even lekker neer op de wc, maar dat deed nog meer pijn!!! Op de terug weg strompelde ik met mijn handen onder mijn buik terug naar bed en daar lig ik nu gelukkig weer. Nu trekt de pijn wel weg, maar wat kan het geweest zijn? Echt VEEL pijn, ik heb wel vaker krampjes en steken, maar dit.. Vanochtend nog bij de vk geweest en alles was juist zo goed.
Nou als ik lig kan ik niet echt lekker meer ontspannen, maar wie nog wel haha Ik denk niet dat het mijn banden waren. Ik heb een vrij hoge pijngrens, maar net kon ik wel door de grond zakken. Het is nu gelukkig aardig weggetrokken, hopelijk was het 1malig. -Schoonmaakhulp heb ik ook niet, ik doe alles nog zelf. Zolang dat gaat dan, mijn vriend werkt 50 uur per week en ik wil hem niet nog meer laten werken. Als ik ergens niet bij kan vraag ik natuurlijk wel zijn hulp. En ik verdeel het heel erg, gister heb ik beneden gedaan en dan vandaag boven en morgen de zolder bijvoorbeeld. -Slecht slapen wisselt hier, vannacht slecht geslapen door de wind en ik slaap vaak slecht na een goede nacht (gister nacht wel redelijk goed geslapen) -Verbouwen moet ik hier ook niet meer aan denken, gelukkig is het een schuur en niks in huis. Hier was de babykamer 'pas' met 34 weken klaar en daarna nog nieuw laminaat in 2 andere kamers gelegd en de trap naar zolder gestoffeerd en wat was ik blij toen we eindelijk uit de troep waren. -Babebabe wat fijn dat je baby goed ligt! -Aurin gelukkig mag je naar huis en hopelijk werken je medicijnen snel..
@me1989 herken het niet zo erg heb wel eens steken tijdens lopen moet ik even stil blijven staan en dan gaat het wel weer of als ik te snel wil. gelukkig een schuur ja in huis moet ik helemaal niet aan denken vind dit al erg zat. @aurin hopen dat de medicijnen aanslaan en dat je het nog ff volhoudt