Boommm! Heeft toch doorgezet, dus! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Is alles goed gegaan? Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal! Maar nu eerst lekker genieten van je gezinnetje! Xx Dames die wakker zijn: pfff wat een nacht weer hè? Ik sliep ook pas na twee uur en ben nu al weer een tijd wakker. Maar vertik het om mijn bed uit te komen! Wel een paar uur geslapen, en weer extreem gedroomd. Als je zo intensief droomt, heb ik ook niet echt t gevoel dat ik uitrust ofzo... bluh. Vanmiddag komen mijn ouders gezellig langs, echt zin in. Nu ga ik nog een poging wagen een paar uurtjes te slapen...
Boom: van harte gefeliciteerd fijn dat ze het goed doet Wintersun: Veel succes straks! Hier ook weer een nachtbraker. Om het uur wakker, ik ben er maar om 05.30 uur uit gegaan.
Ooooh Boommm, Proficiat! Ik vond het al zo lang stil! Hopelijk is alles goed verlopen en maken jullie het goed. Hier ook echt een helse nacht achter de rug. Behalve dat ik zelf steeds wakker was, besloten de jongens vervolgens afwisselend uit bed te komen en te roepen. De héle nacht lang Terwijl ik dit typ, roept de jongste al weer een half uur lang.. ongelofelijk... Ik ben gewoon gebrokenv en de dag moet nog beginnen..
Oh en succes straks Wintersun.. En alle anderen sterkte met de dag doorkomen. Het zal een lange worden voor veel van ons vrees ik..
Gefeliciteerd boommm!!! Bedankt meiden, de zenuwen worden langzaamaan meer. Ik houd jullie op de hoogte
booomm!!! Gefeliciteerd!!!!!!! Wat Super leuk!! Je was toch nog niet zover? maar wat fijn dat alles goed is!! heel veel geluk en gezondheid toegewenst!! who's next??
Oh Boommm gefeliciteerd! Hoop dat jullie nu lekker aan t genieten zijn. Wintersun, na een brakke nacht vandaag de spannende dag. Ik duim voor goed nieuws! Hoop dat t vandaag wat minder benauwd is dan gisteren. Maar ik mag niet klagen, een mooie nazomer is wel heel fijn natuurlijk.
Gefeliciteerd Boommm met jullie meisje. Ze is een beetje te vroeg gekomen toch? Alles goed gegaan met de bevalling?
Goedemorgen dames, @boommm, gefeliciteerd met jullie dochter! Ik vond t al zo lang stil en dacht al dat het toch heeft doorgezet! Ben benieuwd naar je verhaal en nu eerst genieten ♡ @wintersun, hoop dat je vandaag goed nieuws krijgt! @de rest van de meiden poeh denk dat zowat iedereen vannacht wakker is gebleven/geworden. Hier ook 1 hoor alleen had de puf en energie niet om even hier actief te zijn. Bekken doen nog steeds pijn. Weet me geen lig houding aan te nemen. Elke positie irriteert me nog steeds. Buikpijn en t gevoel alsof me buik elke moment open kan knappen. Vannacht voelde ik me benen trillen en moest geholpen worden naar de wc.. pillen tegen bloedarmoede drink ik al maar die zorgen dat het alleen maar meer rommelt en obstipatie.. poeh ben er moe van geworden. 😟
Jahaaaaaa booommm wat een leuk nieuws! Hopelijk gaat alles goed met jullie! Slapen..... watisdat? Ik was nog emotioneel, keelpijn, had het veels te warm en zoon was flink aan het spoken.... hopelijk kan ik vanmiddag ff op bed liggen.
@wintersun. Gewoon stiekem doen en dan de hele dag op bed gaan liggen Ik begin hier toch wel echt last van voorgerommelnte krijgen. Sinds gister al enorm vaak harde buiken en nu heb ik regelmatig dat de uk ech in m'n bekken wordt gedrukt. Nog geen pijn maar wel een hoop gefriemel en gedoe. Maar hij moet echt nog even blijven zitten van mij de komende week. Erna mag hij komen. Overigens wel heerlijk geslapen maar was ook zo moe.
Boom, super gefeliciteerd!! Lekker genieten van elkaar! Gister ben ik naar de verloskundige geweest. Ik ben mijn hele zwangerschap al zo ontzettend moe, ze hebben al eerder allerlei dingen getest maar er bleek niks aan de hand. Gister was ik zo uitgeput dat ik me zorgen ging maken. 'Gelukkig' bleek er bij de vk niets aan de hand te zijn.. Maar het voelde als een teleurstelling want eigenlijk had ik stiekem gehoopt van wel.. dan kon ik er eindelijk wat aan doen! Al een halfjaar uitgeput zijn is niet erg prettig en niet goed voor je sociale leven haha. Heel frustrerend.. Wintersun, ik duim voor je! @alle meiden met rommelende buiken : succes!!
Jeetje, vond het al lang stil blijven... Blijkt dus toch dat er van alles gaande was. Maar GEFELICITEERD!!!! Hoop dat alles goed gaat met jullie.