Laatste 10 weken afteltopic november 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Babbel81, 25 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Zou zomaar kunnen dat het met hormonen te maken heeft.
    Week 38 toch voor jou, chybou? Dat was dacht ik het enige watje gezegd had hier. Spannend hoor, doordat ik natuurlijk wil beginnen/ bevallen heb ik nu geen enkel idee nog. Ik hoop zelf komende week of anders rond uitgerekende datum Maar je hebt het niet voor het zeggen... Ben wel benieuwd wat de volgende speciale dag gaat worden.

Vrijdag een school reünie, hoop wel dat ik heen kan eigenlijk. En woensdag 5nov Ajax Barcelona. Zou ik ook nog wel heen willen... We zullen zien;)

2. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Aurin..heel herkenbaar. Ik zei vandaag tegen mijn man, net alsof iemand er hard tegenaan heeft geschopt. Helemaal gevoelig en beurs die onderkant

Chybou..fijn dat alles wel in de auto past. En vakantie, kar erachter

Rest van de dames, Sorry ben het alweer kwijt. Ben zo moe( maar kom nu niet in slaap)lichamelijk, maar ook geestelijk. Niet depri, maar soort onder invloed. Heel warrig. Zal wel weer een kwaaltje zijn

Welterusten!

3. Peach85

Peach85 Actief lid

27 apr 2014
    200
    144
    43
    Alphen
    Shadix, gefeliciteerd! Geniet ervan samen. Maar dat zal vast goedkomen, wat een schattige foto!

Aurin, heb hier ookveel last van m'n schaambot. Volgens de vk en gyn ligt onze uk al erg ver ingedaald en t hoofdje vast. Je voelt dan schijnbaar t kraakbeen en je schaambot "bewegen/ oprekken ". Verder hangt t ook samen met je banden en bij jou dan ook nog met je bekken.

Vandaag een voedingsbeha gekocht. Je hebt van die mooie maar aangezien ik niet weet of t lukt wilde ik er een voor overdag en snachts. En die hebben ze natuurlijk weer alleen in model OMA in mijn maat. Ach jah. Hopen dat t lukt en dan snel een mooie halen.

Slaap lekker allemaal. Hopen dat jullie het uurtje extra erbij krijgen in de vorm van een goede nachtrust!

4. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    En anders mogen we een uur langer plafond staren hihi slaap lekker allemaal.

5. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Thanks dames voor jullie berichtjes!

Zit nu nog op verjaardag, zo maar weer op naar huis, begin al aardig moe te worden. Straks lekker een uurtje langer liggen. Hopelijk ben ik morgen niet te brak met mn bekken, dan kan ik nog even de stad in (koopzondag). Slaap lekker allemaal!!!

6. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Dames..ben nu op de verloskamer.:$ Lijken geen voorweeen, vk komt zo controleren.

7. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag

Ow spannend!!!

8. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    2 cm ontsluiting..dus nog niet heel ver, maar we mogen blijven. Dus het lijkt toch echt te gebeuren( was wel bang dat het toch voorwerk zou zijn;))

9. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Spannend!!!
    Hoop dat t doorzet! Zet m op!!

10. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Aurin, dank!:)

11. L2711

L2711 Actief lid

6 jul 2014
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babbel succes!!!

12. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    L2711, Dank:)

Het zet nog niet echt door. Weeën komen nog niet regelmatig, vliezen nog niet gebroken. Vk komt zo weer even kijken, misschien gaat ze ze zelf wel breken

13. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Hoest nu babbel?

Wat een drama nacht hier! Van 2.00-5.00 wakker.
    En nu gaat VL naar z'n werk dus weer wakker.
    Meisje enorm druk waardoor m'n darmen overstuur zijn en ik net al naar toilet kon rennen.
    Ben zo moe!
    Hoop dat zoonlief me nog even laat slapen. Die mag erom
    7.00 uit en tv gaan kijken...

14. Indiigo

Indiigo Actief lid

3 jan 2014
    414
    24
    18
    Goedemorgen. Babbel, spannend zeg! Ben heel benieuwd!

Aurin, balen dat je zo'n rotnacht hebt! Hier niet heel dramatisvh, maar ook niet echt fijn. Wel iets langer dan normaal. Vermoed dat ik weer een punt had bereikt dat mijn lichaam echt even bij moest slapen. Merkte het gisteren al, dat ik er helemaal doorheen zat. Emotioneel, lichamelijk, alles.

Je verspreken met de naam, dat is wel even slikken lijkt me. Wij gebruiken de naam zelf eigenlijk nooit nog, dus dat scheelt. Verspreken qua geslacht gebeurt wel eens, maar meestal kan ik er overheen praten. Zijn nu 2 mensen buiten ml en ik die het weten en dat vind ik eigenlijk wel heel fijn.

Hier de 37 weken gehaald! Was ongeveer de uren aan het aftellen gisteravond. Nu mag je echt komen, zei ik tegen beeb. En dat mag ook echt wel. Maar ja, genetisch gezien (kijkende naar mijn moeder en tante) heb ik erg grote kans om overtijd te lopen. Denk dat de gyn wel eerder dan dat gaat inleiden, dus dat scheelt. Ben de laatste dagen enorm winderig, darmen zijn echt raar bezig. Plus menstruatieachtige krampen en natuurlijk de eeuwige pijn, maar durf onderhand nergens meer op te hopen.

15. mik81

mik81 Niet meer actief

Succes Babbel. Hopelijk inmiddels meer actie of zelfs een wondertje in je armen :).

16. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Ontsluiting wilde niet vlotten, gelukkig nu sinds uurtje weeeen wel frequenter. Om 09.00 uur weer controle ontsluiting.

17. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    Succes babbel!

18. mutsie87

mutsie87 Lid

22 mei 2014
    82
    0
    6
    NULL
    NULL
    succes babbel!

hoop dat ik gauw aan de beurt ben het mag nu wel komen ben er wel een beetje klaar mee (klaag klaag)

hier ook geen fijne nacht halve nacht wakker en lag er nog wel laat in omdat we verjaardag hadden en had gehoopt met tijd verzetten dat ik dan nog ff iets langer zou slapen:(

19. Momo82

Momo82 Actief lid

13 jun 2012
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whaa! Spannend Babbel! Heerlijk zon live verslag.
    Hopelijk duurt het niet te lang meer.

Hier voor het eerst wakker geworden vol van het vocht. Eerste keer deze swangerschap. Beetje balen want wilde eigenlijk veel doen vandaag aangezien vl ook thuis is en de nesteldrang in vol tempo aanwezig is. Door de week kom ik echter tot weinig met de bi en een rondrennende peuter!

20. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    succe babbel!!

Hier goed geslapen! iedereen wel de klok achteruit gedaan ;)

even kijken wat we vandaag gaan doen, koopzondag is wel leuk, behalve dat winkelen niet meer mijn favoriete bezigheid is whahaha

Deel Deze Pagina