Laatste 10 weken afteltopic oktober 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door norwegian-sky, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jes89

jes89 Actief lid

2 jan 2012
    379
    0
    16
    Flevoland
    Boomm gefeliciteerd met jullie dochter. Geniet van jullie gezin.:)

2. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    boomm gefeliciteerd! Je kan jezelf op de lijst zetten hihi
    Ben ook heel nieuwsgierig naar je verhaal. En wat de eerste tekenen waren dat het begon.

wintersun ik kan ook niet pokeren haha gelukkig zit er zo een metertje bij om te laten zien of je een goede stel kaarten hebt :p

Hier heerlijk geslapen met de waaier aan! Alleen nu nog moe en moet zo bij de VK zijn en nog met de hond lopen maar OOOOO wat ligt mijn bedje lekker ineens zo zacht en lekker warm.

3. onzekereMama

onzekereMama Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.136
    551
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Iemand zag ik vragen of boom niet heel vroeg was? Volgens mij komt dat omdat dd banners niet altijd goed zichtbaar zijn. Ze zat volgens mij al op 37 wkn.

Hier ook maar weer aan de wandel met de hond, besloten om vandaag men keuken te gaan soppen, vanmiddag weer op standaard controle,, en dan ook het beval plan doornemen.

Ben heel erg benieuwd wie de volgende word :)

4. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    wintersun, succes vandaag! Hoelaat moet je? Hoop voor je dat het gaat zoals je in gedachten hebt!

ik heb vannacht wel lekker geslapen! Alleen vanmorgen al vroeg wakker omdat ik beneden slaap en ml mij dan wakker maakt. Gelukkig nog even in slaap gevallen!
    onze guppies hebben nog meer jonkies gekregen! Wel grappig! Poept ze zomaar uit, hoop dat ik dat ook ga doen! Haha..

nu lekker op bed tv kijken! Zometeen even douchen.. En dan wil ik vanmiddag even buiten zitten!

5. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    ik heb even gekeken op de lijst, maar zoals ik het zie was boomm vandaag 35 weken!
    als alles maar goed is!

6. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    Boomm gefeliciteerd!! Hopelijk gaat alles goed met jullie meisje!

Ik heb best goed geslapen vanacht! Heb gister gezwommen dus was best wel moe.
    Oudste zit nu op de psz rn word straks door een vriendin opgehaald kan ik even me zoonlief meeslapen.
    Morgen weer naar de gyn! En me moeder komt me even ondersteunen hier met de kindjes morgen. Kom zo goed aan me rust zo fijn!

7. Sylph

Sylph Actief lid

15 aug 2014
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Boommm, hardstikke gefeliciteerd!

Wintersun, veel succes vandaag!

Ugh, ik heb wel eens beter geslapen. Mijn schouder is helemaal stijf, geloof dat mijn kussen aan de wandel is gegaan in de nacht (die lag half achter het bed gezakt). En ik steeds er uit natuurlijk, toilet, kramp in mijn voet, toilet weer. Nou ja, misschien straks nog even bijslapen als dat lukt.

8. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Boommm, gefeliciteerd met je meisje!! Lekker van genieten. :)

Yupgup, ik zou toch echt mn eigen gevoel volgen hoor. Ik hoop dat ik beval als zoonlief heerlijk ligt te slapen, maar anders gaat hij wel naar mijn ouders. Heb wel gezegd dat ik eerst samen tijd met zn 4en wil hebben. Wij gaan ook niet direct bellen na de bevalling hoor. Hebben we de vorige keer ook niet gedaan. Eerst samen genoten en toen we ons momentje samen hadden gehad, zijn we gaan rondbellen. Ik ben toen om 16.50 bevallen en s avonds om 20.30 hadden we onze ouders, broers en (schoon)zus om ons bed. Die zijn een uurtje geweest denk ik. Tegen 22.00 uur is een stel beste vrienden even langs geweest. Dat laatste was iets teveel..
    Ik heb mijn ouders ook verteld dat we eerst zoonlief erbij willen hebben, alleen. Ze pikten het gelukkig wel goed op. Daarna zullen zij wel de eerste zijn die dag hoor. En voor de rest zullen we het wel zien. ;)
    Ik ga in elk geval lekker mn eigen gevoel daarin volgen. Het is onze kraamtijd en moet voor ons goed voelen.

Ow, gisteravond trouwens door een paar vriendinnen verrast met een babyshower! Had totaal niks verwacht! Wel leuk, maar ook vermoeiend. Manlief had gezegd dat t goed was, maar ze mochten het niet te laat maken. Ze zijn s avonds een paar uurtjes geweest tot 22.00 uur. Top dus! Was alleen wel gesloopt na die tijd en kon pas na 00.00 uur in slaap komen. Kleine meid lag lekker te schoppen en had de hik. ;) Gelukkig vanochtend tot 7.45 kunnen slapen! D. besloot om een keer uit te slapen. Normaal is het 6.15 uur. Dus wat dat betreft lekker!
    En had zondag mn afspraak van vanochtend afgezegd. Scheelt weer. Kan ik het in elk geval rustig aan doen.

9. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

Klopt boommm was inderdaad 35 weken zag ik op de beval lijst staan. De banners geven soms een andere uitreken datum aan maar dat komt merendeels bij mij omdat ik telefonisch actief ben.

@exciting, leuk van je guppy's hihi

Hier nog steeds zo suf en duf pfff voeten en handen lijken net ballonnen kan niet lopen en me vingers buigen. Stinaa en boommm zijn vroeg bevallen elk persoon is natuurlijk anders maar het begint allemaal wel erg dichterbij te komen dus ook mijn angst voor de bevalling en de vragen die door me hoofd spoken (ineens) zal hij wel gezond zijn, hoe zal die eruit zien, wil ik nou wel of geen ruggenprik pfff en ga zo maar door POEH.. 1 ding weet ik zeker en dat is dat ik heel opgelucht zal zijn als alles voorbij is en ik de kleine in me armen heb want soms wordt t me echt allemaal teveel.

10. jes89

jes89 Actief lid

2 jan 2012
    379
    0
    16
    Flevoland
    Net is mijn vriendin langs geweest heerlijk gekletst over de baby. Tijd vloog want ze moest alweer weg om haar kinderen van school te halen. Ze zei al als je volgende week nog niet bevallen bent kom ik weer langs :D.

Nu lekker rustig aan doen en een paar films kijken op netflix.

11. lea

lea Fanatiek lid

Gefeliciteerd boommm! Hopelijk maken jullie het goed!

12. Fenske

Fenske Actief lid

7 mrt 2014
    365
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Boommm, gefeliciteerd!!!!

Hoe gaat het vandaag met jou en je dochtertje?
    Liggen jullie in het ziekenhuis?
    Hoe was de bevalling gegaan????

Liefs!

13. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    leuk een babyshower! Veel leuke dingen gekregen?

het komt indd wel snel dichterbij he! Al ben ik nog maar 34 weken morgen!
    maar hoef nog maar 3 weekjes:)
    ik begin er nu aan te denken hoe het gaat komen tijdens de bevalling en met mijn drain. Ga ik volgende week maar even vragen! Het voelt allemaal al zo pijnlijk en beurs aan! Ik ga denk ik voor de ruggenprik! Al dacht ik daar vooraf wel anders over! Maar wil het laatste stukje gewoon geen/minder pijn hebben! Ik hoop dat ik dat volgende week ook met de gynaecoloog kan bespreken!

ik kan niet wachten!

gezellige dag lady's!!

14. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Boommm gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Ik hoop dat alles voorspoedig is verlopen en dat ze het goed blijft doen. Rust goed uit en laat je lekker verzorgen!

15. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Boomm. Nu lekker genieten. Ik hoop dat alles goed is.

Hier ook een slechte nacht. Sliep weer laat en veel wakker. Ik voelde me dan vanmorgen ook topfit.....alsof ik de marathon had gelopen pfffff. Toch maar wat gepoetst vanmorgen. Dochter kon even naar schoonmoeder. Dus ik kon vooruit.

Nu ligt ze op bed maar heeft volgens mij weinig zin om te slapen helaas,

Ik rol mezelf toch even op de bank voor een dutje.

16. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @boommm: whaaaaaaa....gefeliciteerd met jullie dochter! Hoop dat alles vlot en goed is verlopen. Lekker genieten en je laten verwennen ;).

@wintersun: hoe is het bij jou meid? Hoop dat je wens uitkomt.

@bloempje: controleert de vk je hb niet dan? Misschien is het je schildklier?

@yupgup: euhm...tja je moet doen waar jij/jullie je goed bij voelen. Ik denk dat het van tevoren ook niet te zeggen valt. Ligt er denk ik ook aan hoe (zwaar) bevalling is geweest. Op welk tijdstip je bevallen bent etc. Ik weet wel dat ik niet op schoonouders zit te wachten ;).

@exciting: weet je al wanneer je ingeleid wordt (misschien al ter sprake geweest, maar ik onthoud het allemaal niet meer :))? Babyguppies haha...kun je alvast oefenen hihi. Moeten die nu niet weggehaald worden ivm opeten?

@vluchttas: scheermesje en zoogkompressen. Heb hem bijna klaar nu....werd tijd ook ;).

@slapen: slaap al 8 weken k*t door dl (daarnaast ook door zws), die ineens dagen 's nachts wakker wordt....om 1u of 4.30u...maakt allemaal niet uit. Nu is het 's middags en 's avonds ook drama met in bedleggen. Gisteravond om 19.15u naar boven gegaan en uiteindelijk tot 23.15u met haar bezig geweest :(. Rekken sowieso, dus kost nu inmiddels al een uur en daarnaast gewoon blijven krijsen en roepen. Om 23.30u viel ze in slaap....om om 7.50u te roepen dat ze klaar met slapen was. Pffff f*cking vermoeiend dit en het wordt er niet gezelliger op. Ik ben moe en snel geïrriteerd/boos. Ze luistert ook totaal niet als ze iets doet wat niet mag...gewoon doorgaan en mij negeren :x.
    Ben jaloers op de "nog geen mama's" onder ons...gewoon je nog een keertje om kunnen draaien in bed of je op de bank nestelen en he-le-maal niets hoeven :).

@vk: vanmiddag weer controle en geboorteplan bespreken....

17. lea

lea Fanatiek lid

Heel herkenbaar moon. Hier begint de vermoeidheid toe te slaan. Pfft wel heavy, ik doe niks anders dan heen en weer rijden naar school peuterspeelzaal en andere noodzakelijke dingen.....

Hier vanmorgen de liggingsecho gehad. De uk weegt al zo'n 3385gr !! Er zit altijd een meetfout in, maar dit wordt geen kleintje ws....:$

18. lea

lea Fanatiek lid

Oh hij ligt al wel helemaal klaar trouwens voor de bevalling...ingedaald en wel.....hopelijk een goed teken....

19. Boommm

Boommm Niet meer actief

Thanks meiden voor alle lieve felicitaties! Ze is vanochtend over gegaan van de couveuse in een warmtebedje. Bevalling was zwaar, heb er wat 'schaafwondjes' aan over gehouden maar gelukkig niet ingescheurd. Het uitgebreide verhaal houden jullie nog te goed ;)
    N is vanochtend langsgeweest om naar haar zusje te kijken maar snapt er natuurlijk niets van. Mijn ouders zijn vanochtend al even 5 minuten wezen kijken, schoonouders komen zo.

zouden jullie de naam als M. willen schrijven? Ivm herkenbaarheid en het later weer verwijderen van de afbeelding

20. jes89

jes89 Actief lid

2 jan 2012
    379
    0
    16
    Flevoland
    Hele mooie naam boomm :)

Deel Deze Pagina