Mooie naam, Boommm! Wat een goed teken ook dat ze al weer uit de couveuse mocht! Heel fijn! Lekker genieten nu!
Leuke naam! Je tweede naam was onze meisjesnaam bij zoon heel fijn dat ze uit de couveuse mag. Wbt je dochter, dat komt nog wel... lijkt me ook raar voor zo'n kleintje.
Wat een mooi naam heeft jullie Dochtertje gekregen. En wat heerlijk dat het zo goed met haar gaat ondanks de vroege geboorte.
Wat een prachtige naam boom!! En wat geweldig dat ze het al zo goed doet! Super nu lekker van genieten!! @hier na het soppen van de keuken meteen het hele huis onder hande genomen. Was misschien niet zo'n goed idee. Ben gesloopt en krijg van vl net een berichtje dat hij het niet red om mee te gaan naar de vk. Pff balen want nu moet ik op de fiets. En daar heb ik eigenlijk geen kracht meer voor. Maarja...
Boommm wat een mooie naam! Hier vandaag naar de fietsenmaker gefietst om te kijken of ze daar een soort opzetstukje voor de fietspomp hebben want ik krijg de banden vd kinderwagen niet opgepompt. Zijn autoventielen maar met een heeeeeel klein stukje ruimte boven t ventiel dus er past geen pomp op. Lang verhaal kort: toen ik er was hadden ze net middagpauze. Straks maar weer heen dus.
@moon77: ik wil de datum nog even stil houden! Ik denk dat ik het nog wel ga zeggen hoor.. Maar moet het nog even zeker weten! en ik heb de guppies er bij weg gehaald. Maar vanmiddag er weer bij gezet. Het zijn er nu inmiddels 11 baby's! En ik heb zoiets van, de sterkste overleefd het wel! ZE verstoppen zich wel bij de stenen en plantjes! Dus we zullen zien! Ik vind het wel schattig! Hihi.. wat een prachtige naam boomm! En Super fijn dat het goed gaat! Ruustig opknappen! En geniet ervan!
hoe is het gegaan wintersun?? wij hebben net patat met spekjes/wortels/doperwten gehad! Alles door elkaar! Zooooo lekker, maar ben nu misselijk!! Pfff
Hier vanmiddag zo misselijk.. Bluh.. Net ook bijna niks kunnen eten..zoon was wel blij met t eten, we aten ook patat. Zometeen met zl douchen en dan lang uit op de bank. Voel me niet mezelf vandaag en had net ook alweer een paar fikse krampen. Lang leve die laatste loodjes..
Ahh boommm wat een geweldige naam, echt mijn smaak. Fijn dat ze al over is naar een warmte bedje. Ik ben vandaag erg moe. Heb ook al een paar dagen last van hoofdpijn, niet fijn dus. Ben ook wel benieuwd naar wintersun, hoe is het gegaan vandaag?
Wat lief al die reacties op de naam, we hebben zo getwijfeld! Ik heb net als bij N gelijk flesvoeding geven.. Dus kan ik je helaas geen antwoord op geven. Maar dr flesjes drinkt ze tot nu toe zelf leeg
♥ Zwanger ♥ Moon (37 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 2 Oktober 2014 - Meisje! Norwegian-Sky (27 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 3 Oktober 2014 - Meisje! Nijntje11 (34 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 3 Oktober 2014 - Meisje! Mamajen (28 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 3 Oktober 2014 - Meisje! Boogschutter (25 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 4 Oktober 2014 - Jongen! Sitalita (27 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 5 Oktober 2014 - Meisje! Mienma (35 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 6 Oktober 2014 - Jongen! Saar82 (31 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 6 Oktober 2014 - Verrassing! Sylph (33 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 6 Oktober 2014 - Meisje! Ellenmk2 (29 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 6 Oktober 2014 - Jongen! Wintersun (29 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 7 Oktober 2014 - Meisje! Jes89 (25 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 7 Oktober 2014 - Verrassing! AngelaV (24 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 7 Oktober 2014 - Jongen! AnnaCF (26 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 10 Oktober 2014 - Jongen! Pasta (40 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 11 Oktober 2014 - Meisje! Lea (30 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 12 Oktober 2014 - Jongen! Mees90 (24 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 13 Oktober 2014 - Jongen! Miepiemoos (26 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 13 Oktober 2014 - Meisje! Lizzy086 (27 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 14 Oktober 2014 - Jongen! Shirleymommy (21 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 15 Oktober 2014 - Jongen! Noordeling (30 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 15 Oktober 2014 - Verrassing! 0Zebra0 (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 16 Oktober 2014 - Meisje! Esje13 (27 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 18 Oktober 2014 - Jongen! Boeffie2011 (33 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 18 Oktober 2014 - Meisje! Emma86 (27 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 18 oktober 2014 Verrassing! Snoepje84 (30 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 19 Oktober 2014 - Jongen! MoesCH (29 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 19 Oktober 2014 - Meisje! Tecla (39 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 20 Oktober 2014 - Verrassing! Zwangels (31 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 20 Oktober 2014 - Verrassing! Mamske (28 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 23 Oktober 2014 - Verrassing! Liefdotje (27 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 23 Oktober 2014 - Verrassing! Fenske (35 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 26 Oktober 2014 - Liv! Yupgup (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 26 Oktober 2014 - Meisje! Bloempje8 (22 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 26 Oktober 2014 - Jongen! Loenaa (27 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 26 Oktober 2014 - Meisje! Exciting (25 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 29 Oktober 2014 - Jongen! 16 Meisjes 13 Jongens 8 Verrassingen ♥ Bevallen ♥ Stina83 (31 jaar) Tweede kindje Geboren: ♥ F. ♥ op 10 September 2014 (36.5) Boommm (24 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ M. ♥ op 15 September 2014 (34.6) Wijzigingen of nieuwe informatie graag in kleur aangeven! Dan pas ik (Boommm) hem aan
Boommm wat een mooie naam en wat ben je toch een topper! Bevallen en gewoon de lijst aanpassen! Hihi ♡ Ik ben ook benieuwd naar wintersun hopelijk heeft ze goed nieuws inderdaad! Hier gaat t wel ben de hele dag thuis gebleven gewoon omdat ik ff nergens zin in had.. me eetlust is sinds een paar dagen echt super minder geworden. Volgende week een groot bruiloft en denk dat ik m maar ga skippen vooral als ik zoals nu blijf. Komt het jullie bekend voor dat je alleen thuis wil blijven en je volledig wil afsluiten van de buitenwereld? Dat heb ik nu ook.. en dan moet deze dametje nog zoveel regelen