hier net toch veel slijm met bloed, misschien deze x toch de prop verliezen ofzo haha, alhoewel licht bloedverlies the story van deze zwangerschap is jammer genoeg
Cindy mooie hanger! Kleine fee: ik woon dicht bij jou in de buurt, misschien ben ik wel 1 van die zwangere geweest Babe: ik hoop voor je dat de kleine nog wel tot minimaal 37 weken blijft zitten. Selina: de tijd kruipt idd voorbij, straks als de kleine er is zal de tijd wel vliegen.
jaaa, daar ga ik wel vanuit!! misschien ivm. mijn laagliggende placenta dat deze wel eerder komt, dat is wel een risico daarvan geloof ik, maar goed... ik ga er maar niet vanuit. Ik ga morgen wel een uurtje rijden van mijn huis, naar zwangere vriendin en zouden even de Ikea in (moet een paar specifieke dingen halen, dus niet die hele zaak door slenteren want dat trek ik echt niet hahaha) zegt mijn vriendin tegen me: neem je je bevaltas wel even mee in de auto (...) als zij het niet had gezegd had ik daar niet eens aan gedacht............. jullie? met 36 weken en dan uurtje van huis?
Spannend Babebabe, maar idd nog een beetje vroeg? Ik neem nog nergens mijn tas mee naar toe. Als er iets gebeurt ga ik waarschijnlijk toch eerst naar huis om dingen te regelen met dochter/vl. Maar als het je een fijn gevoel geeft kan je hem altijd achterin zetten?
Ik heb m ook nog steeds voor de helft ingepakt. De dingetjes voor de baby vind ik dan wel t belangrijkst. De andere dingen voor mezelf kan ik dan nog wel ff snel pakken als ik naar t ziekenhuis moet. En anders doet vl t wel of rijdt ff snel naar huis zodra ik bevallen ben. Doe er niet zo moeilijk over
Neem de tas zelf nergens mee naartoe. Ml haalt hem maar op, of iemand anders komt hem nabrengen. Kans is volgens mij erg klein en zo'n bevalling duurt meestal wel even.
Lalaatje oh herkenbaar! Maar überhaupt mensen die ineens gaan vragen hoe het nu gaat die eerder echt niet zo vaak contact zochten en nu ineens appjes of pb op fb. Best irritant haha. Of mensen die uitspraken doen als: ik heb het gevoel dat jij zeker 40 weken zwanger zal zijn. Goh, doe mij ook zo'n bol van glas Babebabe spannend wel, dat bloedverlies. Al zal t niet veel zeggen als je dat de hele zwschap al hebt? Te vroeg bevallen kan ik niemand aanraden, al zal t doorgaans op deze termijn best goed gaan. Maar de start van 1-2-3 weken in zkh, geen kraamzorg thuis, een jaar lang naast cb ook naar de ka en andere onderzoeken in zkh, de angst dat uk toch achterloopt in ontwikkeling etc, ik vond t maar niks... Dus, hopelijk blijven we allemaal rustig tot minimaal 37 weken
Haha, die laatste had ik nog niet gehoord, nou gelukkig hoef ik de deur niet zo vaak uit, dus kom gelukkig ook niet veel mensen tegen. Van de buurvrouw kan ik t nog hebben als ik haar 1x in de week tegenkom. Maar van de rest die ik elke.dag bijvoorbeeld zie of spreek wordt t wel heel irritant. Hebben jullie ook al tijden bedacht wanneer bezoek mag/kan komen? Ik wel: van 10-12uur en van 14-16uur. Daarna wil ik lekker rust, moet ook geen zoete inval worden. We willen ook samen lekker genieten van ons mooie mannetje! Heb er wel heel veel zin in, denk dat ik mn ogen de hele.dag niet van m af kan houden.
dat kun je wel zeggen/denken/willen, maar je moet eerst afwachten hoe je je voelt, hoe je uit de bevalling komt, hoe je kraamtranen zijn als die komen etc... de eerste twee weken is het eigenlijk steeds maar zien waar je zin en in wie je wel/niet zin hebt haha, Bij mijn eerste zijn de eerste twee weken alleen 3 stelletjes beste vrienden en onze ouders geweest, en die belden gewoon keurig van te voren of ze even mochten komen maar we hebben voor de rest van de kraamvisite inderdaad op het kaartje ook staan van "moeder en kind rusten van 12 tot 15.00 en na 21.00
Oh ja het kraambezoek, heb afgesproken met ml dat ik bepaal of ze wel of niet op bezoek mogen komen. En dat als onze dochter het moeilijk heeft cq lastig is dan geen bezoek. En eerst mag zei haar broertje zien voor er andere ( lees schoonouders) er weer staan . En ook als ik in t zkh moet blijven eerst dochter en ik wil niet dat gelijk schoonouders er weer staan. mijn familie woont aan de andere kant van het land, daar gaat wel wat tijd overheen voor ze hier komen, en van hun kan ik meer hebben dan van m'n schoonouders , erg eigenlijk.
Wij hebben niks op het kaartje staan over rusttijden. Ik neem aan dat de meeste wel even bellen van te voren. En als er onverwacht bezoek komt waar we geen zin in hebben, worden ze weggestuurd.
Wij zetten ook geen tijden op het geboorte kaartje Er staat bij ons op het kaartje wil je vingertjes en teentje komen tellen dan graag van te voren even bellen. Dit zodat we de dag per dag kunnen bekijken Je weet nooit van te voren hoe je je eigen gaat voelen. We hebben het zo regelt kwa bezoek: De dag zelf van de ks breng ik me dochtertje naar school alsof mijn neus bloed en ze gaat uit logeren me man en schoonmoeder gaan mee naar het zh en dan als me man aangifte gaat doen bij de gemeente komt mijn schoonvader ook eventjes mee kijken. Daarna gaan we even wennen met zijn drietjes.....de volgende dag haalt mijn man me dochtertje van school om 12 uur en mag ze als eerst haar broertje zien Wie dan wil komen komt dan maar langs maar ik wil graag dat ze buitenom me schoonouders de eerste is die haar broertje mag zien. Dan gaat ze nog een dagje logeren en mag ze de volgende dag op school trakteren (ze weet al wat en ze kan niet wachten om te trakteren dus dat is weer leuk om naar uit te kijken ) Dus tot zover onze planning
Het is indd afwachten hoe je je voelt, maar als bezoek belt en langs wil komen dan gewoon het liefst tot 16.00 uur smiddags en dan lekker rust.
Wij doen het via een website. Daarop kunnen we per dag aangeven wanneer we mensen willen ontvangen en hoeveel gezelschappen max per dag. Zo hopen we te voorkomen dat de halve wereld belt.
Hier gaat alles via vl. Geen tijden op t kaartje, dat weet je nooit van te voren. En eerst close friends en familie.
Zow veel gekletst hier weer. Kraamvisite weet niet nu te zeggen hoe en wat kijk wel of ik op dat moment zin of geen zin in heb. Hebben wel op kaartje staan dat we rusten tussen 12 en 15uur ga er vanuit dat de familie en goede vrienden eerst komen en de rest later. Hier al 3 dagen last van voorweeen en harde buiken mag van mij nu wel doorzetten. Vl zegt van begin af aan dat het de 30e (vandaag)wordt dus zal mij benieuwen . Hij is er heilig van overtuigd en heeft zelfs zijn hobby avond ervoor afgezegd en geregeld met werk dat hij op tijd thuis is haha wel lief. Maja wie weet duurt het nog 2 weken.
4 uur is gewoon m'n nieuwe 7 uur geloof ik... Bed liggen gaat niet meer. Dan maar kop thee op de bank.