Laatste 10 weken afteltopic november 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Babbel81, 25 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    prachtig meiske en mooie naam shadixx!! geniet ervan, en hoop dat je zelf ook snel opknapt!!

qua boodschappen doe ik alle frisdrank, melkpakken e.d. los in de kofferbak en laat ik daar liggen, en de rest van de boodschappen verdeel ik over 2 a 3 grote shoppers zodat ze per stuk niet zoveel wegen en ik ze zelf zonder al teveel pijn naar binnen sjouwen kan.... das wel wat anders dan alles gewoon in 1 krat kunnen sjouwen!! ik voel me soms wel gehandicapt :(

vooral afgelopen week toen zoonlief koorts had en aan het ijlen was op bed, en ik niet fatsoenlijk bij hem kon liggen omdat mijn buik in de weg zat :( papa troost ook prima.... maar als mama wil je dan ook graag bij je zoon liggen!! maar hij had ook groeipijn en steeds trappen met zijn beentjes, dus dat was niet zo handig...

2. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Verschrikkelijk boodschappen doen. Vl doet altijd de boodschappen. Ik kan er gewoon niet tegen om door de winkels te lopen en alles zoeken. En als we samen gaan dan sta ik minuten voor een product: welke zal ik doen? Nou nee, vl is heel snel en is ook zomaar weer thuis! Kan ik me mooi bezighouden in huis haha.

Vandaag nog even heerlijk weggeweest. Plantjes gekocht en langs de woonboulevard geweest. Mn favoriete bezigheid :-D gelukkig was dit niet al te zwaar. Maar nu wel lekker in de rustmodus!

3. Indiigo

Indiigo Actief lid

3 jan 2014
    414
    24
    18
    Shadixxx, wat een prachtige meid! Gefeliciteerd!

Boodschappen doet ml meestal, maar ik probeer van tevoren een lijstje te maken. Hij koopt meestal gewoon wat aanbiedingen en dan op hoop van zegen dat er in de loop van de week behoorlijke maaltijden van te maken zijn. Ach, dan mag ik nog even naar de super lopen. Vind ik ook wel lekker eigenlijk.

4. KleineFee

KleineFee Niet meer actief

Wauw Shaddixxx wat een prachtige meid!! Geniet er van!

5. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Shaddixx..wauw wat een plaatje jullie dochter!! Zo wil ik helemaal graag onze kleine zien. Ze zal zeker alle narigheid van afgelopen tijd goedmaken. Jammer dat jezelf nog niet hersteld bent, sterkte ermee.

Weltrusten dames!

6. mik81

mik81 Niet meer actief

Wauw :D daar is er weer een nieuw lief en klein mensje! Prachtige naam! Gefeliciteerd! Hopelijk knap je snel op.

7. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    En helaas alweer anderhalf uur wakker grr...

8. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Hmmm... al 1,5 uur wakker, wakker, wakker! Wat zal ik eens gaan doen? Het hele huis ligt hier nog op één oor. En eerlijk, er is (behalve de ramen zemen) hier echt niets meer dat ik moet doen. Lastig hoor! ;)
    Twis en Mik, wat hebben jullie uiteindelijk ondernomen?

9. Indiigo

Indiigo Actief lid

3 jan 2014
    414
    24
    18
    Goedemorgen. Ook ik al sinds 5 uur definitief wakker. Gelukkig kon ik nog wat nuttigs doen. Moest iemand naar het station brengen.

Nu maar vast bezig met sinterklaasgedichten. Moet ook gebeuren en eigenlijk wil ik dat niet moeten doen als die kleine er is.

10. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Haha, Indiigo, dat is een idee! Sinterklaasgedichten schrijven. :)
    Ik had van de week net aangekondigd dat we dit jaar waarschijnlijk niet echt toe gaan komen aan een uitgebreide pakjesavond.
    Er wordt bij ons in de familie flink uitgepakt met gedichten en surprises.
    Ik heb vorig jaar voor mijn zwager een werkende (hij draaide echt) midgetgolf molen gebouwd. Hij is helemaal wild van golfen... Hij was erg gaaf, maar wat een werk. Zie mezelf dat begin december met 2 baby's en een kleine meid van 2 niet doen ;)
    Maar ja, als ik nu toch op belachelijke tijden wakker ben...

11. Indiigo

Indiigo Actief lid

3 jan 2014
    414
    24
    18
    Wauw, Chybou, wat tof! Ja, wij pakken ook altijd flink uit. We vieren het zowel bij mijn ouders als bij ml's ouders op het moment. Gelukkig weet ik al wel wat ik ga maken, maar ook ik doe dat liever niet als die kleine er zo is. En nu heb ik toch de tijd.

12. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    Klinkt als een gave surprise Chybou. Ik heb uiteindelijk mijn boek maar uitgelezen. Straks nog lunchen met de schoonfamilie en daarna maar weer lekker even slapen:p

13. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

23 okt 2013
    673
    0
    0
    Shadixx gefeliciteerd met jullie mooie dochter!
    Hopelijk gaat het dnel wat beter met je!

14. blijven hopen

blijven hopen Actief lid

2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL
    Shadixx gefeliciteerd wat een mooi meisje! Wel klein zeg dacht dat eline al klein was wel erg schattig ;)

Hier voel ik me elke dag een stukje beter. Lig nog wel bijna de hele dag op bed dat is wel saai mja voor een goed doel laten we maar zeggen.. Ik zal ook even een foto plaatsen heb ik nog niet aan gedacht..

Bijgevoegde bestanden:

15. mik81

mik81 Niet meer actief

Lievvvvv :D!

16. Keessie

Keessie Actief lid

8 jul 2014
    358
    406
    63
    Vrouw
    Trotse melkvee boerin!
    Achterhoek
    Shaddix gefeliciteerd met jullie dochter!

Blijven Hopen , wat n dotje.

Boodschappen doe ik nog zelf, fijn zelf scannen en ik vraag of er iemand meeloopt om de tassen in de auto te zetten. Dat scannen is prettig, niet meer de boodschappen tig x in handen. En thuis helpt ml met uitpakken en sjouwen.

Ik word nu smorgens wakker met een pijnlijke buik, al een paar morgens, ik weet dan ook niet hoe ik dan nog lekker kan liggen. Als ik dan weer even in de benen ben trekt t weg.

Alles is nu klaar voor de baby, zelfs al de zkh tas ingepakt en de logeer tas voor onze dochter. Lijst voor de huisdieren verzorging is klaar , nu is het nog de dagelijkse dingetjes, af en toe boodschappen, wat stofzuigen en wat ik nog verzin. Maandag dochter weer naar school.

Een jaar geleden zijn we naar de boerderij verhuisd, toen niet durven dromen dat er toch nog een baby'tje erbij kwam.
    De wieg die we gaan gebruiken is hier van de boerderij, onze vennoot heeft er ook nog in gelegen, ze hebben toen gevraagd of onze baby dan in het wiegje mag.

Fijn weekend allemaal!

17. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    prachtige foto ook blijven hopen, krijg er al helemal zin in!!

hier weer een slechte nacht :( kan echt niet lang meer op 1 zij liggen van de pijnlijke heupen, en de baby was me veelsterustig........... voel hem nu wel hoor, maar niet meer zo trapperdetrap als de eerste paar dagen na zijn draaiing, zou hijtoen even 3 dagen lang zijn nieuwe bewegingsvrijheid uitgetest hebben ofzo? hahah,

Ik zei net tegen mijn man, verlof is leuk... maar vind het ook saai, het is eigenlijk voornamelijk wachten tot de baby komt....
    gelukkig volgende week al aardig volgepland, dus dan zijn we alweer 36 weekjes :p

ik ''moet'' ook niks meer... ja de ramen bbuiten lappen, maar dat kan ik echt zelf niet meer hahaha, verder is alles wel klaar...
    het enige wat ik moet is niks doen en de tijd om zien te krijgen :p

een luxeprobleem natuurlijk hihi,

18. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Blijven hopen..wat een schatje,<3..ligt ze wel naast je bed? Kan je in ieder geval naar haar kijken als je je verveelt.

Keesie..altijd mooi als een wiegje weer gebruikt mag worden. En jullie kadootje zal er vast heerlijk in slapen.

Babebabe..balen dat je weer zo'n slechte nacht hebt gehad. Misschien ook eens een kruik proberen. Succes met 'niksen':p

Bij deze nog een tip van onze vk voor tijdens de bevalling. Dextro..voor net even een energieboost. Zit bij mij in de vluchttas:)

19. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    dextro, goede tip! :)

20. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Haha herkenbaar BabeBabe; je voelt je echt zo'n broedkip. Ik heb ook alle "moetjes" gedaan. Af en toe ga ik maar slapen want dan is er weer een paar uur voorbij haha.
    Probeer nog veel af te spreken of lekker ontspannen met een boek maar ik kan de rust niet vinden.

Deel Deze Pagina