Hi meiden, wat leuk, een afteltopic! Kwam jullie toevallig tegen en zie ook wat bekende namen: kleinefee, aurin, chybou Aftellen naar november, heel m'n zwangerschap niet gedacht november te gaan halen (met 34 en 36 weken bevallen), maar het lijkt er steeds meer op dus lijkt me leuk hier mee te kletsen Hoe voelt iedereen zich? Zijn er al (veel) meiden bevallen?
Babbel, balen! Hopelijk zet het binnenkort wel door! Nu even inderdaad goed je rust pakken. Kleinefee, succes! Duimen! Aurin, lastig hè van die dagen... Sterkte! Peach, volgens mij is het voor iedereen anders. Mijn buik staat heel vaak strak en dat noem ik dan harde buiken. Regelmatig komt daar een menstruatiekrampen-achtige pijn in onderrug en onderbuik bij, en op die momenten hoop ik altijd maar dat dat betekent dat er iets gebeurt. Ik noem het bij mij pas echt voorweeën wanneer ik een soort scherpe pijn voel tijdens zo'n verstrakking in een soort brede baan vanaf mijn schaamstreek naar mijn navel. Dat gevoel herken ik namelijk van toen ze met 34.4 dachten dat ik aan het bevallen was. Die pijn komt eens in de paar dagen opzetten, maar dan wel een paar uur lang regelmatig. Hier vandaag weer veel harde buiken, soms pijnlijker dan op andere momenten. Als ik stukjes loop of buk oid ook echt steken enzo.
Hoi hoi! Lees even met jullie mee😉ben nu 36.4 weken zwanger en 19 november uitgerekend van de tweede! Heb er zin in! Nesteldrang all over, mijn vent wordt er gek van😜 onze kleine meid van 2,5 is ook zo'n lieve schat.. Speelt verloskundige, baby luisteren, mama liggen.. Hihi! Vandaag 4.20 uur wakker nieuwe tijd, pfff.. Hoop dat ze morgen wel wat langer doorslaapt😴 ik heb net even een dutje gedaan en ons meisje slaapt nog.. Voorweeen heb ik ook.. Ze komen en gaan.. Vorige x 3 weken lang met 3cm ontsluiting rondgelopen, dus het zegt echt helemaal niets.. Hoop dat jullie allemaal een voorspoedige bevalling hebben! Liefs
Shaddixx en blijven hopen: gefeliciteerd! Wat een schatjes superlief! Babbel en kleine fee: succes alvast! Hopelijk zet het allemaal goed door en zijn jullie ook snel een klein wondertje rijker! Sinds de draaipoging een branderig en zeurderig gevoel down there en enorm last van mijn rug links onderin, net alsof ik op slot schiet. Als ik eenmaal weer een stuk gelopen gaat het wel. Maar het doet echt zeer. Iemand een idee wat dit kan zijn?
@ kleinefee ... Goodluck! Hopelijk snel je wondertje in je armen! @ babbel ... He wat teleurstellend dat het niet doorzet zeg. Hmm ... Je stelt je er toch op in dan. @ lola ... Leuk jij ook 19/11 uitergerekend! Ik ook. Al hoop ik dat niet te halen. Zou fijn zijn als mini besluit iets eerder te komen. De verloskundige verwacht dat wel maar ja 'eerst zien (of voelen) en dan geloven' .
Hoera Babbel! Succes meis! Josjo, leuk je hier te zien! Op naar de 37 weken! Drie keer is scheepsrecht zullen we maar denken
Spannend hoor, ben zo benieuwd! Ik heb net chinees gegeten. Zou dat echt een bevalling opwekken met 38 weken of moet je dan wat verder zijn? En wat moet je dan eigenlijk eten van de chinees om t te laten opwekken. Ik eet meestal gewoon nasi, sate en babi pangang. Of is het gewoon een fabel?
Fabeltje.... Zoals naar mijn mening al die dingen die de bevalling op zouden kunnen wekken. Bij mij werkte niks! Haha
Hier ook even een kleine update van onze mooie dag! Om 14.08 zijn wij voor de 2e keer papa en mama geworden. En wederom van een prachtige dochter! Dus iedereen die dacht dat we een zoontje zouden krijgen had het mooi mis. En mijn man had gelijk met het geslacht én de bevaldatum! Ons kleine meisje heeft van ons de naam Lorena gekregen. Ze weegt 3260 gram en is maar liefst 52 cm lang. Ze ziet er nu nog een lichtelijk mishandeld uit doordat ze niet goed door het geboortekanaal heen kwam, ze is bont en blauw. Ze ligt heerlijk tevreden te slapen in het bedje naast me. Kan niet wachten tot Fee er morgen ook is en we heerlijk met zn viertjes compleet zijn. En nu zit mijn lichaam nog veel te vol met geluk om te gaan slapen, kan mijn ogen niet van ons mooie poppetje afhouden!
Kleinefee, gefeliciteerd!! Wat snel gedaan! Arm meisje bont en blauw, hoop dat ze goed herstelt! Lekker genieten nu!