Goedemorgen dames . Ik had gister mijn intake bij de vk.heb er 2 uur gezeten heb nog nooit in 2 uur zo veel informatie tot me gekregen haha. Maar ik kreeg ook al een leuk cadeautje een tasje met allemaal leuke zwangerschapsdingetjes.en ik had er ook zo n fijn gevoel over ik bof echt met haar.ze stelt je ook gerust als je denkt dat er wat is. Maar nu is mijn vraag h Wat is jullie ervaring met jullie vk en kregen jullie ook welkomscadeautjes.ik ben gewoon benieuwd hoe dat in andere steden gaat of andere landen. Alvast bedankt . Liefs Angel02
Ik kreeg ook een tasje met spulletjes en leesvoer. Namen ook echt de tijd. Ik denk dat het vk eigen is, in elk geval hoort te zijn
Hier ook bij alle 3 de keren een tasje met allemaal kleine dingetjes. En ook 3x heel veel tijd genomen bij de intake (geen 2 uur, maar wel ruim voldoende tijd) Altijd fijn zo'n goed gevoel bij de kennismaking, dit is toch de praktijk waar je op moet vertrouwen de rest van je zwangerschap!
Wat fijn zeg! Lijkt me erg prettig om een fijne vk te hebben. Ik loop de hele zwangerschap al in het zkh en ze zijn daar echt veel zakelijker.. Niet onplezierig maar zeker anders lijkt mij... Hopelijk mag ik bij een volgende eerst naar een vk.
Spulletjes gekregen? Wow! Nee, ik kreeg een tijdschrift mee en ik had verder niet zo'n goeie indruk. Inmiddels zijn er meerdere dingen voorgevallen en ben ik overgestapt.
Spullen?! Haha nee, maar ze zijn wel aardig en betrokken ( heb mannelijke vk'en), en dat vind ik belangrijker .
Ik woon in dld en kreeg ook de eerste afspraken dingen mee.. van testers, tijdschriften tot knuffeltjes.. bij mijn tweede zwangerschap kreeg mijn dochter een knuffel, een cd met sprookjes en een boekje over een klein broertje / zusje. Na de bevalling ook beide keren een voorlees boek gekregen
Hier ook tevreden! Zit weer bij dezelfde als bij mijn dochter, praktijk met 5 vk's. De een ligt me natuurlijk wel meer dan de ander, maar met allen kan ik opzich prima. En ik ken ze allemaal (op een nieuwe na) al van mijn eerste zwangerschap. Bij de eerste kreeg ik geen welkomstcadeautjes, maar nu bij de intake tot mijn verrassing wel een leuk koffertje met wat dingetjes erin (cremetje, tandenborstel, foldertjes, boek, tijdschrift etc.) Vind het ook wel belangrijk dat je je goed voelt bij een vk. Je ziet ze toch een tijdje en ook tijdens een belangrijke periode in je leven dus alleen maar fijn dat je je thuis voelt.
Ik had vanaf het begin geen klik met mijn vk. Er ging steeds van alles mis, uitslagen die niet klopte, afspraken werden verzet, zonder dat ik het wist. Ik was wel blij dat ik met 26 wkn werd overgedragen aan de gyn (ivm hoge bloeddruk) Helaas stond ze wel weer aan mijn kraambed, maakte ze weer een opmerking waardoor ik erg onzeker werd. Als er een volgende zwangerschap komt ga ik zeker niet bij haar!
Heel tevreden. Super aardige praktijkassistente die altijd vriendelijk en enthousiast is. De 5 verloskundigen ook allemaal top. Tuurlijk heb ik met de één wel iets meer dan met de ander maar ze zijn allemaal vriendelijk, adequaat en oplettend. Daarnaast doet mijn praktijk ook alle echo's wat ik prettig vindt. Wij kregen ook een tasje met tijdschriften, knuffeltje en een boek. En bij 8 weken al een eerste vitaliteitsecho wat ook niet overal standaard is maar wel heel fijn!