Gefeliciteerd kleine fee en babbel met jullie dochters! zijn al best wat baby's die niet konden/wouden wachten tot november.. mensen bij wie het goed rommelt succes! me1989 (volgens mij vroeg jij hoe weeën voelden) bij mij was het voornamelijk pijn in de bekken wat een beetje doortrok naar mijn rug. Dus niet door de hele buik.
Josjo, wel eens gedacht aan blaasontsteking? Heb ik ook gehad met precies dezelfde klachten.., even urine laten testen😉
Ik heb net ananas gegeten, tonic gedronken, gewandeld, de trap een paar keer opgelopen en ga het vanavond gezellig maken met mijn vriend. En stiekem weet ik ook wel dat het fabeltjes zijn, maar ik wil zo graag dat de kleine komt en ben jaloers op de meiden die al bevallen zijn Ik weet niet wie het zei van de weeën in de bekken en onderrug voelen.. Maar ik denk dat ik dan de afgelopen week elke avond 'oefen weeën' heb. Ik kan ook niet altijd meer mijn benen optrekken (foetushouding zeg maar), want dat doet onderin zo'n pijn!!!
@Babbel, gefeliciteerd met jullie dochter! Ik hoop dat jullie inmiddels lekker thuis zijn! @Indigo, zulke klachten had ik ook toen het begon, ik hoop dat het snel doorzet! @me1989, succes met je voorbereidingen, haha. Als het heeft geholpen hoor ik het graag! @weeen, hier pijnlijke harde buiken, voornamelijk onderin m'n buik. Geen rugweeen of ed gehad.
Even alleen een ego berichtje. Net de laatste controle voor de KS gehad. Groen licht gekregen. Ik krijg een 'gentle sectio'. Ik ben zo blij!
Wat fijn! Loontje, dankjewel. Ik hoop het ook. Buik blijft heel onrustig en veel harde buiken, maar kan niet zeggen dat het echt doorzet. Normaal gaan we op maandag altijd dansen. Twijfel nu. Zou die beweging het juist bevorderen of tegen houden? Weet ook niet of ik het zie zitten, maar ik ben niet zo van 'zomaar' afzeggen en mis liever niet teveel lessen. Misschien duurt het nog wel 4 weken!
Chybou: fijn hoor Indigo: ik zou gewoon gaan. Mocht het doorzetten, kan je altijd nog naar huis. Ik heb net een stoofpot gemaakt, alleen er zit rode wijn in. Kan ik dit wel eten? Het staat wel al 3 uur te pruttelen.
Twis, alcohol zal er niet 100% uit zijn, maar het is onderhand wel te verwaarlozen. In principe doe ik het niet, maar heb laatst ook een keertje stoofpeertjes gegeten waar rode wijn door zat. Een keertje is niet zo erg. Zou het niet elke dag doen
Zo, even heel wat pagina's bijgelezen en inmiddels zijn er drie meisjes geboren! Welkom op de wereld Ninthe, Lorena en Saskia! Afgelopen vrijdag laatste controle gehad en ook het geboorteplan besproken. Ben weer goedgekeurd. Kleine ligt nog niet helemaal ingedaald. Aankomende woensdag 37 weken zwanger, begin het nu wel spannend te vinden. Heb eigenlijk voornamelijk last van vocht in m'n handen en soms een iets mindere dag, maar over het algemeen voel ik me echt nog prima. Deze week nog de allerlaatste dingetjes halen en m'n vluchtkoffer maar alvast klaar zetten. Gelukkig heb ik wel al een lijstje gemaakt.
nou volgens mij verdampt de alcohol dan gewoon hoor, dus lijkt me geen probleem zeker niet als het 3 uur gepruttelt heeft! dan blijft er verwaarloosbaar percentage over, net als in een rijpe banaan
Ik zou het ook gewoon eten. Ik ben echt heel precies... niet drinken, echt geen druppel, maar ik geloof dat hier de alcohol wel uit is verdampt. Ik zou het mijn dochter van 2 ook geven. Eet ze, lijkt me echt heerlijk!
haha nee heb geen 10cm ontsluiting en zal dan ook echt niet in staat zijn om verslag uit te brengen lol bij de controle vanochtend kon de vk voelen dat het hoofdje een klein stukje was ingedaald, het hoofdje ligt nog niet vast. Ze zei als gemeen wilde doen kon ze het hoofdje er nog zo uit het bekken uit wippen dus als mijn vliezen nu mochten breken moet ik gelijk gaan liggen en dan komen ze langs. Hoe hebben jullie het bedje opgemaakt? Ik heb zo'n molton bedzeiltje; ze zeggen dat die op t matras gelegd moet worden, dan pas molton hoeslaken en een gewoon hoeslaken. Als het kind dan doorlekt komt t eerst door de beide hoeslakens heen en dan pas op t zeiltje. Dat is dan toch zonde? Kan ik m niet gewoon boven op de hoeslakens doen, zodat t eerst op het zeiltje komt? Dan hoef ik niet steeds bij doorlekken alles eraf te halen... ik snap er eigenlijk ook helemaal niks meer van
Ik heb geen zeiltje. Vind dat gevaarlijk omdat het geen lucht doorlaat dus mocht de baby er op komen met mondje kan t stikken
Bedzeiltje moest van mijn kraamzorg inderdaad op het hoeslakentje.. dus als eerste wordt dat t zeiltje vies..
Ik heb een molton en dan een hoeslaken erover. Molton ligt alleen over het onderste deel van het matras zodat het hoofdje er niet mee in aanraking komt.
Ja heb ik al sinds week 10, geen 1 ab kuur helpt. Ik heb ook een actieve gbs waardoor ik met ab in zkh moet bevallen. Maar die kramp snachts is wel redelijk nieuw. Mijn lijf is echt zoooo klaar met de blaasontsteking... Maar er is helaas dus niks aan te doen